187 Comments 04.09.2010 187 Reacties

Aankondiging FirePips Traders Club Elite

Ik heb een zeer spannende aankondiging te maken vandaag. Vanaf volgende week ben ik nodigt iedereen uit te nodigen "Handelaren FirePips Elite Club"

De visie van deze club is het samenbrengen van ondernemers die gepassioneerd zijn en zich inzetten voor de handel, hen te voorzien van juiste tools en ze veranderen in professionele handelaren.

Deze club neemt het signaal dienst naar een nieuw niveau door het toevoegen van een aantal belangrijke functies die typisch niet door een andere dienst die ik ken.

Belangrijkste kenmerken:

1. Exclusieve toegang tot alle signalen

2. Trading Psychologie Coaching

3. Onderzoek en Idea Lab

Exclusieve toegang tot alle signalen

Vanaf volgende week zouden alle clubleden hebben exclusieve toegang tot signalen. Ik wil vooral focussen op EURJPY en EURUSD maar zal blijven geven alle signalen voor alle andere paren zoals gewoonlijk.

Trading Psychologie Coaching

We weten allemaal hoe belangrijk dit is, echter de meeste handel brengen de minste hoeveelheid tijd aan gewerkt. Reden, ze weten niet wat precies te doen. Ik zal voorzien in specifieke oefeningen en methoden die ik persoonlijk gebruik, het zal u helpen te ontwikkelen juiste mentale kader.

Onderzoek en Idea Lab

Wij werken samen als een team om nieuwe strategieën en business model gebaseerd op ze te maken. Ik deel mijn andere methoden van swing / positie van de handel en iedereen ten goede zou komen op basis van hun deelname.

Algemeen doel is om winstgevende signalen, u helpen de juiste mentaliteit en vervolgens zorgen voor nieuwe ideeën naar huis te nemen met u, de voltooiing van de cirkel om succesvol te worden handelaren.

Spots beperkt aantal leden

Club-lidmaatschap is enkel open op zon komende vanaf 5 PM EST / 10 PM GMT tot en met 9 PM EST / 2 PM GMT (4 uur venster). Meer lidmaatschap plekken wordt geopend in de toekomst. Als u nu niet deelnemen, wacht dan tot de volgende inname, maar het zou kunnen weken of maanden voordat het gebeurt. Merk op dat ik de 4 uur durende venster begin als ik denk dat ik heb bereikt genoeg leden te sluiten.

Ik ben een persoon die een team en er zijn maar zoveel mensen die ik kan met de werkzaamheden op tijd. Vandaar mijn focus ligt op kwaliteit eerder dan kwantiteit. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen zou deze aanpak waarderen.

Wijze van Betaling is via Paypal en Credit Card Pas in dit stadium. Club is USD249 Lidmaatschap kosten per maand en EA is USD49 per maand. Je zou moeten apart inschrijven voor elke dienst. Om gebruik te maken moet je EA Club lidmaatschap eerst.

Prestatie

Onlangs publiceerde ik prestatie-analyse van alle transacties tot week voor het laatst. Deze week heeft slechts hen beter.

Gewoon om snel weer samen te vatten, tot op heden hebben we +3486 pips op EURJPY & EURUSD +2171 Pips en op alle paren (sinds januari 2010). Ik zal blijven om de signalen voor alle paren zoals gebruikelijk bieden, al is mijn belangrijkste focus zal liggen op EURJPY en EURUSD.

Expert Advisor

Eerste versie van EA zal worden vrijgegeven op Zon / Maan en zal gratis trial voor een week met niets om vooraf te betalen op te nemen. Ik ben nog steeds bezig VPS oplossing en zal keep you posted. In de tussentijd houden de handel zoals je normaal zou doen.

Not Ready To Say Goodbye

Hoewel de meeste van jullie zullen de club, ik ben bang dat sommige mensen nog steeds missen. Als u toevallig een van hen laat me u vertellen dat ik iets heb voor u als goed.

Ik heb dit al eerder vermeld, heb ik gewerkt aan een intra-day-strategie, Ik ben van plan om een levende handel in ruimte voor enige tijd in de toekomst open. Deze keer ben ik van plan om de strategie zo blijkt dat je kunt leren en aanpassen naar eigen wens samenstellen. Maar dit zal niet mogelijk zijn zonder uw aanmoediging en ondersteuning. ETA op het is 6-8 weken. In de tussentijd ben ik van plan op keep posting interessante artikelen.

Waarom doe ik dit?

Enkele dagen geleden postte ik over potentiële investeerders die geïnteresseerd zijn in mijn methode en signalen. Alle details zijn nu afgerond en binnenkort zal ik de handel beginnen met hen, en het alleen zin om een prive bieden de signalen. Dit brengt me ook weer een stap dichterbij mijn doel op lange termijn. Hoewel dit geen deel uitmaakte van het oorspronkelijke plan, wanneer het allemaal begonnen is, maar hier zijn we en ik hoop van harte op uw steun blijven ontvangen.

Ik zou graag uw positieve en constructieve reacties.

Deel het:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Deze website maakt gebruik IntenseDebate reacties , maar ze zijn momenteel niet geladen omdat ofwel uw browser ondersteunt geen JavaScript, of ze niet snel genoeg geladen.

to “Announcing FirePips Elite Traders Club” 187 Reacties op "Aankondiging FirePips Traders Elite Club"

  1. REM 9.4.2010 om 05:34 #

    Ik denk dat het ok is om kosten voor uw signalen, maar ik oprecht denk dat u en uw nieuwe partners gevonden te veel in rekening brengen en ik geloof ook als we gezamelijk groeien can u uiteindelijk het bedrag van uw rekening vragen om nu. Persoonlijk denk ik dat je moet denken over de marketingstrategie van FP .... Je moet te maken voor iedereen betaalbaar, zelfs de kleine jongens die net uit zijn te beginnen met een mini-account of een newbie die is zo ongeveer aan de touwen van Forex Trading te leren .. het lijkt alsof u proberen te raken en zo snel als je kunt lopen of waarschijnlijk stoppen met forex trading zodra u hebt gemaakt miljoenen in een jaar of zo .. wat im hier is niet VRIJ signalen te vragen, maar redelijke prijsstelling op uw service.Please denk dat het dan zoals velen hebben opgekeken je tot nu toe en ik geloof dat de meeste van de commentaren hierboven en hieronder zijn niet al te encouraging.Life haar over meer vrienden en het maken van anderen te helpen en het ontvangen van lof en zegen voor wat je gedaan hebt. Ik hoop dat u uw plan serieus en hoop dat mensen zoals ik en vele anderen te heroverwegen daar zal nog enige hoop in FOREX & FP ... ... ....

    • AlexD 9 april 2010 om 06:41 #

      Aan het eind van de dag is afhankelijk van uw verwachtingen van de dienst. Als je ziet waarde in het dan geen vergoeding is te groot. Mijn 2 cent.

  2. Nelson 09-4-2010 op 06:37 #

    Ik ben beginnen te leren met FX hoop om mijn lasten te verminderen betalen van mijn maandelijkse rekeningen. Te opgewonden om te zetten door de inspanning zie je en help ons gratis. Uw signaal is het meest veelbelovende ik ooit te zien. Zeker ik niet erg als hij een vergoeding betaalt voor uw dienst, maar ik denk niet dat ik in staat om te betalen voor elke maand dat bedrag nu met mijn huidige micro-account. Frustrerend met mezelf in de gelegenheid passeren en weg te zien ...

  3. leisuretrader 09-4-2010 om 06:43 #

    Nou ik ben volgende week op vakantie dus dat telt me uit - hoop dat het goed gaat voor u fp

  4. MSS 9.4.2010 om 18:41 #

    Hi FP,

    Allereerst, veel werk, vooral deze week, als ik me niet vergis, het is een van je beste!
    We weten allemaal dat er niet zoiets als een gratis lunch en waarderen dat u ons met gratis signalen voor zo lang. Als ik wellicht doet vermoeden, kunnen, indien u bent flexibel in de vergoeding kosten vraagt u een publiek poll over wat zou een passende vergoeding worden? En als je flexibel genoeg zijn, een honorarium dat de meerderheid bereid zou zijn. Op die manier krijg je te houden de meeste van uw volgelingen, en het verhogen van uw totale inkomsten en vooral het verschil maken in het leven van mensen. Wens jullie allemaal het beste in uw inspanningen - Cheers

    • Simon 9 april 2010 om 07:59 #

      MSS zegt een zeer redelijke ding - maak een poll, zien wat de meeste mensen bereid zijn te betalen, maken een prijs die zal toestaan om het grootste deel van uw volgelingen te krijgen en meer geld op deze manier te maken.
      Als je 100 abonnees voor 300 $ 30k zijn / maand
      Als u 250 abonnees voor 150 $ de 37.5k/month
      simpele rekensommen.

      • mids99 09-4-2010 om 08:14 #

        Hij is al uitgelegd in zijn post, quote

        "Mijn focus ligt op kwaliteit, eerder dan kwantiteit"

        Er zullen een hoop mensen (ik inbegrepen zijn) die bereid zijn te betalen wat wordt gevraagd voor "coaching" in aanvulling op de signalen.

  5. vinish 09-4-2010 om 18:43 #

    Hey FP!

    Ik ben een student undergrad enorm geïnteresseerd in forex en ik heb volgende je voor 2 maanden nu, de handel op een live-account met uitstekende resultaten. Dank u meneer.

    Ik zal zeker gaan voor het lidmaatschap, wil je wat kneepjes van het vak goed te leren als een effectieve handelaar in mijn eigen goed.

    Ik heb een vraag: Ik zal het aanmelden voor het lidmaatschap, maar ik ben niet van plan te abonneren op de EA de eerste plaats als mijn makelaar biedt geen ondersteuning. Als Elite clubleden, zal ik in staat zijn om aan de EA op elk moment inschrijven bij?

    Dank u voor uw tijd en geweldige baan. Ik wens u allen het beste!

    • FirePips 4.09.2010 om 08:02 #

      Goed om je partner aan boord te hebben. Ja, kunt u zich abonneren op EA in een later stadium.

  6. mausgambler van de 09 april 2010 om 07:47 #

    Hallo!
    Ik ben een beginner, en heb nu alleen een demoaccount.
    Ik volg je vrij signalen gedurende 14 dagen, en zou een echte account op volgende week.
    Hm, kunt u mij vertellen of ik gelijk heb of niet:
    Ik maak een account met $ 1000, en houd me op je bankrollmanagement, kan ik alleen de handel microlots
    Dus 1 pip = ~ $ 0,10 (10 cent)
    Als u in gemiddeld 1000 pips per maand (dit was zeer goed), ik heb 100 dollar - Commissie - mebership, dus kan ik niet betalen $ 300 voor deze dienst
    Dus ik moet een 10.000 dollar-account, en handel voor 1pip = $ 1, dus ik kan maken in gemiddeld $ 1000-Commissie daartoe, en vanaf dat ik betaal je $ 300 per maand
    Als ik denk over de Risiko op misschien enkele slechte weken of maanden op een rij, dit ziet er ook niet zo een groot probleem, omdat mijn winst in goede maanden zijn voor kleine

    Hoeveel kapitaal kunt u mij aanbevelen als minimum te hebben op de rekening, en wat moet een PIP in $ om uw dienst lucratief zijn, als je de risico's, kosten voor het lidmaatschap, kosten provisie en andere vergoedingen?
    ty

    • FirePips 4.09.2010 om 08:12 #

      Hi metgezel ... op een 1000 dollar heb je een account met 30% terug alleen maar om de kosten te dekken. Ik adviseer u niet mag op een dergelijke rekening handel met mijn signalen. Een 10k account zinvoller en bieden voldoende eigen vermogen voor u de handel in 3 percelen. Ik heb nog raden u makelaar die micro veel aanbiedingen. Het geeft veel meer flexibiliteit bij het bepalen van de handel juiste grootte.

  7. oqey 09 april 2010 om 07:56 #

    hi firepips, zal u overwegen het breken van je serviice beneden in 2 of meer segmenten? Sommige mensen zijn geïnteresseerd in deelname aan de club en alles wat het voordeel sommige niet. in het geval van mensen die gewoon willen het signaal kan je niet laten abonneren op de signalen door middel van e-mail ontvangen slechts voor een lagere vergoeding?
    die manier kan je de meeste van uw volgelingen die hetzij langs de handel te nemen of micro partijen geen middelen hebben om de betaling van de volledige vergoeding. hoop dat u van mening dat mijn suggestie als een zeer lange weg in te houden de meeste van deze jongens gelukkig. Ik ben bereid de volle prijs te betalen, maar ik was ooit net als de mensen die ik hierboven vermeld en weet hoe pijnlijk het is niet veroorloven een goede service. prosit

    • FirePips 4.09.2010 om 08:17 #

      Ik zie uw punt. Zoals je kunt raden dat deze club initiatief zal mijn werkdruk aanzienlijk toenemen. Het toevoegen van meer niveaus van dienstverlening zouden maakt het alleen maar ingewikkelder voor mij.

      Ik hoop dat jullie begrijpen.

  8. Hans 09 april 2010 om 08:16 #

    Ik heb me aangemeld gisteren! Mijn levensverhaal
    Ik neem aan dat er een gratis proefperiode voor nieuwe leden
    gedurende ten minste een maand?

    • FirePips 4.09.2010 om 08:27 #

      Lees post hierboven onder Geld-terug-garantie.

  9. Barbara 09.04.2010 om 08:18 #

    Hi Firepips,

    Ik heb na uw signalen over ruim een maand. Ik ben de handel met een micro-account, dus tot $ 300 betalen voor de dienst en EA is zo ... overpriced. Ik stelde voor dat je je een vergaderruimte te gebruiken en laat iedereen delen in de kosten, maar had geen idee dat je er zou gaan en het bedrag van $ 249 per maand.
    Geen twijfel, profiteert u voor deze verhuizing enorm, maar zal alleen langs de volgelingen die in staat zijn de handel met standaard rekeningen. Wat gebeurde er met je idee van het helpen van de beginners? Just my 2cents.
    Als u van gedachten verandert en heffingen iets redelijks, zou ik anders springen inch, denk zondag is voor mij het einde.

    • FirePips 4.09.2010 om 08:26 #

      Hoi Barbara ... Ik heb realiseren en dus zoals ik al zei in mijn bericht dat er iets voor mensen die gaan dit keer rond te missen zijn.

      Ik verwacht een beetje geduld op dit front want er zijn meer dingen komen in de toekomst.

  10. Johnny 09-4-2010 om 09:31 #

    Hoi,
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Allereerst van harte gefeliciteerd met het maken van de volgende stap, Het zijn spannende tijden tegemoet! Kunt u bevestigen dat je EA in beslag neemt precies dezelfde signalen die u gebruikt en heb je backtested getest en stuurt je EA om dit te bevestigen?
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Vriendelijke groeten

    • FirePips 4.09.2010 om 13:35 #

      Hoi Johnny, zal EA neemt alle signalen precies dezelfde manier als ik ze doorvoert. Op de uitvoering kant kan variëren van makelaar tot makelaar. Dat is het geval met een EA.

      Er is geen backtesting voor dit type van EA, maar ik heb verder getest om zich te ontdoen van eventuele bugs. Ook de eerste week na de lancering is een proces, hopelijk kunnen we ontdoen van de resterende bugs, indien aanwezig.

  11. Ray 4.09.2010 om 9:03 pm #

    In de eerste plaats Congrats FP je gedaan hebt een top baan en om eerlijk te zijn jongens FP kunnen aanrekenen 1000 pond per maand en iedereen slim zou betalen dat, ongeacht hes uitstekend werk heeft verricht en het geven van vrije signalen voor de duur van de tijd die hij heeft is belachelijk maar nu kan hij achterover leunen en de vruchten plukken, $ 300 dollar houden betekent zo lang als je kunt 10 dollar een punt doen en maken 300 pips minimaal een week uw gesorteerd anders tot je dollar-verhouding PIP en met zijn signalen kan je een moord te maken. Stop maoning en onthoud zonder risico hen geen beloning. Ook stel ik voor dat moet u al een minimum van $ 2-3000 dollar trading accounts hebben voordat ze zich aanmelden zoals FP heeft de handel van de yen en de toe te wijzen is toe te wijzen van de volatiliteit in deze markt.

  12. Barbara 09.04.2010 om 11:14 #

    Wilt u liever dat 25 personen op $ 249 = 6.225 dollar
    of zou je liever hebben 500 mensen bij $ 49 = 24500 dollar

    Als je de EA opgenomen als onderdeel van het lidmaatschap dienst
    en betalen een totaal van $ 49 per maand voor de gecombineerde dienst,
    je zou veel meer de mogelijkheid bieden om deel te nemen alsook
    het verhogen van uw winst. Neem de McDonlad's en Wal-Mart
    benadering en je zult eindigen als een miljonair met veel
    tevreden klanten.

    • Dan 10 april 2010 om 09:39 #

      Hij had al zei: "kwaliteit niet kwantiteit"!

  13. lanenz 09-4-2010 om 11:32 #

    Voor $ 300 per maand, dit is het koopje van de eeuw !!!!! Honderden pitten als profiteerde elke maand voor slechts $ 300. OH, als ik meld je aan voor 3 mnd of 6 mnd meteen, krijg ik een korting? Haha, wat een grap!!

  14. oqey 09 april 2010 om 11:54 #

    it wont slecht zijn als je het gebruik van een extra hand om het signaal te verzenden via e-mail alleen voor een lagere vergoeding voor degenen die cant veroorloven de elite club lidmaatschap. Dit maakt het meer zin en vrij je tijd om nog meer

  15. kelly 9 april 2010 om 12:00 pm #

    dus wat gaat u doen voor al die mensen die echt cant veroorloven om de club mee te doen, dat zij geen signalen meer voor ons en we zijn gewoon vergeten?

    het lezen van deze opmerkingen heb ik volgende u langer dan de meeste van deze mensen zo kwam ik bij jou op het web op zoek naar hulp na proberen om iemand die winst signalen te vinden want ik heb een slechte ervaring met een bedrijf, die zal ons niet had ons geld terug ... ... ... ... ... ... Toen vond ik jou en nog nooit zo veel succes had, maar
    Ik kan nu niet meer gaan zoals ik ben nog steeds probeert op te bouwen mijn micro acount en cant aford uw dienst kunt u van ons denken dat je achterlaat en bieden signalen op een goedkoop tarief
    zal ook u ons helpen?

    • FirePips 4.09.2010 om 13:22 #

      Hoi Kelly, ik heb in mijn post dat ik iets heb voor iedereen. Als de tijd komt Ik kom na een intra-day-methode.

      • kelly 10-04-2010 om 11:37 #

        ok dat is goed om te weten, maar wat betekent dit dosis?

  16. micheal 09.04.2010 om 12:24 #

    Hallo alle handelaars,
    Ik wil graag een grote proficiat zeggen FP voor al zijn inspanningen & GRATIS signalen. Als je echt serieus bent over uw gezin en uw toekomst, je hoeft na te denken buiten de kant van de vierkante? En geen 9 tot 5 werknemer! . Ik weet dat dit kan seemsa beetje moeilijk om je hoofd rond te krijgen, maar aan een handelaar te worden is een ernstige bussiness & behandeld moeten worden als een. Je kunt gewoon niet kunt opstarten van een klein bedrijf met een paar dollars?, Dus serieus van mening dat dit, zoals FP heeft zijn goede handel stijl aangetoond / vermogen enige tijd vlak voor je ogen en lijkt heel echt. Kijk maar naar de abonnementskosten als een deel van het doen "Business" net als het kopen van goederen / voorraad voor elk type bedrijf.

  17. rohanalam 09/04/2010 om 13:41 #

    Hello .. Ik heb onlangs na uw signalen! dont mind geven van een schot voor ur elite club? Hoe word ik lid van het? Is er enig verband voor dat ..

    Bedankt
    Rohan

    • FirePips 4.09.2010 om 13:44 #

      Zondag zeventien EST, zal ik een nieuw bericht op de blog van links met de betaling.

      • rohanalam 09/04/2010 om 13u45 #

        Ik wil ook naar .. knw als im de handel uit Australië, Melbourne! wat zal zeventien EST hier zijn?

  18. Duitser uit Spanje 09 april 2010 om 13:54 #

    Alsjeblieft, bieden een goedkoper vrije signalen service! alleen de signalen, geen begeleiding, geen extra functies, niets meer, alleen signalen voor 49,90 dollar.

    Dankzij FP

  19. michael 09.04.2010 om 14:03 #

    Hi FP,
    Ik ben gewoon benieuwd of op welke wijze dan Als je zou kunnen / willen, of zo u wilt Sta Mij toe Geef een korte omschrijving van uw handel stijl aan sommige van de mensen zijn die er zijn (sorry voor de "GLB letters") struggiling met hun trading??. Ik weet dat je een serieuze ondernemer en hoeven niet to iedereen te helpen, maar ik voel voor zo veel mensen proberen om de handel en / of gerijpte have-off is by some FOREX trading system / methode. Ik dank u voor alles wat je hebt gedaan voor de follow-a-long handelaren.

  20. michael 09.04.2010 om 14:08 #

    Hi FP,
    Ik denk dat je een kampioen voor het aanbieden van de intra-day-methode.

  21. Comodoro 10 april 2010 om 01:18 #

    1. Wat is het verschil in de vakken die ze je te leren van de contributie en EA?
    2. Kosten Het lidmaatschap betaling is een forfaitaire som of elke maand?
    3. Toen begon de groep elite, en zelfs wanneer je kunt betalen?

    Bedankt voor uw aandacht

    Comodoro

    • FirePips 10 april 2010 om 01:38 #

      1. Je moet Club-lidmaatschap aan EA te gebruiken. EA niet het genereren van transacties op eigen. Het leest een bestand van een server die ik updaten en te beheren.

      2. Kosten elke maand terugkeert

      3. Zondag zeventien EST, zal ik een nieuw bericht op de blog van links met de betaling.

  22. George 09-4-2010 om 15:24 #

    Ik werd doorverwezen naar u van de ProFXT maar aangezien ze $ 1000 per pip de handel voor mij een 80 pip stoppen lossx3 van uw prestaties record is iets te veel risico. Je moet echt aanscherpen jouw stijl!

    • FirePips 10 april 2010 om 01:36 #

      Dat is zo'n 100 standaard contractgrootte / 10 Mil-eenheid de handel maat ... jullie zijn op andere uiteinde van het spectrum :)

  23. liaueg de 10e april 2010 om 06:39 #

    Hoi,

    Dit moet je nieuwste thema's in uw blog :)

    Ik heb het lezen van de reacties en denk dat ik moet toevoegen in mijn 2cents de moeite waard.

    In de eerste plaats op de FP felicitatie voor het nemen naar het volgende niveau.
    Voor degenen onder u die had gebruikt in zijn signalen, ik hoop dat hij een soort van inspiratie geweest voor u om te lezen van meer over Prijs Actie / Kandelaar analyse en ook een tijd om zijn signalen analyseren. Voor mij was dit afgelopen maanden zijn niet alleen nuttig zijn op mijn rekening, maar ook op mijn handelen in kennis. Hoewel ik kan niet niet zijn exacte strategie weten door anaylsing zijn signaal, althans het geeft me een soort van idee.
    Ten tweede, ik had ook het lezen van mensen die overwegen om het aanmelden voor de club met een kleine rekening, zoals $ 1000. Mijn advies aan u (FP hoop het niet erg vindt, mijn bedoeling is niet weg te jagen uw potentiële klanten) is om te wachten tot je had een grotere account voordat u zelfs overwegen deel te nemen zijn club. Een van de FP-strategie niet specifiek (in feite, het is voor iedere ondernemer) is het beheer van geld. De handel met een kleine rekening en de hoop op zijn minst break-even voor zijn contributie is bijna als gokken. U moet een groot risico te nemen om break-even op zijn honorarium en wij allen weten, is het onmogelijk om in positieve figure (zelfs geen FP kan garanderen kan hij winst maken elke week) per week. Een slechte week zou doden uw account.
    Dus ik zou niet toetreden tot de club als ook ik ben de handel micolot. Echter, zoals eerder vermeld, ik profiteren van deze paar maanden. Als zodanig ben ik op zoek naar de live chatroom op de intraday strategiesLastly, als wat ik begonnen was, veel geluk aan FP op zijn volgende streven en ik hoop dat al diegenen die aansluiten bij zijn club zal ook ten goede komen, niet alleen in pips, maar ook in het handelen in kennis :)

    • FirePips 10 april 2010 om 01:34 #

      Helemaal met je eens stuurman. Rekening van de betalingsbalans moet groot genoeg zijn om de contributie te rechtvaardigen. Maar wanhoop niet ... Kijk uit voor intra-day-strategie in de toekomst.

  24. Felix op 10-04-2010 09:26 #

    Bedankt voor je veroorloven om ons vrije signalen. Ik hou echt van de rekening grootte eis weten. Soms kunt u gemakkelijk open 50-10 transacties in dezelfde periode van tijd. Zelfs als ik $ 10.000-account, uw nieuwe openstelling voor handel kunnen gebruiken om mijn marge, dus wat een heleboel grootte beveelt u aan? Ik hoop dat u me kunt raadplegen persoonlijk zodra ik lid geworden van de service.
    Uw opmerking is in afwachting van matiging.

    • FirePips 10 april 2010 om 01:27 #

      Hoi Felix,

      Wanneer je je aanmeldt ik stuur je een Excel-bestand dat u zal helpen te berekenen recht de handel omvang per handel. Handel grootte varieert op basis van stop loss en Account Equity.

      U kunt me altijd mailen als je nog vragen hebt.

  25. Lyle 09 april 2010 om 23:32 #

    Zelfs met uw indrukwekkende pitten per week, zal alleen mensen met grote accounts kunnen deelnemen in je 298 dollar per maand club.

    Iedereen die handel drijven met minder dan $ 5000 zal niet in staat zijn om de vergoedingen te rechtvaardigen.

    Echter, als je 2 opties te bieden .... [1] onderwijs voor de $ 249 per maand en [2] theEA voor $ 49 per maand, zullen meer mensen kunnen deelnemen.

    Mensen konden kiezen # 1, # 2, of beide.

  26. Sylvia Morris 10.4.2010 om 02:37 #

    Firepips, de blog zegt de kosten zal worden onthuld op zondag, maar ofwel is er een lek of een gerucht dat de heffing zal 300 dollar / maand. Worden. Als dat zo is, zal veel van handelaren die knock-out te kunnen om u te volgen. In plaats van u zo veel per lid, stel je krijgt zo veel leden na uw signalen die je eigenlijk zou de beweging van de markt te beïnvloeden. Ook weet je wat de oorzaak van de grote dip tussen week 5 en 6 over de prestaties grafiek. Het is belangrijk te weten wat de zwakke punten van een systeem. Was de dip ontstaan als gevolg van bepaalde paren of was het marktklimaat het probleem dat het systeem heeft gedood? Was de markt kolkende, trending, variërend?

    • FirePips 10/04/2010 om 03:21 #

      Hi Slyvia,

      Ik heb bijgewerkt het lidmaatschapsgeld na diverse verzoeken, zou ik hebben dat gedaan in de eerste plaats.

      Wat betreft het verplaatsen van de markt, is veel groter dan we denken ... je moet kopen en verkopen, miljoenen eenheid (niet $ $) om de markt te verplaatsen door nog 1 Pip. Kijk naar Level II offerte en u zult mijn punt zien.

      We kunnen altijd op zoek naar zwakke punten in het systeem of persoon die het systeem, aan het eind van de dag het belangrijkste punt om te onthouden is dat verliezen een deel van zijn handel. Ons doel moet niet op alle verliezen te elimineren elkaar, maar de impact ervan te minimaliseren terwijl het maximaliseren van de winst op hetzelfde moment. Handelaren hebben talloze uren probeert om een nieuwe indicator die hen zullen helpen "filter" slechte trades te vinden, ik weet zeker dat we allemaal schuldig aan.

  27. Johannes 10 april 2010 08:25 #

    Hallo weer,
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Ik heb een suggestie dan misschien sussen veel van uw volgelingen die verder willen na uw gratis service, of misschien helemaal niet het kapitaal om volwaardig lidmaatschap te rechtvaardigen.

    Hoe zit je nog steeds signalen release, gratis, alleen voor een valutapaar?

    Dit biedt iets voor degenen die niet kunnen veroorloven een volledig lidmaatschap en hen in staat stelt te bouwen kapitaal, misschien om het punt waar ze je paid systeem veroorloven. Denk er ook aan, uw beste vorm van reclame is uw vrije signalen, die mensen kunnen zelf proberen, en zien dat ze echt werken en zijn winstgevend.

    Mijn suggestie is ook makkelijk voor u uit te voeren - geen ingewikkelde beheer van - je gewoon blijven doen wat je hebt gedaan, maar alleen op een paar.

    Wat denk je?

    Vriendelijke groeten

    • Duitser uit Spanje 10 april 2010 10:25 #

      OH, dit is een goed idee is, is het mogelijk te worden beschouwd? We weten dat jullie service is uitstekend, maar sommigen van ons zijn nog steeds op micro-niveau, dus het is onmogelijk te betalen van de kosten. Zodra onze rekening zullen wij opgroeien registreren voor uw club zeker. Laat het ons volg je ten minste op een valutapaar.

      Met vriendelijke groet

    • FirePips 10 april 2010 om 10:36 #

      Uit alle suggesties deze ene meer zin en ik ben blij om dit te overwegen. Hoewel ik nodig om tijd over na te denken en te werken naar een oplossing.

      Er zijn ook andere dingen aan mijn hoofd, maar ik rechts en weer terug naar jullie allemaal te krijgen. Verwachte 4-6 weken.

      • John 10.04.2010 ter 1251: pm #

        Hoi,

        Bedankt voor de behandeling van dit idee. Ik ben oprecht blij voor je succes en wil om verder te gaan op deze reis met jou, want ik ben zeker dat vele anderen zouden ook. Dit geeft ons een manier om met behulp van uw uitstekende dienst kan blijven tot het punt waar we de hoofdstad te abonneren op uw betaalde dienst.

        Ik waardeer het dat je moet erg druk zijn op dit moment, vooral als je bent ijverig genoeg te proberen te reageren op ieders vragen. Ik kijk uit naar uw beslissing in de komende weken.

        Veel succes met de lancering!

        Vriendelijke groeten

        • Erwen de 12 april 2010 om 0:36 #

          Ik heb geen enkele twijfel dan niet als ik start geen geld te winnen .. Ik zal beginnen in uw Elite handelaren club ..
          Sorry mijn engels .. Ik spreek Portugees en is zeer hard schrijf hier

  28. walker7772007 10 04 2010 om 11:26 #

    Nou, met een fulltime baan en de handel in kleine partij, dit zeker klinkt een beetje last van mij. Gestart als een FOREX belang en het is nu al behoorlijk duur om te leren van een deskundige.
    Firepips er zeker van zijn bewijzen zichzelf. Opladen is een verwacht te verhuizen, maar gewoon niet beseffen dat het zo snel.

  29. Mahesh de 10e april 2010 om 14:46 #

    BEDANKT VOOR ALLES WAT JE DID FP!

  30. oqey 10.4.2010 om 19:12 #

    je hebt extreem goed, maar ik ben teleurgesteld met uw beslissing op dit moment, zelfs tho zal ik de club waar ik eerlijk gezegd voel nodigen voor diegenen die zal worden gelaten. pls gewoon een apart abonnement voor e-mail alleen signalen, dus deze arme mensen kunnen nog volgen.

  31. Simon 10-04-2010 om 19:27 #

    Vraag over de EA - indien in de toekomst wijzig ik mijn rekeningnummer van de makelaar zal ik in staat om deze veranderingen in de EA aan te passen?

    • FirePips 11 apr 2010 om 01:57 #

      Ja, dat kan. Merk op dat het alleen op een account tegelijk draaien.

  32. Casey B 10 april 2010 19:31 #

    EA zal het alleen het handmatig uitvoeren van de handel of zal zij andere beroepen uit te voeren op haar eigen?

    • FirePips 11 apr 2010 om 1:56 #

      EA niet het genereren van transacties op eigen. Het leest een bestand van een server die zal ik updaten en te beheren.

  33. Alex 10.4.2010 om 19:46 #

    Helaas kan ik me niet permitteren de betaalde dienst als ik niet genoeg geld. Kunnen we iets anders regelen

    • FirePips 11 apr 2010 om 01:56 #

      Sorry mate .. neem dan wachten tot ik vrij intra-day-strategie.

  34. Michael Danielson 10 April 2010 at 10:07 pm #

    Whoa. Look at all those comments. Such diverse needs.
    You cannot do this alone, FP. You have a great service, but you are going to need help. Here are some ideas I have learned from my own experience in business:
    1 – Develop a business plan that includes hiring support staff. If you have this many questions/concerns before you even sell one product imagine the requests when you start charging all those people $300/month. Their expectations will skyrocket and you won't have time to trade – only deal with support.

    2 – Invite (hand pick) a cross section of traders to be a pilot group (25 or so) – some rookies, some experienced. (Maybe conduct a small survey). Spend a month experimenting with them, their trading styles, broker issues, VPS issues, market surprises, other questions, problems. Then after a month, add other 25. Charge them something ($50) so they take it seriously but make it accessible to a variety of levels.

    3 – Finally, before a launch, do a supply and demand survey. What are people already paying and for what? What are they willing to pay for your service? Announce a specific number of openings and ask people to be committed. The negative reviews on FPA are mostly by those who did not get support, got discouraged, did not follow directions or made mistakes.

    If you want to build something lasting, a strong foundation is key (I am an Architect, among other things).
    Good Luck!
    Michael Danielson
    Seattle, WA USA

    • Rami 13 April 2010 at 5:29 am #

      I think what Michael is suggesting is important, that's a very valuable advice.
      FP, if you consider building a team, then sign me up.

      I wish you gave us more time before you made the trades exclusive, at least a month so that we get to think / consider it and be psychologically prepared. i am trading a mini account, but i was devoted as if i was trading a 100k account :) (wake up in the middle of the night to check your updates, etc. etc.), and (like a good number of your followers) cannot afford the service now.

      But in all cases, i wish you all the best and thank you for sharing with us your knowledge. i sure am going to miss waiting every 4 hours for the updates :) , just realized that i was addicted to them :)

      sending you and everyone who followed you lots of love. God zegene.

      Rami Forex Trader

  35. Nicki 11 April 2010 at 1:39 am #

    How do I find out how to sign up for your new service?

  36. Tim C 11 April 2010 at 1:50 am #

    Quick EA question- how many copies can we use? 1 demo, one live? Also, we dont have to use the 3 lot method? A lot of times, being conservative, I just used your signals on 1 lot, first profit point..

    • FirePips 11 April 2010 at 2:00 am #

      It will only run on one account at a time. EA will let you chose how many Profit Target you want to trade for, you can choose between 1 – 3

      • Tim C 11 April 2010 at 2:04 am #

        So, if i just want to test it on a demo account, i can do that? I just like testing all Ea's first.. and in the meantime use your signals manually or with dietpepsi's EA on my live.. Then let you know account#'s when i want to switch? I changed my mind, again, Im getting in on this club!

        • FirePips 11 April 2010 at 2:09 am #

          Good to have you on board mate :)

          There is a one week free trial, so you can test and play around with it.

          You can trade the signals manually. Any existing EAs from Diet Pipsi and Guan would stop working, so please don't rely on them.

          • Tim C 11 April 2010 at 2:24 am #

            Great thanks for letting me know .. !

          • liaueg 11 April 2010 at 8:47 am #

            Hoi,

            Correction. I believe DietPipsi EA should still work. His EA is helping you to manage Trade (You will have to manually input the TP and SL and lot size) Thus his EA will work.

            However, My EA will not work as it takes signal from FP twitter and thus would not work anymore. Hope it clarify :)

  37. ssktemp 11 April 2010 at 9:11 am #

    you have been great so far, simple but great articles and successful signals
    I have been following you for few weeks only and I am inspired by you
    I have been trading for 2 years with lots of up and down with nett loss. After started to following you only , I firmly believe that I can be successful in the future

    I dont have experience with EA, so to follow your suggestion, i will not rush to become a member now. I will get familiar with EA & MT4 first and wait for next window of membership.

    It would be great if u can suggest how I can quickly get experience with MT4/EA/VPS

    Good luck with your endeavour

  38. andydoc 12 April 2010 at 2:32 am #

    I am so angry – I have been away the weekend and now find I am locked out. Please give some comfort to those of us who have been unable to join whilst the offer was open…

  39. luis 12 April 2010 at 7:13 am #

    where do i sign up

  40. alberto 11 April 2010 at 9:07 pm #

    This is the first comment from someone of fire´s club!! :D

  41. sabbaba 11 April 2010 at 9:39 pm #

    This is exciting. Good luck to us all.

  42. BC 11 April 2010 at 11:01 pm #

    Robert Davis:
    Come on now. Whoever has followed FP for any amount of time will agree, for just the signals he gave, $250 is a great deal. For him to offer more, I would charge more, if I were him. And so what if initially he launched as a free service – time for his next step.
    Congrats to him.

  43. Andy 12 April 2010 at 3:22 am #

    Luister jongens,
    zoals ik zei, FP, Ik wens hem het allerbeste en ik heb alleen op zijn site voor bijna een maand, maar al het beste voor deze jongen, hij deed wat veel dus bel handelaren nooit gedaan. AANBIEDING zijn signaal GRATIS. Ik ben de handel van een micro-account voor de nu zo en ik ben nog op school dus voor nu kan ik niet veroorloven om te betalen voor zijn dienst, maar voor de korte tijd dat hij zei: "prijs actie" Dus zet je denken petten op. Kijk op het Internet, zijn ton na ton van de mensen een retributie te heffen zonder zelfs het bewijs kunnen zij de handel, alleen maar omdat ze de markt kunnen brengen, niet de handel. van degenen die naar de hel met degenen die zeggen zich niet kan veroorloven! GEMAK loopt de wereld. alleen maar omdat iemand zich kan veroorloven iets betekent niet dat je iemand anders te vernietigen die niet (deze zijn gewoon egoïstische mensen duwen). Ik heb de handel al in andere markten voor en door FP, heb ik geleerd de nodige discipline en wil hem bedanken. zoals ik al eerder zei, als je kunt / kan veroorloven, niet bekritiseren, aan te moedigen. zoals de man zei, zal hij biedt een aantal intra-day strategieën voor degenen onder ons die zich niet kunnen veroorloven op dit moment.
    de beste KP ... .. en ik dank u

    atrader7

    • oqey 12 04 2010 om 13:13 #

      je hebt gelijk Andy, ik voel voor ppl die nu niet kan veroorloven Ik ben een lid van de club als je kijkt naar mijn commentaar in het topic ths u zal zien dat ik sympathiseer met ppl zoals jij, ik hoop dat firepips zal doen somethang voor ya ' Ik kom

  44. harrymonkey 13/04/2010 om 17:55 #

    nice one FP, zijn als de dealer plotseling afsnijden thesupply van de goede dingen. Uw de Taliban van forex :) :) Ik wens mij had de moeren om u te volgen, maar de vrouw zou geen risico's laat me het schijntje we hebben gered. Ik denk dat ik zal moeten leren om te handelen zonder mijn hand wordt gehouden ;) Veel succes aan allen die hebben de toezegging gedaan, im zeker van dat u er goed aan doen
    Vriendelijke groeten

  45. dave 16 april 2010 om 02:17 #

    hi fp
    veel geluk op uw nieuwe onderneming, heb ik nooit de kans gehad om een van uw signalen als ik gebruik niet kan worden voortdurend rond een computer om te profiteren van de gratis signalen die u gaf op de EA-Ik heb gehoord over goede geluiden
    toch gl
    dave

  46. FirePips 4.8.2010 om 21:29 #

    Bedankt voor uw steun stuurman ... waarderen.

  47. FirePips 4.8.2010 om 21:30 #

    Het zal worden onthuld op de zon op het moment van de opening.

  48. FirePips 4.8.2010 om 21:33 #

    Wacht totdat Sun, ik zal meer in detail post op hoe te nodigen, voor de ex Paypal link etc

  49. FirePips 4.8.2010 om 21:48 #

    Ja, Paypal en CC

  50. Bnchmark 4.09.2010 om 01:00 #

    Ja, maar u kunt nog steeds het omgekeerde doen, zijn de signalen en de handel handmatig als nu. Ik weet dat veel mensen die optie zou kiezen, maar als je wilt om de kosten te verlagen is een optie. Persoonlijk, ik weet dat ik veel oppotunities niet in de buurt van een computer wanneer ik moet missen.
    Proost
    Malcolm

  51. Tim C 9 april 2010 om 01:10 #

    ja dus als de EA is geautomatiseerd, en je hebt een goede verbinding en / of een VPS, de kosten is absoluut de moeite waard

  52. FirePips 4.09.2010 om 01:25 #

    Sorry dat stuurman horen ... kijk uit voor live chat room in de komende maanden.

  53. FirePips 4.09.2010 om 1:33 #

    EA zal niet het genereren van signalen via haar eigen. Het zal lezen uit mijn een bestand wordt beheerd door mij op een server.

  54. FirePips 4.09.2010 om 01:37 #

    Zie mijn post bijgewerkt op .. Het bevat de prijs nu.

  55. FirePips 4.09.2010 om 01:56 #

    Sorry dat ik denk dat ik het gemist. Kunt u het naar je sturen?

  56. FirePips 4.09.2010 om 02:26 #

    Ik heb het nu ... zal binnenkort antwoord dat u

  57. FirePips 4.09.2010 om 01:58 #

    EA zelf heeft geen gebruiken, moet u het lidmaatschap van Club EA gebruiken.

  58. FirePips 4.09.2010 om 01:59 #

    EA komt met 1 week proef met vooraf niets te betalen. Je hebt genoeg tijd om te testen.

  59. FirePips 4.09.2010 om 02:10 #

    Op zoek naar de samenwerking met je partner.

  60. FirePips 4.09.2010 om 02:12 #

    Helaas, er zal geen sprake zijn van vrije signalen. Alle signalen zijn exclusief voor Club alleen voor leden.

  61. FirePips 4.09.2010 om 07:07 #

    Ja, bedenk dan dat je Club-lidmaatschap moet EA te gebruiken.

    EA zou kenmerken bevatten voor het risico dat u de controle en het zal steeds beter te veel voor functies omvatten.

  62. FirePips 4.09.2010 om 07:12 #

    Geautomatiseerde in de zin dat het zal stop-loss en dat alles te verplaatsen per onze methode. Het is niet geprogrammeerd om nieuwe signalen te genereren.

  63. FirePips 4.09.2010 om 07:21 #

    Hoi Tim,

    EA zou worden geprogrammeerd om op rekening tegelijkertijd uitvoeren. Trying to tun op meerdere rekeningen zal uitschakelen beide gevallen van EA

  64. FirePips 4.09.2010 om 07:24 #

    Dan stuur ik meer details als je eenmaal klaar bent met het inschrijven. Een hele hoop dingen op je pad komen :)

  65. FirePips 4.09.2010 om 07:39 #

    EA doesn't generate trades on its own. It reads a file from a server that I update and manage. You don't have to intervene unless you want to.

  66. FirePips 9 April 2010 at 7:43 am #

    That is like 30% return just to cover the cost of signals. I think you should wait until your balance is big enough.

  67. FirePips 11 April 2010 at 3:37 am #

    Not sure about this one. I'll have to check and get back to you.

    If it is not meant to do it already then I am sure it can be added in future quite easily.


Laat een reactie achter