58 Comments 23 maart 2010 58 Reacties

+3461 Pips EURJPY & EURUSD | Complete Report Sinds januari

EURUSD en EURJPY sinds januari heeft verzameld +3461 pitten voor ons. Rest van de paren aan de andere kant bracht het totaal naar beneden. GBPUSD van alle was de ergste overtreder. Onderstaande grafieken tonen de vergelijkingen tussen EURJPY & EURUSD en alle paren (met inbegrip van EURJPY en EURUSD).

Onderstaande grafiek toont cumulatieve pips voor alle paren en EURJPY & EURUSD gecombineerd. Deze twee paren alleen overtreffen de prestaties van alle andere paren. Deze grafiek is spreekt voor zichzelf en u kunt klikken op de afbeelding om te vergroten.

Vervolgens is de Account groei vergelijking. Dit is zeer realistisch en ik nam al maatregelen om het op die manier. Ik begon met het opnemen van de eerste stop-loss voor alle bestellingen. Daarna heb ik berekend Pips waarde voor elk paar op basis van de invoerprijzen op dat moment. 1 pip is niet zomaar gelijk aan $ 1, bij de berekening pipwaarde kunnen we de juiste Stop Loss per handel te identificeren. Op basis van% risico, ik dan de berekende waarde van $ risico's per handel gebaseerd op de huidige eigen vermogen. Dit werd vervolgens gedeeld door Stop Loss van het aantal kavels te berekenen. Dit resulteerde in veel die niet een veelvoud van 3, vandaar dat zij waren iets dan aangepast aan de kleur "3 veel" methode. Twee factoren die ik niet van mening waren provisies en swap.

Hieronder is de vergelijking tussen winst targets. Bij het overwegen van alle paren bij elkaar eerste winstdoelstelling is de meest winstgevende, maar als we bedenken EURJPY en EURUSD alleen zien we dat het de moeite waard is de handel in 3 percelen methode op deze paren.

Grafiek hieronder vergelijkt 1 partij methode vs 3 Lot methode gebaseerd op individuele paren. Over het algemeen is rendabel om de handel met 3 veel methode, hoewel het ook rendabel als je ervoor kiest om te gaan voor 1 perceel money management methode. 1 partij methode vereist dat gewoon open handel met 1 lot met dezelfde Stop Loss en 1e winstdoelstelling. Deze grafiek toont ook de winstgevendheid van elk paar.

Volgende grafiek lijst totale pitten van week tot week. Ik denk niet dat deze grafiek vereist enige uitleg verwacht dat we hadden een heel negatieve week echter de totale de maand positief was.

De laatste grafiek in de serie shows Account Groei voor EURJPY en EURUSD gecombineerd voor verschillende niveaus van risico.

Op basis van de bovenstaande gegevens is het heel duidelijk dat er twee paren opvalt. U kunt om te beginnen met de handel in deze pair alleen, die niet verkeerd is, maar persoonlijk zal ik extra% risico slechts toe te wijzen aan deze paren en de handel andere paren met minder totale risico. GBPUSD, hoewel het lijkt misschien een rotte appel onder andere, wel potentieel. Door kleine tweaken en met de analyse van ik hoop dat ik deze terug in ons voordeel.

Een variant die nog steeds onder het testen is om stop-loss te verplaatsen naar Zelfs al snel na de eerste winst-doelstelling is bereikt Break. Deze analyse zou langer duren want ik heb om handmatig terug te kijken op elke handel.

Ik ben ook het testen van een intra-day strategie die ik toevallig op te merken tijdens het kijken naar grafieken. Deze methode is eenvoudig maar krachtig en ik kan het openen van een chat room voor. Zoals gewoonlijk zijn er geen indicatoren.

Uw commentaar moedigt mij aan om te blijven werken harder. Laat alstublieft reactie hieronder

Gerelateerde berichten:

Ontvang Forex Signalen, artikelen en de nieuwste Market Analysis recht in je Postvak IN door een abonnement hieronder:
Deel het:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Deze website maakt gebruik IntenseDebate commentaar , maar ze zijn momenteel niet geladen omdat ofwel uw browser ondersteunt geen JavaScript, of ze niet snel genoeg geladen.

to “+3461 Pips EURJPY & EURUSD | Complete Report Since January” 58 reacties aan "+3461 Pips EURJPY & EURUSD | Complete Report Sinds januari"

  1. Rytis 23 maart 2010 om 07:05 #

    Ik ben het met u firepips, dat te verplaatsen Stop Loss op Even snel na de eerste winst-doelstelling is bereikt Break.

    • FirePips 23 maart 2010 om 07:13 #

      Dit is nog in de analysefase, zal ik iedereen laten weten zodra ik klaar ben met testen.

  2. Smithson 23 maart 2010 om 8.10 uur #

    Geweldige resultaten en analyse Fire. Kijk uit naar de intraday-signalen. Echt waarderen uw werk.
    BTW, sinds maandag (gisteren) ben ik niet de signalen ontvangen via mijn e-mail.

    • FirePips 23 maart 2010 om 08:40 #

      Om wat voor reden uw e-mail niet op de lijst op Aweber. Ik heb het nu toegevoegd en je moet in staat zijn om e-mails ontvangen.

  3. Jenny 23 maart 2010 om 06:48 #

    Awesome resultaten Vuur. Liefde in de hitlijsten :)

  4. Mark 23 maart 2010 om 6:55 #

    Weg naar Dude gaan!

    Ik moet slechts een handvol van die pitten te vangen. Als je zei dat je gaat weer open chatroom?

    • FirePips 23 maart 2010 om 08:43 #

      Weet niet precies wanneer ... zou kunnen worden weken of maanden ... Ik heb andere prioriteiten nu en een keer door zal ik meer tijd om het te streven.

  5. Jags 23 maart 2010 om 6:59 #

    Gewoon de beste resultaten die ik heb gezien. Ik groet jullie.

  6. Dieet Pipsi 23 maart 2010 om 07:04 #

    Zeker zeker! Net zoals we krijgen waar we gerust zijn het afhandelen van alle van het nu, je hoeft alleen te gaan en show-off, waaruit u kunt nog meer cirkels draaien om ons heen, met een nieuwe start en een live kamer! LOL

    In alle ernst, tot een intra-dag te beginnen toevoegen aan deze trukendoos zou cool zijn!

    Kijk er naar uit - -

  7. Brian Campbell 23 maart 2010 om 7:10 #

    Ik ben net aan het ontdekken van deze blog, dus vergeef me voor de hand liggende vragen. Uw resultaten zijn zeer goed. Welke methoden gebruiken jullie om ze te krijgen?

  8. amdegia 23 maart 2010 om 07:56 #

    Geachte Fire Pips .. Ik heb bugging u om dit te doen vanaf de eerste dag. Echt heel leuk vinden. Je ziet het nu geeft ons een goed beeld over hoe het signaal presteert. Als we dont dit doen zullen we in het donker.
    Zo blij dat je deed dit ... veel appriciate.
    PS waarom dont we de handel andere gemeenschappelijke paren als AUDUSD en USDJPY?

    • FirePips 23 maart 2010 om 08:01 #

      USDJPY wekelijkse beweging is niet groot genoeg. Ik heb liever meer middelen toe te wijzen naar andere paren.

      AUDUSD en AUDJPY zijn op dit moment op mijn watchlist.

  9. Wisemantrader 23 maart 2010 om 08:08 #

    Gefeliciteerd FP,

    Je hebt gedaan een goede baan. Mooie statistiek .. Ik heb een duidelijk beeld met uw analyse .. Gestart vanaf nu .. Ik heb alleen de handel EU en EJ .. als mijn favoriete paar.

    Bedankt voor uw signaal. Ik waardeer het echt ..

  10. jayakumar.N 23 maart 2010 om 08:31 #

    Wat u bedoelt "verplaats de stop-loss op break-even"? ? Geef enkele voorbeelden U dienst helpt lot.Advance Bedankt - JK

    • FirePips 23 maart 2010 om 8:36 #

      Laten we zeggen dat kopen EURUSD op 1,3500 Stop Loss 1,3450 en winstdoelstelling op 1,3550, 1,3600 en 1,3650

      De manier waarop we wel weten is dat we gaan Stop Loss om break-even toen we tweede doelwit 1,3600 hit. In plaats van dit te doen gaan we Stop Loss om break-even na de eerste winstdoelstelling 1,3550. Dit is nog steeds onder het testen wel.

      Verwijzen naar http://forex.firepips.com/forex-signals/

      • Jayakumar.N 25 maart 2010 om 8:21 #

        Wat je bedoelt met Break Even?

        • liaueg 25 maart 2010 om 08:46 #

          Hi,

          Verplaats stoploss te breken, zelfs betekent het verplaatsen van uw stoploss naar de open prijs.
          Bijvoorbeeld uw open prijs is EUR 122,75. Je zult de stoploss op 122,75.
          Op deze manier zul je geen enkele verliest, zelfs als de stoploss wordt geraakt (behalve misschien swap waarden of broker commissie)

      • amdegia 29 maart 2010 06:20 #

        Geachte FirePips ... misschien kon je een tab of een knop op de belangrijkste belangrijkste van uw website getiteld "Performance" op grond waarvan al deze signalen resultaat kan worden weergegeven. Ook kan het elke week of zo worden bijgewerkt met de laatste resultaten.
        Slechts een suggestie ... als de newbies je pagina ... thats de eerste plaats zullen gaan .. om te zien wat voor soort resultaat dat ze van u kunnen verwachten signaal ... dit tekent dan inch. plus de echte.

        Proost

        • FirePips 29 maart 2010 06:37 #

          Ik heb krat een nieuwe pagina met de titel vandaag "Performance" .. maar deze pagina bevat alleen samenvatting van de trades tot nu toe.

          Complete lijst is redelijk groot elke week en niet weet hoe kan ik het presenteren op een manier die niet tot 50 pagina's lang. Misschien kan ik een link naar het downloaden van een Excel-bestand met alle beroepen.

          • amdegia 29 maart 2010 07:07 #

            Eenvoudigste manier is om dispaly een Excel-blad .. of zelfs de makelaar verklaring (Gewijzigd natuurlijk) ... gewoon een simpele pluizen, met data, paar, en de winst of een verlies clender
            bijvoorbeeld
            <Link verwijderd>

  11. jayakumar 23 maart 2010 om 8:33 #

    Stuur suggesties hoeveel minimale dollor we nodig hebben voor succes in Forex trading.IS 100 dollar ok.In uw mening 1 partij bedoel hoeveel? geef voorbeeld indien mogelijk hechten ondersteund screen shots.

    • FirePips 23 maart 2010 om 8:37 #

      Mate ... Ik stel voor dat je lees andere artikelen op mijn blog en bezoek Babypips.com / school

    • Dieet Pipsi 23 maart 2010 om 10:19 #

      Hey jayakumar -

      1 partij betekent dat wat de juiste handel grootte moeten zijn voor uw rekening bijgeschreven.

      In forex is er een "standaard contractgrootte" maar je zal niet de handel van een "standaard veel" met $ 100 van het saldo. Een microlot is wat wil je voor dat.

      Het is mogelijk om te beginnen met $ 100, en handel uit alleen daar. U moet beschikken over een makelaar die de handel zal in microlots, maar iemand die een $ 100-account opent vrijwel zeker zal. Zelfs de kleinste omvang van de partij zijn er (1 cent per pip) gaat naar een vrij hoog risico voor deze methode met slechts $ 100.

      Echter, als je eenmaal hebt het gevoel voor het platform waarop uw makelaar, is het beter om een ​​live-account handel in Penny posities dan om een ​​demo-account handel. Als je nieuw bent, bent u vrijwel zeker gaat om uw eerste account te blazen. Het is veel beter om dat met $ 100 te doen dan $ 10.000 IMO.

      Begin met een demo, en de handel FP methode (of kies een ander als je liever) en slechts consequent het voor enkele weken te doen. Als u vertrouwd bent met haar en zijn vasthouden aan het volledig, dan beginnen met een live-account en Penny posities. Wanneer u een maand of twee in dat, en je hebt bewezen aan jezelf dat je de handel methode precies volgen, dan kunt u toevoegen wat meer middelen en start de handel groter.

      FirePips 'methode zal een relatief lange tijd uit te groeien tot betekenisvolle bedragen als je begint met slechts $ 100, maar je zult niet besteden heel veel tijd op uw computer elke dag doen. Andere methoden die zullen sneller groeien zal meer van uw tijd. Als je meer tijd hebt, dan kun je ook wilt kijken naar een aantal andere methoden. Het is mogelijk met een matig risico, maar maximale discipline om die rekening verdubbelen in een kortere periode dan zal deze methode. En als je kunt verdubbelen het eens, kun je twee keer een dubbele, en ga zo maar door. Het is heel goed mogelijk om te beginnen met $ 100 en een $ 1 miljoen te maken, het is simpelweg discipline en tijd kost.

      Sorry als dit niet meer nuttig, maar er is geen exact antwoord op uw vraag.

      • FirePips 24 maart 2010 09:27 #

        Een andere grote mate te beantwoorden ... we nodig hebben om dit te krijgen in een post, dus we kunnen voorleggen in de toekomst :)

  12. james 23 maart 2010 om 08:49 #

    Verhuizen stoploss naar breakeven na TP1 hit is een uitstekend idee, ik denk dat het zal een groot aantal van de winst te beschermen. Enig idee van de diepepsi EA zal deze functie hebt toegevoegd in?
    Kudos aan al uw hardwork!

    • Dieet Pipsi 23 maart 2010 om 10:03 #

      Ja, het zal een hoop gemak van angst, toen de eerste doelstelling is geraakt, dus we zullen weten dat we de winst gesloten inch Maar sommige van die zal dan alleen laten zien dat eerste doel, en niet nog steeds rond voor het grote geld op de tweede en derde doelen. Ik heb persoonlijk niet getest of gehouden dat bepaalde record, maar zeker een paar.

      Ondertussen, als en wanneer FP zegt dat we nu gaan doen op die manier, zal de mod EA meteen ik het doen op die manier.

      Uiteraard is het mogelijk om een ​​selector zo zet het de gebruiker kan instellen van beide manier als ze dat willen. Maar ik heb al op een zijspoor voor een beetje hier, en ik heb niet gedaan wat andere dingen te moeten we al! Dus een selector optie zal ergens op de lijst. . .

      Maar ik zal niet afwijken van de regels, dus als FP zegt dat hij de regels veranderen, ik zal die verandering onmiddellijk.

  13. andydoc 23 maart 2010 om 9:41 #

    Hoi Fire - Liefde wat je hier doen. Ik heb, samen met anderen, geholpen Eng met zijn EA, die gestalte mooi. Echter, wat dit aantoont is dat we echt nodig om te kunnen kiezen voor elk paar, of op de handel 1 of 3 items en hoeveel risico, en in de toekomst hoe om te gaan met de stop-loss. Ik heb ook gekeken naar de mogelijkheid van een meer verfijnde trailing stop die het mogelijk maken de stop worden getrokken up van de helft van de oorspronkelijke stoppen wanneer het eerste TP werd geraakt die nog steeds geeft enige ruimte voor de tweede positie, terwijl het minimaliseren van verliezen voor de TP2 wordt geraakt.
    Voor mijn eigen deel Ik ga nu naar 2% per positie op de handel EJ en de EU en 3% op TP1 alleen op CJ tot verdere analyse te voltooien. Dit moet mij> 6 maal de prestaties als dezelfde omstandigheden heersen - 7822 pips tegen 1221 voor een vergelijkbare marge eis en minder tijd in de markt.

    • FirePips 23 maart 2010 om 12:17 #

      Goed om te horen dat Andy. Eng is ook gedaan geweldig met EA.

  14. andydoc 23 maart 2010 om 09:43 #

    sorry dat moet 6% op CJ TP1 en 8700 Pips> 7 keer de prestaties

  15. richard 23 maart 2010 om 9:50 #

    hi FP ga je verder met deze kaarten updaten als we verder gaan in de toekomst?

    • FirePips 23 maart 2010 om 12:15 #

      Yup ... Ik ben van plan om ze te updaten zo vaak als ik kan. Hoewel ik denk dat een keer per maand werkt beter omdat het geeft ons voldoende gegevens om te analyseren.

  16. barry 23 maart 2010 om 11:11 #

    Zoals anderen al hebben gezegd, het is geweldig dat u een samenvatting van uw resultaten gepresenteerd als je hier hebt ... en ze zijn goede resultaten ook. Gefeliciteerd!

    • Mark 23 maart 2010 om 12:29 #

      Helemaal mee eens. Door het analyseren van gegevens, zoals op deze manier maakt zo veel zin. De meeste mensen geven hun handel naar de gegevens van handel en je kunt nooit een conclusie uit te halen.

      Dit is een van de reden, denk ik, FP is beter dan ons.

  17. Ed 24 maart 2010 01:21 #

    Een professionele tip FP ..
    Organiseren om uw gesprekken en de handel records automatiseren in / zelfs uit van een database-applicatie. Robots gebruiken om zich te verspreiden, slippen en dynamische multitrade kredietopneming logboek. Spreadsheets gebruiken alleen voor de analyse en presentatie.
    Goed werk.

    Ed

    • FirePips 23 maart 2010 om 20:55 #

      Bedankt voor uw suggestie Ed ... Ik denk dat ik moet meer onderzoek doen.

  18. Mary McNamara 24 maart 2010 01:31 #

    Bedankt voor alle FirePips het grote werk. Er zijn velen van ons hier in Australië, die je volgt nu. Ik hou van de gemeenschap van gelijkgestemde mensen die vrijwillig hun kennis delen. Dus, dank aan alle andere 'bloggers' ook. Ik hoop te kunnen zinvolle bijdragen te leveren op een bepaald moment, toen misschien meer ervaren!

    • FirePips 24 maart 2010 09:29 #

      Goed om warmte die Maria en uw deelname waarderen.

  19. murattt 23 maart 2010 om 16:22 #

    doet grafiek 2 betekent dat je minder dan 5% sinds januari?

  20. OzJames 23 maart 2010 om 17:07 #

    Goede analyse! Kaarten zijn makkelijker te begrijpen dan alleen P / L verklaring.

  21. @ VerdugoJones 23 maart 2010 om 17:19 #

    Dit is de eerste keer dat ik commentaar op je blog, maar ik wilde u bedanken voor een zeer gedetailleerd verslag. Het vertelt me ​​twee dingen, als ik echt wil Forex handel voor een leven ik heb uiterst gedisciplineerd in mijn handel gewoonten en dus blijf zeer gedetailleerde rapporten en gegevens die ik kan analyseren en te herkennen wanneer ik haperende in de voormalige.

    Ik struikelde over uw blog een paar weken geleden en hebben geprobeerd om niet alleen te volgen uw signalen, maar ook proberen om een ​​beter inzicht in de prijs actie die je ziet. Ik vind het geweldig dat je niet alles uit te leggen, want het is soms beter om te leren door het analyseren van dan het is om gewoon uitspugen wat iemand anders zei.
    Ik ben u dankbaar voor het delen van je gedachten met ons op uw blog. Ik heb veel geleerd van deze site. Nogmaals bedankt voor het nemen van een time-out van uw dag om anderen te helpen.

    • FirePips 24 maart 2010 09:26 #

      Bedankt voor je reactie maatje ... het waarderen.

  22. Cheetah 23 maart 2010 om 17:48 #

    Mijn eerste post. Dit is een geweldige service en een geweldig verslag. Ik heb gevolgd voor een tijdje, maar nog steeds worstelen met het nemen van maatregelen om de vier uur. Ik kijk uit naar meer geweldige prestaties en hopelijk een EA of een auto Trade Service. De nieuwe e-mail proces werkt goed, er is slechts ongeveer een vertraging van vijf minuten van uw te sturen naar mijn ontvangen. Het gebruikt om meer dan een uur zijn, ik denk dat e-mail verdwaald in de tocht van Down Under naar Californië. Cheetah

    • FirePips 24 maart 2010 08:48 #

      Goed om te horen dat u e-mails nu ontvangen. Blij dat ik verhuisd naar awber :)

  23. Angel 23 maart 2010 om 19:52 #

    Ik vond alleen een week na de borden. Maar ik waardeer een hoop werk, ernst en discipline. Dankzij FirePips.

  24. Laranja 23 maart 2010 om 20:55 #

    Mijn eerste post hier.

    Great job! Ik volg uw transacties, maar ik neem ze niet omdat ik niet het gevoel dat mijn account is groot genoeg om goed te volgen.

    Maar goed, ik red zorgvuldig je studie en de resultaten en ze zijn pretty amazing ... Dus ik ben het denken over het doen slechts 1 doel, gezien de bovenstaande resultaten.

    Normaal Stop loss is iets groter dan de eerste doelstelling. U zegt dat voor de 1e target MM moet SL = 1TG worden
    Dus mijn vraag is moeten we SL te verlagen tot het niveau van Target of het tegenovergestelde, te verhogen target doen om de grootte van SL?

    Bedankt!

    • FirePips 24 maart 2010 08:40 #

      Het is moeilijk te beantwoorden aangezien ik heb geen testresultaten om het te bevestigen.

      De bovenstaande grafiek is gebaseerd op het verleden vaargebieden waar Stop Loss kan worden pils dan eerste winstdoelstelling, als je wacht voor 1:1 RR dan zou je missen op de meeste signalen.

  25. Duitser uit Spanje 23 maart 2010 om 21:06 #

    FirePips en Dieet Pipsi je engelen! :) Congratz voor het uitstekende werk.

  26. Geoff 24 maart 2010 07:14 #

    Waarom niet gewoon het opzetten van een rekening en de handelsbalans met myfxbook?

  27. pete 26 maart 2010 om 02:01 #

    hoop dat je vrienden lijst groeit tot meer dan 10000 dan samen kunnen we de markt ... bewegen:).

    • FirePips 26 maart 2010 om 02:24 #

      Ik hoop zo ook Pete :)

      Hoewel in praktische zin zal het niet mogelijk is, zou iedereen concurreren voor dezelfde prijs en handelaren krijgen gevuld late ofwel zou maken minder winst of geen winst, afhankelijk van de winstdoelstelling.

  28. Fxkiss 29 maart 2010 05:04 #

    Hallo Vuur,
    bedankt voor dit geweldige werk!

    Wanneer u een perceel methode gebruikt, betekent het, dat je slechts een derde van het risico hebben? Dus als je zou hetzelfde risico als bij de 3 veel methode te nemen, zou u hebben gehad 1290 pips op EUR / USD (in de grafiek laten zien 430)?

    Wat Fxkiss

    • FirePips 29 maart 2010 05:15 #

      U hebt gelijk. Als het risico blijft hetzelfde aantal ogen dan moet je gaan voor 1 partij methode.

  29. thesmsguide 06 april 2010 om 02:45 #

    uitstekende resultaten voor maart ... maar er was een groot verlies einde van het ... Laten we hopen dat we meer te maken in april

  30. Comodoro 10 april 2010 om 0:50 #

    Dankzij Firepips

    Ik ontving uw e-mails en ik vind het interessant, maar tot nu toe de signalen te laat komen en mij en ik kan niet proberen op mijn MT4.
    Ik hoop meer over zijn programma en machtselite goede resultaten weten.

    Dat is het idee!

    Groeten en felicitaties

    Commodore

  31. mohanraj 17 april 2010 om 12:18 #

    Dankzij Firepips.
    Na de toetreding tot de Elite Traders Club, De eerste week is een winstgevende. Ik heb 20% winst van mijn account deze week.
    Ik waardeer uw stiptheid in het plaatsen van de signalen om de vier uur.
    Het grote werk ..
    Keep it up ...

    Mohanraj.

  32. Tom 29 oktober 2010 om 6:02 #

    Hallo Firepips,

    je doet geweldig werk hier ... Hoe zit het met het maken van een handels-copier, zodat iedereen die doesnt tijd om ook kijken naar de grafieken op bepaalde tijd op uw signalen nemen hebben door copiing uw transacties maak je ...?


Laat een reactie achter