100 10 מרס 2010 100

665 פיפס | איתותי מט"ח 10 & 11 מרס

Currency Trading Signals איזה יום מעולה היה לנו, סך של 665 פיפס ב 24 השעות האחרונות, עם למקצוע אחד עדיין. GBPJPY עבר יפה לטובתנו להגיע כל שלוש מטרות רווח, עשה EURJPY אותו יעד הרווח השני EURUSD & CADJPY הגיע יעד הרווח הראשון כל אחד.

יש הרבה יותר פוטנציאל שמאל בשבוע ואני אהיה פעיל מחפש נסחרת יותר.

עדכון בשעה 05:00 EST / 10:00 GMT / 0000 נרות שעה:

זיהוי סדר: 5 | עדכון | $ 122.75 EURJPY למכור | יעד הרווח השני הסתכמו ב 100 מוקדם | מנוחה סגורה החוצה 35

זיהוי סדר: 6 | עדכון | $ CADJPY למכור 87.60 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 מוקדם | כרגע בהפסקה אפילו

זיהוי סדר: 7 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 מוקדם | מנוחה סגורה החוצה -10

עדכון בשעה 21:00 EST / 02:00 GMT / 0400 נרות שעה:

זיהוי סדר: 6 | עדכון | $ CADJPY למכור 87.60 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 מוקדם | כרגע בהפסקה אפילו

זיהוי סדר: 8 | ממתינים | $ 134.60 GBPJPY למכור | סטופ: 70 פיפס | קח רווח: 70-140-210 פיפס

עדכון בשעה 01:00 EST / 06:00 GMT נרות / 0800 שעה:

זיהוי סדר: 6 | עדכון | $ CADJPY למכור 87.60 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 מוקדם | העבר הגבלת הפסד עד 87.75

זיהוי סדר: 8 | עדכון | $ 134.60 GBPJPY למכור | Stop Loss אל העבר 135.00

עדכון בשעה 05:00 EST / 10:00 GMT / 1200 נרות שעה:

זיהוי סדר: 6 | עדכון | $ CADJPY למכור 87.60 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 מוקדם | מנוחה סגורה החוצה -15

זיהוי סדר: 8 | עדכון | $ 134.60 GBPJPY למכור | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 70 | מנוחה סגורה החוצה -40

זיהוי סדר: 9 | הזמנה מבטל הזמנה | 87.35 $ CADJPY מכירה או קניה 88.15 | סטופ: 80 פיפס | קח רווח: 40-80-120 פיפס

עדכון בשעה 09:00 EST / 02:00 GMT / 1600 נרות שעה:

זיהוי סדר: 9 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.15 | כיום ב -10

עדכון בשעה 13:00 EST / 06:00 GMT / 2000 נרות שעה:

זיהוי סדר: 9 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.15 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 פיפס | העבר הגבלת הפסד עד 87.75

מזהה הזמנה: 10 | הזמנה מבטל הזמנה | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | סטופ: 95 פיפס | קח רווח: 40-80-120 פיפס

מזהה הזמנה: 11 | הזמנה מבטל הזמנה | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | סטופ: 115 פיפס | קח רווח: 50-100-150 פיפס

11 מרס 2010

עדכון בשעה 05:00 EST / 10:00 GMT / 0000 נרות שעה:

זיהוי סדר: 9 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.15 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 פיפס מוקדם | לעכשיו ב 10

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל f איל ד

עדכון בשעה 21:00 EST / 02:00 GMT / 0400 נרות שעה:

זיהוי סדר: 9 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.15 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 פיפס מוקדם | העבר הגבלת הפסד עד 88.05

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 12 | ממתינים | $ 135.10 GBPJPY למכור | סטופ: 65 פיפס | קח רווח: 70-140-210 פיפס

עדכון בשעה 01:00 EST / 06:00 GMT נרות / 0800 שעה:

זיהוי סדר: 9 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.15 | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40 פיפס מוקדם | מנוחה סגורה החוצה -10

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 12 | עדכון | $ 135.10 GBPJPY למכור | כרגע ב -20

מזהה הזמנה: 13 | הזמנה מבטל הזמנה | 87.80 $ CADJPY למכור או לקנות 88.25 | סטופ: 45 פיפס | קח רווח: 40-80-120 פיפס

עדכון בשעה 05:00 EST / 10:00 GMT / 1200 נרות שעה:

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 12 | עדכון | $ 135.10 GBPJPY למכור | סגור החוצה -65

מזהה הזמנה: 13 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.25 | כרגע ב -5

עדכון בשעה 09:00 EST / 02:00 GMT / 1600 נרות שעה:

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 13 | עדכון | קנה CADJPY $ 88.25 | סגור החוצה -45

מזהה הזמנה: 14 | הזמנה מבטל הזמנה | 87.65 $ CADJPY למכור או לקנות 88.40 | סטופ: 75 פיפס | קח רווח: 40-80-120 פיפס

עדכון בשעה 13:00 EST / 06:00 GMT / 2000 נרות שעה:

מזהה הזמנה: 10 | עדכון | $ 1.3595 EURUSD למכור או קנה 1.3690 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 11 | עדכון | $ 122.95 EURJPY למכור או קנה 124.10 | מחכים לקבל מלא

מזהה הזמנה: 14 | עדכון | $ CADJPY למכור 87.65 | כרגע ב -50

אם אתה חדש בבלוג שלנו אז אנא קרא איתותי מט"ח ו איתותי מט"ח שאלות נפוצות

הודעות קשורות:

קבלת איתותי מט"ח, מאמרים ניתוח שוק האחרונה הישר לתיבת הדואר הנכנס שלך על ידי עשיית מנוי להלן:

100 "665 פיפס | איתותי מט"ח 10 & 11 מרס"

  1. Heavenforex 10 מרס 2010 בשעה 02:08 #

    זיהוי סדר: 7 | הזמנה מבטל הזמנה | $ 134.60 GBPJPY למכור

    רק 1 סדר?

  2. burn0050 10 מרס 2010 בשעה 02:09 #

    אני לא מבין:
    זיהוי סדר: 7 | הזמנה מבטל הזמנה | $ 134.60 GBPJPY למכור | סטופ: 70 פיפס | קח רווח: 70-140-210 פיפס

    איפה לקנות את החלק של OCO זה?

    תודה!

  3. דיוק 10 מרס 2010 בשעה 02:09 #

    זיהוי סדר: 7 [OCO] כדי לקנות חסר?

    • דיוק 10 מרס 2010 בשעה 02:10 #

      אה, כבר תיקן, התעלמות

  4. FirePips 10 מרס 2010 בשעה 02:14 #

    סליחה על הבלבול ... העתקתי הסדר הישן ושכח לשנות OCO ממתינים.

    • liaueg 10 מרס 2010 בשעה 02:20 #

      אין דאגות. אבל חשבתי שזה מזהה צו 8 :)

      • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 02:26 #

        סידרתי את זה עכשיו ... תודה על לב :)

  5. דוד Funchess 10 מרס 2010 בשעה 02:43 #

    למה הוא GBP / JPY 134.60 למכור ולא 134.660? זה נראה כמו הבדל ענק?

    • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 02:55 #

      זה רק 6 הפרש פיפס. הספרה האחרונה היא פיפ חלקיים.

  6. rentz07 10 מרס 2010 בשעה 03:10 #

    הצו תלוי ועומד במקום OCO

  7. ינואר 10 במרס 2010, בשעה 08:09 #

    היי firepips. אתה אומר לקחת את הרווח ב 40-80-100 פיפס. TIS כלומר אני קונה 3 פעמים למשל gbpjpy 5000. האם זה נכון?

  8. סטפן 10 מרס 2010 בשעה 21:39 #

    זיהוי סדר: 8 | עדכון | $ 134.60 GBPJPY למכור | יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 70 | מנוחה סגורה החוצה -40
    בבית המסחר mb על חשבון אמיתי מחיר ההצעה היה על 133,93 נמוך, נורמלי לא ניתן להגיע ליעד הרווח הראשון.

    • Indy 10 מרס 2010 בשעה 10:58 #

      אותו דבר כאן. נמוך שלי היה 133.92, ואפילו עם התאמה 2-3 פיפס, לא היה למלא לא. עם זאת, על FXDD, נמוך היה 133.88 ולכן די הבדל גדול שם. אני חושב שאולי צריך לתת מקום אפילו יותר עבור זוג כמו GJ. זה גם ראוי לציין כי יש זמנים שבהם אני מלא ו FirePips לא. בסך הכל, אני נטו מעט חיובית על ביצוע התאמות. אני חושד כי בסופו של דבר, זה לא יעשה הבדל עצום כל עוד אנחנו ממשיכים התאמת כוונון עדין.

      • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 11:05 #

        נמוך ב TradeStation שלי היה 133.872 ... מספיק טוב כדי לסגור לעבר 133.90.

        • סטפן 10 מרס 2010 בשעה 11:31 #

          על ברוקר אשר מבוססת מחיר 133.872 שלך? אמרת חשבונות החיים שלך dukascopy המסחר MB.

          • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 12:12 #

            TradeStation.

            אני הסחר עם מספר מתווכים בכל פעם ולשמור כספים במטבעות שונים. בדרך זו אני יכול להשתמש ארוך טווח תנועות מטבע לטובתי, זה כמעט כמו למסחר עמדה.

      • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 11:40 #

        איזה ברוקר אתה ממליץ? בגלל התוצאות שלי על המסחר FXM שונים לחלוטין דוחות FirePips ביצועים! התחלתי המסחר על המסחר FXM עם חשבון מיקרו, אולי אני צריך לשנות!
        Thanx עבור כל ההצעות

        • סטפן 10 מרס 2010 בשעה 12:17 #

          FXM זהה FXD24 הם bucketshops, לא פעם אני רוצה להיות בעל חשבון אמיתי זה עושי שוק רע, כי הוא צריך לטפל datafeed ובעיות רבות אחרות, היא ennough חזק בשבילי להילחם עם השוק, אני לא רוצה ברוקר כי להילחם נגדי!

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 12:26 #

            לכן, כל suggestiions שוב? תודה רבה! ;)

          • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 12:29 #

            נסה כל הברוקרים ECN .... זה חושב מתוך סך כל המסחר ברוקרים MB ECN יש הפתיחה הנמוך ביותר יתרת החשבון.

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 12:59 #

            I `m ב google לזמן עכשיו, מחפש המסחר ברוקר ECN MB, איפה אני יכול לפתוח חשבון מיני, לא כל כך קל ;)

          • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 13:02 #

            http://www.mbtrading.com/forex.aspx

            כל המקצועות מוזנים הרבה מיני ... פשוט לפתוח חשבון דמו ואתה תראה.

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 13:16 #

            אני כבר פתח חשבון דמו על המסחר MB, אבל אני יכול `t לברר באתר האינטרנט שלהם, מה ההפקדה המינימלית ... אני אתחיל קטן מאוד אחרי demoing על ברוקר beause החדש, ההבדל בין Thanx ... לחיות הדגמה שוב!

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 02:57 #

            סליחה על ההפרעה שוב, אני בודק את חשבון דמו של המסחר MB עכשיו. אני לא יכול לקבוע סדר OCO, מקבל הודעת שגיאה "כדי הזמנות רבות" האם זה בגלל גידור אסור?

          • דיאט Pipsi 10 מרס 2010 בשעה 06:51 #

            כן, בדיוק. MBTrading אינו מאפשר גידור, ואף על פי שאתה לא רוצה למלא שני צווים, זה אפילו לא יאפשרו לך למקם שתי הזמנות. פתרון הטוב ביותר הוא המקום התראה לכל כיוון, על 10 פיפס בתוך מחיר על ההדק. כך כאשר האזעקה נכבית, אתה יכול לבוא ולשים בסדר עבור בכיוון זה. פעם בכיוון אחד מעורר, ולאחר מכן למחוק את האזעקה אחרים.

            עם זאת, זה לא באמת הגבלה MBTrading, היא הגבלה MetaTrader. אני לא מכיר ברוקר לא MetaTrader המציע זכות OCO הזמנת בפלטפורמה שלהם.

            מצאת כנראה על ידי עכשיו, MBT ההפקדה המינימלי הוא 500 $.

            וזה לא משנה כמה גדול החשבון שלך, עם כל החשבונות MBT נסחרות minilots. עם 500 $, עבור שיטה Firepips, IMO אתה צריך להתחיל על ידי סחר 3 microlots, אשר תזין על הפלטפורמה שלהם כך .3, אתה יכול לסגור 0.1 בכל מטרה, וכן 0.1 הוא הקטן ביותר שהם מאפשרים. וזה דרך 0.3 הוא מקסימום אתה מאבד על אלה שבהם פגענו stoploss.

            אני מקווה לעזור -

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 07:26 #

            אה עניתם כבר! תודה רבה, אני אעשה את זה בדרך זו, האזעקות, כיבוי צגים שלי ...

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 07:42 #

            ענה כבר, thanx המון! ;)

          • דיאט Pipsi 10 מרס 2010 בשעה 06:56 #

            http://www.mbtrading.com/fx

            כל החשבונות הם חשבונות מיני עם MBTrading, לא משנה כמה כסף יש לך. אחת במגרש "רגיל" הוא 100,000 $ המטבע. על פלטפורמות של MBT, כאשר אתם נכנסים "1 הרבה" מה מקבל נסחר המטבע הוא 10,000 $, אשר minilot בגדלים מסחר רגיל. ומה הם מאפשרים מסחר נמוך כמו אחד microlot, אשר תזין כמו הרבה 0.1 על הפלטפורמה שלהם. ברגע שאתה מקבל בעבר כי בלבול, זה קל.

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 07:24 #

            תודה על עזרתך, כי אתר זה נחמד, אבל קצת מבלבל, usibility נורא, ואני לא לאינטרנט נוב ... אני כבר על מצב הדגמה, אבל אני לא יכול להגדיר OCO הזמנה. הודעת שגיאה: "עסקאות רבות מדי" אולי זה אסור על המסחר MB? האם אתה יודע עליו?

    • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 11:13 #

      באותו החשבון שלי, היעד הראשון לא הגיע!

    • אדריאן 10 מרס 2010 בשעה 18:05 #

      היה לי נמוך של 133.89 רק TP פגע

  9. סטיבנס 10 מרס 2010 בשעה 10:44 #

    היי שם, gud עבודה יו אחי עושה. באיזו שעה של היום אתה במקום הערות יומי כאן.
    דרישת שלום

  10. bootyk 10 מרס 2010 בשעה 11:57 #

    היי Firepips,

    ראשית, תודה על אותות שלך, התחלתי המסחר לפני זמן מה עם תוצאות שונות אך חיובית ביותר, יש לי עבודה אחרת, דבר שאני אוהב ואני לא רוצה לשנות אותו עבור צפייה תרשימים, ואני איבדתי את זמן רב המסחר שלי הפעלות, בגלל זה התחלתי הבאה אתה ... שוב, תודה רבה!

    שאלה אחת, האם יש דרך, לסחור עם לוט רק 1, 1 על המסחר? בגלל ניהול כסף ... אני מאוד שמח עם איתותים שלך, אבל אני יחסוך את החשבון שלי. במיוחד כשאני רואה את ההבדל בתוצאות. אתה יכול לתאר, למה 3 הזמנות? כי, אם תעביר לאובדן לעצור לאחר היעד הראשון, אתה זכה פיפס של היעד הראשון, אבל אתה מאבד את הצו 2 ו 3 של סחר זה. עם המסחר רק 1 אתה יכול להגיע `t זה רווח גדול, אבל בדרך אחרת אתה תאבד רק חלק קטן ...

    • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 12:09 #

      הסיבה שאנו משתמשים שלושה מגרשים היא לתפוס את המהלכים האחרונים כמה מאות פיפסים. באמצעות אחד בלבד הרבה אנחנו עלולים שלא להיות מסוגלים לתפוס מהלכים כאלה. פלוס ככה בדקתי את זה ונראה לעבוד טוב יותר.

      אם אתם מעוניינים במסחר עם מגרש אחד אז אתה יכול לנסות השביל סטופ. אני לא בחנו שיטה זו כך אני באמת לא יכול לחזות את התוצאה.

      • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 12:23 #

        תודה על התשובה המהירה שלך, אני `רוצה לסחור מסוג זה, אבל אני קצת` ma מעט מוגבל עם חשבון קטן שלי ...

        • דיאט Pipsi 10 מרס 2010 בשעה 06:34 #

          היי שלל -

          לפני כמה שבועות מישהו לציין כי המסחר בשבוע אחד בלבד הרבה ולסגור את הכל בבת היעד הראשון היה רווחי יותר באותו שבוע. FirePips אמר שהוא יתחיל לראות את זה ולראות אם זה נראה מגמה. אבל קצרה של חזרה למעלה משנה של שבועות בניתוח זה, אין דרך לדעת מלבד לעקוב אחר זה במשך זמן רב.

          אני אישית הייתי רק השביל לעצור כמחצית היעד הראשון לכל היותר. אחרת מדי יפסיק את להפסדי קטן שיכול הגיעו היעד מלא. אבל למעשה, אני חושב שהייתי פשוט לשים את לעצור את היעד ולתת לו ללכת.

          עם זאת, גודל החשבון שלך לא צריך להגביל את היכולת שלך לסחור את השיטה, אלא אם אתה מתחת כ 500 $ בערך. כאשר FirePips אומר three סחר "הרבה" אתה פשוט סחר 3 גדלים הרבה כי הם קטנים מספיק כדי לעצור את זה הוא לא גדול מדי סיכון.

          זו תהיה הגבלה אם חשבון הברוקר שלך אינה נכונה עבור גודל החשבון שלך. לדוגמה, אם גודל מגרש מינימלי של הברוקר שלך היא הרבה מלא והם לא תאפשר מסחר של דבר הרבה פחות מלא או minilot, ובואו נגיד שיש לך 1000 $, אז יש לך את החשבון הלא נכון. שאל הברוקר שלך לשנות לך חשבון מיני, ולהיות בטוח שהם מאפשרים לך לסחור בגדלים microlot. בדרך זו, אתה יכול לסחור בכל מגרש בגודל שאתה צריך עבור יתרת חשבונך, על פי הכללים של סיכון.

          כמעט כל הברוקרים יאפשר לך לסגור 1 / 3 של עמדה פתוחה, כל עוד סכום זה לפחות יותר מאשר גודל המגרש המינימלי שלהם. אז אם אתה יכול לפתוח פוזיציה בגודל קטן מספיק כדי לענות על הכללים הסיכון אך עדיין לפחות שלוש פעמים גודל המסחר המינימלי של הברוקר שלך, אתה יכול לסגור 1 / 3 של אותה המטרה הראשונה.

          זה יאפשר לך לסחור בשיטה של ​​FirePips בדיוק כפי שהוא עושה, עם הרבה גודל הנכונה לחשבון שלך.

          IMO אם יש לך פחות מ 500 $ על זה לא יעבוד, כי 3 microlots בשיטה זו יש צורך בערך 500 $ איזון מינימלי, שוב IMO. אבל שום דבר על כ 500 $ בחשבון מיני המאפשרת 0.1 המסחר minilot, סיכון מקובל בשיטה זו. שוב, זה רק לדעתי, זה לא הבשורה. . . :)

          אני מקווה לעזור!

          • bootyk 10 מרס 2010 בשעה 07:31 #

            Thanx שוב!

          • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 11:05 #

            זה טוב שחזרת DietPipsi ... התגעגענו אליך כאן :)

          • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:03 #

            תודה, זה נחמד לפספס. זה לא נראה לי כי לא הייתי כאן, כי אני בטוויטר בזמן הנכון כל הבר. אבל בין להיות חולה עם ההצטננות והשפעת, ואת השותף שלי ואני מתמקד EA אחר כי אנחנו כבר להתעסק עם זה חודשים, אני מניח שאני לא תרמו הרבה. .

            סליחה!

            אני שמח לפספס, ותודה לך על קבלת הפנים כאן - -

  11. אנתוני 10 מרס 2010 בשעה 23:03 #

    מה לעשות כאשר u u מתכוון לומר שאר סגורה החוצה -40

    • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 00:07 #

      אנחנו הסחר עם שלושה מגרשים כל כך ... אם נגיע ליעד הרווח הראשון ואז 1 במגרש סגור. בתרחיש אתה מתייחס, את שאר שני מגרשים סגור החוצה -40 כל אחד.

      עיין http://forex.firepips.com/forex-signals/

  12. אלברטו 10 מרס 2010 בשעה 01:16 #

    היי firepips:
    (מצטער על אנגלית גרועה שלי)
    קראתי את הסעיף שאלות נפוצות, אבל אני לא מבין את החלק החמישי של האות.
    מה זה אומר "לקחת רווח 40-80-120 בבית"?
    לדוגמא: לקנות CAD / JPY 88.15 ...
    אני חייב לקנות שלוש פעמים בשעה 88.15 ולשים את הרווחים לקחת שונים, עם אובדן לעצור אותו?

    לקנות CAD / JPY 88.15 88.55 לקחת רווח לעצור את איבוד 87.45
    לקנות CAD / JPY 88.15 88.95 לקחת רווח לעצור את איבוד 87.45
    לקנות CAD / JPY 88.15 89.35 לקחת רווח לעצור את איבוד 87.45
    תודה על הזמן שלך

    • FirePips 10 מרס 2010 בשעה 13:30 #

      זה נכון. אנחנו לוקחים רווחים במרווחים.

  13. אדם 11 מרס 2010 בשעה 10:21 #

    EURUSD הוא רק מקפץ מסביב. אני לא עשו סחר טובים השבוע כולו. זו בעיה יוון חוסמת עסקאות טובות. אצטרך לראות מה תיפתר.

    • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 10:36 #

      איך הוא הבעיה יוון חסימת עסקאות טובות? אני מצטער לשמוע שלא היה לך שום טובות.

  14. BeginnerFromEurope 10 מרס 2010 בשעה 11:46 #

    Firepips היי, תודה על האותות. אני מתחיל ויש לי עד כה ללא הצלחה עם XXX למכור או לרכוש אותות XXX עם חשבון דמו שלי. למה אתה לא פשוט נותן רק אפשרות אחת? שאלה נוספת: האם יש לך אותות זהב? תודה מראש.

    • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 03:27 #

      אתה מתכוון פקודות OCO, הוראות אלה לעזור לנו לתפוס מהלכים שיכולים ללכת לשני הכיוונים. זהו חלק חשוב של סחר שלי מצטער לא יכול לשנות את זה.

      זהב הוא תנודתי מדי כדי להיות נסחרים בדרך זו. אני חושב שעדיף לסחור לטווח ארוך זהב.

  15. אד. 11 במרס 2010, בשעה 00:12 #

    FP היי - ממשיכים לעקוב אחר אותות לך .. ו מזל טוב על היום ... מאחל half עיד היה מוצלח כמו ... Lol
    שלוש שאלות.
    1. לנוכח המחלוקת על הרווחיות היחסית של 3 דהייה הבמה v אסטרטגיות יחיד TP .. אם יש לך לא הזמן ולא משאבים במחקר לענות על השאלה הזאת אז למה לא לחשוף את מלוא הנתונים מתוך 6 החודשים האחרונים שיאפשר "סטודנטים" שלך את הסכומים בשבילך??
    2. אתה חושב שזה אפשרי לשלב זמן + IssueDate לכל הרישומים מזהה אות?
    אני יודע שדות אחר שלה 1-2 בקו דואר צפוף כבר .. אבל אני חושב יעזור המצטרפים שבוע מאוחר .. עם פוטנציאל 80-20 (בדרך כלל) עדכונים לטחון דרך.?

    3. לחילופין אתה יכול לכלול "תאריך" שדה את העדכונים אות רצופים לך בעיה ... certaily להפחית את הבלבול בשבילי LoL?
    אוהב את העבודה שלך .. לשמור אותו.

    • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 03:24 #

      1. אין מחלוקת, 3 שיטה הרבה עובד מצוין. כל שיטה אחרת יכולה רק לייעל אותו עוד יותר אבל זה לא אומר שאנחנו כרגע עושים את זה נכון.

      2. אתה מתכוון להוסיף EST 05:00, במקום 0000? אני יכול לעשות את זה.

      3. אתה מתכוון לצפצף על בסיס פנסיון מלא? דואר אלקטרוני כבר יש תאריך בשורת הנושא.

  16. FirePips 11 מרס 2010 בשעה 03:19 #

    סתם מתוך סקרנות ... מה אופייניים "כדור הגהה" תוספות?

  17. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 05:52 #

    בסדר, אני כל הזמן תרשים של כל העסקאות, ולעדכן אותו כמו שאנחנו הולכים. זהו תרשים נחמד, אבל הוא גדול מדי כדי לנסות לסחוט לתוך בבלוג. אבל אני כבר מזמוזים עם דרך לעצב אותו כך שהוא יראה התקדמות של השבוע במבט חטוף, מעודכן עבור כל עמודה.

    בפוסט הבא אני יפרסם את מה שיש לי זה נראה כמו לבר 0400. ואז בערך 20 דקות או כך, אני מתכוון לכתוב את זה שוב עם מה שזה נראה לבר 0800.

    אם זה מועיל לאף אחד, ואם Firepips לא חושב שזה בעיה לראות את הסיכומים פועל פירסם הבלוג של בר כל, אני אתחיל לפרסם אותם רק כמה דקות אחרי שעשיתי את כל ההזמנות מתאימים דברים בחשבון שלי.

    לא מבטיח לנו כל עדכון מיד, ואני עלול להחמיץ כמה במיוחד בשעות השינה שלי. כמו למשל 1200 ו 1600 הסורגים הם הזמן אני בדרך כלל לישון. אני קם לבדוק בזמן המתאים, אבל תבינו אם אני חוזרת לישון לאחר נטילת המקצועות שלי, ולאחר מכן לפרסם עדכונים אלה לאחר שאני מתעורר!

    אז. תגובות בבקשה. . .

    • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 06:24 #

      לא אכפת לי לרוץ בסך הכל .... אבל זה לא לוקח יותר מדי שטח? ... אולי סיכום של פוסט סיכום יכול להיות טוב יותר :)

      • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:33 #

        Yea, ואני לא אוהב איך את העמודות (או היעדרה) לא בשורה, כאשר הוא מבטל את כל חלל ריק בקווי נוספת. די מביס את המטרה של מרחב ממילא. . . .

        תודה על אישור שלך, ואני אנסה אותו בתבנית, הדוק יותר מקוצר.

      • favoured111 11 מרס 2010 בשעה 11:38 #

        מסחר אוטומטי אותות אלה יהיו החיים משתנים לנו מי הם חדשים איבדו הרבה על עצמנו. אני יודע שאנשים אחרים מתעניינים זה בבקשה אתה יכול לשקול את זה בעין יפה.

        בבקשה בבקשה בבקשה

    • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:10 #

      בסדר, אני רק הוסיף את הסדר על OCO CADJPY לפלטפורמה שלי, בעוד כמה דקות אני מתכוון לכתוב המעודכן שלי שבוע עדכני הסיכומים.

  18. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 05:53 #

    השבוע עד כה:

    420 מזהה סדר: 1 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב + 70
    1 יחידה ב 140
    1 יחידה ב 210
    סה"כ = 420

    -105 מזהה סדר: 2 - CADJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105

    -120 מזהה סדר: 3 - EURJPY. . . 3 יחידות ב -40 = -120

    -105 מזהה סדר: 4 - CHFJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105

    185 מזהה סדר: 5 - EURJPY. . . 1 יחידה ב 50
    1 יחידה ב 100
    1 יחידה ב 35
    סה"כ = 185

    + 10 מזהה סדר: 6 - CADJPY. . . 1 יחידה ב 40
    2 יחידות ב -15, = -30
    סה"כ = 10

    + 20 מזהה סדר: 7 - EURUSD. . . 1 יחידה ב 40
    2 יחידות ב -10, = -20
    סה"כ = 20

    - 10 מזהה סדר: 8 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב 70
    2 יחידות ב -40, = -80
    סה"כ = -10

    זיהוי סדר: 9 - CADJPY. . . יעד הרווח הראשונים הגיעו ב 40

    מזהה הזמנה: 10 - EURUSD. . . מחכים מלא

    מזהה הזמנה: 11 - EURJPY. . . מחכים מלא

    מזהה הזמנה: 12 - GBPJPY. . . סדר חדש

    סה"כ 295 סגור בשבוע

  19. וינס 11 מרס 2010 בשעה 05:57 #

    היי FP,

    זה בסדר להזכיר את האתר שלך בפורומים אחרים בצ'אט?

    אני חושב שזה נהדר מה שאתה עושה, רק רציתי לחלוק עם אנשים אחרים.
    אני יודע שאתה לא לסחור לטווח הארוך, אבל זה טיפשי לחשוב GY יכול ללכת גם תחת 118 ב 6 החודשים הבאים? סוחר אחר בשם זה שטויות הרעיון.
    תודה,
    וינס (ניו זילנד בחור)

    • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 06:10 #

      באמצעות כל ... :)

      GY לטווח ארוך .. אין לי מושג .. אם בכלל יהיה זה ניחוש טהור ... אני לא שהפנמת המסחר עמדה עדיין :)

      אגב, Nz אהבה, במיוחד האי הדרומי ... מדהים!

      • וינס 11 מרס 2010 בשעה 09:18 #

        תודה על אישור FP - i'l את השמועה.
        לא הייתי על האי הדרומי עדיין (כאן כבר 3years - אני מבריטניה).
        ברור שאתה נהנה מזה! אנחנו גרים באוקלנד.
        שוב תודה על האותות, זה 135.10 דמים למרות!
        הידד,
        וינס

    • liaueg 11 מרס 2010 בשעה 08:00 #

      היי,
      אני לא בטוח אם הוא יעשה את כל הדרך דרומה עד 118 אבל לדעתי, זה אפשרי. כאשר מסתכלים על הגרף השבועי (החל מ 7 יולי), נראה שהם עושים מגמת הירידה 5-גל, ובכך אפשר כי זה ילך לפי זמן 118 mths six
      עם זאת, זה רק הערכה שלי כמו שאני לא בסדר עם לספור את גל.
      כמו כן, אם אתה מסתכל על הגרף השבועי וכל ציר גבוה, אתה יכול לצייר קו ישר דרכן. זה יכול להיות רמה תמיכה פוטנציאל ואם זה לא הפרה, יש אפשרות של GY יורדים דרומה.

      • liaueg 11 מרס 2010 בשעה 08:21 #

        אופס, אני מתכוון לרמת התנגדות ולא רמת תמיכה :)

      • וינס 11 מרס 2010 בשעה 09:16 #

        היי Liaueg,

        תודה על תשובתך, כן זה בדיוק מה שאני מתכוון - programe לי (מקור רווח)
        הוא הקובע סיימנו את גל 4 ב 163 וזה מנבא את גל 5 איפשהו תחת 118.
        כשאני מסתכל על הגרף השבועי - זה נראה לי כי גל 4 יכול להיות מ 210 - פשוט מורחבת אחת, ואת גל 5 הוא 118?
        GU על חודשי נראה טוב יותר עבור גל 5 לפי 148 גם כן - רק חשבו ..
        הידד,
        וינס

        • liaueg 11 מרס 2010 בשעה 10:03 #

          היי,
          אם אתה שואל אותי, לספור גל הוא סובייקטיבי מאוד. בתוך 5 גלים, שם יכול להיות גם הרבה subwaves כי הם גם עושים או 5 גלים או 3-גל תיקונים.

          בכל אופן, אני מסתכל לטווח 210 כמו Wave 2, 118 ו - 163 כפי W3 כמו גל 4. לפיכך W5 פוטנציאל צריך ללכת נמוך יותר מאשר 118.

          עם זאת, יכול להיות שאני טועה כמו מה אתה הצביע על כך עלול להיות W2 210 ו 118 כמו W5. אם זה המקרה שבו W5 הוא ב 118, אז אנחנו הולכים לראות למעלה GY ירי בעבר 190 :)

  20. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:00 #

    אני כבר עובד על זה קצת עם חשבון דמו Alpari בבריטניה, ולא הצליחו לקבל אותו לעבודה. השותף שלי ואני ממוקדים על זה רגע נוסף EA לאסטרטגיה שאינם קשורים לחלוטין, ואני מתנצל על כך היה מחסור במשך שבוע או כך :)

    אז, שום דבר לא מצטער לדווח בתחום הפיתוח.

    אני חייב להודות, אין לי מושג למה אתה מתכוון "מסחרי" כדור הגהה "שנוספו הקוד" ולכן אני מניח שאני אצטרך להגיד לא זה! אבל אם אתה להאיר לי, אולי אני יכול לענות כן. . . :)

  21. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:16 #

    השבוע עד כה (נכון לשנת 0800 בר, יום חמישי 3-11-10):

    420 מזהה סדר: 1 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב + 70
    1 יחידה ב 140
    1 יחידה ב 210
    סה"כ = 420

    -105 מזהה סדר: 2 - CADJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105

    -120 מזהה סדר: 3 - EURJPY. . . 3 יחידות ב -40 = -120

    -105 מזהה סדר: 4 - CHFJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105

    185 מזהה סדר: 5 - EURJPY. . . 1 יחידה ב 50
    1 יחידה ב 100
    1 יחידה ב 35
    סה"כ = 185

    + 10 מזהה סדר: 6 - CADJPY. . . 1 יחידה ב 40
    2 יחידות ב -15, = -30
    סה"כ = 10

    + 20 מזהה סדר: 7 - EURUSD. . . 1 יחידה ב 40
    2 יחידות ב -10, = -20
    סה"כ = 20

    - 10 מזהה סדר: 8 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב 70
    2 יחידות ב -40, = -80
    סה"כ = -10

    + 20 מזהה סדר: 9 - CADJPY. . . 1 יחידה ב 40
    2 יחידות ב -10, = -20
    סה"כ = 20

    מזהה הזמנה: 10 - EURUSD. . . מחכים מלא

    מזהה הזמנה: 11 - EURJPY. . . מחכים מלא

    מזהה הזמנה: 12 - GBPJPY. . . נכון לעכשיו ב -10

    מזהה הזמנה: 13 - CADJPY. . . סדר חדש

    סה"כ 315 סגור בשבוע

  22. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:46 #

    אולי בתבנית זו יהיה קל יותר לקרוא, וזה תופס פחות מקום -

    השבוע עד כה (נכון לשנת 0800 בר, יום חמישי 3-11-10):

    420 מזהה סדר: 1 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב 70, 1 יחידה ב 140, 1 יחידה ב 210, 420 =
    -105 מזהה סדר: 2 - CADJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105
    -120 מזהה סדר: 3 - EURJPY. . . 3 יחידות ב -40 = -120
    -105 מזהה סדר: 4 - CHFJPY. . . 3 יחידות ב -35 = -105
    185 מזהה סדר: 5 - EURJPY. . . 1 יחידה ב 50, 1 יחידה ב 100, 1 יחידה ב 35, = 185
    10 מזהה סדר: 6 - CADJPY. . . 1 יחידה ב 40, 2 יחידות ב -15 (עבור -30) = 10
    20 מזהה סדר: 7 - EURUSD. . . 1 יחידה ב 40, 2 יחידות ב -10 (עבור -20) = 20
    -10 מזהה סדר: 8 - GBPJPY. . . 1 יחידה ב 70, 2 יחידות ב -40 (עבור -80) = -10
    20 מזהה סדר: 9 - CADJPY. . . 1 יחידה ב 40, 2 יחידות ב -10 (עבור -20) = 20
    מזהה הזמנה: 10 - EURUSD. . . מחכים מלא
    מזהה הזמנה: 11 - EURJPY. . . מחכים מלא
    מזהה הזמנה: 12 - GBPJPY. . . נכון לעכשיו ב -10
    מזהה הזמנה: 13 - CADJPY. . . סדר חדש

    סה"כ 315 סגור בשבוע

  23. דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 06:47 #

    אוקיי, תודה על מחיקת אחד מכוער! איך זה?

    • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 06:54 #

      כן ... זה נראה הרבה יותר טוב.

      • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 07:04 #

        אוקיי, מגניב. תודה.

        ואני מצטער על העבודה הנוספת שמתי לך ב 10 הדקות האחרונות ניקוי הבלגן שלי. . . :)

        אני חושב שעה של הבר היא דבר טוב, מאותה סיבה, שאלתי אותך פעם לכלול את שעת הבר את העדכונים טוויטר. אבל אני חושב שאני ייקח את התאריך, פשוט כי חלק בעולם כותב בחודש הראשון ואחר כך יום, אבל שאר העולם הוא רגיל לכתוב את זה ביום הראשון ואז את החודש. ומטרה שלי היא לעזור, לא לבלבל.

        חוץ מזה, מי שעוקב אחר הבלוג לא יכול לא יודע איזה בר שעה התכוונתי ללא זמן, אבל כולם צריכים לדעת מה התאריך שאנחנו כאשר נכנס לכתוב כל יום.

        אולי אני אנסה איות החודש כדי לעזור להקל על הבלבול.

        זה מדהים כמה זמן אנחנו יכולים להיות על הידיים שלנו כאשר אנחנו רק 4 שעות המסחר ברים - -

        אתה יודע FP, אני מודה לך באופן פרטי, אבל אני לא זוכר שיש לי אי פעם הודיתי לך בפומבי על כל מה שאתה עושה. אני בטוח שיש לך סיבות שלך, מתקיימים במשך עושה את זה בדרך שלך. אבל זה מאוד עוזר, ואני רוצה להודות לך כאן עכשיו כל מה שאתה עושה.

        • FirePips 11 מרס 2010 בשעה 08:10 #

          זה לא היה כמו בעיות כמו שאתה נכנס דרך לשים את זה ביחד :)

  24. Anthonhy 11 מרס 2010 בשעה 09:01 #

    פיפס אש איך הביצועים דיאטה pipsi 's לא קם עד 665 אלא 315

    • דיאט Pipsi 11 מרס 2010 בשעה 10:28 #

      Because FirePips was talking about the gain of only that day. He said:

      "What an excellent day we had, a total of +665 Pips in last 24 hours; with one trade still on."

      My count is cumulative from the week's beginning, and we'd had 3 full stop-losses already in the week in the previous 24hr period.

      But on the day Fire reported, we had two winners in a 12-hour space that went for the full monty, each hitting the third target. That was +420 and +185. We had also closed out the EURUSD for a +20, and had CADJPY still open with +40 in the bank on the first target and at break even on the rest. +420 +185 +20 +40 = +665.

      Now of course one might ask why FP didn't head-up the blog for the 8th with a headline that said "Wow! We lost -330 pips yesterday." But certainly no one would get any benefit from that!

      My count does match FirePips count for the day for the time it was posted.

  25. Diet Pipsi 11 March 2010 at 10:10 am #

    This week so far (as of 1200 bar):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    ……….Order ID: 13 – CADJPY . . . Currently at -5

    +120 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

  26. john 11 March 2010 at 9:17 pm #

    Pls I could see that Diet pips performance is reading +315 while at the top of this page we could see +665? why is this so?

    • Dexnini 11 March 2010 at 10:24 am #

      +665 was for the first day of the week

      • Diet Pipsi 11 March 2010 at 10:34 am #

        Or actually, it was for the second day. But you are correct, it was only for that day's gains, and by my count, the number was correct.

        John, see my response to Anthony for the complete breakdown if you like to.

      • favoured111 11 March 2010 at 11:22 am #

        Hello Friends,

        Please could we get together to ask FirePips to start autotrading these signals for us. Even with a small charge will be good and still very good for some of us who are new to forex and are not yet benefiting from this miracle.

        Please I need your comments

        • ein 15 March 2010 at 1:27 am #

          I concur!! FirePips should be compensated for the monetary and intellectual gains he provides.
          -Ein

      • favoured111 11 March 2010 at 11:25 am #

        How do we get this our God sent Man to start auto trading for us. I have asked him for that and I believe he is out to help.

        Could interested people indicate as for us to push this forward. We can really benefit from this revelation.

        תודה

  27. Ed K 11 March 2010 at 12:35 pm #

    Hey Firepips,

    What trading platform/software do you use? Metatrader says they do not honor OCO trades.

    תודה

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 2:49 pm #

      While waiting for FP's response, I can say that many times he has been asked this and says he has several live accounts, and none are on MetaTrader platforms. I am aware of no MeteTrader broker offering OCO orders, because it is a limitation in MetaTrader.

      Further, if you put in both orders with the intent that you are just going to cancel the other one yourself after one triggers, you'll also run into a problem there. With most US brokers anyhow. They will not even let you place both orders (due to another limitation in MetaTrader regarding the no hedging rule).

      Best workaround is to use alarms, about 10 pips inside the price either way, and when an alarm goes off, then you come and place the order for one direction or the other.

      Someone has written a script to assist with the order entry, but I did not test it. His name on this board is Felipe.

      Someone else has written an EA that is to work with Google Docs that will place the orders for you, I have not tested it either. His name on this board is Guan.

      And I wrote an EA to enter the trade and manage it, which works perfectly on one of the brokers I use it with (FXDD) but I am still testing it to try to get it to work with another of my brokers (MBTrading). It should work on any 4th decimal broker. Try it in demo first, of course, and use at your own risk! But it may help you exactly.

      If you go to the downloads tab at the top of the page, you will see it there to download it.

      Hopefully helpful.

  28. Diet Pipsi 11 March 2010 at 2:39 pm #

    This week so far (as of 1600 candle):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    -135….Order ID: 13 – CADJPY . . . 3 units at -45 = -135
    ……….Order ID: 14 – CADJPY . . . New Order

    -15 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

    • Alvin 11 March 2010 at 2:49 pm #

      Running REd…haha…Let's turning green

  29. igit 11 March 2010 at 5:11 pm #

    Order ID: 11: Order Cancels Order: EURJPY: SELL 122.95 or BUY 124.10, Stop loss 115pips

    Dont know the pending order to place for the sell and the buy for EURJPY ?

    Is it a sell stop or a sell limit and a buy limit or a buy stop? which is it, the stop or the limit?

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:28 pm #

      All trades called in this method are always Stop orders when they are first posted. You place a Buy-Stop and a Sell-Stop (if your broker lets you place both, some don't, more on that in a moment).

      Later on after a signal has been called, if you missed it at the beginning of the bar, then there are times when you would use a Limit order, and times when you would use a Market order. But when the signals are first given out, and neither entry price has yet been touched, then Stop orders are what to use.

      Elsewhere in this same date of blog entries I talked about using alarms on your platform if you are using a broker that does not let you place both a Buy-Stop and a Sell-Stop at the same time. I won't re-hash it here, but it is on this same page of entries.

    • FirePips 12 March 2010 at 6:37 am #

      Broker give different names to their types and it can confusing at times.

      All signals are basically Pending Orders, waiting to be triggered at the entry price mentioned.
      They are not market orders.

      The best way to find out what order type you need for your platform is to contact broker's support people via chat. They are generally very helpful even if you are on demo.

  30. lnfx2009 11 March 2010 at 6:04 pm #

    hey firepip!

    On the cad/jpy sell at 87.65 that was filled. wud u keep this trade in? it did go 60 pips against and is now retracing…….i cant make up my mind!!!u have great patience!

    Many thanks for the trades….im learning so much! :)

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:21 pm #

      Generally, you need to determine the stop-loss before entering the trade, and then generally, you stick with it and whatever happens happens. You need to not keep second-guessing a trade prematurely.

      There are times when the market proves out that it just is not moving, or is moving indecisively, and then FirePips calls to tighten the stop sometimes. I've never seen a call on this board to just close a trade, only to tighten the stop.

      Plus on this board, that I have seen, FirePips never closes a trade or moves a stop before the next bar, when he can tell everyone the same thing.

      Just my observations, not meaning to answer for FP.

      Hopefully helpful – -

      • lnfx2009 11 March 2010 at 6:31 pm #

        Thanks for the message!

        Yeah I usually pull it early but today Im trying to hang in for the full amount of 75SL!

        I usually pull it and then when I check back it has turned around!

        Happy pipping! :)

        • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:42 pm #

          And don't you just HATE IT when that happens? I don't ever kill them early anymore, but I had one where I hit the stop-loss by 1 pip over, and FP missed the stop by a pip or two, and his turned around and hit the first target.

          But it also happened a week or so ago where he called to move the stop, when I wasn't here for an hour or so and missed that call. When I saw the call an hour late, price had already passed the stop price (and next bar he reported closing out) but I was still in and it had retraced back towards profit. When I saw the call, I did go ahead and move my stop to the point he called, but it never went back to the stop out, and went all the way to all three targets.

          And you just gotta LOVE when THAT happens!!

    • FirePips 12 March 2010 at 6:31 am #

      Sorry couldn't get back to you in time. As Diet Pipsi already mentioned that I wait for any changes until the end of the candle.

      The reason I do is because it is part of my trading plan and my goal is not to deviate away from it. Also it helps me to avoid looking at price constantly.

      Again if you keep making too many discretionary decisions how would you really know what works and what doesn't.

  31. Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:11 pm #

    This week so far (as of 2000 candle):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    -135….Order ID: 13 – CADJPY . . . 3 units at -45 = -135
    ……….Order ID: 14 – CADJPY . . . Currently at -50

    -15 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

  32. MARIUS 12 March 2010 at 4:11 pm #

    To day I place ID 15 GBPJPY 3 orders buy stop 136,90. My broker MasterForex open when the price 136,83 (7 pips spread) In the fucher I mast place ordin ex. 136.97 ?
    I win for first position 7.72 dollar but for position 2 and 3 I win 5.07 and 4.42 dollar.
    YOU POST TO LET FOR CLOSE POSITION 2 AND 3.
    BEST REGARDS MARIUS

    • FirePips 15 March 2010 at 4:31 am #

      Order ID 15 was closed 2 candles before the end of the week. I do not like to keep traders open during this time at the end of the week.

      Let me know if this make sense.

  33. Dave 12 March 2010 at 2:42 pm #

    Hi Firepips, firstly thank you for providing the service that you do.
    If you don't mind I have a suggestion to improve it?

    You say you've managed to avoid some losing trades by using your own judgement this week, so well done for that but you have also missed some good winners.

    If you had posted the buy signal for CAD/JPY @ 88.30 yesterday (16.00 bar) which has now hit 8950 3rd target you would be 240 pips in profit. Did you not post it because the pair has lost 405 pips so far this week and caused a psychological block on trading it?

    I know you gave up trading GBP/USD because it gave some losses one week but it has given up 300 pips on the first sell signal of the week hitting all 3 targets and also hit 1st target on the 2nd signal of the week and has hit the first target from the 8am signal this morning so total gain this week on Cable alone is 400 pips. It also gave similar pips last week.

    I see there have been no signals for CHF/JPY after the first loss this week and the pair have given up 120 on the sell order 16.00 bar on the 8th and 120 on the buy signal from the 16.00 on the 10th. So this week total for missed the pair 240 pips.

    So total of missed pips this week because you didn't post the signals is around 880.

    Please don't think I'm having a go but I think you should stick to the plan 100% so the followers of this great site have a good chance to make some serious pips.

    Trading all the signals last actually ended the week with 730 pips in profit this was because all the big moves happened on Friday after you had given up emailing the signals. Well done for getting back in the saddle this week.

    Please let me know your thoughts.


כתיבת תגובה