+665 Pips | Forex signály 10. a 11. marca
Čo deň sme mali výborný, celkom +665 Pips za posledných 24 hodín, s jedným obchod ešte ďalej. GBPJPY pohyboval pekne v náš prospech dosiahnutia zisku všetkých troch cieľov, EURJPY robil to na druhú zisku cieľ a EURUSD & CADJPY prvý zisk dosiahol cieľa každého.
Tam je oveľa väčší potenciál vľavo v týždni a budem aktívne hľadajú ďalšie obchody.
Update na 5 pm EST / 10 PM GMT / 0000 hodín Sviečka:
Aby ID: 5 | Update | $ EURJPY Predávame 122,75 | Druhá Zisk Cieľová Zisk na +100 Staršie | Zvyšok Uzavretá von na +35
Aby ID: 6 | Update | $ CADJPY Predávame 87,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Staršie | V súčasnosti na prahu rentability
Aby ID: 7 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Staršie | Zvyšok Uzavretá von pri -10
Aktualizácia v 9 hodín EST / 2 AM GMT / 0400 hodín Sviečka:
Aby ID: 6 | Update | $ CADJPY Predávame 87,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Staršie | V súčasnosti na prahu rentability
Aby ID: 8 | Do | $ GBPJPY Predávame 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips
Update na 1 AM EST / 6 AM GMT / 0800 hodín Sviečka:
Aby ID: 6 | Update | $ CADJPY Predávame 87,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Staršie | Stop Loss Presunúť do 87,75
Aby ID: 8 | Update | $ GBPJPY Predávame 134,60 | Presunúť Stop Loss na 135,00
Update na 5 AM EST / 10 AM GMT / 1200 hodín Sviečka:
Aby ID: 6 | Update | $ CADJPY Predávame 87,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Staršie | Zvyšok Uzavretá von pri -15
Aby ID: 8 | Update | $ GBPJPY Predávame 134,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +70 | Zvyšok Uzavretá von pri -40
Aby ID: 9 | Objednávka Zruší Objednávka | $ 87,35 alebo CADJPY Predám Kúpim 88,15 | Stop Loss: 80 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips
Aktualizácie v 9 hod EST / 2 PM GMT / 1600 hodín Sviečka:
Aby ID: 9 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,15 | V súčasnosti pri teplote -10
Update na 1 pm EST / osemnásť hodín GMT / 2000 hodín Sviečka:
Aby ID: 9 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,15 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Pips | Presunúť Stop Loss na 87,75
Aby ID: 10 | Objednávka Zruší Objednávka | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Stop Loss: 95 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips
Aby ID: 11 | Objednávka Zruší Objednávka | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Stop Loss: 115 Pips | Take Profit: 50-100-150 Pips
11.března 2010
Update na 5 pm EST / 10 PM GMT / 0000 hodín Sviečka:
Aby ID: 9 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,15 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Pips Staršie | V súčasnosti pri +10
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie dostať f Ille d
Aktualizácia v 9 hodín EST / 2 AM GMT / 0400 hodín Sviečka:
Aby ID: 9 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,15 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Pips Staršie | Presunúť Stop Loss na 88,05
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 12 | Do | $ GBPJPY Predávame 135,10 | Stop Loss: 65 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips
Update na 1 AM EST / 6 AM GMT / 0800 hodín Sviečka:
Aby ID: 9 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,15 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +40 Pips Staršie | Zvyšok Uzavretá von pri -10
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 12 | Update | $ GBPJPY Predávame 135,10 | V súčasnosti pri teplote -20
Aby ID: 13 | Objednávka Zruší Objednávka | $ 87,80 alebo CADJPY Predám Kúpim 88,25 | Stop Loss: 45 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips
Update na 5 AM EST / 10 AM GMT / 1200 hodín Sviečka:
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 12 | Update | $ GBPJPY Predávame 135,10 | Uzavretá von na -65
Aby ID: 13 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,25 | V súčasnosti pri -5
Aktualizácie v 9 hod EST / 2 PM GMT / 1600 hodín Sviečka:
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 13 | Update | $ CADJPY Kúpiť 88,25 | Uzavretá von na -45
Aby ID: 14 | Objednávka Zruší Objednávka | $ 87,65 alebo CADJPY Predám Kúpim 88,40 | Stop Loss: 75 Pips | Take Profit: 40-80-120 Pips
Update na 1 pm EST / osemnásť hodín GMT / 2000 hodín Sviečka:
Aby ID: 10 | Update | $ 1,3595 EURUSD Predám alebo Kúpim 1,3690 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 11 | Update | $ 122,95 EURJPY Predám alebo Kúpim 124,10 | Čakanie sa dostať naplnený
Aby ID: 14 | Update | $ CADJPY Predávame 87,65 | V súčasnosti pri -50





























Aby ID: 7 | Objednávka Zruší Objednávka | $ GBPJPY Predávame 134,60
len 1 poriadok?
Nechápem:
Aby ID: 7 | Objednávka Zruší Objednávka | $ GBPJPY Predávame 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Take Profit: 70-140-210 Pips
Kde je kúpiť časť tohto OCO?
Vďaka!
Aby ID: 7 [OCO] kúpiť, aby chýba?
Ach napravené už, nerešpektovanie
Ospravedlňujem sa za zmätok ... som kopíroval starý poriadok a zabudol na zmenu OCO do doby, než.
Žiadne starosti. Ale ja myslel, že to je ID objednávky 8
Opravil som to teraz ... Vďaka za povšimnutie
Prečo je GBP / JPY 134,60 predať, a nie 134,660? Tento vyzerať ako veľký rozdiel?
To je len 6 Pips rozdiel. Posledná číslica je frakčnej Pip.
Aby bolo do doby, než miesto OCO
ahoj firepips. hovoríte, so ziskom na 40-80-100 jadier. tis znamená, že si kúpim 3 krát napríklad GBPJPY 5000. Je to správne?
Áno, máme obchod s 3 položiek za obchod. Pamätajte si, aby riziko moc za obchod. Prečítajte si tiež http://forex.firepips.com/forex-signals/
Aby ID: 8 | Update | $ GBPJPY Predávame 134,60 | Prvý Zisk Cieľová Zisk pri +70 | Zvyšok Uzavretá von pri -40
v mb obchodovanie na reálnom účte ponuková cena bola na nízkej 133,93, normálne nie je možné dosiahnuť na prvý zisk cieľ.
Rovnaký tu. Moja minimum bolo na 133,92, a dokonca s 2-3 pip úprava, nebolo vyplniť. Avšak, na FXDD, minimum bolo 133,88, takže docela veľký rozdiel tam. Myslím, že som mohol dať ešte viac priestoru pre dvojicu, ako GJ. Je tiež potrebné poznamenať, že tam sú časy, keď som naplnená a FirePips nie. Celkovo som mierne pozitívny čistý o výkone rozpory. Mám podozrenie, že na konci, nebude to mať obrovský rozdiel, ak budeme držať nastavenie a doladenie.
My málo Tradestation bol 133,872 ... dosť dobrý uzavrieť na 133,90.
, Na ktorých je založená maklér vaša cena 133,872? ste hovoril, že váš život je dukascopy účty a mb obchodovania.
Tradestation.
Aj obchod s niekoľkými maklérmi v čase a zachovať finančné prostriedky v rôznych menách. Týmto spôsobom môžem použiť dlhodobej menovej pohyby, aby moja výhoda, je to skoro ako obchodné pozície.
Čo Broker by ste odporučiť? preto, že moje výsledky na FXM obchodu sú úplne odlišné od FirePips výkon uzávierky! Začal som Obchodovanie na FXM obchodu s Micro účtu, možno by som mal zmeniť!
Ďakujeme za akékoľvek návrhy
FXM rovnaké ako FXD24 sú bucketshops, nikdy chcem mať reálny účet v tejto zlej tvorcovia trhu, pretože majú manipulovať datafeed a rad ďalších problémov, je to silný ennough pre mňa boj s trhom, i dont chcú maklér, ktorý Boj proti mne!
Takže akékoľvek suggestiions znova? Ďakujeme!
rovnaké na môj účet, prvý cieľ nedosiahol!
Mal som minimum 133,89 stačí kliknúť na TP
ahoj, gud práce yu robí brácho. to, čo počas dňa si miesto denné komentáre.
pokiaľ ide o
Ak máte na mysli signály ... potom sa pozrite do http://forex.firepips.com/forex-signals/
ak máte na mysli odpoveď na pripomienky potom väčšinou z dôkladnej deň
Ahoj Firepips,
Po prvé, Ďakujeme za Vašu signály, začal som pred chvíľou obchodovania s rôznymi, ale väčšinou pozitívne výsledky, mám inú prácu, ktorá milujem, a nechcem to zmeniť pre sledovanie grafov a stratil som veľa času, aby v mojom obchodovanie zasadnutie, to je dôvod, prečo som začal takto Vy ... Opäť díky moc!
Jedna otázka, Existuje spôsob, aby obchod s len 1 položku, na 1 obchod? Pretože Money Management ... Som veľmi spokojný s vašou Signály, ale budem šetriť môj účet. zvlášť keď vidím rozdiel výsledkov. Môžete opísať, prečo 3 objednávky? Vzhľadom k tomu, Ak sa presťahujete do stop loss po prvý cieľ, si zarobil Pips prvý cieľ, ale môžete prísť o 2. a 3. poradie tohto obchodu. S len 1 obchod môžete `t dosiahnuť tohto veľkého zisku, ale na druhú stranu Stratíte len malú časť ...
Dôvod, prečo používame tri šarže je chytiť pohyby, ktoré posledných niekoľko sto peciek. Tým, že používa iba jeden veľa nám nemusia byť schopní zachytiť tieto pohyby. Plus to tak Testoval som to a zdá sa, pracovať lepšie.
Ak máte záujem obchodovanie s jedným veľa potom môžete vyskúšať chodník Strata Stop. Ja som nebol testovaný túto metódu, takže nemôžem predvídať výsledok.
Ďakujeme Vám za Vašu rýchlu odpoveď, I `d by som v tomto type obchodu, ale I` ma trochu obmedzený s mojím malým účet ...
Hej korisť -
Niekto pred niekoľkými týždňami poznamenať, že v tomto týždni obchodovania iba jeden lot a zatváranie to všetko na prvý cieľ by bolo výhodnejšie v tom týždni. FirePips povedal, že by sa začať pozerať na to a uvidíme, či to vyzeralo, že sa trend. Ale krátky návrat cez rok týždňov a analyzovať to, neexistuje žiadny spôsob, ako vedieť, ako sledovať to na dlhú dobu.
Osobne by som len chodník zastaviť na zhruba polovici prvého cieľa na väčšine. Inak bude príliš veľa stôp pozor na malé straty, ktoré by dosiahli plné cieľ. Ale v skutočnosti si myslím, že by som len dať zastaviť a cieľ a nechať ho ísť.
Účet však veľkosť nemusí obmedziť vašu schopnosť obchod metódy, ak sú nižšie ako asi 500 dolárov alebo tak nejako. Keď FirePips hovorí obchodný tri "šarža" ste práve obchod 3 partií, ktoré sú dostatočne malé, že zastávka z toho nie je príliš veľké riziko.
Bude sa jednať o obmedzenie, ak váš broker účet nie je správna veľkosť pre váš účet. Napríklad, ak váš broker je minimálna veľkosť série, je veľa plný a nedovolí obchodu niečo menej než plnú moc alebo minilot, a povedzme, že máte 1000 dolárov, potom máte zlý účet. Opýtajte sa svojho makléra zmeniť, aby ste mini účet, a uistite sa, že umožňujú obchodovanie s microlot veľkostiach. Týmto spôsobom môžete obchodu bez ohľadu na veľkosť partie, ktoré potrebujete pre váš účet, v súlade s pravidlami rizika.
Takmer všetky makléri Vám umožní zavrieť 1 / 3 z otvorenej pozície, ak je táto suma je minimálne väčšia ako ich minimálnej veľkosti partie. Takže ak si môžete otvoriť pozíciu veľkosti dosť malý na to, aby splnenie riziko pravidiel, ale je stále najmenej trikrát váš broker je minimálna veľkosť obchodu, môžete zavrieť 1 / 3 z toho na prvý cieľ.
To vám umožní obchodovať FirePips metóda presne tak, ako to urobí, s množstvom veľkosti správny pre váš účet.
IMO, ak máte menej ako o 500 dolárov to nebude fungovať, pretože 3 microlots v tejto metóde by mal vyžadovať asi 500 dolárov minimálny zostatok, a to opäť IMO. Ale nič viac než o 500 dolárov na mini účte, ktorý umožňuje 0,1 minilot obchodovania, je prijateľné riziko pre túto metódu. Znova, že je len môj názor, to nie je evanjelium. . .
Dúfajme, že užitočné!
Než znova!
Je dobré, že ste späť DietPipsi ... chýbal ste nám tu
Čo robiť, u mysli, keď hovoria, u ostatných uzavretých pri -40
Sme obchod s troch šarží ... takže keď sa dostaneme na prvý zisk ciele potom prvej partie je uzavretá. V scenári ste s odkazom na, zvyšok z dvoch položiek uzavretých pri -40 každý.
Pozri http://forex.firepips.com/forex-signals/
Ahoj firepips:
(Sorry za moje zlá angličtina)
Čítal som sekcii FAQ, ale nechápem, piata časť signálu.
Čo to znamená "mať zisk v 40-80-120"?
Napríklad: kúpite CAD / JPY 88,15 ...
Musí aj kúpiť trikrát v 88,15 a dal odlišný zisky, sa rovnakým stop loss?
kúpiť CAD / JPY 88,15 mať zisk 88,55 87,45 stop loss
kúpiť CAD / JPY 88,15 mať zisk 88,95 87,45 stop loss
kúpiť CAD / JPY 88,15 mať zisk 89,35 87,45 stop loss
Vďaka za váš čas
To je pravda. Berieme zisk v krokoch.
EURUSD je len poskakovanie okolo. Nemám urobil dobrý obchod celý tento týždeň. Tento problém Grécko blokuje dobré obchody. Bude musieť zistiť, čo sa bude riešiť.
Ako je ten problém Grécko blokovanie dobrý obchod? Ľúto, ste nemal žiadne tie dobré.
Ahoj firepips, vďaka za signály. Som začiatočník a som zatiaľ bez úspechu s vašou Predám XXX XXX Predám alebo signálov s mojím demo účtu. prečo si len dať len jednu možnosť? Ďalšia otázka: máte signály pre zlato? vďaka vopred.
Máte na mysli OCO objednávky, tieto príkazy nám pomôže chytiť pohyby, ktoré môžu ísť v oboch smeroch. Je to dôležitá súčasť môjho obchodovania a ospravedlňujem sa nemôže zmeniť.
Zlato je príliš volatilný, že bude obchodovaná týmto spôsobom. Myslím, že je lepšie obchodovať Gold dlhodobom horizonte.
FP Hi - naďalej sledovať signály vás .. a gratulácie na deň ... želanie Id bol z polovice tak úspešný ... Lol
Tri otázky.
1. vzhľadom na diskusiu o relatívnej výnosnosť 3 stage zoslabovanie v jednej stratégie TP .. Ak ste ani čas ani prostriedky na výskum a odpoveď na túto otázku tak prečo nie zverejniť úplné údaje z posledných 6 mesiacov, ktorá umožní, aby vaša "študentov" do sumy pre vás??
2. Myslíte si, že je možné zahrnúť IssueDate + času pre všetky záznamy signál ID?
Viem, že jeho ďalšie 1-2 polí v už preplnených mail line .. ale myslím, že by pomôcť tým, spájajúcej týždeň neskôr .. s potenciálom 80-20 (typicky) aktualizácia cez brúsiť.?
3. Prípadne by ste mohli zahrnúť "DATE" pole v sebe signál, aktualizácie, vydávanie ... certaily znížiť zmätok pre mňa LoL?
Milujte svojej práci .. Len tak ďalej.
1. To nie je diskusia, 3 veľa metóda funguje dobre. Akýmkoľvek iným spôsobom mohol len optimalizovať ďalší, ale to neznamená, že by sme v súčasnosti robí zle.
2. Máte na mysli pridať sedemnásť hodín EST, miesto 0000? Môžem to urobiť.
3. Máte na mysli na Twitteri na FB? E-maily už dáta v riadku Predmet.
Len tak zo zvedavosti ... Aké sú typické "bullet-proofing" dodatky?
OK, stále graf všetkých obchodov, a aktualizovať to, ako sme ísť. Je to pekný graf, ale je to príliš veľké, aby sa pokúsili vytlačiť do blogu. Ale ja som bol diddling so spôsobom, ako formátovať tak, že ukáže týždenný pokrok na prvý pohľad, aktualizovaná pre každý pruh.
V ďalšom post budem post, čo som to vyzerať ako na 0400 bar. Potom sa asi za 20 minút alebo tak, budem post znovu s tým, čo to vyzerá na 0800 bar.
Ak je to užitočné pre každého, a ak Firepips si nemyslí, že je problém vidieť bežiace súčty zaslaných do blogu pre každý bar, začnem vysielanie je len pár minút potom, čo som urobil všetky potrebné príkazy a veci v mojej vlastný účet.
Žiadne sľuby, že každej aktualizácii okamžite, a ja sa môže minúť niekoľko obzvlášť počas spánku hodín. Rovnako ako napríklad 1200 a 1600 bary sú v čase, keď som normálne spať. Vstal som a kontrole na vhodnú dobu, ale budete rozumieť, keď idú spať po nástupe mojej profesie, a potom po tých zmenách potom, čo som sa prebudila!
Tak. Spätná väzba, prosím. . .
Nevadí mi, že beží celkom .... Ale nie je to brať trochu príliš veľa miesta? ... Snáď zhrnutie zhrnutie post by mohol byť lepší
Áno, a ja nemám rád, ako stĺpcov (alebo nedostatok thereof) nemajú line up, keď sa odstránia všetky prázdne miesto v ďalšie riadky. Trochu v rozpore s účelom priestoru v každom prípade. . . .
Ďakujeme vám za vašu OK, a ja sa pokúsim to v prísnejšie, viac skrátil formát.
Auto obchodovanie Tieto signály budú zmeniť život, aby nás, kto sú nové a stratili veľa na naše vlastné. Viem, že iní ľudia majú záujem v tomto, a prosím, mohol by ste láskavo za to.
Prosím, prosím, prosím
OK, len som pridal, aby pre CADJPY OCO na mojej platforme, a za pár minút budem po mojej aktualizované týždenne-to-data súčty.
Tento týždeň tak ďaleko:
+420 ID objednávky: 1 - GBPJPY. . . 1 jednotka na + 70
1 jednotka na +140
1 jednotka na +210
Celkom = +420
-105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
-120 ID objednávky: 3 - EURJPY. . . 3 jednotky pri -40 = -120
-105 Zoradiť ID: 4 - CHFJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185 ID objednávky: 5 - EURJPY. . . 1 jednotka pri +50
1 jednotka na +100
1 jednotka na +35
Celkom = +185
+ 10 Zoradiť ID: 6 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40
2 jednotky pri -15, -30 =
Celkom = +10
+ 20 Zoradiť ID: 7 - EURUSD. . . 1 jednotka pri +40
2 jednotky pri -10, -20 =
Celkom = +20
- 10 Objednávka ID: 8 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70
2 jednotky pri -40, -80 =
Celkom = -10
Aby ID: 9 - CADJPY. . . Prvý cieľ Zisk Zisk pri +40
Aby ID: 10 - EURUSD. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 11 - EURJPY. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 12 - GBPJPY. . . New Order
+295 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
Ahoj FP,
je to ok spomenúť vaše stránky na iných fórach chatu?
Myslím, že je skvelé to, čo robíte, len chcel podeliť s ostatnými ľuďmi.
Viem, že nemáte obchodu dlhodobo, ale to je hlúpe si myslieť, GY mohol ísť aj za 118 v nasledujúcich 6 mesiacoch? Iného obchodníka tzv túto myšlienku nezmysel.
vďaka,
Vince (Nový Zéland kap)
Všetkými prostriedkami ...
GY v dlhodobom horizonte .. som tušenie, či sa niečo .. to by bolo čisté dohady ... Ja som nezvládli obchodné pozície ešte
Mimochodom, láska Nz, obzvlášť na juhu ostrova ... neuveriteľné!
ok vďaka FP - i'l dal slovo.
Nebol som na Južnom ostrove doteraz (tu už 3 roky - Som z Veľkej Británie).
Zrejme si to užil! žijeme v Aucklande.
Ešte raz vďaka za signály, aj keď to krvavé 135,10!
na zdravie,
Vince
Ahoj,
Nie som si istý, či to bude robiť na juh až k 118, ale podľa môjho názoru, je to možné. Pri pohľade na graf Týždenný (od 7 júla), zdá sa, že bude robiť 5-vlna klesajúci trend, čo je možné, že to pôjde pod 118 šesť mths čas
Avšak, to je len moje hodnotenie, ako som sa mýliť s vlnou počítať.
Tiež, ak sa pozriete na týždenný graf a všetky pivot vysoký, môžete nakresliť rovnú čiaru cez ne. , Ktoré môžu byť potenciálnu úroveň pomoci, a ak to nie je porušenie, je tu možnosť GY ísť dole na juh.
Jejda, mám na mysli odpor úrovni, a nie úroveň podpory
ahoj Liaueg,
Vďaka za Vašu odpoveď, áno, to je presne to, čo myslím - programe mám (Zisk Source)
je s uvedením sme dokončili 4. vlna na 163 a to je odhad 5. vlna niekde pod 118.
Keď sa pozriem na týždenný graf - je to zdá sa mi, že 4. vlna by mohla byť od 210 - len predĺžený, a 5. vlna je 118?
GU na mesačné vyzerá lepšie pre 5. vlny pod 148 rovnako - len myslel ..
na zdravie,
Vince
Ahoj,
Ak sa ma pýtate, počet vĺn je veľmi subjektívne. Vnútri 5 vĺn, môže tam byť tiež veľa subwaves, ktoré sú tiež buď 5-vlny alebo 3-vlna korekcie.
Mimochodom, ja som pri pohľade na rozsah 210 ako Wave 2, 118 a 163 ako W3 ako Wave 4. Tak Potenciálni W5 by malo ísť nižšie ako 118.
Avšak, mohol by som sa mýliť, ako to, čo ste zdôraznil, že 210 by mohlo byť W2 a 118 ako W5. Ak je to v prípade, keď W5 je 118, potom budeme vidieť GY natáčania hore okolo 190
Pracoval som na tom s niektorými demo Alpari UK do úvahy, a nepodarilo dostať sa do práce. Môj partner a ja sa zameral túto chvíľu na inom EA za úplne nesúvisiace stratégiu, a ospravedlňujem sa za to, že bol vzácny za týždeň alebo tak
Takže, ospravedlňujem sa nič hlásiť v oblasti rozvoja.
Musím sa priznať, nemám tušenie, čo myslíš tým "komerčné 'bullet-korektúru' kód dodatky", a tak myslím, že budem musieť povedať nie, že! Ale ak si Pouč ma, možno by som mohol odpovedať áno. . .
Tento týždeň tak ďaleko (ako 0800 bar, štvrtok 3-11-10):
+420 ID objednávky: 1 - GBPJPY. . . 1 jednotka na + 70
1 jednotka na +140
1 jednotka na +210
Celkom = +420
-105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
-120 ID objednávky: 3 - EURJPY. . . 3 jednotky pri -40 = -120
-105 Zoradiť ID: 4 - CHFJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185 ID objednávky: 5 - EURJPY. . . 1 jednotka pri +50
1 jednotka na +100
1 jednotka na +35
Celkom = +185
+ 10 Zoradiť ID: 6 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40
2 jednotky pri -15, -30 =
Celkom = +10
+ 20 Zoradiť ID: 7 - EURUSD. . . 1 jednotka pri +40
2 jednotky pri -10, -20 =
Celkom = +20
- 10 Objednávka ID: 8 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70
2 jednotky pri -40, -80 =
Celkom = -10
+ 20 Zoradiť ID: 9 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40
2 jednotky pri -10, -20 =
Celkom = +20
Aby ID: 10 - EURUSD. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 11 - EURJPY. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 12 - GBPJPY. . . V súčasnej dobe pri -10
Aby ID: 13 - CADJPY. . . New Order
+315 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
Možno, že tento formát bude čitateľnejší, a to zaberajú menej miesta -
Tento týždeň tak ďaleko (ako 0800 bar, štvrtok 3-11-10):
+420 ID objednávky: 1 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 1 jednotka na +140, 1 jednotka na +210, +420 =
-105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
-120 ID objednávky: 3 - EURJPY. . . 3 jednotky pri -40 = -120
-105 Zoradiť ID: 4 - CHFJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185 ID objednávky: 5 - EURJPY. . . 1 jednotka pri +50, 1 jednotka na +100, 1 jednotka na +35, +185 =
+10 Zoradiť ID: 6 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -15 (pre -30), = +10
+20 Zoradiť ID: 7 - EURUSD. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
-10 Zoradiť ID: 8 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 2 bytové jednotky pri -40 (pre -80), = -10
+20 Zoradiť ID: 9 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
Aby ID: 10 - EURUSD. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 11 - EURJPY. . . Čakanie na výplne
Aby ID: 12 - GBPJPY. . . V súčasnej dobe pri -10
Aby ID: 13 - CADJPY. . . New Order
+315 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
OK, vďaka za zmazanie škaredé jeden! Ako je to?
Jo ... to vyzerá oveľa lepšie.
OK, v pohode. Vďaka.
A sorry za prácu naviac som dal vám v posledných 10 minútach čistenie môj neporiadok. . .
Myslím, že hodina bar je dobrá vec, rovnakého dôvodu som sa raz spýtal vás zahrnúť hodinu bare v aktualizovaných Twitter. Ale myslím, že bude trvať von dáta, jednoducho preto, že niektoré zo svetových píše Prvý mesiac potom deň, ale zvyšok sveta je zvyknutý písať to deň, prvý potom v mesiaci. A mojím cieľom je pomôcť, nepliesť.
Okrem toho, niekto po blogu nemusí neviem, ktorý hodinu bare som chcel bez času, ale každý musí vedieť, čo sme na dátum, kedy ísť do každý deň post.
Možno sa budem snažiť pravopis mesiac pomôcť zmierniť zmätok.
Je úžasné, koľko času môže mať na naše ruky, keď sme len 4-hodinové obchodovanie bary - -
Viete, FP, ja som poďakoval vám súkromne, ale nemôžem spomenúť, čo som kedy verejne poďakoval vám za všetko, čo robia. Som si istý, že máte dôvody, a ak sú splnené pre to, že svojím vlastným spôsobom. Ale to je veľmi užitočné, a chcem vám poďakovať tu teraz pre všetky robíte.
To nebolo toľko ako problém, ako si prešla uvedenie to všetko dohromady
Požiarne jadierka, ako prísť s stravy pipsov 'výkon nedostal až +665 +315, ale skôr
Vzhľadom k tomu, FirePips hovoril o zisk len ten deň. Povedal:
"Čo sme mali výborný deň, celkom +665 Pips za posledných 24 hodín;. S jedným obchod ešte na"
Môj počet je kumulatívne od začiatku týždňa, a my by sme mali 3 plné stop-straty už v týždni v predchádzajúcom období 24hod.
Ale na deň požiaru hlásil, sme mali dva víťaza v 12-hodinovom priestoru, ktorý išiel na The Full Monty, každý biť tretí cieľ. To bolo +420 +185 a. Mali sme tiež uzatvorené mimo EURUSD na +20, a mal CADJPY stále otvorené s +40 v banke na prvý cieľ a pri pretrhnutí aj na zvyšok. +420 +185 +20 +40 = +665.
Teraz samozrejme jeden by mohol spýtať, prečo FP nemal head-up blog pre 8. s titulkom, ktorý povedal: "Wow! Stratili sme -330 peciek včera." Ale iste nikto by si žiaden prospech z toho!
My počítať sa zápas FirePips počítať na deň po dobu, kedy bol vyslaný.
Tento týždeň tak ďaleko (ako 1200 bar):
+420 ... Objednávka ID: 1 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 1 jednotka na +140, 1 jednotka na +210, +420 =
. ... -105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
. ... -120 Zoradiť ID: 3 - EURJPY. . . 3 jednotky pri -40 = -120
. ... -105 Zoradiť ID: 4 - CHFJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185 ... Objednávka ID: 5 - EURJPY. . . 1 jednotka pri +50, 1 jednotka na +100, 1 jednotka na +35, +185 =
+10 ... .. Objednávka ID: 6 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -15 (pre -30), = +10
+20 ... .. Objednávka ID: 7 - EURUSD. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
-10 ... ... Objednávka ID: 8 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 2 bytové jednotky pri -40 (pre -80), = -10
+20 ... .. Objednávka ID: 9 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
... ... ... Objednávka ID:. 10 - EURUSD. . . Čakanie na výplne
... ... ... Objednávka ID:. 11 - EURJPY. . . Čakanie na výplne
. ... -195 Zoradiť ID: 12 - GBPJPY. . . 3 jednotky na -65 = -195
... ... ... Objednávka ID:. 13 - CADJPY. . . V súčasnej dobe pri -5
+120 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
Pls Videl som, že diéta kôstok výkon je čítanie +315, zatiaľ čo v hornej časti tejto stránky sme mohli vidieť +665? Prečo tomu tak je?
+665 Bol pre prvý deň v týždni
Alebo vlastne, to bolo pre druhý deň. Ale máte pravdu, to bolo len pre tento deň zisky, a tým som počítať, číslo bolo správne.
John, pozri moja odpoveď Anthony úplné zrútenie, ak chcete.
Dobrý deň, priatelia,
Prosím, mohli by sme dať dohromady sa opýtať FirePips začať Autotrading tieto signály pre nás. Aj s malým poplatok bude dobrý a stále veľmi dobré pre niektoré z nás, ktorí sú na forex a doteraz využívajú tohto zázraku.
Prosím, potrebujem vaše komentáre
Súhlasím! FirePips by mali byť kompenzované pre menové a intelektuálnu zisky mu poskytuje.
Ein-
Ako sme si to náš Boh poslal muža začať automatické obchodovanie na nás. Pýtala som sa mu za to a verím, že on je na pomoc.
Mohol záujemca uviesť, ako pre nás, aby sa zasadila v tomto smere. Môžeme skutočne prospech z tohto zjavenia.
Vďaka
Hej Firepips,
Aké obchodná platforma / softvér používate? MetaTrader hovorí, že nectí OCO obchodov.
Vďaka
Počas čakania na odpoveď FP je, môžem povedať, že mnohokrát on bol žiadal, a hovorí, že má niekoľko živých účtov, a nikto sa na MetaTrader platformách. Som si vedomý žiadnej makléra objednávok MeteTrader ponúka OCO, pretože sa jedná o obmedzení v MetaTrader.
Ďalej, ak ste vložili do obidvoch príkazov s úmyslom, že ste sa práve chystá zrušiť druhý sám po jednom spúšťa, budete tiež naraziť na problém. U väčšiny brokerov v USA v každom prípade. Nebudú ani vám miesto aj objednávky (kvôli inému obmedzeniu MetaTrader o žiadne zaisťovacie pravidlo).
Najlepšie riešenie je použiť alarmy, asi 10 jadier vnútri cien v oboch smeroch, a keď sa spustí alarm, potom si prišiel a miesto aby sa v jednom smere alebo iný.
Niekto napísal scenár na pomoc s poradím vstupu, ale nemal som vyskúšať. Jeho meno na tejto doske je Felipe.
Someone else has written an EA that is to work with Google Docs that will place the orders for you, I have not tested it either. His name on this board is Guan.
And I wrote an EA to enter the trade and manage it, which works perfectly on one of the brokers I use it with (FXDD) but I am still testing it to try to get it to work with another of my brokers (MBTrading). Mal by fungovať na všetkých štvrté desatinné makléra. Try it in demo first, of course, and use at your own risk! But it may help you exactly.
If you go to the downloads tab at the top of the page, you will see it there to download it.
Hopefully helpful.
This week so far (as of 1600 candle):
+420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
. ... -105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
-120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
-105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
+10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
+20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
-10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
+20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
-195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 jednotky na -65 = -195
-135….Order ID: 13 – CADJPY . . . 3 units at -45 = -135
... ... ... Objednávka ID:. 14 - CADJPY. . . New Order
-15 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
Running REd…haha…Let's turning green
Order ID: 11: Order Cancels Order: EURJPY: SELL 122.95 or BUY 124.10, Stop loss 115pips
Dont know the pending order to place for the sell and the buy for EURJPY ?
Is it a sell stop or a sell limit and a buy limit or a buy stop? which is it, the stop or the limit?
Všetky obchody volal v tejto metóde sú vždy Stop príkazy, keď oni sú najprv zverejnené. You place a Buy-Stop and a Sell-Stop (if your broker lets you place both, some don't, more on that in a moment).
Neskôr po signále bol nazývaný, ak vám to uniklo na začiatku riadku, potom tam sú časy, kedy by ste použili Limit príkaz, a kedy by ste použili trhu poradí. Ale keď sú signály, prvé rozdané, a ani vstupná cena zatiaľ nebola dotkol, potom Stop príkazy sú také, aké sa má použiť.
Inde v tejto rovnaký dátum blogu som hovoril o použití alarmy na vašej platforme, ak používate maklér, ktorý neumožňuje umiestniť obe Buy-Stop a Stop-Predávame súčasne. Nebudem re-hash to tu, ale to je na rovnakej strane vstupov.
Broker dávajú rôzne mená pre ich typy a to môže občas mätúce.
Všetky signály sú v podstate nevybavené objednávky, ktoré čakajú na spustenie pri vstupe uvedené ceny.
Oni nie sú na trhu objednávok.
Najlepší spôsob, ako zistiť, v akom poradí typ, čo potrebujete pre svoju platformu, je kontaktovať makléra podporu ľudí prostredníctvom chatu. Oni sú všeobecne veľmi užitočné, aj keď ste na demo.
hej firepip!
Na CAD / JPY sa predávajú za 87,65, ktorá bola vyplnená. WÜD u udržať tento obchod? to predsa ísť proti 60 jadier a teraz je s prehľadom ... .... I cant aby sa mojej mysli! u mať veľkú trpezlivosť!
Mnohokrát ďakujem za obchody .... Im učenia toľko!
Všeobecne platí, že je potrebné určiť stop-loss pred vstupom do obchodu, a potom všeobecne, budete držať s ním, a nech sa stane čokoľvek sa stane. Musíte sa držať druhý-hádat obchodu predčasne.
Sú chvíle, kedy na trhu dokazuje, že to jednoducho nie je v pohybe, alebo sa pohybuje nerozhodne, a potom volá FirePips utiahnuť na doraz niekedy. Nikdy som nevidel výzvu na tejto doske len zavrieť obchod, len utiahnuť na doraz.
Plus na tomto fóre, ktoré som videl, FirePips nikdy zavrie obchod, alebo sa pohybuje zastaviť pred ďalším bare, keď on môže povedať všetkým to isté.
Len moje pozorovania, čo neznamená odpovedať na FP.
Dúfajme, že užitočné - -
Vďaka za správu!
Jo, som zvyčajne vytiahnuť to skoro, ale dnes Im snažia visieť vo v plnej výške 75SL!
I obyčajne vytiahnuť, a potom keď som sa pozrieť to otočil!
Happy Pipping!
A to proste neznášam, keď sa to stane? Nemám vôbec zabiť už čoskoro, ale ja som mal jeden, kde som narazila na stop-loss o 1 pip po všetkom, a FP minul zastávku pip alebo dva, a jeho otočil a udrel prvý cieľ.
Ale to tiež stalo, týždeň alebo tak, kde sa pred názvom presunúť zastávku, keď som tu nebol za hodinu alebo tak, a neprijatých, že hovor. Keď som videl zavolať hodinu neskôr, cena už prešiel stop cena (a ďalšie bar hlásil uzavrie), ale ja som bol ešte v roku a to vrátil späť k zisku. Keď som videl hovor, ja som do toho pustite a presunúť svoje zastávky na miesto zavolal, ale nikdy sa vrátil až na doraz von, a išiel celú cestu ku všetkým trom cieľom.
A vy ste jednoducho musíš milovať, keď sa to stane!
Ospravedlňujeme sa nemohli dostať späť k vám v čase. Ako Diéta Pips už spomenul, že som čakať na prípadné zmeny až do konca sviečky.
Dôvod, prečo som si ich, pretože je to súčasť mojej obchodný plán a mojím cieľom nie je odchýliť sa preč od toho. Tiež to mi pomáha vyhnúť sa pri pohľade na cenu neustále.
Ak bude si udržať robiť príliš veľa voľného uváženia rozhodnúť, ako by si naozaj vedieť, čo funguje a čo nie.
Tento týždeň tak ďaleko (ako 2000 sviečky):
+420 ... Objednávka ID: 1 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 1 jednotka na +140, 1 jednotka na +210, +420 =
. ... -105 Zoradiť ID: 2 - CADJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
. ... -120 Zoradiť ID: 3 - EURJPY. . . 3 jednotky pri -40 = -120
. ... -105 Zoradiť ID: 4 - CHFJPY. . . 3 jednotky pri -35 = -105
+185 ... Objednávka ID: 5 - EURJPY. . . 1 jednotka pri +50, 1 jednotka na +100, 1 jednotka na +35, +185 =
+10 ... .. Objednávka ID: 6 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -15 (pre -30), = +10
+20 ... .. Objednávka ID: 7 - EURUSD. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
-10 ... ... Objednávka ID: 8 - GBPJPY. . . 1 jednotka pri +70, 2 bytové jednotky pri -40 (pre -80), = -10
+20 ... .. Objednávka ID: 9 - CADJPY. . . 1 jednotka pri +40, 2 bytové jednotky na -10 (pre -20), = +20
... ... ... Objednávka ID:. 10 - EURUSD. . . Čakanie na výplne
... ... ... Objednávka ID:. 11 - EURJPY. . . Čakanie na výplne
. ... -195 Zoradiť ID: 12 - GBPJPY. . . 3 jednotky na -65 = -195
. ... -135 Zoradiť ID: 13 - CADJPY. . . 3 jednotky na -45 = -135
... ... ... Objednávka ID:. 14 - CADJPY. . . V súčasnej dobe pri -50
-15 SPOLU ZATVORENÉ na týždeň
Ak chcete deň, kedy som miesto ID 15 GBPJPY 3 rády kúpiť zastaviť 136,90. Môj broker MasterForex otvorené, keď cena 136,83 (7 šírenie jadier) V fucher som stožiaru miesto Ordine ex. 136,97?
Vyhrala som na prvej pozícii 7,72 dolára, ale na pozícii 2 a 3 som vyhrať 5,07 a 4,42 dolára.
STE TO ROKOV PO pre úzku pozíciu 2 a 3.
S pozdravom MARIUS
Aby ID 15 bola uzavretá 2 sviečky pred koncom týždňa. Nemám rád, aby obchodníci otvoriť počas tejto doby na konci týždňa.
Dajte mi vedieť, či to dáva zmysel.
Ahoj Firepips, predovšetkým ďakujem za poskytnutie služby, ktoré robíte.
Ak vám nevadí, že mám návrh na zlepšenie?
Hovoríte, že ste sa dokázali vyhnúť nejaké stratové obchody s použitím vlastného úsudku v tomto týždni, tak dobre urobiť pre to, ale máte tiež vynechal nejaké dobré víťazov.
Ak ste bol vyslaný signál kúpiť pre CAD / JPY 88,30 @ včera (16.00 bar), ktorý má teraz zasiahla 8950 tretí cieľ by ste sa 240 jadier v zisku. Vedeli ste, nie je to preto, že po pár stratil 405 jadier zatiaľ tento týždeň a spôsobila psychologický blok na obchodovanie to?
Viem, že ste to vzdal obchodovanie GBP / USD, pretože to dávalo nejaký straty, jeden týždeň, ale to sa vzdal 300 jadier na prvý predajný signál v týždni zasiahla všetky 3 ciele a tiež hit prvý cieľ na 2. signál v týždni a zasiahla Prvý cieľ od 8 do signálu dnes ráno, takže celkový zisk v tomto týždni na kábel sám je 400 jadier. To tiež dalo v podobných peciek minulý týždeň.
Vidím tam boli žiadne signály pre CHF / JPY potom, čo prvý straty v tomto týždni a pár sa vzdali 120 na predaj 16,00 poradie bar na 8. a 120 na signál kúpiť od 16,00 na 10.. Takže tento týždeň celkom za vynechal pár 240 jadier.
Takže celkom minul kôstok tohto týždňa, pretože ste nemali po signálu je asi 880.
Please don't think I'm having a go but I think you should stick to the plan 100% so the followers of this great site have a good chance to make some serious pips.
Trading all the signals last actually ended the week with 730 pips in profit this was because all the big moves happened on Friday after you had given up emailing the signals. Well done for getting back in the saddle this week.
Prosím, dajte mi vedieť vaše myšlienky.
hi dave do you use skype at all
Where did my reply go ??? I remember posting it earlier.
Ah…it is here http://forex.firepips.com/2010/03/12/trading-psyc.. .
Try any ECN brokers….It think out of all ECN brokers MB Trading has the lowest account opening balance.
I`m at google for a while now, searching for an ECN Broker MB Trading, where i can open mini account, not so easy
http://www.mbtrading.com/forex.aspx
All trades are entered in mini lots…just open up a demo account and you will see.
http://www.mbtrading.com/fx
All accounts are mini accounts with MBTrading, no matter how much money you have. One "standard" lot is $100,000 of currency. On MBT's platforms, when you enter "1 lot" what gets traded is $10,000 currency, which a minilot of standard trading sizes. And the they allow trading as low as one microlot, which you would enter as .1 lot on their platform. Once you get past that confusion, it's easy.
I already opened a Demo Account on MB Trading, but i can`t figure out on their website, what's the minimum deposit… I will start very small after Demoing on a new Broker, beause of the difference between live and demo … Thanx again!
Sorry for disturbing You again, I'm testing the demo account of MB Trading right now. I can't set an OCO Order, get an error message "To many orders" Is this, because of hedging is not allowed?
Yes, exactly. MBTrading does not allow hedging, and even though you do not want to fill both orders, it will not even allow you to PLACE both orders. The best workaround is to place an alarm on each direction, about 10 pips inside of the trigger price. That way when the alarm goes off, you can come and put in the order for that direction. Once one direction triggers, then delete the other alarm.
However, this is not really a MBTrading limitation, it is a Metatrader limitation. I know of no Metatrader broker that offers OCO ordering right on their platform.
You've probably found out by now, MBT minimum deposit is $500.
And no matter how big your account is, with MBT all accounts are traded in minilots. With $500, for Firepips method, IMO you should start by trading 3 microlots, which you would enter on their platform as .3 That way, you can close .1 at each target, and .1 is the smallest they allow. And that way .3 is the max you lose on ones where we hit a stoploss.
Dúfajme, že užitočné -
Thanks for your help, that website is nice, but a little bit confusing, usibility is terrible, and i am no internet-noob… i´m already on demo mode, but i can't set an OCO-Order. Error message: "too many trades" Maybe it is not allowed on MB Trading? Do you know about?
Ah you already answered! Thanks very much, I will do it in this way, setting alarms, turning off my monitors …
already answered, thanx a LOT!
Thank you, it is nice to be missed. It hasn't seemed to me that I haven't been here, because I'm on Twitter at the right time every bar. But between being sick with cold and flu, and my partner and I focusing on another EA that we've been messing with for months now, I guess I have not contributed much . .
Ospravedlňujeme sa!
Glad to be missed, and thank you for the welcome here – -