98 Comments De eerste 3 2010 98 Reacties

Google Docs EA | Forex Signalen 01 maart

Na een geweldige week, we zijn nu in een nieuwe week. Laat mij u eraan herinneren dat NFP is het gevolg van later in de week en is dus niet laten meeslepen, zoals altijd moeten we de grote foto te overwegen.
Ik heb ook vermeld in mijn vorige post dat we nu CHFJPY de handel ook, GBPUSD aan de andere kant in de "Sin Bin" en we zullen voorzichtig de handel is.

Guan Eng heeft deze grote EA inzendingen die de handel neemt van Google Docs gedeeld. Hij is op zoek naar mensen die deze spreadsheet op gezette tijden te werken. U kunt het hier downloaden: <removed>. Gebruik dit bericht aan eventuele vragen die u kan de Expert Advisor hebben met betrekking tot vragen.

Update op 1AM EST / 6 AM GMT / 0800 uur Candle:

Order-id: 1 | Bestel Annuleert Bestellen | $ 134,45 of Verkopen GBPJPY Pips kopen 135,45 | Stop Loss: 100 Pips | Neem winst: 70-140-210
Order-id: 2 | Bestel Annuleert Bestellen | $ 120,95 of Verkopen EURJPY Pips kopen 121,65 | Stop Loss: 70 Pips | Neem winst: 50-100-150
Order-id: 3 | Bestel Annuleert Bestellen | $ 84,80 of Verkopen CADJPY Pips kopen 84,15 | Stop Loss: 65 Pips | Neem winst: 40-80-120
Order-id: 4 | Bestel Annuleert Bestellen | $ 82,10 of Verkopen CHFJPY Pips kopen 83,65 | Stop Loss: 45 Pips | Neem winst: 30-60-90

Update op 5u EST / GMT 10 AM / 1200 uur Candle:

Order-id: 1 | Update | $ 135,45 GBPJPY kopen | Ga Stop Loss op 134,60
Order-id: 2 | Update | $ 121,65 EURJPY kopen | Momenteel bij +15
Order-id: 3 | Update | $ 84,80 CADJPY kopen | Momenteel bij +15
Order-id: 4 | Update | $ 83,10 CHFJPY kopen | Momenteel bij +10

Order-id: 5 | Bestel Annuleert Bestellen | Verkoop EURUSD $ 1,3580 1,3660 of kopen | Stop Loss: 80 Pips | Neem winst: 40-80-120 Pips

Update om 9 uur EST / 2 PM GMT / 1600 uur Candle:

Order-id: 1 | Update | $ 135,45 GBPJPY kopen | Gesloten uit bij -85
Order-id: 2 | Update | $ 121,65 EURJPY kopen | Gesloten op bij -70
Order-id: 3 | Update | $ 84,80 CADJPY kopen | Eerste winst-doelstelling bereikt op +40 | Ga Stop Loss tot -32
Order-id: 4 | Update | $ 83,10 CHFJPY kopen | Gesloten uit op -45
Order-id: 5 | Update | Verkoop EURUSD $ 1,3580 | Gemiste Tweede winstdoelstelling met 5 pitten | Stop Loss Move tot -40 Pips

Order-id: 6 | Bestel Annuleert Bestellen | Verkoop EURJPY $ 120,40 of 121,85 Pips kopen | Stop Loss: 145 Pips | Neem winst: 50-100-150
Order-id: 7 | Bestel Annuleert Bestellen | $ 82,20 of Verkopen CHFJPY Pips kopen 83,30 | Stop Loss: 110 Pips | Neem winst: 30-60-90

Als je nieuw bent op onze blog lees dan Forex Signalen en Forex Signalen FAQ

Deel het:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Deze website maakt gebruik IntenseDebate commentaar , maar ze zijn momenteel niet geladen omdat ofwel uw browser ondersteunt geen JavaScript, of ze niet snel genoeg geladen.

to “Google Docs EA | Forex Signals 1st Mar” 98 Reacties op "Google Documenten EA | Forex Signalen 1-3 "

  1. Aan 03.01.2010 om 10:12 #

    Hi ... Ik ben die valse signaal op CADJPY op mijn Yahoo e-mail als volgt:
    Update op 1AM EST / 6 AM GMT / 0800 uur Candle:
    Order-id: 1 | Bestel Annuleert Bestellen | GBPJPY $ 134,45 of 135,45 Verkopen | Kopen
    Stop Loss: 100 Pips | Neem winst: 70-140-210 Pips
    Order-id: 2 | Bestel Annuleert Bestellen | EURJPY $ 120,95 of 121,65 Verkopen | Kopen
    Stop Loss: 70 Pips | Neem winst: 50-100-150 Pips
    Order-id: 3 | Bestel Annuleert Bestellen | CADJPY $ 84,80 of 84,15 Verkoop | Stop kopen
    Verlies: 65 Pips | Neem winst: 40-80-120 Pips
    Order-id: 4 | Bestel Annuleert Bestellen | CHFJPY $ 82,65 of 83,10 Verkoop | Stop kopen
    Verlies: 45 Pips | Neem winst: 30-60-90 Pips

    • FirePips 1-03-2010 op 10:16 #

      Dat klopt. Ik stuurde een correctie direct na dat.

  2. liaueg 3.1.2010 om 17:31 #

    Hoi, dit is Guan, de maker van de Google EA.
    Aangezien dit de eerste week van de EA om live te gaan, zal er een aantal dingen die moeten werken, vooral voor de actualisering van het signaal. Ik weet dat ik had al missen Signal 5 tot 7. Naarmate meer mensen aan boord komen, hopelijk kan dit worden opgelost.

    Ik ben momenteel bezig om de EA (V8) door toevoeging van bepaalde functies te verbeteren:
    1. Voeg ondersteuning voor CHFJPY
    2. Als de EA is te laat bij het verkrijgen van het signaal en de prijs was afgelopen Buystop al go / sellstop niveau zal de EA nog steeds in staat zijn om de bestellingen (kopen of te verkopen in plaats of buystop en sellstop open) als het nog binnen een door de gebruiker gedefinieerde bereik. Op deze manier kunt u nog steeds in de handel als je een beetje laat.

    • pingipong 2010-03-01 om 17:50 #

      je doet een top baan, thx

    • amdegia 01/03/2010 om 22:22 #

      Guan, dit is vrijgevigste inspanning van je. Veel dank. Denkt u dat we kunnen Firepips verzoek aan te vullen in de spread sheet? op deze manier alle signalen zullen worden ingeschreven op tijd en correct. (Van de paarden van de maand, om zo te zeggen)

      • FirePips 1-03-2010 op 23:02 #

        Guan is al lastig dat ik de spreadsheet update :)

        Ik ben nog niet klaar voor het nog ... I'll keep you posted.

        • liaueg 3.1.2010 om 23:15 #

          Hoi, dit is Guan.
          Zeg alstublieft niet lastig vallen. Voel ik me zo slecht over mezelf.

          Natuurlijk zou het geweldig zijn om voor FirePips update maar gezien het feit dat hij moest zoveel dingen doen, dat is de reden waarom ik mijn toevlucht tot de Google-Document methode waar iedereen kan bijwerken. Als er genoeg mensen zijn die het bijwerken van de spreadsheet, zou het bijna als het juiste moment.

          Zomaar wat update op Signal 6 en 7: Zoals ik te laat was bij het aangaan van de spreadsheet, die gebruik maken van de EA ziet in afwachting van orders in plaats van te verkopen als het gebeurt wanneer de prijs gaat in retracement. Zo kunt u ze handmatig verwijderen als u wilt.
          btw, ik klaar was met versie 8, waar de 2 genoemde functies zijn toegevoegd. Als je ze wilt testen, kunt u mij een e-mail :)

          • FirePips 2/03/2010 om 06:36 #

            Ik neem dat terug Guan :)

            Door de manier waarop ik ontvangen heb je bijgewerkte versie en ik zal het zo snel uploaden als ik kan.

  3. Ed. 1-03-2010 op 08:42 #

    net FYI .. ontving geen e-mail op de eerste inzendingen. Ok correctie ontvangen. Couldnt vinden de eerste signalen op blog pagina of op facebook. Gevonden op Twitter signalen uit HootSuite? .. en nu vinden ze hier per ongeluk. Is dit de nieuwe "signalen pagina voor de site? Im een beetje in de war .. Misschien alleen mij? Of misschien anderen? Nogmaals .. net FYI ... Hartelijk dank

    • FirePips 1-03-2010 op 08:52 #

      Zodra ik de signalen via de gebruikelijke wijze te verzenden, dan schrijf ik een post als deze. Er kan enige vertraging zijn, als u in de tussentijd vragen dan kunt u ze altijd bericht op FB en TW.

  4. lnfx2009 1-03-2010 op 08:44 #

    Hoi Fire,

    Bedankt voor de signalen! Ik volg hen in de afgelopen week of zo. Congrats op de laatste week.

    Deze aankooporders vandaag hebben geschopt in het snel! :)

  5. Prakash 01/03/2010 om 09:31 #

    Wat is de url waar de doc bestaat?

    • FirePips 1-03-2010 op 13:43 #

      Contact opnemen met de e-mail in de instructie-bestand :)

  6. Smithson 1-03-2010 om 9:33 am #

    Hallo, zojuist toegetreden en vandaag zijn de eerste signalen Ik ben het testen. Tot nu toe ziet er goed uit. Mijn vraag is, Ik was te laat bij het openen van mijn e-mail en tegen die tijd de paren had bijna het raken van de eerste doelen. Is het verstandig om nog steeds in, en zo ja wat voor soort punten van binnenkomst moet ik op zoek naar dat wil zeggen hoeveel van een pull-back Ik zou wachten? Thx

    • FirePips 1-03-2010 op 10:13 #

      Als de eerste winst-doelstelling bereikt is, adviseer ik u te wachten voor een nieuwe signalen. Als de prijs dicht bij te komen, maar dan haalt terug naar de ingang dan kun je de handel.

  7. David 3.1.2010 om 10:04 #

    Eerste doelstellingen?

  8. FirePips 1-03-2010 op 10:13 #

    Geplaatst nu!

  9. richard 01/03/2010 om 10:22 #

    hi firepips kunt u doen met een overzicht voor de PIP bedrag voor febuary aub

    • FirePips 1-03-2010 op 11:53 #

      Sure ... sommige mensen hebben dat al gepost hier op de blog

  10. Darren 3.1.2010 om 10:36 #

    kan ik vragen of GU is in de 'sin bin' waarom zou je een signaal plaats voor GJ? Het is net gesloten bij een verlies, niet onverwacht.

    • FirePips 1-03-2010 op 11:53 #

      GBPJPY heeft niet uitgevoerd zo slecht als GBPUSD. Ik heb nog graag blijven de handel als gebruikelijk.

  11. Darren 3.1.2010 om 10:39 #

    heb je het gewoon verwijder ik mijn post over GJ? Heeft u slechts toestaan kritiekloos berichten?

    • FirePips 1-03-2010 op 11:49 #

      Hoi Darren, Voel je vrij om alles te plaatsen. Ik heb zelden even verwijderen geen reacties.

  12. Alan 1-03-2010 op 11:32 #

    Is de Broker Nightmare pakket u te bieden tegen de rechtstreekse order entry van uw FirePips e-mails?

    • FirePips 1-03-2010 op 11:58 #

      Ik denk niet dat het signalen van e-mails leest.

  13. Enrico 3.1.2010 om 12:16 #

    Hoi,

    vandaag kreeg ik alleen de eerste e-mail (06.00 GMT), geen correctie en geen tweede e-mail. Dat unfortuately geleid tot een netto verlies van van 647 pitten tot dusver nog geen een goede start van de week op zijn zachtst gezegd.

    Ik weet dat het punt is gebracht vóór, maar in dagen als deze het zou geweldig zijn als u uw strategie te delen. Had ik geweten regels van het systeem, zou ik waarschijnlijk hebben de winstgevende kort op de EUR / USD, zelfs zonder de e-mail een bevestiging en ook ik zou kunnen hebben verminderd de verliezen op de GBP / JPY positie.

    Voor zover u zich zorgen maakt, onthullen van uw strategie kan eventueel leiden tot positieve feedback en verbetering van het systeem zelf. Ik niet dat er zie geen nadelen.

    Evenementen zoals die van vandaag me doen beseffen dat in de lange termijn zou ik niet in staat zijn om blindelings de handel op deze signalen, zonder te weten waarom Ik doe wat ik doe ... het is te riskant en het is gewoon niet past bij mij.

    Tegelijkertijd wil ik u bedanken Firepips voor de tijd en moeite die u hebt in uw werk en voor het delen van uw signalen.

    Groeten

    • Darren 3.1.2010 om 24 na middernacht #

      Ik zou de "tweede dat, ik keek van een afstand en zag vorige week hoe goed je het deed, dook vervolgens in deze week en ik ben een daling van $ 350 (en dat is veel voor mij) al, met inbegrip van de EU-winst. zou leuk zijn om wat de openbaarmaking van de winst / verlies elke week te zien, niet alleen op de goede weken. je lijkt een mooie open jongen, dus ik zie niet in waarom je zou verzetten.

      Het is erg frustrerend voor mij als ik lijken in te springen op precies het verkeerde moment. niet zeker of ik moet blijven volgen en probeer mezelf te graven, zo zag ik een soort van track record dit makkelijker zou zijn om te beslissen. Ik weet dat je een gratis dienst die dus het is echt aan jou.

      • Mark 1 maart 2010 12:58 #

        Als u na goed money management dan 350 dollar mag niet meer dan een paar% van uw beschikbare middelen. zo niet dan vermindert uw percelen grootte of niet doen alle 3. dagen als deze kan / zal wegvagen je uit als je geen geld beheren.

      • FirePips 1-03-2010 op 13:17 #

        Hoi Darren,

        Dagen als deze doet en kan van tijd tot tijd gebeuren. Zoals Mark zei dat als je volgende juiste beheer van geld dan moet het niet een grote deuk veroorzaken in je account.

    • FirePips 1-03-2010 om 13 uur 15 #

      HI Enrico,

      Alle e-mails te sturen waren zoals gewoonlijk en ik zie niet in fouten in de logs. Ik kan niet echt zeggen waarom dat zou gebeuren. Ga verder naar blog en op andere plaatsen te controleren bij te houden.

      • Enrico 3.1.2010 om 1:58 pm #

        Bedankt voor de controle op dat FP

  14. Pierre 3.1.2010 om 25 na 12 #

    Groot verlies op bijna elke JPY handel: '(

    cadjpy nog in leven, maar negatief en EURUSD leverde & bereikt eerste winst.

    slechte week start

    • Darren 3.1.2010 om 12:36 #

      zijn allen zeer goed te volgen 'prijs actie' als een strategie, maar hoe ga je om met valse breakouts als vandaag? alle longs heb geactiveerd en vervolgens GU gedaald .. als je had geen twijfel gevreesd.

      Niemand lijkt te doen van hun eigen analyse op deze pagina, het is een beetje een probleem ..

      • Pierre 3.1.2010 om 23:51 #

        PERSONNALY heb ik nog niet maar ik heb het fonds voor blinden de handel, dus ik ben met behulp van firepip adviseert als het noorden / geluid-indicator

        eruit JPY niet waardig was met zijn methode, EURUSD was op zoek naar 1,3625 1,37 weerstand dus ging ik in de buurt EURJPY top van de eerste kleine uptrend dan is het slecht teruggedraaid & Ik sloot @ ca-100pips

        FP GBPJPY handel lijkt meer controversieel als consensus is GBP zal vallen tegen alle andere valuta.

      • FirePips 1-03-2010 om 13u21 #

        Kan niet veel doen als het gebeurt. Ik blijf voor de handel, zoals gebruikelijk, laat het niet zin me.

  15. KingKong 1-03-2010 om 13u33 #

    Ik heb deze site kijken voor een paar weken en ik heb een paar opmerkingen

    -Ik denk dat iedereen die in de forex markt dwaalt door blindelings na advies van het internet moet niet al te verrast om te zien wat verliest
    -Niet elke transactie is naar een winnaar zijn, het is een spel van gemiddelden, als je keek naar laatste weken winsten and I dacht Gee zal in springen en maken dat geld this week waarschijnlijk needs de realiteit check they krijgt zijn
    -Je moet je eigen redenen voor het invoeren van een vak, wat gebeurt er als een dag deze site stopt met het geven van gratis advies, wat gaat u dan doen, kijk naar het internet voor meer gratis singnals?
    -Enkel omdat u een verlies betekent niet dat firepips moet zijn strategie zichtbaar te maken, je nam de signalen tegen de nominale waarde, zodat je echt naar ze te aanvaarden tegen de nominale waarde
    -Op een meer positieve noot, als je echt gelooft in de signalen hangen in there, zijn een aantal weken niet te gaan om uw go way as, maar lang als je je totale up then het de moeite waard rijden out van de slechte week.

    • FirePips 1-03-2010 op 13:45 #

      KingKong, dat is een heel goed advies. Thumbs up!

    • Enrico 3.1.2010 om 13:56 #

      Ik ben het met u op bijna alle fronten KingKong maar ik heb geen echte minpunt voor Firepips niet zien of ons als de systemen details worden bekendgemaakt. Als anyything Ik denk dat het zou iedereen ten goede komen

  16. KingKong 1-03-2010 op 14:07 #

    Nou FP probeert een gemeenschap van handelaren te maken en ik zou voorstellen dat het is zijn hoofd schoot dat als hij de handen out his strategy gratis in great detail dan al zijne discipelen zal bij de start te maken op hun eigen, nu misschien wel gelijk of fout maar als ik FP was zou ik hetzelfde doen, kennis is macht ..

    Wees eerlijk, als hij verteld je precies wat hij deed en hoe hij het deed, zou je hier terug te komen en naar de blog etc toe te voegen? Waarom zou je? Je zou nu weer te controleren en zorg ervoor dat je nog steeds dingen krijgt uiteindelijk recht, maar je beseft dat je niet nodig om de site te bezoeken

    • Enrico 3.1.2010 om 14:57 #

      Punt genomen. Maar in antwoord op uw vraag, zou ik hier zeker terug te komen en bijdragen aan de blog als de strategie bekend werden gemaakt. Dat geeft mij een kans om het systeem te testen op mijn eigen en eventueel iets van waarde toe te voegen. Net als ik, ik weet zeker dat veel andere ondernemers een bijdrage willen leveren op een vergelijkbare manier. Om eerlijk te zijn vond ik dat het hele punt van ons die hier in de eerste plaats zijn wij niet betalen na al zijn wij? Dus, nogmaals, waar is de keerzijde

  17. Arif 1-03-2010 op 14:24 #

    Mijn Yahoo Mail altijd te laat te krijgen het signaal, maar de hotmail krijgt het meteen.
    met betrekking tot de Guan-FirePips EA, wat als iemand binnenkomt de verkeerde waarden op hte centrale spread sheet. iedereen krijgt een onjuiste vullen?

    • liaueg 3.1.2010 om 17:24 #

      Hoi, dit is Guan.
      U bent correct. Als iemand binnen incorrecte waarde, zal de EA krijgt een onjuiste vullen.
      Ik weet dat de EA is niet perfect : ( Wat ik probeer te doen is om het signaal zo geautomatiseerd mogelijk te maken.

  18. Arif 1-03-2010 op 14:29 #

    Yahoo krijgt vertraagde signaal
    hotmail, maar krijgt het meteen

    FP-Queastion ... met betrekking tot Guan-FirePips EA, wat als iemand binnenkomt onjuiste waarden op de centrale spread sheet, iedereen krijgt een incorect te vullen? Nee?

    • FirePips 2/03/2010 om 06u53 #

      Ja, dat is een nadeel van deze methode. Ik ben benieuwd of Guan kan een functie om handmatig toestemming transacties toe te voegen voordat ze worden opgenomen in MT4.

      • liaueg 2010-3-02 om 07:25 #

        Hoi, in de MT4, is er een optie om te vragen voor handmatige bevestiging.
        Maar dat zou betekenen dat je zal moeten er in de voorzijde van uw computer voor elk signaal.

  19. Alvin 02 maart 2010 om 1:42 #

    Hallo Fire pitten .. Thx voor de signalen ... Niet erg goede dag he ... Snel de handel ... BTW, in de toekomst ... Wil je mensen geld beheerd?? Net als account manager?? Nogmaals dank u

    • FirePips 2/03/2010 om 06:49 #

      Het is mijn doel op lange termijn, ik denk niet dat ik er klaar voor ben nog voor. Ik wil reizen en een gezin te stichten voordat ik duik erin. Sommige zegt dat ik het andersom zou moeten doen rond :)

  20. Salim 3.1.2010 om 17:05 #

    . FirePips doet geweldig werk, maar hij cant leren de pepole beheer van geld, het is niet eerlijk om FirePips druk om zijn strategie, te beginnen met minder zichtbaar te maken,

    • Enrico 3.1.2010 om 5:18 pm #

      Salim,
      Als u doelt op mijn post: 1) beheer ik mijn geld redelijk goed, maar kon FP mensen te leren in het algemeen een ding of twee over het beheer van geld. Hij doet al tot op zekere mate als deze blog reeds gediend dat doel tot op zekere hoogte
      2) Nobody's te drukken dat iemand iets te doen, ik zeker niet kan en niet zou
      3) Als u verwijzen naar mijn berichten, legde ik kort uit waarom ik denk dat het in ieders voordeel, met inbegrip van FP's, om de details van het systeem dat hij gebruikt en van eerdere berichten Ik denk FP is al aan te denken om dat te doen toch openbaar te maken.
      4) opnieuw Lees wat ik zei en me kunnen uitleggen wat oneerlijk

      Bedankt en beschouwt

      • Salim 3.1.2010 om 18:05 #

        HI Enrico, was ik niet specifiek te verwijzen naar je, maar ik las dat van enkele dagen. laat me je vertellen een klein beetje over myse LF voordat expalining verder. Ik doe al forex van bijna twee jaar en steeds op het maken van winst atleast 80 procent van mijn rekening elke maand. eerste vijf maanden werden strijd, dan ben ik hard studeert, studie atleast 20 boeken, handel tijdschrift gehouden, __improve mijn strategie, infact haar geroepen prijs actie, en je hebt te veel van uw inzet van uw kant laten zien als je serieus bent aboout forex, hij cant leren dat, je moet het zelf doen, dat weet ik zeker. je moet je eigen sytstem devlelop als je wilt een carrière in forex, toen ik de handel enige tijd kijk ik naar Firepips signaal als goed, maar niet blind, ik doe maar wat voel ik moet doen op basis van mijn analyse en andere recensies, zoals pursure firepip etc. hoe komt het dat hij kan leren van de peopple hij al vrij singals zal een andere taak voor hem om te doen te geven, het is te veel voor hem. actualiseren website, etc om de 4 uur. Ik weet niet hoe hij dat te beheren.

        • Enrico 3.1.2010 om 20:09 #

          Hey Salim,

          80% maandelijks rendement op het eigen vermogen? Begrijp ik dat goed? dat zou fenomenaal zijn! in ieder geval, petje af voor u voor uw inspanningen en resultaten, goed gedaan en houdt het uitstekende werk ... het zou leuk zijn om meer te leren over hoe je de handel.

          Verder sta ik nog met wat ik eerder zei over het systeem in detail te bespreken maar. Voor mij heeft dat niets te maken met hard werken niet of niet vinden van je eigen manier.

          Bedankt voor uw antwoord

          • Indy 1-03-2010 op 20:26 #

            $ 1 met 80% winst voor de 24 maanden geeft rechte, oh, wat 133 miljoen dollar. Weet je zeker dat die cijfers zijn toch? ;)

  21. liaueg 3.1.2010 om 17:48 #

    Hoi, dit is Guan de maker van de EA.
    Aangezien dit de eerste week van EA gaan wonen, die gebruik maken van de EA (indien aanwezig) zal er enige handel die je gemist worden. Als men hem niet en de Orde (zoals signaal 5) gevuld krijgen, zullen we moeten gewoon afzien van het signaal. Hopelijk met meer mensen aan boord, kunnen we dit probleem oplossen.
    Ik ben momenteel bezig om meer toe te voegen aan de featurs EA:

    1. Voeg ondersteuning voor CHFJPY
    2. De 2e functies is het aanpakken van het tekort zoals hierboven aangegeven. Als het signaal te laat is en de prijs gevuld krijgen, is er nog een optie om in de handel met Kopen / Verkopen orders in plaats van lopende orders (buystop / sellstop) indien de prijs is binnen een door de gebruiker gedefinieerde bereik.

  22. Indy 1-03-2010 op 18:08 #

    Uw 1AM update zegt dat de korte EURUSD de 3e winstdoelstelling raken terwijl mijn platform toont alleen een dieptepunt van 3461, waarin de doelstelling werd gemist door 1 pip middelen. Hoe kan het zijn dat uw doelgroep heeft gevuld? Heeft iemand anders dit probleem of is het aan mij? Dank je.

    • Indy 1-03-2010 op 18:10 #

      Sorry, ik bedoelde de dertien EST update.

      • Massimo 01/03/2010 om 18:15 #

        Me too
        Ik sloot nu voor "slechts" 33 pitten van winst

        • Indy 1-03-2010 op 18:27 #

          Ja, dit is heel schokkend als zoiets als dit heeft een significant effect op de prestaties, met name in het licht van de grote verliezen van eerder vandaag. Ik hoop om van Firepips te horen op dit ene als ik weet zeker dat veel andere gebruikers ook niet gevuld krijgen.

          • Massimo 01/03/2010 om 18:37 #

            Het is niet FirePips schuld voor dit soort dingen ...
            Hij gebruik maken van een ECN-makelaars en ik denk dat zijn bestelling uit te voeren was

  23. Ed 2 maart 2010 05:19 #

    Hongkong ..
    Je klinkt alsof, net als ik, dat je dit doet professioneel. Alle punten in uw bericht overeengekomen.

    FirePips Bedankt voor uw antwoord op mijn eerdere post .. Im echter afgestapt van de live-systeem test begon vanochtend, voor nu, om drie redenen. Hoop dat de input is nuttig.

    1. Mijn waarneming (goed of slecht) is dat het signaal zijn systemen over de hele place.This ochtend hebben we couldnt vinden de signalen. Toen vonden we een correctie. en als een nieuw signaal is afgegeven off-schedule misten we it.because van het ontbreken van een eenvoudig waarschuwingssysteem. Facebook? Twitter? Blogs? IntenseDebate? IMHO al deze zijn ontworpen voor andere doeleinden. En veel te ingewikkeld.
    KISS is de enige strategie voor betrouwbare signaaloverdracht distributie.

    2.Het beheer van EA (een groot beetje werk toch) niet heeft bewezen betrouwbaar voor ons in levende operatie. We hebben een reeks problemen van de uitvoering, inclusief onverklaarbare positie sluitingen, die gedetailleerd onderzoek van de logs niet heeft opgelost. Misschien veroorzaakt door een tijdelijke breuk of slechte tics? maar ik cant automatisering gebruiken thats niet bulletproofed tegen dergelijke storingen op Live-accounts. Verder is het EA lijkt niet op de server plaatsen van bestellingen bij de eerste aanzet ... noch worden de vermeldingen verspreid aangepast. Ik zie geen reden waarom niet .. ze zijn eenvoudig oCOs .. er is geen hedging betrokken.

    3. Deze ochtenden verspreiding van handel ging het mis. Geen big deal. Het is een interessant systeem en Im zeker van de week / maand zal een positief einde. Trading zonder verlies is als religie zonder zonde LoL. Echter, deze ochtend, blijkt achteraf dat de verspreiding van de paren een ongezond niveau van de correlatie voor de handel mand had. Dit is hetzelfde als de handel in Grote Zwitser korte en lange euro. Ja soms een verstandige zet .. maar alleen als u uw split enkele partij blootstelling tussen de paren. Anders wat je denkt is slechts 2-3% risico per handel verandert in een effectieve blootstelling van 4-6%. Met deze ochtenden mandje .. Het was meer dan 10%. Wanneer de manden zijn misschien wel een zekere correlatie waarschuwing gebruikt op potentiële cumulatieve blootstelling is noodzakelijk voor een goed money management.

    Hoe dan ook .. genoeg is .. Gefeliciteerd Firepips op een zeer interessant systeem. en op de enorme inspanning youve achter krijgt het daar. Ik zal terugkeren naar het live-test snel weer, vooral als je jezelf een paar simpele desktop-signaal aflevering gewijd alert software .. (Iets als GetTrenz gebruik). Ive niet gekeken naar de nieuwe EA, maar klinkt interessant. Zoiets als GFSignals EA? + Een demo MTStats account?. Wat .. theres geen twijfel dat de snelheid van levering eenvoud en het gemak van geautomatiseerd / uitvoering voor de gebruikers zijn de belangrijkste uitdagingen nu het systeem op de industrie-standaard.
    Beste van geluk.

    • Indy 1-03-2010 op 19:10 #

      1. Ik gebruikte de Twitter-feed en dingen waren prima op mijn einde. Ik krijg tweets verzonden naar mijn desktop via web of iets dergelijks.

      3. Groot punt. Bijvoorbeeld om met drie cross Yen longs (EJ, CJ, GJ, enz.) is ongeveer gelijk met een over-sized 3x positie op een enkel paar. Dit is zeer belangrijk en moet in gedachten worden gehouden bij het nemen van deze ambachten. U bent in principe indirect gebruik te maken van uw transacties door dit te doen, en dus het duwen van uw risico's aan het eind van de dag.

      Over het geheel genomen is het doen van een Firepips fenomenaal werk, ondanks een paar problemen en ik persoonlijk hoop dat hij zal blijven houden 'em komen.

    • FirePips 2/03/2010 om 06:47 #

      Hi Ed, Je hebt een aantal goede punten.

      1. Ik wou dat er kon maar een manier van het leveren van signalen. Maar ieder een methode zou ook enkele tekortkomingen en past niet iedereen nodig heeft.

      2. EAS zijn werk en ik wil niet suggereren om de handel op live account totdat ze volledig gereed is.

      3. Je hebt gelijk over de toegenomen blootstelling bij de handel in valuta's in dezelfde mand. Echter niet alle valutaparen in een korf beweegt op dezelfde manier. Dus door de handel in enkele van hen kunnen we de winst, indien zij zich in ons voordeel te maximaliseren. Als we rekenen op enige paar in een mand dan zijn we gewoon onszelf te beperken tot haar eigen resultaat.

      Naar mijn mening moet men niet het risico meer dan 1% per trade (3 percelen) ongeacht valutapaar.

  24. Dieet Pipsi 1.3.2010 om 21:46 #

    RE: problemen met het verkrijgen van de INCONSISTENTE DOET EEN BEROEP OP DE BLOG of per email

    Toen ik voor het eerst aangemeld voor deze gesprekken, ik heb ze per e-mail perfect de eerste paar keer. Maar door de tweede dag van de volgende Firepips 'noemt, een nieuwe bar kwam en ik heb geen e-mail. Ik controleerde de blog en vond daar een paar kaarsen, dat de signalen en sommigen hadden dat niet. Ik ging naar de Facebook en vond ik nodig had om een rekening te openen, die ik niet wil doen als ik niet te hebben, en ging toen naar de Twitter.

    Op de Twitter, vond ik dat op elke kaars, de eerste paar orders zijn er altijd bijgewerkt, in real time, op slechts 3 of 4 minuten in de kaars. De volgende bestelling of twee binnen een minuut of twee, en de laatste binnen ongeveer 7-8 minuten.

    Ik heb geconcludeerd dat ik denk dat Twitter is de eerste plaats is Firepips brengen ervan, en vervolgens het opstellen en verzenden van e-mails na en doen blog updates na. Aangezien ook ik was niet om ze allemaal in de e-mails, Ik heb net het controleren van de e-mail stoppen, en begon het controleren van de eerste Twitter.

    En ik heb nog nooit teleurgesteld.

    Ik hoop dat dit nuttig is voor sommige die willen krijgen regelmatig de oproepen, maar met enige consistentie onderwerpen. We weten precies welke uren zal er een nieuwe kaars worden. Op dat uur ga ik gewoon naar de Twitter-feed op ongeveer 4 minuten na, en ze zijn er altijd.

    Hopelijk nuttig

  25. Javi 1-03-2010 om 10:30 uur #

    BIG, BIG, de grootste. KLEINE STRATEGIE, het grote geld. MR. FIREPIPS is het beste.
    Mijn derde winst in EUR-USD. PUFF .. Ik CLOSE op break-even, maar na, zag ik de DUKASCOPY'S pagina, en ik zag hun grafiek. DE PRIJS TOUCH 1,3460!!
    Mijn nemen winst werd 1,3465, MAAR mijn makelaar (INSTATRADER) alleen gingen, totdat 1,3463, voor een PIP (van verspreiding), wil ik afsluiten, Breakeven
    I Don't Have 5000 $ voor een DUKASCOPY account.
    Een ieder weet ECN, dat ik een rekening openen 500 $????
    Bedankt voor alle MR VUUR.

    • FirePips 1-03-2010 op 23:00 #

      Dat is het probleem met de meeste ECN, zijn ze meestal een hogere opening van evenwicht. Later vandaag zal ik een vergelijking tussen ECN en MM Brokers post

    • Dieet Pipsi 02-3-2010 om 01:07 #

      MBTrading ECN is een makelaar, en zij hebben MetaTrader live accounts. Tenzij ze hebben dat veranderd in de laatste paar maanden, ik heb de mijne had bijna een jaar nu. En dat doen we vaak zien minder dan een pip spread op EURUSD met MBTrading.

      • Javi 2-3-2010 om 02:23 #

        ok, ik zal het zien, dankzij

  26. FirePips 1-03-2010 op 23:11 #

    Bedankt voor uw antwoord stuurman. Ik schrijf meestal signalen op van MS OneNote, dan kopieer ik ze in de e-mail software en het tijdschema te sturen vrijwel zodra er nieuwe kaars uit komt.

    Aangezien de e-maillijst heeft nogal sterk gegroeid, kan het enkele minuten duren voordat alle e-mails worden verstuurd. Maar ik kon niet om de echte vraag waarom sommige mensen geen e-mails ontvangen op alle. Ik ben op zoek naar alternatieven in deze fase.

    Na het instellen van e-mails, ik kopieer ze vervolgens een voor een op Twitter en Facebook. Toen ik ze op Blog en actualiseren van de nieuw gemaakte tabel.

    Ik adviseer niet te verlaten op een van de middelen, altijd dubbel te controleren.

  27. Adri 2-3-2010 om 12:32 #

    Ik heb een probleem met het script, ik heb juist te installeren maar wanneer ik het wil gebruiken, of klik of sleep het naar de grafiek van deze boodschap pop out

    "ERROR # 4107: ongeldige parameter voor de handel prijs functie"

    Hoe kan ik dit probleem oplossen, tq. Ik gebruik al de Landdag Pipsi en Felipe OCO, maar nog steeds hetzelfde probleem ..

  28. James 02 maart 2010 om 07:46 #

    Hi Guan,

    Is uw EA nu klaar voor gebruik? Zijn er nog iemand die zich heeft aangemeld Firepips "handel signalen binnen te gaan?

    Bedankt voor je advies
    Met vriendelijke groet,
    James

    • liaueg 2010-3-02 om 08:34 #

      Hoi,
      Er zijn een paar die zo vriendelijk om input vrijwilliger in de spreadsheet.
      Tot nu toe, voor mij, het is zo lang werken als de invoer van gegevens in de spreadsheet is een tijdige en het tijdsinterval dat u voor de synchronisatie met de Google-document niet te lang.

      Eventuele feedback van gebruikers van de EA?

  29. FirePips 2/03/2010 om 08:02 #

    Guan Expert Advisor V8 nu geladen. Gebruik bestaande banden om het te downloaden.

    • liaueg 2010-3-02 om 08:34 #

      Dankzij FirePips :)

  30. tomg1970 2/03/2010 om 08:56 #

    FYI:
    Ik heb een fout gevonden in de EA-code. De lijn:
    WinExec (AppAddress + "-mode = backup-gebruikersnaam = firepipsea-password = firepips-DESTDIR =" Bestemming + + "-docF = pdf-sprsF = csv-presF = ppt", 0);
    (Let op geen spatie na bestemming [Bestemming + "-docF])

    Moet worden gewijzigd in:
    WinExec (AppAddress + "-mode = backup-gebruikersnaam = firepipsea-password = firepips-DESTDIR =" Bestemming + + "-docF = pdf-sprsF = csv-presF = ppt", 0);
    (Let op de spatie tussen ... Bestemming + "-docF ...)

    Zonder dat de EA niet kan orders.csv downloaden. Als u niet wilt dat om de code te bewerken, voert u een spatie na de bestemmings-directory parameter.

    -Tom

    • liaueg 2010-3-02 om 10u21 #

      Hi tomg1970,

      dank je.
      Ik heb met opzet liet geen ruimte na bestemming want ik heb al krater voor een ruimte in het bestemmings-
      Opmerking:
      Bestemming extern string = "c: Progra ~ ~ 1Interb 1expertsfiles" (er is een spatie na de en voor de offerte). Dit is te wijten aan een aantal codering probleem dat een spatie na de necessiate en voor de offerte.
      Echter, je hebt gelijk in laten we zeggen dat in de EA venster in MT4, er moet een ruimte worden na de met het oog voor de EA om te functioneren.
      Bedankt voor het helpen om te gaan door en de-bug de EA :) Echt nodig als ik deze codering 's nachts na het werk en hebben een aantal fouten hier en daar.

      • Tom 03-03-2010 om 23:09 #

        Hi.

        Oeps-I verwijderd, zodat krater toen ik de parameters veranderd.

        Dankzij ... Tom

  31. BaronJ 3/3/2010 om 01:11 #

    Hi Liaueng, Hi Firepips,

    Ik heb een ruwe code geprogrammeerd voor een EA dat de bestellingen de rechtstreekse invoer uit de Twitter pagina (geen behoefte aan Google updates of anders) its op basis van de wininet.dll, hier is de link, zijn werking, maar het moet nog worden aangevuld met de Orde van het bestand uitpakken functies:
    http://codebase.mql4.com/6485

    BaronJ

    • liaueg 3/3/2010 om 08:41 #

      Hi BaronJ,

      Zag je code. Leuk om te grabben van Twitter. Een suggestie is dat je zou willen grijpen uit zijn RSS-feed in Twitter. Misschien zou het beter zijn
      Echter, de uitdaging, althans voor mij, is om al die formuleringen omzetten in code die kan zetten in nieuwe orders en stel stoploss voor de lopende orders.
      Hoop dat je goed in bent in je examen en zijn in staat om terug te keren en het volledige EA :)

      • romrob 13/03/2010 om 0u27 #

        oke geen probleem. Ik gebruik de code voor open de link ( http://twitter.com/FirePips )
        Ik weet niet alles op te slaan, ik lees rechtstreeks en verwerken van het signaal.
        Ik heb nu al, en voor het gebruik van gecontroleerd ( http://twitter.com/statuses/user_timeline/1722930 .. . Ik heb een beetje veranderen, omdat het formaat van de datum tijd is anders. maar voor maandag is gecontroleerd.
        Een vraag: de link voor RSS-feed is altijd hetzelfde?

        • liaueg 13/03/2010 om 01:00 #

          Nice one.
          Ik had ook een pak dat EA signaal van Twitter en voor zover het werkt prima, in staat te stellen in de nieuwe orders, stoploss aan te passen voor de bestaande orde en het annuleren van bestelling.
          Misschien kunnen we vergelijken met notities :)

    • romrob 12-03-2010 om 23:44 #

      Hoi BaronJ, ik heb je de code van de week las en ik heb een volledig geautomatiseerde geprogrammeerd EA.
      Ik heb deze week getest, en werkt voor ALPARI makelaar voor de anderen die ik nodig om te testen maar ik wacht het signaal uit FirePips. Ik heb hem een prive bericht van < http://codebase.mql4.com/> , ik hoop dat het antwoord mij ...

      • FirePips van de 15e maart 2010 om 03:21 #

        Dankzij mate ... Ik heb geantwoord op je al via de PM.

      • Harry 3.15.2010 om 21:14 #

        Waar kan ik de nieuwe EA?

        • romrob 15/03/2010 om 21:33 #

          Hoi, De EA is in het bèta testen.
          At the end of this week I will send a copy with manual to FirePips for evaluation
          for now all is going well. but I have missed teh order #7 ,I have to check why…

          • Harry 22 March 2010 at 10:54 pm #

            any updates i want to use this ea thank you

          • Mark 26 March 2010 at 6:47 pm #

            Hey romrob,
            Any chance of getting this EA source so I can get it working on 5 digit and ECN brokers. I have fixed DP's version for my self which I could share with you to integrate.
            Bedankt,
            Mark
            mpetersrx7 at gmail.com

  32. liaueg 8 March 2010 at 11:14 pm #

    To all using the Google EA, please discontinue to use it for a while.
    For those who understand the code, the password to the email is embedded inside the EA and some kind soul had cautioned me about it.
    As I had changed the password, the GDocBackupCMD is now unable to download the Orders.csv file. I will be coming out with a fix which will solve this problem. Until then, please refrain from using the EA. Bedankt

    • FirePips 9 March 2010 at 3:10 am #

      No Problem mate…Keep us posted :)

      • david 9 March 2010 at 6:43 am #

        ja, houd ons op de hoogte. actually, eng guan: i may have a solution. please contact me at snyps3@gmail.com

  33. Peter 9 March 2010 at 10:29 am #

    Hi I loaded the EA a couple of weeks back but my broker uses 5 digits, the EA does not recognise the prices. Have you adjusted the script, i have looked but not seen anything on it? I live in Oz so this EA if i can get it to work would be just great. Kunt u mij helpen?
    Thanks Peter

  34. david 11 March 2010 at 7:32 am #

    firepips,
    this thread is confusing…is it in order by time, date, latest post or what? the timing is everywhere. is it not chronological?

    • FirePips 11 March 2010 at 7:44 am #

      Just under where Comments starts you can sort it by "Last Activity"

  35. Indy 1 March 2010 at 6:43 pm #

    Not at all saying it's his fault. However, if his ECN did indeed fill his order, where does that leave us folks without an ECN broker?

  36. Diet Pipsi 1 March 2010 at 9:32 pm #

    I believe FirePips discusses this somewhere in the FAQ, haven't read for a while so I can't recall where exactly. But he did say somewhere that if you are on a MM broker, you really need to adjust your targets a few pips. On FXDD (MM), I set my stops 3 pips farther than FirePips calls, and my targets 3 pips less. In the long run it will be a little less profit and a little more loss, but not by much — AND with no commissions to pay, it is an even smaller difference.

    And missing a 120 pip target and taking break-even or 33 pips instead I would think to be even more costly.

    On MBTrading (ECN), I use 1 pip more on stop loss and 1 pip less on each target.

    Just what I do, but I find it works.

  37. Indy 1 March 2010 at 10:18 pm #

    I see what you're saying, but my spread for Euro is usually 1 pip or less, so this really shouldn't be a problem and it never has been in the past. ECN or no ECN, price did not poke through 3460. Fortunately, I'm thinking that this is a rather low probability event. Regardless, I'll make a note of what you said. Bedankt voor uw antwoord.

  38. FirePips 1 March 2010 at 11:03 pm #

    Thanks DietPipsi, you are spot on :)

  39. Diet Pipsi 2 March 2010 at 1:03 am #

    Well of course the other thing is that each broker will vary price by a pip or two much of the time. On FXDD it touched 1.3460. On InterbankFX it touched 1.3459. On MBTrading it only got to 1.34604, never quite touching 1.3460. These are all live accounts.

    In addition, some brokers use more than one server. With MBTrading, for example, two of our accounts are served on two different servers. And while they insist this never happens, we have had it happen where one reaches a particular point, and the other doesn't quite touch it.

    And of course these are all bid prices, since a short is closed at the ask price, you still have the spread to deal with.

    And further, liquidity varies from moment to moment. On an ECN, even if price trades below your target for an instant, and you had a close order already in, it will not necessarily fill thei nstant it touches, and if price backs away again on the next tick, I've seen where the close order never gets triggered. At least on an ECN, if it gets triggered, you may get slipped, but at least you get filled.

    It's not as low a probability as one would think. In fact, just in the month I've been here on Firepips' site, I've seen this happen 5 times, three missed targets that never came back, and two hit stoplosses that Firepips survived by a pip or two. .

    All of these things I try to solve by adding 1-3 pips. Incidentally, on that EURUSD trade, my FXDD filled, my MBTrading would still have missed it by about 1/2 a pip if I'd had this trade going there.

    Because of that, I am going back to adding 2-3 pips for ECN, and 4-5 for MM.

    Indy, I imagine you knew all of this already, but some newbies will come through here who don't know, and so this explanation was in order.

    I hope it is helpful -

  40. romrob 26 March 2010 at 8:34 pm #

    Hi, I will upload the complet code this afternoon at http://codebase.mql4.com/ with others codes/indicators I have coded for the Raghee Method.

    Met vriendelijke groet


Laat een reactie achter