187 Comments 09 kwietnia 2010 187 Komentarze

Zapowiedź FirePips Elite Club Traders

Mam bardzo ekscytujące ogłoszenie do dzisiaj. Od przyszłego tygodnia Zapraszam wszystkich do przyłączenia się "Elite FirePips Traders Club"

Wizja tego klubu jest zebranie przedsiębiorców, którzy z pasją i zobowiązała się do handlu, zapewnić im odpowiednie narzędzia i przekształcić je w profesjonalnych handlowców.

Ten klub ma usługi sygnału na nowy poziom, dodając kilka kluczowych cech zazwyczaj nie są dostarczane przez inne usługi, które znam.

Kluczowe funkcje:

1. Wyłączny dostęp do wszystkich sygnałów

2. Coaching Psychology Trading

3. Badania i Idea Lab

Wyłączny dostęp do wszystkich sygnałów

Od przyszłego tygodnia wszyscy członkowie klubu będą mieli dostęp do sygnałów. Chciałbym przede wszystkim skoncentrować się na EURJPY i EURUSD, ale nadal będą rozdawać wszystkie sygnały do wszystkich innych par, jak zwykle.

Coaching Psychology Trading

Wszyscy wiemy, jak ważne jest to, jednak większość transakcji spędzają najmniej czasu pracy na nim. Powód, nie wiem co zrobić dokładnie. Będę przedstawienia konkretnych ćwiczeń i metod, które Ja osobiście używam, to pomóc w rozwoju psychicznego ramach prawa.

Badania i Idea Lab

Pracujemy razem, jako zespół do tworzenia nowych strategii i modelu biznesowego opartego na nich. Będę dzielić się inne metody swing / handlu pozycji i każdy będzie mógł skorzystać na podstawie ich udziału.

Ogólnie celem jest zapewnienie opłacalne sygnały, pomóc w rozwoju prawa myślenia, a następnie podać nowe pomysły do domu z tobą, wypełniając krąg się sukcesem przedsiębiorców.

Miejsca Limited Członkostwo

Członkowstwo w klubie jest tylko otwarty na najbliższych Sun godzina siedemnasta EST / 10 PM GMT do 9 PM EST / 2 AM GMT (4 godziny okno). Więcej miejsc członkostwa otworzy się w przyszłości. Jeśli nie możesz dołączyć do teraz, to poczekać do przyszłego spożycia, choć może to być kilka tygodni lub miesięcy, zanim to się stanie. Pamiętaj, że może zamknąć okno 4 godziny za wcześnie, jeśli myślę, że osiągnęła wystarczającej liczby członków.

Jestem jednym zespole osoby i są tylko tyle osób mogę pracować z jednocześnie. Stąd mój koncentruje się na jakości, a następnie ilość. Jestem pewien, że większość ludzi byłaby wdzięczna za takie podejście.

Sposób płatności odbywa się za pomocą Paypal i karta kredytowa tylko na tym etapie. Club składki członkowskie USD249 na miesiąc i EA USD49 miesięcznie. Będziesz potrzebować do subskrypcji oddzielnie dla każdej usługi. Aby korzystać z EA musisz najpierw członkostwa w Klubie.

Wydajność

Ostatnio opublikowane wyniki analizy wszystkich branż, aż do ostatniego tygodnia przed. W tym tygodniu, tylko się ich lepiej.

Tak szybkiego podsumowywania ponownie, do tej pory +3486 pipsów na EURJPY i EURUSD i +2171 Pips na wszystkie pary (od 2010). Będę nadal dostarczać sygnały dla wszystkich par, jak zwykle, choć mój główny nacisk zostanie położony na EURJPY i EURUSD.

Expert

Pierwsza wersja EA ukaże się Słońce / Mon obejmuje bezpłatną wersję próbną za tydzień nic nie płacić z góry. Jestem nadal pracuje nad rozwiązaniem VPS i będzie wysłana. W międzyczasie prowadzi handel tak jak to zazwyczaj robisz.

Not Ready To Say Goodbye

Mimo, że większość z was dołączyć do klubu, obawiam się, niektórzy ludzie będą nadal przegapić. Jeśli zdarzy ci się być jednym z nich pozwól mi powiedzieć, że mam coś dla Ciebie.

I nie wspomniał o tym wcześniej, pracuję w sprawie strategii w ciągu dnia, mam zamiar otworzyć żyć pokój obrotu na to trochę czasu w przyszłości. Tym razem zamierzam ujawniać strategii tak, że można uczyć się i modyfikować, dostosowując je samodzielnie. Jednak to nie będzie możliwe bez zachęty i wsparcia. ETA to 6-8 tygodni. W międzyczasie mam zamiar na bieżąco delegowania ciekawych artykułów.

Dlaczego to robię?

Kilka dni temu napisałem o potencjalnych inwestorów, którzy są zainteresowani moją metodę i sygnałów. Wszystkie dane są teraz zakończone i wkrótce zacznę handlu z nimi, i to sens jedynie dostarczyć sygnały prywatnie. To również przyniesie mi kolejny krok bliżej do długoterminowego celu. Choć nie była częścią pierwotnego planu, gdy to wszystko się zaczęło, ale jesteśmy tutaj i mam nadzieję, nadal otrzymywać wsparcie.

Uprzejmie proszę pozytywne i konstruktywne uwagi.

Podziel się:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Ta strona używa komentarzy IntenseDebate , ale obecnie nie są one ładowane bo albo Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript lub nie zostały załadowane wystarczająco szybki.

to “Announcing FirePips Elite Traders Club” 187 Odpowiedzi do "Zapowiedź FirePips Elite Traders Club"

  1. REM 09 kwietnia 2010 at 5:34 am #

    Myślę, że ok do ładowania dla danego sygnału, ale i szczerze uważam, że ty i twój nowy znaleźć partnerów za dużo i ładowania Uważam również, jak rosną razem można ostatecznie za kwotę firmy domagają się teraz. Osobiście uważam, że należy przemyśleć strategię marketingową FP .... Powinieneś zrobić to przystępne dla wszystkich, nawet mało facetów, że to tylko zaczynając od rachunku mini lub newbie, które dopiero poznać tajniki FOREX .. wydaje się, że u starają się trafić i biegać tak szybko jak to możliwe lub prawdopodobnie zamknąć forex raz u dokonaniu milionów w roku lub tak .. z prośbą o to, co im nie jest wolny, ale sygnały rozsądne ceny na service.Please zastanów się, jak wielu spojrzał na was tak daleko i uważam, że większość komentarzy powyżej i poniżej nie są zbyt encouraging.Life jej o zawieranie nowych przyjaźni i pomaganie innym i odbierania pochwał i błogosławieństwa, co masz zrobić. Mam nadzieję, że poważnie rozważyć swój plan i ludzie nadziei jak ja i wielu innych tam będzie jeszcze trochę nadziei w FOREX i FP ... ... ....

    • AlexD 09 kwietnia 2010 na 06:41 #

      Na koniec dnia, to zależy od oczekiwań ze służby. Jeśli widzisz w nim wartość to nie ma opłat jest zbyt duży. Moje 2 centy.

  2. Nelson 09 kwietnia 2010 na 06:37 #

    Jestem zacząć się uczyć z FX nadzieję zredukować ciężar płacenia miesięcznych rachunków. Zbyt podekscytowany, aby zobaczyć wysiłek wprowadzenia przez Ciebie i pomoże nam za darmo. Twój sygnał jest najbardziej obiecującym, czy kiedykolwiek zobaczę. Zdecydowanie nie mam nic przeciwko, jeśli do uiszczenia opłaty za swoje usługi, ale nie sądzę, jestem w stanie zapłacić za tę kwotę co miesiąc, teraz z mojego rachunku bieżącego mikro. Frustrating z siebie, aby możliwość przechodzenia przez się i znika ...

  3. leisuretrader 09 kwietnia 2010 na 06:43 #

    Cóż, jestem na wakacjach w przyszłym tygodniu tak, że liczy się mnie - nadzieję, że to dobrze dla ciebie fp

  4. MSS 09 kwietnia 2010 na 18:41 #

    Witam FP,

    Po pierwsze, wielkie dzieło, szczególnie w tym tygodniu, jeśli się nie mylę, to był jeden z najlepszych!
    Wszyscy wiemy, nie ma czegoś takiego jak darmowy lunch i dziękujemy za dostarczenie nam wolne sygnałów na tak długo. Jeśli mogę zasugerować, jeśli są elastyczne w opłaty opłaty, możesz poprosić ankiecie widzów, co byłoby stosowne opłaty? A jeśli są wystarczająco elastyczne, pobierać opłaty, że większość będzie chciał. W ten sposób można było zachować większość zwolenników, a wzrost całkowitych przychodów, a przede wszystkim dokonać zmian w życiu ludzi. Życzę wszystkiego najlepszego w staraniach - Cheers

    • Simon 09 kwietnia 2010 na 07:59 #

      MSS mówi bardzo rozsądne rzeczy - zrobić ankietę, zobaczyć, co większość ludzi jest gotowy zapłacić, aby ceny, które pozwolą uzyskać większość zwolenników i zarobić więcej pieniędzy w ten sposób.
      Jeśli masz 100 abonentów na 300 $ jego 30k / miesiąc
      Jeśli masz 250 abonentów na 150 $ jego 37.5k/month
      prosta matematyka.

      • mids99 09 kwietnia 2010 at 8:14 am #

        On już wyjaśniono w swoim poście, cytuję

        "My skupiamy się na jakości, a następnie ilość"

        Nie będzie wiele osób (łącznie ze mną), że są skłonni zapłacić, o co są pytani o "coaching" oprócz sygnałów.

  5. vinish 09 kwietnia 2010 na 18:43 #

    Hey FP!

    Jestem w trakcie studiów student ogromnie zainteresowani forex i byłem po za 2 miesiące, obrotu na koncie na żywo z doskonałymi wynikami. Dziękuję panu.

    Na pewno go do członkostwa, chcesz nauczyć się kilku sztuczek handlu, jak również być skutecznym przedsiębiorcą w mojej prawej stronie.

    Mam pytanie: będę logowania się do członkostwa, ale nie zamierzam zapisać się do EA po pierwsze, jak mój agent nie obsługuje. Jako członkowie elitarnego klubu, będę mógł zapisać się do EA w dowolnym momencie?

    Dziękuję za poświęcony czas i pracę świetnie. Życzę wszystkiego najlepszego!

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 08:02 #

      Dobrze, że jesteś na pokładzie mate. Tak, możesz zapisać się do EA na późniejszym etapie.

  6. mausgambler 09 kwietnia 2010 na 07:47 #

    Hello!
    Jestem początkujący, i na razie tylko demoaccount.
    Pójdę za Tobą, sygnały darmo przez 14 dni i będzie prawdziwe konto w przyszłym tygodniu.
    Hm, proszę powiedzieć, czy mam rację czy nie:
    I zrobić konto z $ 1000, i trzymać mnie na bankrollmanagement, mogę tylko handel microlots
    Więc 1 pip = ~ $ 0,10 (10 centów)
    Jeśli się w średnio 1000 pipsów miesięcznie (jest to bardzo dobry), mam 100 dolarów - Komisja - mebership, więc nie mogę zapłacić 300 dolarów za tę usługę
    Więc musi mieć 10.000 dolarów koncie i handlu 1pip = $ 1, więc mogę zrobić średnio 1000 dolarów-commision i od tego i zapłacić 300 dolarów miesięcznie
    Jeśli myślę o Risiko może mieć kilka tygodni lub miesięcy złe z rzędu, to wygląda jak również nie jest wielka sprawa, bo moje wygrane w dobrym miesiące są dla małych

    Ile kapitału polecacie jako minimum, mieć na koncie, a co powinno być w pip $ do obsługi Twojego lukratywny, jeśli zakresie ryzyka, kosztów do członkostwa, Komisja kosztów i innych opłat?
    ty

    • FirePips 09 kwietnia 2010 at 8:12 am #

      Witam ... kolega na 1000 dolarów uwagę trzeba zwrócić tylko 30% na pokrycie opłat. Nie polecam należy handlu na takie konto z moim sygnałów. 10k konto większy sens i zapewnić wystarczająco dużo kapitału dla Ciebie handlu w 3 części. I jeszcze polecam wybrać brokera, który oferuje mikro partii. To daje znacznie większą elastyczność w ustalaniu odpowiedniej wielkości handlu.

  7. oqey 09 kwietnia 2010 na 07:56 #

    hi firepips będzie u uważają łamiąc serviice w dół do 2 lub więcej odcinków? niektórzy ludzie są zainteresowani przyłączeniem się do klubu i uzyskać wszystkie korzyści niektóre nie. w przypadku ludzi, którzy chcą sygnał nie możesz pozwolić im zapisać się odbierać sygnały poprzez e-mail tylko na niższe opłaty?
    w ten sposób można zrobić większość swoich zwolenników, którzy albo handlu wzdłuż mikro partii lub nie mają możliwości zapłacenia pełnej opłaty. nadzieję, że za moją sugestią, jak to bardzo długa droga w utrzymaniu większości z tych ludzi szczęśliwymi. Jestem gotów zapłacić pełną cenę, ale byłem kiedyś jak i osoby wymienione powyżej i wiem, jak bolesne to nie jest stać na dobry serwis. okrzyki

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 08:17 #

      Rozumiem twój punkt widzenia. Jak łatwo się domyśleć, że ta inicjatywa klubu zwiększy moją pracą znacznie. Dodawanie poziom usług tylko uczynić go bardziej skomplikowane dla mnie.

      Nadzieję, że rozumiesz.

  8. Hans 09 kwietnia 2010 na 08:16 #

    Zarejestrowałem się wczoraj! historia mojego życia
    Zakładam, że jest darmowy okres próbny dla nowych członków
    przez co najmniej miesiąc?

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 08:27 #

      Proszę przeczytać post powyżej pod gwarancję zwrotu pieniędzy.

  9. Barbara 09 kwietnia 2010 na 08:18 #

    Witam Firepips,

    I już po swoim sygnały nieco ponad miesiąc. Jestem handlu z mikro konto, więc płacić 300 dolarów za usługę i EA jest sposób ... zawyżone. I zasugerował, że można użyć salę konferencyjną i pozwolić wszystkim w akcje koszt, ale nie miał pojęcia, że idziesz tam i za 249 dolarów miesięcznie.
    Nie ulega wątpliwości, będziesz korzystać z przodu ten ruch niesamowicie, ale tylko zabrać ze sobą uczniów, że mogą handlować z kont standardowych. Co stało się z ideą pomocy dla początkujących? Tylko moje 2Cents.
    Jeśli zmienisz zdanie i za coś sensownego, będę skakać w przeciwnym razie chyba niedziela jest do końca dla mnie.

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 08:26 #

      Witam Barbara ... Ja wiedziałem, że, a więc jak już wspomniałem w moim poście, że będzie coś dla osób, które będą tęsknić tym razem.

      Spodziewam się trochę cierpliwości w tym zakresie, jak jest więcej rzeczy pochodzących w przyszłości.

  10. Johnny 09 kwietnia 2010 na 09:31 #

    Witam,
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Przede wszystkim, gratulacje z okazji czyniąc kolejny krok, są ekscytujące czasy! Czy może Pan potwierdzić, że EA ma się dokładnie te same sygnały, że używasz i czy backtested i przekazuje przetestowaniu EA aby to potwierdzić?
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Z poważaniem

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 13:35 #

      Witam Johnny, EA podejmie wszelkie sygnały w ten sam sposób i po nich. Po stronie wykonania może być różna w zależności od brokerów. To w przypadku EA.

      Nie ma analizy historycznej dla tego typu EA, ale już do przodu badania, aby pozbyć się wszelkich błędów. Także w pierwszym tygodniu po premierze jest próba, mam nadzieję, możemy pozbyć się błędów pozostałych, jeśli istnieje.

  11. Ray 09 kwietnia 2010 na 21:03 #

    Po pierwsze gratulacje FP zrobiłeś top pracy i szczerze mówiąc faceci FP mogą pobierać 1000 zł miesięcznie, a ktoś inteligentny zapłaci, że niezależnie hes wykonała doskonałą pracę i za darmo rozdawać sygnały czasu on jest śmieszne ale teraz może usiąść i czerpać korzyści, $ 300 konto dolar oznacza tak długo, jak można zrobić, $ 10 pkt i zrobić 300 pipsów minimum tydzień swoją posortowane inaczej się ciebie dolara pip i stosunek jego sygnały można dokonać zabójstwa. maoning Stop i pamiętaj, bez ryzyka ich nie ma nagrody. Również i sugerują, że powinniśmy wszyscy mieć minimum $ 2-3000 rachunków handlowych dolara przed umieszczeniem w handlu FP ma przeznaczyć jenów i jest ich przydzieleniu zmienność na tym rynku.

  12. Barbara 09 kwietnia 2010 na 11:14 #

    Czy wolisz mieć 25 osób na $ 249 = 6225 dolar
    czy wolisz mieć 500 osób od 49 $ = 24,500 dolarów

    Jeśli chcesz dołączyć do EA jako część usługi członkostwa
    i opłata w wysokości w sumie 49 dolarów miesięcznie za połączonych usług,
    chcesz być pozwalając wielu innych do udziału, jak również
    zwiększenie zysków. Weź McDonlad i Wal-Mart
    podejścia i będziesz w końcu milionerem z wieloma
    zadowolonych klientów.

    • Dan 10 kwietnia 2010 na 09:39 #

      On już powiedział, "jakość nie ilość"!

  13. lanenz 09 kwietnia 2010 o 11:32 #

    Za $ 300 miesięcznie, jest to okazja stulecia !!!!! Setki pipsów, jeśli korzystali co miesiąc za jedyne 300 dolarów. FP, jeśli rejestracja na 3 mth lub 6 m-cy od razu dostanę zniżkę? Haha, co za żart!!

  14. oqey 09 kwietnia 2010 na 11:54 #

    przyzwyczajenie być złe w przypadku zatrudniania dodatkowych rąk do tylko wysyłać sygnał za pośrednictwem poczty elektronicznej na niższe opłaty dla tych, którzy cant sobie elity członkostwa w klubie. tym więcej sensu i swobodny czas nawet więcej

  15. Kelly 09 kwietnia 2010 o 12:00 #

    więc co zrobisz dla wszystkich tych osób, które naprawdę mogę sobie pozwolić, aby wstąpić do klubu, jest to, że nie więcej sygnałów dla nas, a my po prostu zapomniał o?

    Czytając te i komentarze zostały następujące Ci dłużej niż większość z tych ludzi jak natknąłem się w sieci po szuka pomocy próbuje znaleźć kogoś, że ma sygnały zysku, jak miałem złe doświadczenia z firmą, która nie da nam nasze pieniądze ... ... ... ... ... ... Potem znalazłem się i nigdy nie miałem tak wiele sukcesów, ale
    teraz mogę już iść, jak ja jestem wciąż stara się budować mi mikro acount i cant aford usługi proszę pomyśleć o nas, że jesteś pozostawiając ofertę i sygnały z szybkością tanie
    pomożesz nam też?

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 13:22 #

      Witam Kelly, ja w moim poście, że mam coś dla siebie. Kiedy przychodzi czas wyślę intra-day metody.

      • Kelly 10 kwietnia 2010 o 11:37 #

        ok to dobry wiedzieć, ale to, co dawka to znaczy?

  16. micheal 09 kwietnia 2010 o 12:24 #

    Witam wszystkich przedsiębiorców,
    Chciałbym powiedzieć wielkie gratulacje dla FP dla wszystkich jego wysiłków i sygnałów FREE. Jeśli naprawdę poważnie o swojej przyszłości i rodziny, trzeba myśleć na stronie placu? I nie jest od 9 do 5 pracowników! . Wiem, że może seemsa dość trudno wokół twojej głowie, ale aby stać się przedsiębiorcą jest poważny biznes i powinny być traktowane jako jeden. Po prostu nie można uruchomić w małej firmie z kilku dolarów?, Więc poważnie rozważyć to, jak FP prawdziwie zademonstrował swój styl handlu / możliwość dla niektórych odpowiednim czasie przed oczy i wydaje się bardzo prawdziwe. Wystarczy spojrzeć na koszt subskrypcji w ramach działania "Business", podobnie jak zakup towarów / czas dla każdego rodzaju biznesu.

  17. rohanalam 09 kwietnia 2010 na 13:41 #

    Halo .. i zostały niedawno po swoim sygnałów! dont mind dając szansę na ur elitarnego klubu? Jak mogę przyłączyć? Czy jest jakiś link do tej ..

    Dzięki
    Rohan

    • FirePips 09 kwietnia 2010 na 13:44 #

      Niedziela godzina siedemnasta EST, będę utworzyć nowy post na blogu z linkami płatności.

      • rohanalam 09 kwietnia 2010 na 13:45 #

        Chcę również knw .. jeśli im handlu z Australii, Melbourne! co będzie godzina siedemnasta EST tutaj?

  18. Niemiec z Hiszpania 9 kwietnia 2010 o 13:54 #

    Proszę, oferuje tańsze bezpłatny sygnał! tylko sygnały, nie ma trenera, nie ma dodatkowych funkcji, nic więcej, tylko sygnały do 49,90 dolarów.

    Dzięki FP

  19. michael 09 kwietnia 2010 na 14:03 #

    Witam FP,
    Jestem po prostu zastanawiasz się, czy w jakikolwiek sposób, jeśli można / byłoby JEŚLI CHCESZ Pozwólcie, że Zwięzły opis twój styl handlu do niektórych ludzi, którzy są (przepraszam za "CAP listów") struggiling z ich handlu?. Wiem, że jesteś poważnym przedsiębiorcą i nie trzeba nikomu pomóc, ale po prostu czuję dla tak wielu ludzi, którzy próbują w handlu i / lub zostały riped-off przez niektórych system handlu FOREX / metody. Dziękuję za wszystko co uczyniłeś dla przedsiębiorców po-a-long.

  20. michael 09 kwietnia 2010 na 14:08 #

    Witam FP,
    Myślę, że jesteś CHAMP oferowanie intra-day metody.

  21. Comodoro 10 kwietnia 2010 na 01:18 #

    1. Jaka jest różnica w zakresie przedmiotów uczą was w postaci składek członkowskich i EA?
    2. Opłaty za płatności członkostwo jest ryczałt lub co miesiąc?
    3. Gdy grupa zaczęła elity i nawet wtedy, gdy można płacić?

    Dziękujemy za uwagę

    Comodoro

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 01:38 #

      1. Musisz członkostwo w Klubie używać EA. EA nie generuje transakcje na własny rachunek. Odczytuje plik z serwera, który mogę zaktualizować i zarządzania.

      2. Opłaty powtarza się co miesiąc

      3. Niedziela godzina siedemnasta EST, będę utworzyć nowy post na blogu z linkami płatności.

  22. George 09 kwietnia 2010 na 15:24 #

    I została przekazana do Ciebie z ProFXT ale ponieważ handlu 1000 dolarów dla mnie pip pip stop 80 lossx3 z wynikami, jest nieco zbyt duże ryzyko. Należy naprawdę zaostrzenia na swój styl!

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 01:36 #

      To jest jak 100 wiele Standard / 10 Mil rozmiar jednostki handlu ... Ci faceci są na innych krańcu spektrum :)

  23. liaueg 10 kwietnia 2010 na 06:39 #

    Witam,

    To musi być swoje tematy HOTTEST na swoim blogu :)

    Czytam komentarze i myślę, że powinienem dodać w moim warte 2Cents.

    Po pierwsze, gratulacje na FP za podejmowanie na następny poziom.
    Dla tych, którzy brali w jego sygnały, mam nadzieję, że był jakiś rodzaj inspiracji do zapoznania się więcej o Cena akcji / analiza Świeczniki i również czas, aby przeanalizować jego sygnały. Dla mnie to ostatnie kilka miesięcy było korzystne nie tylko na moim koncie, ale także na moją wiedzą handlowych. Chociaż nie mogę nie znać jego dokładną strategię anaylsing jego sygnał, przynajmniej dać mi jakiś pomysł.
    Po drugie, był również odczyt osób, które rozważają podpisanie się na konto klubu z małej, jak 1000 dolarów. My radzimy Ci (mam nadzieję FP nie przeszkadza, moim zamiarem jest, aby nie odstraszyć potencjalnych klientów od hotelu), to czekać aż mieli większy rachunek, zanim nawet rozważyć dołączenie do swojego klubu. Jedną z strategii PR nie specjalnie (w rzeczywistości, to dla każdego przedsiębiorcy) jest zarządzanie pieniędzmi. Trading z niewielką uwagę i nadzieję na co najmniej złamać nawet za opłata członkowska jest prawie jak hazard. Będziesz musiał podjąć duże ryzyko, aby złamać nawet w jego honorarium i jak wszyscy wiemy, nie da się być liczbą dodatnią (nawet FP może zagwarantować, potrafi sprawić, że zysk w każdym tygodniu) raz w tygodniu. Jeden zły tydzień zabije swojego konta.
    Tak więc nie byłbym przystąpieniu do klubu, jak ja też jestem micolot handlowych. Jednak, jak wspomina wcześniej, korzyści z tego kilka miesięcy. W związku z niecierpliwością czekam na żywo czat na intraday strategiesLastly, jak to, co zacząłem, powodzenia FP następny jego starania i mam nadzieję, że wszyscy ci, którzy dołączają w klubie przyniesie również korzyści, nie tylko w pipsów, ale również w wymianie wiedzy :)

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 01:34 #

      Całkowicie zgadzam się z tobą kolego. Saldo konta powinny być wystarczająco duże, aby uzasadnić składek członkowskich. Ale nie rozpaczaj ... uważaj na intra-day strategii w przyszłości.

  24. Felix 10 kwietnia 2010 na 09:26 #

    Dziękujemy za sobie pozwolić na zapewnienie nas za sygnały. Bardzo podoba mi znać wymóg wielkości konta. Kiedyś można łatwo otworzyć 10/05 transakcji samym czasie. Nawet jeśli mam 10,000 dolarów rachunku, nowe otwarcia rynków może wykorzystać mój margines, więc co wiele rozmiar polecacie? Mam nadzieję, że można zapoznać mnie osobiście kiedyś dołączył do usług.
    Twój komentarz oczekuje umiarem.

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 01:27 #

      Witam Felix,

      Po dołączeniu wyślę ci pliku Excela, który pomoże Ci obliczyć właściwy rozmiar handlu na handel. Rozmiar handlu zmienia się w zależności Stop Loss i konto Equity.

      Zawsze możesz napisz do mnie jeśli jeszcze pytania.

  25. Lyle 09 kwietnia 2010 na 23:32 #

    Nawet z imponującą pipsów w tygodniu, tylko ludzie z dużych kont będą mogli uczestniczyć w 298 dolarów za klub miesięcy.

    Każdy z obrotu mniej niż 5000 dolarów nie będzie w stanie uzasadnić opłat.

    Jednakże, jeśli oferta 2 opcje .... [1] w dziedzinie edukacji na 249 dolarów miesięcznie i [2] theEA za 49 USD miesięcznie, więcej ludzi będzie w stanie uczestniczyć.

    Ludzie mogą wybrać # 1, # 2, lub obu.

  26. Morris Sylvia 10 kwietnia 2010 na 02:37 #

    Firepips, blog mówi koszty zostaną ujawnione w niedzielę, ale albo jest wyciek czy plotka, że opłaty będą $ 300 / pon Jeśli tak, to będzie knock dużo kupców jest w stanie pójść za Tobą. Zamiast ładowania tyle na członka, wyobraź sobie, tak wielu użytkowników po swoim sygnały, że może faktycznie wpływać na ruch rynku. Ponadto, nie wiesz, co spowodowało duże kąpieli pomiędzy 5 i 6 tygodni na wykresie wydajności. Ważne jest, aby wiedzieć, słabości systemu. Czy kąpiel spowodowane ze względu na pewne pary lub był otoczenia rynkowego problem, który zabił systemu? Czy rynek ubijania, trendy, począwszy?

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 03:21 #

      Witam Slyvia,

      I aktualizacja składek członkowskich po kilka wniosków, powinienem zrobić, że w pierwszej kolejności.

      W odniesieniu do ruchu na rynku, jest znacznie większe niż nam się wydaje ... musisz kupować i sprzedawać miliony jednostek (nie $ $), aby przenieść rynku nawet 1 Pip. Spójrz na poziom II cytatem, a zobaczysz mój punkt widzenia.

      Zawsze możemy szukać słabość w systemie, lub osoba prowadząca system, na koniec dnia, najważniejsze, aby pamiętać, że straty są częścią obrotu. Naszym celem nie powinno wyeliminować straty wszystkich razem, ale aby zminimalizować ich wpływ przy jednoczesnej maksymalizacji zysków w tym samym czasie. Handlowcy spędzić wiele godzin, próbując znaleźć nowego wskaźnika, które pomogą im "filtr" zły handlu, jestem pewien, że wszyscy jesteśmy za nią.

  27. Jana 10 kwietnia 2010 o 08:25 #

    Witam ponownie,
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Mam propozycję, niż mogłoby zaspokoić wielu swoich zwolenników, którzy chcą kontynuować następujące bezpłatne usługi lub być może nie mają kapitału, aby uzasadnić pełne członkostwo.

    A ty nadal prasowa sygnałów, za darmo, tylko dla jednej pary walutowej?

    Daje to coś dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na pełne członkostwo i pozwala im na zgromadzenie kapitału, być może do punktu, gdzie mogą sobie pozwolić opłacane systemu. Pamiętaj także, aby najlepsza forma reklamy jest bezpłatne sygnały, które ludzie mogą spróbować swych sił i zobaczyć, że one naprawdę działają i są opłacalne.

    Moja sugestia jest również łatwe do wykonania - bez skomplikowanych zarządzania - po prostu wykonują robi to, co robili, ale tylko na jedną parę.

    Co o tym sądzisz?

    Z poważaniem

    • Niemiec z Hiszpania 10 kwietnia 2010 o 10:25 #

      FP, to jest dobry pomysł, możliwe jest brać pod uwagę? Wiemy, że usługa jest doskonała, ale niektórzy z nas są wciąż na poziomie mikro, więc nie da sobie pozwolić na koszty. Jak tylko nasze konto wzrastać będziemy zarejestrować swój klub na pewno. Poinformuj nas za tobą przynajmniej jeden pary walutowej.

      Z poważaniem

    • FirePips 10 kwietnia 2010 na 10:36 #

      Spośród wszystkich propozycji ta bardziej sensowne i cieszę się, aby to rozważyć. Choć muszę do czasu o tym myśleć i znaleźć rozwiązanie.

      Są inne rzeczy, po mojej prawej stronie, ale i umysł Wrócę do was wszystkich. Spodziewany czas 4-6 tygodni.

      • Jana 10 kwietnia 2010 o 12:51 #

        Witam,

        Dzięki za uwagę ten pomysł. Jestem naprawdę podekscytowany na sukces i chcesz kontynuować tę podróż z tobą, ponieważ jestem pewien, że wielu inni też. To daje nam sposób, aby kontynuować korzystanie z doskonałą obsługę, aż do punktu, w którym mamy do stolicy, by zapisać się do płatnych usług.

        Doceniam, że musisz być bardzo zajęty, zwłaszcza jak jesteś pracowity wystarczy starają się odpowiedzieć na pytania everyones. I czekamy na decyzję w najbliższych tygodniach.

        Powodzenia z uruchomieniem!

        Z poważaniem

        • Erwen 12 kwietnia 2010 na 00:36 #

          Nie mam żadnych wątpliwości, niż gdybym start wygrać żadnych pieniędzy .. Zacznę w elitarnym klubem przedsiębiorców ..
          Niestety mój angielski .. I po portugalsku i jest bardzo trudno pisać tutaj

  28. walker7772007 10 kwietnia 2010 na 11:26 #

    Cóż, po pełnym wymiarze czasu pracy i handlu w małych partii, to na pewno dźwięk trochę mi ciężarem. Rozpoczęty FOREX jako odsetek i to teraz całkiem kosztowne, aby dowiedzieć się od ekspertów.
    Firepips pewno nie okażą się. Ładowanie jest oczekiwany ruch, ale po prostu nie zdają sobie sprawy, to tak szybko.

  29. mahesh 10 kwietnia 2010 at 2:46 pm #

    Dziękujemy za wszystkie YOU DID FP!

  30. oqey 10 kwietnia 2010 na 19:12 #

    zrobiłeś znakomicie, ale ja jestem disapointed z decyzji w tym czasie, nawet tho i dołączy do klubu uczciwie i dla tych, które zostaną pominięte. pls prostu oddzielnej subskrypcji e-mail tylko sygnały, więc ci biedni ludzie mogą nadal podążać.

  31. Simon 10 kwietnia 2010 na 19:27 #

    Pytanie o EA - jeśli w przyszłości mogę zmienić numer rachunku brokera będę w stanie zmienić to zmiany w EA?

    • FirePips 11 kwietnia 2010 na 01:57 #

      Tak, można. Należy pamiętać, że będzie działać tylko na jednym koncie na raz.

  32. Casey B 10 kwietnia 2010 o 19:31 #

    EA będzie wykonać tylko handlu ręczną lub będzie wykonywał innych branżach na własną?

    • FirePips 11 kwietnia 2010 na 01:56 #

      EA nie generuje transakcje na własny rachunek. Odczytuje plik z serwera, że będę aktualizacji i zarządzania.

  33. Alex 10 kwietnia 2010 na 19:46 #

    Niestety, nie mogę sobie pozwolić na płatne usługi, jak nie mam wystarczających funduszy. Czy możemy umówić się coś innego

    • FirePips 11 kwietnia 2010 na 01:56 #

      Sorry stary .. proszę czekać aż prasowa intra-day strategii.

  34. Danielson Michael 10 kwietnia 2010 at 10:07 pm #

    Whoa. Spójrz na te uwagi. Takie zróżnicowane potrzeby.
    Nie można tego robić samemu, FP. Masz wielkie usługi, ale będziesz potrzebować pomocy. Oto kilka pomysłów mam doświadczenia z własnego doświadczenia w biznesie:
    1 - Opracowanie biznes planu, który obejmuje wynajem personelu pomocniczego. Jeśli masz wiele pytań / wątpliwości zanim nawet sprzedawać jeden produkt wyobrazić wniosków Gdy rozpoczynasz ładowanie tych wszystkich ludzi, $ 300/month. Ich oczekiwania będzie rakieta i nie będą mieli czasu na handel - zajmować się tylko tym.

    2 - zaproszenie (ręcznie wybrać) przekrój podmiotów gospodarczych do ich grupy pilotażowej (25 lub więcej) - niektóre rekruci, kilku doświadczonych. (Może przeprowadzić małe badania). Spędź miesięcy eksperymentowania z nimi, ich styl handlu, zagadnień broker, kwestie VPS, niespodzianek rynku, inne pytania, problemy. Po tym czasie, dodać pozostałe 25. Opłata im coś (50 $), więc traktować to poważnie, ale udostępnia je do różnych poziomach.

    3 - Na koniec, zanim uruchomić, wykonaj badania popytu i podaży. Co ludzie już płacą i za co? Co oni skłonni zapłacić za usługę? Ogłoś określoną liczbę otworów i prosić ludzi, aby być popełnione. Negatywne opinie na FPA są głównie przez tych, którzy nie otrzymają pomoc, ale zniechęcony, nie należy kierować lub popełniają błędy.

    Jeśli chcesz zbudować coś trwałego, mocne podstawy ma kluczowe znaczenie (jestem architektem, między innymi).
    Powodzenia!
    Michael Danielson
    Seattle, USA WA

    • Rami 13 kwietnia 2010 na 05:29 #

      Myślę, że Michael sugeruje, jest ważne, to bardzo cenne rady.
      FP, jeśli uważają Państwo, budowania zespołu, a następnie zaloguj mnie.

      Życzę nam więcej czasu, zanim dokonał transakcji wyłącznych, co najmniej na miesiąc tak, że mamy myśleć / uważają, że jest psychicznie i przygotowany. Jestem handlu konto mini, ale i była poświęcona, jak gdybym był handel 100k konto :) (Obudzić w środku nocy, by sprawdzić aktualizacje, itp. itd.), oraz (jak wiele z Twoich naśladowców) nie może sobie pozwolić je teraz.

      Ale we wszystkich przypadkach, życzę wszystkiego najlepszego i dziękujemy za podzielenie się z nami swoją wiedzą. I na pewno będę miss oczekiwania co 4 godziny w przypadku aktualizacji :) , Po prostu sobie sprawę, że był uzależniony od ich :)

      wysyłania do Ciebie i wszystkich, którzy za tobą wiele miłości. Niech Bóg błogosławi.

      Forex Trader Rami

  35. Nicki 11 kwietnia 2010 na 01:39 #

    Jak mogę dowiedzieć się, jak zarejestrować się na nowej usługi?

  36. Tim C 11 kwietnia 2010 o 01:50 #

    Szybkie pytanie-EA, ile kopii można użyć? 1 demo, żyć? Ponadto, nie mamy do wykorzystania 3 metody dużo? A lot of times, being conservative, I just used your signals on 1 lot, first profit point..

    • FirePips 11 April 2010 at 2:00 am #

      It will only run on one account at a time. EA will let you chose how many Profit Target you want to trade for, you can choose between 1 – 3

      • Tim C 11 April 2010 at 2:04 am #

        So, if i just want to test it on a demo account, i can do that? I just like testing all Ea's first.. and in the meantime use your signals manually or with dietpepsi's EA on my live.. Then let you know account#'s when i want to switch? I changed my mind, again, Im getting in on this club!

        • FirePips 11 April 2010 at 2:09 am #

          Good to have you on board mate :)

          There is a one week free trial, so you can test and play around with it.

          You can trade the signals manually. Any existing EAs from Diet Pipsi and Guan would stop working, so please don't rely on them.

          • Tim C 11 April 2010 at 2:24 am #

            Great thanks for letting me know .. !

          • liaueg 11 April 2010 at 8:47 am #

            Witam,

            Correction. I believe DietPipsi EA should still work. His EA is helping you to manage Trade (You will have to manually input the TP and SL and lot size) Thus his EA will work.

            However, My EA will not work as it takes signal from FP twitter and thus would not work anymore. Hope it clarify :)

  37. ssktemp 11 April 2010 at 9:11 am #

    you have been great so far, simple but great articles and successful signals
    I have been following you for few weeks only and I am inspired by you
    I have been trading for 2 years with lots of up and down with nett loss. After started to following you only , I firmly believe that I can be successful in the future

    I dont have experience with EA, so to follow your suggestion, i will not rush to become a member now. I will get familiar with EA & MT4 first and wait for next window of membership.

    It would be great if u can suggest how I can quickly get experience with MT4/EA/VPS

    Good luck with your endeavour

  38. andydoc 12 April 2010 at 2:32 am #

    I am so angry – I have been away the weekend and now find I am locked out. Please give some comfort to those of us who have been unable to join whilst the offer was open…

  39. luis 12 April 2010 at 7:13 am #

    where do i sign up

  40. alberto 11 April 2010 at 9:07 pm #

    This is the first comment from someone of fire´s club!! : D

  41. sabbaba 11 April 2010 at 9:39 pm #

    This is exciting. Good luck to us all.

  42. BC 11 April 2010 at 11:01 pm #

    Robert Davis:
    Come on now. Whoever has followed FP for any amount of time will agree, for just the signals he gave, $250 is a great deal. For him to offer more, I would charge more, if I were him. And so what if initially he launched as a free service – time for his next step.
    Congrats to him.

  43. Andy 12 April 2010 at 3:22 am #

    listen guys,
    like I told FP, I wish him all the best and I have only been on his site for almost a month, but all the best to this guy, he did what a lot of so call traders never did. OFFER HIS SIGNAL FREE. I am trading a micro-account for now so and I am still in school so for now I cannot afford to pay for his service but for the short time he said "price action" so put your thinking caps on. look on the internet, tons upon tons of people are charging fees without even proof they can trade, just because they can market, not trade. for those who say to hell with those who cannot afford! CONVENIENCE runs the world. just because someone can afford something does not mean you should push aside someone else who cannot (these are just selfish people). I have been trading in other markets before and because of FP, I've learned the necessary discipline and would like to thank him. like I said before, if you can/cannot afford, do not criticize, encourage. like the guy said, he will be offering some intra-day strategies for those of us who cannot afford at this time.
    all the best FP…..and thank you

    atrader7

    • oqey 12 April 2010 at 1:13 pm #

      you are right andy, i feel for ppl who can't afford it now i am a club member if you look at my comments in ths topic u will see that i sympathise with ppl like you, i hope firepips will do somethang for ya'll soon

  44. harrymonkey 13 April 2010 at 5:55 pm #

    nice one FP, its like the dealer suddenly cutting off thesupply of the good stuff. Your the taliban of forex :) ) I wish i had the nuts to follow you but the wife would no let me risk the pittance we have saved. I suppose i will have to learn to trade without my hand being held ;) Good luck to all who have made the commitment, im sure you will do well
    Kind regards

  45. dave 16 April 2010 at 2:17 am #

    hi fp
    good luck on your new venture, i never had the chance to use any of your signals as i cannot be constantly be around a computer to take advantage of the free signals you gave out the ea i have heard about sounds good
    anyway gl
    dave

  46. FirePips 8 April 2010 at 9:29 pm #

    Thanks for your support mate…appreciate it.

  47. FirePips 8 April 2010 at 9:30 pm #

    It will be revealed on Sun at the time of opening.

  48. FirePips 8 April 2010 at 9:33 pm #

    Wait until Sun, I'll post more detail on how to join, for ex Paypal link etc

  49. FirePips 8 April 2010 at 9:48 pm #

    Yes, Paypal would accept CC as well

  50. Bnchmark 9 April 2010 at 1:00 am #

    Yes, but you can still do the reverse, have the signals and trade manually as now. I dont know that too many people would pick that option, but if you want to reduce the cost it's an option. Personally, I know I've missed lots of oppotunities not being near a computer when I need to be.
    Okrzyki
    Malcolm

  51. Tim C 9 April 2010 at 1:10 am #

    yes so if the EA is automated, and you have a good connection and/or a VPS, the cost is totally worth it

  52. FirePips 9 April 2010 at 1:25 am #

    Sorry to hear that mate…look out for live chat room in coming months.

  53. FirePips 9 April 2010 at 1:33 am #

    EA will not generate signals on its own. It will read from my a file managed by me on a server.

  54. FirePips 9 April 2010 at 1:37 am #

    Please see my updated post..it contains the price now.

  55. FirePips 9 April 2010 at 1:56 am #

    Sorry I think I missed it. Can you please send it again ?

  56. FirePips 9 April 2010 at 2:26 am #

    I got it now…will reply you shortly

  57. FirePips 9 April 2010 at 1:58 am #

    EA by itself has no use, you need Club membership to use EA.

  58. FirePips 9 April 2010 at 1:59 am #

    EA comes with 1 week trial with nothing to pay upfront. You will have plenty of time to test it.

  59. FirePips 9 April 2010 at 2:10 am #

    Czekamy na współpracę z Tobą kolego.

  60. FirePips 09 kwietnia 2010 na 02:12 #

    Niestety nie będzie wolnym sygnałów. Wszystkie sygnały są dostępne wyłącznie dla członków Klubu tylko.

  61. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:07 #

    Tak, tylko pamiętaj, że musisz korzystać z członkostwa w Club EA.

    EA będzie zawierać funkcje można kontrolować ryzyko i poprawi z czasem uwzględnić wiele dla funkcji.

  62. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:12 #

    Automatyczne w tym sensie, że będzie to ruch Stop Loss i to wszystko jak na nasze metody. To nie jest zaprogramowany do wygenerowania nowych sygnałów.

  63. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:21 #

    Cześć Tim,

    EA będzie zaprogramowany do uruchomienia na konto jednocześnie. Próba tun na wielu kontach obu przypadkach będzie wyłączyć z EA

  64. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:24 #

    Wyślę więcej informacji po zakończeniu rejestracji. Cały rzeczy kilka przyjdzie na swój sposób :)

  65. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:39 #

    EA nie generuje transakcje na własny rachunek. Odczytuje plik z serwera, który mogę zaktualizować i zarządzania. Nie musisz interweniować, chyba że chcesz.

  66. FirePips 09 kwietnia 2010 na 07:43 #

    To jest jak powrót tylko 30% na pokrycie kosztów sygnałów. Myślę, że należy poczekać, aż saldo jest wystarczająco duża.

  67. FirePips 11 kwietnia 2010 na 03:37 #

    Nie wiesz, co z tego. Będę musiał sprawdzić i wrócić do Ciebie.

    Jeśli nie ma na to już to jestem pewien, można go dodać w przyszłości dość łatwo.


Zostaw odpowiedź