100 10 maaliskuu 2010 100

+665 Pips | Forex Signals kymmenes & 11 maaliskuu

Currency Trading Signals Mikä loistava päivä meillä oli yhteensä +665 Pips viimeisten 24 tunnin yhdellä kaupan edelleen. GBPJPY muutti hienosti eduksemme saavuttamaan kaikki kolme tulostavoitteet, EURJPY teki toisen tuottotavoitteen ja dollarin eurokurssin vastaavan & CADJPY saavutetaan ensin tuottotavoitteen kukin.

On paljon enemmän potentiaalia jäljellä viikolla ja otan aktiivisesti etsivät enemmän kauppoja.

Päivitys klo seitsemäntoista EST / 10 PM GMT / 0000 tunti Candle:

Tilaa ID: 5 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,75 | Toinen voitto tavoitteesta saavutettu +100 Aiemmin | Rest suljetaan +35

Tilaa ID: 6 | Päivitä | $ CADJPY Myy 87.60 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Aiemmin | Tällä kannattavuusrajalla

Tilaa ID: 7 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1,3595 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Aiemmin | Rest suljetaan klo -10

Päivitys klo 9 PM EST / 2 AM GMT / 0400 tunti Candle:

Tilaa ID: 6 | Päivitä | $ CADJPY Myy 87.60 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Aiemmin | Tällä kannattavuusrajalla

Tilaa ID: 8 | Odottaa | $ GBPJPY Myy 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips

Päivitys 1 AM EST / 6 AM GMT / 0800 tunti Candle:

Tilaa ID: 6 | Päivitä | $ CADJPY Myy 87.60 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Aiemmin | Siirrä Stop Loss on 87,75

Tilaa ID: 8 | Päivitä | $ GBPJPY Myy 134,60 | Siirrä Stop Loss on 135,00

Päivitys kello 5 EST / 10 AM GMT / 1200 tunti Candle:

Tilaa ID: 6 | Päivitä | $ CADJPY Myy 87.60 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Aiemmin | Rest suljetaan klo -15

Tilaa ID: 8 | Päivitä | $ GBPJPY Myy 134,60 | Ensimmäinen tuottotavoitteen saavutetaan +70 | Rest suljetaan -40

Tilaa ID: 9 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ CADJPY Myy 87.35 tai Osta 88.15 | Stop Loss: 80 pistettä | Take Profit: 40-80-120 Pips

Päivitys klo 9 EST / neljätoista GMT / 1600 tunti Candle:

Tilaa ID: 9 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.15 | tällä hetkellä -10

Päivitys klo kolmetoista EST / kahdeksantoista GMT / 2000 tunnin Candle:

Tilaa ID: 9 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.15 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Pips | Siirrä Stop Loss on 87,75

Tilaa ID: 10 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | Stop Loss: 95 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips

Tilaa ID: 11 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | Stop Loss: 115 Pips | Take Profit: 50-100-150 Pips

11 maaliskuu 2010

Päivitys klo seitsemäntoista EST / 10 PM GMT / 0000 tunti Candle:

Tilaa ID: 9 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.15 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Pips Aiemmin | Tällä +10

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa f Ille d

Päivitys klo 9 PM EST / 2 AM GMT / 0400 tunti Candle:

Tilaa ID: 9 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.15 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Pips Aiemmin | Siirrä Stop Loss on 88,05

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 12 | Ennen | $ GBPJPY Myy 135,10 | Stop Loss: 65 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips

Päivitys 1 AM EST / 6 AM GMT / 0800 tunti Candle:

Tilaa ID: 9 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.15 | Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40 Pips Aiemmin | Rest suljetaan klo -10

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 12 | Päivitä | $ GBPJPY Myy 135,10 | tällä hetkellä -20

Tilaa ID: 13 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ CADJPY Myy 87.80 tai Osta 88.25 | Stop Loss: 45 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips

Päivitys kello 5 EST / 10 AM GMT / 1200 tunti Candle:

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 12 | Päivitä | $ GBPJPY Myy 135,10 | Suljettu pois -65

Tilaa ID: 13 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.25 | tällä hetkellä -5

Päivitys klo 9 EST / neljätoista GMT / 1600 tunti Candle:

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 13 | Päivitä | $ CADJPY Osta 88.25 | Suljettu ulos -45

Tilaa ID: 14 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ CADJPY Myy 87.65 tai Osta 88.40 | Stop Loss: 75 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips

Päivitys klo kolmetoista EST / kahdeksantoista GMT / 2000 tunnin Candle:

Tilaa ID: 10 | Päivitä | $ dollarin eurokurssin vastaavan Myy 1.3595 tai Osta 1,3690 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 11 | Päivitä | $ EURJPY Myy 122,95 tai Osta 124,10 | odottamassa täynnä

Tilaa ID: 14 | Päivitä | $ CADJPY Myy 87.65 | tällä hetkellä -50

Jos olet uusi meidän blogi sitten lue Forex Signals ja Forex Signals Ohje

Related Posts:

Vastaanota Forex Signals, artikkeleita ja uusin Market Analysis suoraan postilaatikkoosi merkitsemällä alla:
Jaa se:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Tämä sivusto käyttää IntenseDebate kommentteja , mutta ne eivät nyt ladattu, koska joko selaimesi ei tue JavaScriptiä, tai niitä ei ole latautunut tarpeeksi nopeasti.

100 "+665 Pips | Forex Signals kymmenes & 11 maaliskuu"

  1. Heavenforex 10 maaliskuu 2010 klo 02:08 #

    Tilaa ID: 7 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ GBPJPY Myy 134,60

    vain 1 tilata?

  2. burn0050 10 maaliskuu 2010 klo 02:09 #

    En ymmärrä:
    Tilaa ID: 7 | Tilaa Peruuttaa Tilaa | $ GBPJPY Myy 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips

    Missä on ostaa osa tästä OCO?

    Kiitos!

  3. Duke 10 maaliskuu 2010 klo 02:09 #

    Tilaa ID: 7 [OCO] ostotoimeksianto puuttuu?

    • Duke 10 maaliskuu 2010 klo 02:10 #

      Voi korjattu jo, piittaamattomuus

  4. FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 02:14 #

    Anteeksi sekaannus ... Kopioin vanhan järjestyksen ja unohdin vaihtaa OCO Odotustilassa.

    • liaueg 10 maaliskuu 2010 klo 02:20 #

      Ei hätää. Mutta ajattelin sitä Order ID 8 :)

      • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 02:26 #

        Olen korjannut sen nyt ... Kiitos huomaamatta :)

  5. David Funchess 10 maaliskuu 2010 klo 02:43 #

    Miksi GBP / JPY myydä 134,60 eikä 134.660? Tämä tuntua valtava ero?

    • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 02:55 #

      Se on vain 6 Pips ero. Viimeinen numero on murto Pip.

  6. rentz07 10 maaliskuu 2010 klo 03:10 #

    järjestys oli vireillä sijaan OCO

  7. 10 tammikuu maaliskuuta 2010 klo 08:09 #

    hi firepips. sanot ottaa voittoa 40-80-100 pistettä. tis tarkoittaa, että voin ostaa 3 kertaa esimerkiksi 5000 gbpjpy. Onko tämä oikein?

  8. Stephan 10 maaliskuu 2010 klo 10:39 #

    Tilaa ID: 8 | Päivitä | $ GBPJPY Myy 134,60 | Ensimmäinen tuottotavoitteen saavutetaan +70 | Rest suljetaan -40
    klo mb kaupankäynnin todella huomioon tarjouksen hinta oli alhainen 133,93, normaali ei ole mahdollista saavuttaa sitä ennen tuottotavoitteen.

    • Indy 10 maaliskuu 2010 klo 10:58 #

      Sama täällä. Oma matala oli 133,92, ja jopa 2-3 pip säätö, ei ollut täyttää. Kuitenkin FXDD, matala oli 133,88 joten aika iso ero siellä. Taidan joutua antamaan vielä enemmän tilaa pari kuin GJ. Kannattaa myös huomata, että tällä kertaa kun olen täynnä ja FirePips ole. Kaiken kaikkiaan olen hieman positiiviset pakkohuutokauppaan eroja. Epäilen, että loppujen lopuksi, ei se tee valtava ero niin kauan kuin pidämme säätö ja hienosäätö.

      • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 11:05 #

        Omat vähissä TradeStation oli 133.872 ... tarpeeksi hyvä sulkea position 133,90.

        • Stephan 10 maaliskuu 2010 klo 11:31 #

          johon välittäjä perustuu sinun hinta 133.872? sanoit elämäsi tilejä on DUKASCOPY ja mb kauppa.

          • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 12:12 #

            TradeStation.

            Olen kaupan useita välittäjien kerrallaan ja pitää varoja eri valuutoissa. Näin voin käyttää pitkällä aikavälillä valuuttakurssimuutosten minun etu, se on melkein kuin asema kaupankäynti.

      • bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 11:40 #

        Mikä Broker Voisitte suositella? koska minun tuloksia FXM kauppa ovat täysin erilaiset FirePips Performance lausunnot! Aloitin Kaupankäynti FXM kauppa Micro tilin, ehkä minun pitäisi muuttaa!
        Kiitos kaikille ehdotuksia

        • Stephan 10 maaliskuu 2010 klo 12:17 #

          FXM sama kuin FXD24 ovat bucketshops, koskaan en halua olla todella huomioon tässä huono markkinatakaajien koska hän on manipuloitu datafeed ja monia muita ongelmia, se on vahva ennough minulle taistella markkinoilla, i dont halua välittäjä, joka taistella minua vastaan!

          • bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 12:26 #

            Joten mitään suggestiions uudelleen? Kiitos! ;)

    • bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 11:13 #

      Sama tilini, ensimmäinen tavoite ei saavutettu!

    • Adrian 10 maaliskuu 2010 klo 18:05 #

      Minulla oli alimmillaan 133,89 painaa TP

  9. Stephens 10 maaliskuu 2010 klo 10:44 #

    Moi, gud työpaikka Yu tekee bro. mihin aikaan vuorokaudesta teet päivittäin kommentit täällä.
    osalta

  10. bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 11:57 #

    Hi Firepips,

    Ensinnäkin Kiitos signaaleja, aloin Trading taas sitten eri, mutta eniten myönteisiä tuloksia, olen toisen työpaikan, jota rakastan ja en halua muuttaa sitä katsomassa kaavioita, ja hävisin paljon aikaa minun Trading istuntoja, siksi aloin seuraa sinua ... Again, kiitos paljon!

    Yksi kysymys, onko tapa, kaupan vain 1 Lot, 1. kauppaa? Koska Money Management ... olen erittäin tyytyväinen signaaleja, mutta minä pelastan tililläni. varsinkin kun näen eron tuloksia. Voitko kuvailla, miksi 3 tilauksia? Sillä jos muutat stop loss jälkeen ensimmäinen tavoite, Ansaitsit Pips Ensimmäisen tavoitteen, mutta häviät 2. ja 3. Tilaa tästä kaupasta. Vain 1 Trade Voit `t saavuttaa tämän suuren voiton, mutta toisinpäin Menetät vain pieni osa ...

    • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 12:09 #

      Syy miksi käytämme kolme erää on kiinni liikkuu että viime muutaman sadan pistettä. Käyttämällä vain yhtä paljon emme ehkä voi ottaa kiinni tällaista siirtymistä. Plus Niin Testasin sitä ja se näyttäisi toimivan paremmin.

      Jos olet kiinnostunut kauppaa erä sitten voit yrittää trail Stop Loss. En ole testannut tätä menetelmää joten en voi oikeastaan ​​ennustaa.

      • bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 12:23 #

        Kiitos nopean vastauksen, I `d kuin kaupassa tällaista, mutta I` ma hieman rajattu oman pienen tilin ...

        • Ruokavalio Pipsi 10 maaliskuu 2010 klo 18:34 #

          Hei booty -

          Joku muutama viikko sitten totesi, että tällä viikolla kauppa vain erä ja sen sulkeminen kaikkien on ensimmäinen tavoite olisi ollut kannattavampaa samalla viikolla. FirePips kertoi alkaa katsomaan tuota katsomaan josko tämä tuntui olevan trendi. Mutta lyhyt mennä takaisin yli vuoden viikkoa ja analysoida se, ei mitään keinoa tietää muuta kuin seurata sitä pitkään.

          Henkilökohtaisesti olisin vain polku pysähtyvät noin puolet ensimmäisestä Tavoitteena on tuottaa mahdollisimman. Muuten liian moni pysähtyy pois pienet tappiot, jotka olisi voinut saavuttaa täysi tavoite. Mutta itse asiassa, luulen vain laittaa stop ja tavoite ja antaa mennä.

          Kuitenkin tilisi kokoa ei tarvitse rajoittaa mahdollisuuksiasi kaupan menetelmä, ellet ole alle noin 500 dollaria tai niin. Kun FirePips sanoo kaupan kolme "paljon" juuri kaupasta 3 eräkoot jotka ovat niin pieniä, että stop ulos, joka ei ole liian suuri riski.

          Se rajoitus, jos välittäjä tilille ei ole oikea tilisi kokoa. Esimerkiksi, jos välittäjä on pienin eräkoko on täynnä paljon ja ne eivät salli kaupan vähempään kuin täysi paljon tai minilot, ja sanokaamme sinulla on $ 1000, niin sinulla on väärälle tilille. Kysy välittäjä muuttaa sinut mini-tili, ja varmista niiden avulla voit kaupan microlot kokoa. Näin voi käydä kauppaa riippumatta erän koosta tarvitset tilisi saldon mukaan sääntöjen riski.

          Lähes kaikki välittäjät avulla voit sulkea kolmasosa on auki, kunhan määrä on vähintään suurempi kuin pienin erän koosta. Joten jos voit avata asemaa pienenä riitä vastaamaan riski sääntöjä, mutta on edelleen vähintään kolme kertaa oman välittäjän pienin kaupan koosta, voit sulkea kolmasosa on se ensimmäinen tavoite.

          Näin voit käydä kauppaa FirePips n menetelmä, niin kuin hän tekee, on paljon mitoitus oikein tilillesi.

          IMO jos sinulla on vähemmän kuin noin 500 dollaria tästä ei toimi, koska 3 microlots tällä menetelmällä pitäisi vaatia noin 500 dollaria vähintään tasapainossa, jälleen IMO. Mutta mitään yli noin $ 500 mini-tili, joka mahdollistaa 0,1 minilot kauppaa, on hyväksyttävä riski tällä menetelmällä. Tämäkin on vain minun mielestäni se ei ole evankeliumia. . . :)

          Toivottavasti apua!

          • bootyk 10 maaliskuu 2010 klo 19:31 #

            Kiitos taas!

          • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 23:05 #

            On hyvä saada sinut takaisin DietPipsi ... meillä oli ikävä sinua täällä :)

  11. Anthony 10 maaliskuu 2010 klo 23:03 #

    Mitä u tarkoittaa, kun u sanoa muu suljettu ulos -40

    • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 12:07 #

      Olemme kaupassa kolme erää ... joten jos saavutamme ensimmäinen tuottotavoitteen sitten ensimmäinen erä on suljettu. Skenaariossa, johon viittaat, loput kahdesta erästä suljetaan -40 kukin.

      Katso http://forex.firepips.com/forex-signals/

  12. Alberto 10 maaliskuu 2010 klo 13:16 #

    Hi firepips:
    (Anteeksi huono englanti)
    Olen lukenut FAQ osiosta, mutta en ymmärrä viides osa signaalin.
    Mitä se tarkoittaa "ottaa voittoa 40-80-120"?
    Esimerkiksi: Osta CAD / JPY 88.15 ...
    Täytyykö minun ostaa kolme kertaa 88,15 ja laittaa erilaisia ​​ottaa voittoja, samalla stop loss?

    Osta CAD / JPY 88.15 Take Profit 88.55 stop loss 87.45
    Osta CAD / JPY 88.15 Take Profit 88.95 stop loss 87.45
    Osta CAD / JPY 88.15 Take Profit 89.35 stop loss 87.45
    Kiitos ajastasi

    • FirePips 10 maaliskuu 2010 klo 13:30 #

      Aivan oikein. Otamme voittoja lisäyksin.

  13. Adam 11 maaliskuu 2010 klo 10:21 #

    Dollarin eurokurssin vastaavan on vain terhakka noin. En ole tehnyt hyvää kauppaa koko tämän viikon. Tämä Kreikan ongelma on estää hyvä kaupat. On mitä on ratkaistu.

    • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 10:36 #

      Miten Kreikka ongelma estää hyvän kaupoista? Ikävä kuulla sinulla ei ole ollut mitään hyviä.

  14. BeginnerFromEurope 10 maaliskuu 2010 klo 23:46 #

    Hei firepips, kiitos signaaleja. Olen aloittelija ja olen toistaiseksi ole menestystä Myy XXX tai Osta XXX signaaleja minun demo huomioon. Miksi et vain antaa vain yksi vaihtoehto? Toinen kysymys: Onko sinulla signaalit kultaa? Kiitos jo etukäteen.

    • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 03:27 #

      Olet viitaten OCO tilauksia nämä tilaukset auttavat meitä kiinni liikkuu joka voi mennä kumpaan suuntaan tahansa. Se on tärkeä osa minun kaupankäynnin ja anteeksi voi sitä muuttaa.

      Kulta on liian epävakaa voitaisiin käydä kauppaa tällä tavalla. Mielestäni on parempi kaupan Gold pitkällä aikavälillä.

  15. Ed. 11 maaliskuuta 2010 klo 00:12 #

    FP Hi - edelleen seurata sinua signaalit .. ja onnittelut päivä ... halua Id ollut puoli yhtä onnistunut ... Lol
    Kolme kysymystä.
    1. antanut kiistelystä suhteellinen kannattavuus 3 vaiheessa hiipumassa v yhden TP strategioita .. Jos sinulla ei ole aikaa eikä resursseja tutkimukseen ja vastata tähän kysymykseen niin miksi ei paljasta koko tiedot viimeisten 6 kuukauden aikana, jotka mahdollistavat sinun "opiskelijat" eivät summat sinulle???
    2. Onko mielestäsi mahdollista sisällyttää Julkaisupäivä + aikaa kaikille signaalin ID listalla?
    Tiedän sen toiselle 1-2 kenttiä jo tungosta mail viiva .. mutta mielestäni auttaisi niitä liittymällä viikkoa liian myöhään .. omaavaa 80-20 (tyypillisesti) päivitykset jauhaa läpi.?

    3. Vaihtoehtoisesti voitte myös "DATE" kentän peräkkäisten signaalin päivitykset kysymys ... certaily vähentää hämmennystä me lol??
    Rakkaus työsi .. keep it up.

    • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 03:24 #

      1. Se ei ole ristiriitoja, 3 paljon menetelmä toimii hyvin. Muunlainen menetelmä voisi vain optimoida sitä edelleen, mutta se ei tarkoita, olemme parhaillaan tekemässä sitä väärin.

      2. Tarkoitatko lisätä seitsemäntoista EST, eikä 0000? Voin tehdä sen.

      3. Do you mean Twitterissä on FB? Sähköpostit jo päivämäärä Subject-otsakkeissa.

  16. FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 03:19 #

    Vain uteliaisuudesta ... Mitkä ovat tyypillisiä "bullet varautumisesta" kuvat?

  17. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 05:52 #

    OK, pidän kaavio kaikista kaupoista, ja päivittää sitä mennään. On mukava kaavio, mutta se on aivan liian iso koettaisi mahtua blogi. Mutta olen ollut diddling kanssa tapa muotoilla niin, että se näkyy viikon edistymistä yhdellä silmäyksellä, päivitetty jokaisen baari.

    Vuonna Seuraava viesti Jätän mitä olen sen näköisenä että 0400 bar. Sitten noin 20 minuuttia tai niin, Laitan sen jälleen, miltä se näyttää ja 0800 bar.

    Jos tämä on hyödyllistä kenellekään, ja jos Firepips ei pidä sitä ongelmana nähdä käynnissä yhteensä lähetetty blogi jokainen palkki, aloitan julkaisemalla vain muutaman minuutin, kun olen tehnyt kaikki tarvittavat tilaukset ja asioita omassa tilille.

    Ei lupaa olla joka päivittää nopeasti, enkä ehkä kaipaamaan joitakin erityisen aikana unissani tuntia. Kuten esimerkiksi 1200 ja 1600 palkit ovat kerta, kun olen normaalisti nukkumaan. Saan ylös ja tarkista sopivana ajankohtana, mutta ymmärrätte jos menen takaisin nukkumaan sen jälkeen kun minun kaupat, ja sitten lähettää niitä päivityksiä kun herään!

    Niin. Asiakaspalaute. . .

    • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 06:24 #

      En välitä käynnissä kaikkiaan .... Mutta eikö se ottaa vähän liikaa tilaa?? ... Ehkä yhteenveto yhteenveto post ehkä parempi :)

      • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:33 #

        Niin, ja en pidä kuinka sarakkeet (tai sen puute) eivät ole kohdallaan, kun se poistaa kaikki tyhjä tila ylimääräisiä rivejä. Kinda tyhjäksi tilaa muutenkin. . . .

        Kiitos OK, ja yritän sitä tiukempi, lyhennetty muoto.

      • favoured111 11 maaliskuu 2010 klo 11:38 #

        Auto Trading Nämä signaalit muuttaa koko elämän meille, jotka ovat uusia ja ovat menettäneet paljon yksin. Tiedän muut ihmiset ovat kiinnostuneita tästä ja voisitteko ystävällisesti harkita sitä.

        Please Please Please

    • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:10 #

      OK, minä vain lisäsi jotta CADJPY OCO minun alustalle, ja muutaman minuutin Laitan my päivitetään viikon tasalla yhteensä.

  18. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 05:53 #

    Tällä viikolla toistaiseksi:

    +420 Tilaa ID: 1 - GBPJPY. . . 1 yksikkö + 70
    1 yksikkö +140
    1 yksikkö +210
    Yhteensä = +420

    -105 Tilaa ID: 2 - CADJPY. . . 3 yksikön -35 = -105

    -120 Tilaa ID: 3 - EURJPY. . . 3 yksikön -40 = -120

    -105 Tilaa ID: 4 - CHFJPY. . . 3 yksikön -35 = -105

    +185 Tilaa ID: 5 - EURJPY. . . 1 yksikkö +50
    1 yksikkö +100
    1 yksikkö +35
    Yhteensä = +185

    + 10 Tilaa ID: 6 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40
    2 kpl -15, = -30
    Yhteensä = +10

    + 20 Order ID: 7 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . 1 yksikkö +40
    2 kpl -10, = -20
    Yhteensä = +20

    - 10 Tilaa ID: 8 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70
    2 kpl -40, = -80
    Yhteensä = -10

    Tilaa ID: 9 - CADJPY. . . Ensimmäinen voitto tavoitteesta saavutettu +40

    Tilaa ID: 10 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . Odotetaan Täytä

    Tilaa ID: 11 - EURJPY. . . Odotetaan Täytä

    Tilaa ID: 12 - GBPJPY. . . New Order

    +295 YHTEENSÄ SULJETTU viikolla

  19. Vince 11 maaliskuu 2010 klo 05:57 #

    Hi FP,

    Onko se ok mainita sivustosi muista keskustelupalstoilta?

    Mielestäni on hyvä, mitä olet tekemässä, vain halusi jakaa muiden ihmisten kanssa.
    Tiedän et kauppaa pitkällä aikavälillä, mutta ei se tyhmä ajattelemaan GY voisi mennä hyvin 118 seuraavan 6 kuukauden ajan? Elinkeinonharjoittajaa kutsutaan tätä ajatusta hölynpölyä.
    kiitos,
    Vince (Uusi-Seelanti CHAP)

    • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 06:10 #

      Kaikin keinoin ... :)

      GY pitkällä aikavälillä .. Minulla ei ole hajuakaan .. jos jotain olisi puhdasta arvailua ... En ole oppinut asema kaupankäynti vielä :)

      Muuten, rakastan NZ, erityisesti South Island ... uskomatonta!

      • Vince 11 maaliskuu 2010 klo 09:18 #

        ok kiitos FP - i'l laittaa sanan pois.
        En ole ollut Etelä Island vielä (ollut täällä 3 vuotta - Olen kotoisin Iso-Britannia).
        Et selvästikään nauttinut siitä! elämme Auckland.
        Kiitos signaaleja, tämän verisen 135,10 vaikka!
        cheers,
        Vince

    • liaueg 11 maaliskuu 2010 klo 08:00 #

      Hei,
      En ole varma onko se tekee etelään aina 118, mutta mielestäni se on mahdollista. Tarkasteltaessa Weekly kaavio (alkaen 7 heinäkuu), se näyttää tekevän 5-aallon heikentyminen, mikä on mahdollista, että se menee alle 118 kuusi kk aikaa
      Kuitenkin se on vain minun arvio kuin olen olla vialla aalto count.
      Lisäksi, jos tarkastellaan viikoittain kaavio ja kaikki pivot korkea, voit piirtää suoran viivan niiden kautta. Tämä saattaa olla mahdollinen tukitason ja jos se ei ole rikkonut, ei mahdollisuutta GY menee alas etelään.

      • liaueg 11 maaliskuu 2010 klo 08:21 #

        Oho, en tarkoita vastuksen taso eikä tukitasoa :)

      • Vince 11 maaliskuu 2010 klo 09:16 #

        hi Liaueg,

        Kiitos vastauksesta, kyllä ​​tämä on juuri sitä, mitä minä tarkoitan - pesuohjelmaa olen (Voitto Source)
        ilmoittaa, saimme neljäs aalto, 163 ja se ennustaa viides aalto jonnekin alle 118.
        Kun katson viikoittain kaavio - minusta näyttää siltä, ​​että neljäs aalto voisi olla peräisin 210 - vain laajennettu yksi, ja viides aalto on 118?
        GU on kuukausittain näyttää paremmalta viides aallon alle 148 sekä - vain ajatus ..
        cheers,
        Vince

        • liaueg 11 maaliskuu 2010 klo 10:03 #

          Hei,
          Jos minulta kysytään, count aalto on hyvin subjektiivinen. Sisällä 5 aallot, siellä voi myös olla paljon subwaves jotka ovat myös joko 5-aallot tai 3-aalto korjaukset.

          Joka tapauksessa, katson 210 luokkaa kuin Wave 2, 118 kuin W3 ja 163 kuin Wave 4. Näin Mahdolliset W5 pitäisi mennä pienempi kuin 118.

          En kuitenkaan voinut olla väärässä kuin mitä huomautti, että 210 saattaa olla W2 ja 118 W5. Jos tämä jos W5 on 118, niin tulemme näkemään GY ammunta ylöspäin viimeisen 190 :)

  20. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:00 #

    Olen työskennellyt sen osasta on Alpari Iso-Britannia demo huomioon, ja eivät ole onnistuneet saamaan sitä toimimaan. Oma kumppani ja minä keskittyvät tällä hetkellä toiseen EA liity mitenkään strategia, ja olen pahoillani siitä ollut niukasti viikon tai niin :)

    Joten, anteeksi mitään ilmoitettavaa kehittämisen alalla.

    Minun on tunnustettava, minulla ei ole aavistustakaan, mitä tarkoitat "kaupallinen" bullet varautuminen "koodi lisäyksiä" ja niin kai minun täytyy sanoa ei niin! Mutta jos valaista minua, olisin voinut vastata myöntävästi. . . :)

  21. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:16 #

    Tällä viikolla toistaiseksi (tilanne 0800 bar, torstai 11.3.10):

    +420 Tilaa ID: 1 - GBPJPY. . . 1 yksikkö + 70
    1 yksikkö +140
    1 yksikkö +210
    Yhteensä = +420

    -105 Tilaa ID: 2 - CADJPY. . . 3 yksikön -35 = -105

    -120 Tilaa ID: 3 - EURJPY. . . 3 yksikön -40 = -120

    -105 Tilaa ID: 4 - CHFJPY. . . 3 yksikön -35 = -105

    +185 Tilaa ID: 5 - EURJPY. . . 1 yksikkö +50
    1 yksikkö +100
    1 yksikkö +35
    Yhteensä = +185

    + 10 Tilaa ID: 6 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40
    2 kpl -15, = -30
    Yhteensä = +10

    + 20 Order ID: 7 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . 1 yksikkö +40
    2 kpl -10, = -20
    Yhteensä = +20

    - 10 Tilaa ID: 8 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70
    2 kpl -40, = -80
    Yhteensä = -10

    + 20 Order ID: 9 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40
    2 kpl -10, = -20
    Yhteensä = +20

    Tilaa ID: 10 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . Odotetaan Täytä

    Tilaa ID: 11 - EURJPY. . . Odotetaan Täytä

    Tilaa ID: 12 - GBPJPY. . . Tällä hetkellä -10

    Tilaa ID: 13 - CADJPY. . . New Order

    +315 YHTEENSÄ SULJETTU viikolla

  22. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:46 #

    Ehkä tämä formaatti on helpompi lukea, ja se vie vähemmän tilaa -

    Tällä viikolla toistaiseksi (tilanne 0800 bar, torstai 11.3.10):

    +420 Tilaa ID: 1 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 1 yksikkö +140, 1 yksikkö +210, = +420
    -105 Tilaa ID: 2 - CADJPY. . . 3 yksikön -35 = -105
    -120 Tilaa ID: 3 - EURJPY. . . 3 yksikön -40 = -120
    -105 Tilaa ID: 4 - CHFJPY. . . 3 yksikön -35 = -105
    +185 Tilaa ID: 5 - EURJPY. . . 1 yksikkö +50, 1 yksikkö +100, 1 kpl +35, = +185
    +10 Tilaa ID: 6 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -15 (ja -30), = +10
    +20 Tilaa ID: 7 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    -10 Order ID: 8 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 2 kpl -40 (ja -80), = -10
    +20 Tilaa ID: 9 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    Tilaa ID: 10 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . Odotetaan Täytä
    Tilaa ID: 11 - EURJPY. . . Odotetaan Täytä
    Tilaa ID: 12 - GBPJPY. . . Tällä hetkellä -10
    Tilaa ID: 13 - CADJPY. . . New Order

    +315 YHTEENSÄ SULJETTU viikolla

  23. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 06:47 #

    OK, kiitos poistaa ruma yksi! Kuinka tämä on?

    • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 06:54 #

      Joo ... se näyttää paljon paremmalta.

      • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 07:04 #

        OK, viileä. Thanks.

        Ja pahoillani ylimääräisestä työstä laitan sinut viimeisen 10 minuutin pesu minun sotku. . . :)

        Mielestäni tunnin baarissa on hyvä asia, samasta syystä Kysyin kerran teitä sisällyttämään tunnin baari Twitter päivitykset. Mutta luulen otan pois päivämäärä, yksinkertaisesti siksi eräät maailman kirjoittaa kuukauden ensimmäinen sitten päivä, mutta muu maailma on tottunut kirjoittamalla se päivä ensimmäinen sitten kuukausi. Ja minun tarkoituksena on auttaa, olla sekoittamatta.

        Lisäksi kukaan blogin saa tiedä mikä kulmabaari Tarkoitin ilman aikaa, mutta kaikkien on tiedettävä, mitä päivä me olemme, kun menee joka päivä virka.

        Ehkä yritän oikeinkirjoitus kuukauden lievittää hämmennystä.

        On hämmästyttävää, kuinka paljon aikaa meillä voi olla käsissämme, kun olemme vain kauppa 4 tunnin baarit - -

        Tiedät FP, olen kiittänyt sinua yksityisesti, mutta en muista että olen koskaan kiittänyt teitä julkisesti kaikkien teet. Olen varma, sinulla on syitä, ja täyttyvät tekevät sitä omalla tavallasi. Mutta se on erittäin hyödyllistä, ja haluan kiittää teitä tästä nyt kaiken teet.

        • FirePips 11 maaliskuu 2010 klo 08:10 #

          Se ei ollut niin paljon kuin vaivaa kuin kävit läpi, että laittaisit sen ylös kaikki yhdessä :)

  24. Anthonhy 11 maaliskuu 2010 klo 21:01 #

    Tuli pistettä Miksi ruokavalio pipsi n suorituskyky ei saada jopa +665 vaan +315

    • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 10:28 #

      Koska FirePips puhui voitto vain sinä päivänä. Hän sanoi:

      "Mikä loistava päivä meillä oli yhteensä +665 Pips viimeisten 24 tunnin yhdellä kaupan edelleen."

      My count on kumulatiivinen päässä viikon alussa, ja olimme oli 3 piste-tappiot jo viikolla edellisen 24h aikana.

      Mutta päivä Tuli raportoitu, meillä oli kaksi voittajaa 12 tunnin tila, joka meni Full Monty, joka osuu kolmas tavoite. Se oli +420 ja +185. Meillä oli myös suljettu pois dollarin eurokurssin vastaavan varten +20, ja oli CADJPY vielä auki +40 pankissa on ensimmäinen tavoite ja kannattavuusrajalla ylittävästä osasta. +420 +185 +20 +40 = +665.

      Nyt tietysti voisi kysyä, miksi FP ei head-up blogi kahdeksas kanssa otsikko, sanoi "Vau! Menetimme -330 pistettä eilen." Mutta varmasti kukaan ei saa mitään hyötyä siitä!

      Omat määrä ei vastaa FirePips lasketa päivän ajan se on lähetetty.

  25. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 10:10 #

    Tällä viikolla toistaiseksi (tilanne 1200 bar):

    +420 ... Tilaa ID: 1 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 1 yksikkö +140, 1 yksikkö +210, = +420
    -105 .... Order ID: 2 - CADJPY. . . 3 kpl -35 = -105
    -120 .... Order ID: 3 - EURJPY. . . 3 kpl -40 = -120
    -105 .... Order ID: 4 - CHFJPY. . . 3 kpl -35 = -105
    +185 ... Tilaa ID: 5 - EURJPY. . . 1 yksikkö +50, 1 yksikkö +100, 1 kpl +35, = +185
    +10 ... .. Order ID: 6 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -15 (ja -30), = +10
    +20 ... .. Order ID: 7 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    -10 ... ... Order ID: 8 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 2 kpl -40 (ja -80), = -10
    +20 ... .. Order ID: 9 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    ... ... .... Order ID: 10 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . Odotetaan Täytä
    ... ... .... Order ID: 11 - EURJPY. . . Odotetaan Täytä
    -195 .... Order ID: 12 - GBPJPY. . . 3 kpl -65 = -195
    ... ... .... Order ID: 13 - CADJPY. . . Tällä hetkellä -5

    +120 YHTEENSÄ SULJETTU viikolla

  26. John 11 maaliskuu 2010 klo 21:17 #

    Pls Saatoin nähdä, että ruokavalio pistettä suorituskyky lukee +315 kun taas tämän sivun yläosassa näimme +665? Miksi näin?

    • Dexnini 11 maaliskuu 2010 klo 10:24 #

      +665 Oli ensimmäinen päivä viikon

      • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 10:34 #

        Tai oikeastaan, se oli toinen päivä. Mutta olet oikeassa, se oli vain sen päivän voitot, ja minun laskea, numero oli oikea.

        John, katso vastaukseni Antoniukselta täydellinen rikkoutuminen jos haluat.

      • favoured111 11 maaliskuu 2010 klo 11:22 #

        Hei ystävät,

        Voisiko saamme yhdessä kysyä FirePips aloittaa autotrading nämä signaalit meille. Vaikka pieni maksu tulee olemaan hyvä ja edelleen erittäin hyvä joillekin meistä, jotka ovat uusia forex ja eivät vielä hyötyvät tätä ihmettä.

        Ole hyvä Tarvitsen kommentit

        • Ein 15 maaliskuu 2010 klo 01:27 #

          Olen samaa mieltä! FirePips tulisi saada korvaus raha ja henkinen kasvu hän tarjoaa.
          -Ein

      • favoured111 11 maaliskuu 2010 klo 11:25 #

        Miten saamme tämän meidän Jumala lähetti Man aloittaa Auto Trading meille. Olen pyytänyt häntä siitä ja uskon, hän tulee auttamaan.

        Voisiko kiinnostuneet ihmiset osoittavat kuin voimme viedä tätä eteenpäin. Voimme todella hyötyä tästä ilmoituksesta.

        Kiitos

  27. Ed K 11 maaliskuuta 2010 klo 12:35 #

    Hei Firepips,

    Mitä kaupankäyntialustan / ohjelmistoa käytät? MetaTrader sanoo, että he eivät kunnioita OCO kauppoja.

    Kiitos

    • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 14:49 #

      Odotellessa FP vastaus, voin sanoa, että monta kertaa hän on pyytänyt tätä ja sanoo on useita live tilejä, eikä yksikään ovat MetaTrader alustoilla. Olen tietoinen ei MeteTrader välittäjä tarjoaa OCO tilauksia, koska se on rajoitettu MetaTrader.

      Lisäksi, jos laitat niin tilauksia tarkoituksenaan, että olet juuri menossa peruuttaa toinen itse kuluttua laukaisee, voit myös törmätä ongelmaan siellä. Useimmissa Yhdysvaltain välittäjät muutenkin. Ne eivät edes anna laitat molemmat tilaukset (koska toinen rajoitus MetaTrader suhteen ei suojaus sääntö).

      Paras kiertotapa on käyttää hälytyksiä, noin 10 pistettä sisällä hinta kumpaankaan suuntaan, ja kun herätyskello soi, niin tulet ja paikka tilauksen suuntaan tai toiseen.

      Joku on kirjoittanut käsikirjoituksen avustamaan tilauksen saapumisesta, mutta en koe sitä. Hänen nimensä tästä järjestelmästä on Felipe.

      Joku muu on kirjoittanut EA on työskennellä Google Docs, joka tilauksia sinulle, en ole testannut sitä. Hänen nimensä tästä järjestelmästä on Guan.

      Ja minä kirjoitin EA tulla kaupan ja hallita sitä, joka toimii täydellisesti yhdellä välittäjien käytän sitä (FXDD) mutta olen silti testaamalla sitä yrittää saada se toimimaan eräs toinen välittäjät (MBTrading). Sen pitäisi toimia kaikissa neljäs desimaali välittäjä. Kokeile demo tietenkin ensin, ja käytä omalla vastuullasi! Mutta se voi auttaa sinua juuri.

      Jos menet lataukset välilehti sivun yläosassa näet sen sinne lataamaan sen.

      Toivottavasti auttaa.

  28. Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 14:39 #

    Tällä viikolla toistaiseksi (tilanne 1600 kynttilän):

    +420 ... Tilaa ID: 1 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 1 yksikkö +140, 1 yksikkö +210, = +420
    -105 .... Order ID: 2 - CADJPY. . . 3 kpl -35 = -105
    -120 .... Order ID: 3 - EURJPY. . . 3 kpl -40 = -120
    -105 .... Order ID: 4 - CHFJPY. . . 3 kpl -35 = -105
    +185 ... Tilaa ID: 5 - EURJPY. . . 1 yksikkö +50, 1 yksikkö +100, 1 kpl +35, = +185
    +10 ... .. Order ID: 6 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -15 (ja -30), = +10
    +20 ... .. Order ID: 7 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    -10 ... ... Order ID: 8 - GBPJPY. . . 1 yksikkö +70, 2 kpl -40 (ja -80), = -10
    +20 ... .. Order ID: 9 - CADJPY. . . 1 yksikkö +40, 2 kpl -10 (ja -20), = +20
    ... ... .... Order ID: 10 - dollarin eurokurssin vastaavan. . . Odotetaan Täytä
    ... ... .... Order ID: 11 - EURJPY. . . Odotetaan Täytä
    -195 .... Order ID: 12 - GBPJPY. . . 3 kpl -65 = -195
    -135 .... Order ID: 13 - CADJPY. . . 3 yksiköissä -45 = -135
    ... ... .... Order ID: 14 ​​- CADJPY. . . New Order

    -15 YHTEENSÄ SULJETTU viikolla

    • Alvin 11 maaliskuu 2010 klo 14:49 #

      Running Red ... haha ​​... Katsotaanpa muuttuisi vihreäksi

  29. igit 11 maaliskuu 2010 klo 17:11 #

    Tilaa ID: 11: Tilaa Peruuttaa Järjestys: EURJPY: SELL 122,95 tai Osta 124.10, stop loss 115pips

    Tiedä vielä, jotta paikka myydä ja ostaa EURJPY?

    Onko se myy lopettaa tai myydä raja ja ostaa rajoittaa tai ostaa lopettaa? joka on se, lopettaa tai rajoittaa?

    • Ruokavalio Pipsi 11 maaliskuu 2010 klo 18:28 #

      Kaikki kaupat kutsutaan tässä menetelmässä ovat aina Lopeta tilauksia kun ne on ensin lähetetty. Asetat Buy-Stop ja Myy-Stop (jos välittäjä voit sijoittaa niin, jotkut eivät, siitä lisää hetken kuluttua).

      Myöhemmin, kun signaali on kutsuttu, jos et nähnyt sitä alussa baarissa, niin on aikoja, jolloin voisitte käyttää rajahintatoimeksianto, ja aikoja, jolloin voisitte käyttää Market järjestyksessä. Mutta kun signaalit ensin anneta, eikä tulohinnan ole vielä koskettanut, niin lopeta tilaukset ovat mitä käyttää.

      Elsewhere in this same date of blog entries I talked about using alarms on your platform if you are using a broker that does not let you place both a Buy-Stop and a Sell-Stop at the same time. I won't re-hash it here, but it is on this same page of entries.

    • FirePips 12 March 2010 at 6:37 am #

      Broker give different names to their types and it can confusing at times.

      All signals are basically Pending Orders, waiting to be triggered at the entry price mentioned.
      They are not market orders.

      The best way to find out what order type you need for your platform is to contact broker's support people via chat. They are generally very helpful even if you are on demo.

  30. lnfx2009 11 March 2010 at 6:04 pm #

    hey firepip!

    On the cad/jpy sell at 87.65 that was filled. wud u keep this trade in? it did go 60 pips against and is now retracing…….i cant make up my mind!!!u have great patience!

    Many thanks for the trades….im learning so much! :)

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:21 pm #

      Generally, you need to determine the stop-loss before entering the trade, and then generally, you stick with it and whatever happens happens. You need to not keep second-guessing a trade prematurely.

      There are times when the market proves out that it just is not moving, or is moving indecisively, and then FirePips calls to tighten the stop sometimes. I've never seen a call on this board to just close a trade, only to tighten the stop.

      Plus on this board, that I have seen, FirePips never closes a trade or moves a stop before the next bar, when he can tell everyone the same thing.

      Just my observations, not meaning to answer for FP.

      Hopefully helpful – -

      • lnfx2009 11 March 2010 at 6:31 pm #

        Thanks for the message!

        Yeah I usually pull it early but today Im trying to hang in for the full amount of 75SL!

        I usually pull it and then when I check back it has turned around!

        Happy pipping! :)

        • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:42 pm #

          And don't you just HATE IT when that happens? I don't ever kill them early anymore, but I had one where I hit the stop-loss by 1 pip over, and FP missed the stop by a pip or two, and his turned around and hit the first target.

          But it also happened a week or so ago where he called to move the stop, when I wasn't here for an hour or so and missed that call. When I saw the call an hour late, price had already passed the stop price (and next bar he reported closing out) but I was still in and it had retraced back towards profit. When I saw the call, I did go ahead and move my stop to the point he called, but it never went back to the stop out, and went all the way to all three targets.

          And you just gotta LOVE when THAT happens!!

    • FirePips 12 March 2010 at 6:31 am #

      Sorry couldn't get back to you in time. As Diet Pipsi already mentioned that I wait for any changes until the end of the candle.

      The reason I do is because it is part of my trading plan and my goal is not to deviate away from it. Also it helps me to avoid looking at price constantly.

      Again if you keep making too many discretionary decisions how would you really know what works and what doesn't.

  31. Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:11 pm #

    This week so far (as of 2000 candle):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    -135….Order ID: 13 – CADJPY . . . 3 units at -45 = -135
    ……….Order ID: 14 – CADJPY . . . Currently at -50

    -15 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

  32. MARIUS 12 March 2010 at 4:11 pm #

    To day I place ID 15 GBPJPY 3 orders buy stop 136,90. My broker MasterForex open when the price 136,83 (7 pips spread) In the fucher I mast place ordin ex. 136.97 ?
    I win for first position 7.72 dollar but for position 2 and 3 I win 5.07 and 4.42 dollar.
    YOU POST TO LET FOR CLOSE POSITION 2 AND 3.
    BEST REGARDS MARIUS

    • FirePips 15 March 2010 at 4:31 am #

      Order ID 15 was closed 2 candles before the end of the week. I do not like to keep traders open during this time at the end of the week.

      Let me know if this make sense.

  33. Dave 12 March 2010 at 2:42 pm #

    Hi Firepips, firstly thank you for providing the service that you do.
    If you don't mind I have a suggestion to improve it?

    You say you've managed to avoid some losing trades by using your own judgement this week, so well done for that but you have also missed some good winners.

    If you had posted the buy signal for CAD/JPY @ 88.30 yesterday (16.00 bar) which has now hit 8950 3rd target you would be 240 pips in profit. Did you not post it because the pair has lost 405 pips so far this week and caused a psychological block on trading it?

    I know you gave up trading GBP/USD because it gave some losses one week but it has given up 300 pips on the first sell signal of the week hitting all 3 targets and also hit 1st target on the 2nd signal of the week and has hit the first target from the 8am signal this morning so total gain this week on Cable alone is 400 pips. It also gave similar pips last week.

    I see there have been no signals for CHF/JPY after the first loss this week and the pair have given up 120 on the sell order 16.00 bar on the 8th and 120 on the buy signal from the 16.00 on the 10th. So this week total for missed the pair 240 pips.

    So total of missed pips this week because you didn't post the signals is around 880.

    Please don't think I'm having a go but I think you should stick to the plan 100% so the followers of this great site have a good chance to make some serious pips.

    Trading all the signals last actually ended the week with 730 pips in profit this was because all the big moves happened on Friday after you had given up emailing the signals. Well done for getting back in the saddle this week.

    Kerrothan ajatuksiasi.

  34. FirePips 10 March 2010 at 12:29 pm #

    Try any ECN brokers….It think out of all ECN brokers MB Trading has the lowest account opening balance.

  35. bootyk 10 March 2010 at 12:59 pm #

    I`m at google for a while now, searching for an ECN Broker MB Trading, where i can open mini account, not so easy ;)

  36. FirePips 10 March 2010 at 1:02 pm #

    http://www.mbtrading.com/forex.aspx

    All trades are entered in mini lots…just open up a demo account and you will see.

  37. Diet Pipsi 10 March 2010 at 6:56 pm #

    http://www.mbtrading.com/fx

    All accounts are mini accounts with MBTrading, no matter how much money you have. One "standard" lot is $100,000 of currency. On MBT's platforms, when you enter "1 lot" what gets traded is $10,000 currency, which a minilot of standard trading sizes. And the they allow trading as low as one microlot, which you would enter as .1 lot on their platform. Once you get past that confusion, it's easy.

  38. bootyk 10 March 2010 at 1:16 pm #

    I already opened a Demo Account on MB Trading, but i can`t figure out on their website, what's the minimum deposit… I will start very small after Demoing on a new Broker, beause of the difference between live and demo … Thanx again!

  39. bootyk 10 March 2010 at 2:57 pm #

    Sorry for disturbing You again, I'm testing the demo account of MB Trading right now. I can't set an OCO Order, get an error message "To many orders" Is this, because of hedging is not allowed?

  40. Diet Pipsi 10 March 2010 at 6:51 pm #

    Yes, exactly. MBTrading does not allow hedging, and even though you do not want to fill both orders, it will not even allow you to PLACE both orders. The best workaround is to place an alarm on each direction, about 10 pips inside of the trigger price. That way when the alarm goes off, you can come and put in the order for that direction. Once one direction triggers, then delete the other alarm.

    However, this is not really a MBTrading limitation, it is a Metatrader limitation. I know of no Metatrader broker that offers OCO ordering right on their platform.

    You've probably found out by now, MBT minimum deposit is $500.

    And no matter how big your account is, with MBT all accounts are traded in minilots. With $500, for Firepips method, IMO you should start by trading 3 microlots, which you would enter on their platform as .3 That way, you can close .1 at each target, and .1 is the smallest they allow. And that way .3 is the max you lose on ones where we hit a stoploss.

    Hopefully helpful -

  41. bootyk 10 March 2010 at 7:24 pm #

    Thanks for your help, that website is nice, but a little bit confusing, usibility is terrible, and i am no internet-noob… i´m already on demo mode, but i can't set an OCO-Order. Error message: "too many trades" Maybe it is not allowed on MB Trading? Do you know about?

  42. bootyk 10 March 2010 at 7:26 pm #

    Ah you already answered! Thanks very much, I will do it in this way, setting alarms, turning off my monitors …

  43. bootyk 10 March 2010 at 7:42 pm #

    already answered, thanx a LOT! ;)

  44. Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:03 am #

    Thank you, it is nice to be missed. It hasn't seemed to me that I haven't been here, because I'm on Twitter at the right time every bar. But between being sick with cold and flu, and my partner and I focusing on another EA that we've been messing with for months now, I guess I have not contributed much . .

    Sorry!

    Glad to be missed, and thank you for the welcome here – -


Jätä kommentti