58 23 marec 2010 58

3461 Pips EURJPY & EURUSD | Complete Poročilo Od januarja

EURUSD in EURJPY od januarja se je zbralo 3461 pips za nas. Ostali pari na drugi strani prinesel skupni znesek navzdol. GBPUSD od vseh je bil najhujši kršitelj. Grafi prikazujejo primerjave med EURJPY & EURUSD in vse pare (vključno EURJPY in EURUSD).

Graf prikazuje kumulativne pips za vse pare in kombinirani EURJPY & EURUSD. Ta dva para sam presegel zmogljivosti vseh drugih parov. Ta grafikon je samoumevne in si lahko kliknite na sliko za povečavo.

Naslednji je račun rasti primerjavo. To je zelo realen in sem vzel vse ukrepe, da bi na tak način. Začela sem s snemanjem začetno Stop Loss za vsa naročila. Potem sem Pips izračunano vrednost za vsak par, ki temelji na vhodne cene v tem času. 1 pip ni preprosto enaka $ 1, z izračunom Pip Value, da lahko ugotovijo, Stop Loss na trgovino. Glede na tveganje%, sem nato izračuna vrednost $ tveganja na trgovino, ki temelji na trenutni lastniški. To je nato deljeno s Stop Loss za izračun število sklopov. To je povzročilo veliko, ki niso večkratniki števila 3, zato so se nato nekoliko popravljen, da se ujemajo "3 veliko" metodo. Dva dejavnikov sem menila, da so bile provizije in swap.

Spodaj je primerjava med dobička. Pri obravnavi vse pare skupaj 1. Dobiček cilj je najbolj dobičkonosna, vendar če upoštevamo EURJPY in EURUSD samo vidimo, da je vredno trgovanje 3 sklope način na teh parov.

Spodnja tabela primerja 1 sklop način in le 3 Lot metoda, ki temelji na posameznih parov. Na splošno je donosna za trgovanje s 3 veliko metodo, čeprav je prav tako donosen, če ste se odločili, da gredo za 1 denar veliko metodo uprave. 1 sklop način preprosto zahteva, odpreti trgovino z 1 sklop, ki imajo isti Stop Loss in 1. ciljni dobiček. Ta grafikon prikazuje tudi donosnost vsak par.

Naslednja skupaj chart pips seznam iz tedna v teden. Ne verjamem, da ta grafikon zahteva nobenega pojasnila pričakujemo, da bomo imeli enega precej negativen teden pa celotno mesec je bil pozitiven.

Zadnji grafikon v seriji je račun za rast EURUSD EURJPY in združevati različne stopnje tveganja.

Na podlagi podatkov, nad njo je povsem jasno, da dva para izstopa. Morda boste želeli začeti trgovanje teh par sam, kar pa ni narobe, ampak osebno bom le dodelila dodatno% tveganje za te pare in trgovine z drugimi pari manj splošno tveganje. GBPUSD, čeprav se zdi, kot slabo jabolko med drugimi, ima potencial. Z manjšimi tweaking in z analizo, upam, da ga spremeni nazaj v našo korist.

Variacije, ki je še v testiranju, je, da se premaknete Stop Loss, da Break Tudi kmalu po tem, ko je dosežena prva Dobiček Target. Ta analiza bi potrebovali več časa, saj sem, da ročno pogledati nazaj na vsaki trgovini.

Jaz sem tudi testiranje znotraj dneva strategijo, ki sem se zgodi, da opazite med gledanjem kart. Ta metoda je preprosta, a močna in sem lahko odprl klepetalnico za to. Kot ponavadi se ne zahteva nobenih kazalcev.

Vaši komentarji me spodbuja, da delo težje. Prosim, pustite komentar spodaj

Podobni Prispevkov:

Prejemanje Forex Signali, členih in najnovejše Analiza trga naravnost v mapi Prejeto z vpisom v nadaljevanju:
To Share:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Ta spletna stran uporablja IntenseDebate komentarje , vendar se trenutno ne naložijo bodisi zato, ker vaš brskalnik ne podpira JavaScript ali pa niso obremenitve dovolj hitro.

58 "3461 Pips EURJPY & EURUSD | Complete Poročilo Od januarja"

  1. Rytis 23. marec 2010 ob 07:05 #

    Strinjam se z vami firepips, da se premaknete Stop Loss, da Break Tudi kmalu po tem, ko je dosežena prva Dobiček Target.

    • FirePips 23. marec 2010 ob 07:13 #

      To je še vedno pod analiza, bom pustiti vsi vedeli, ko sem končal testiranje.

  2. Smithson 23. marec 2010 ob 08:10 #

    Odlične rezultate in analize Fire. Veselite se čez dan signale. Res cenim vaše delo.
    BTW, saj je ponedeljek (včeraj) Jaz sem, ki ne prejemajo signalov prek mojega e-mail.

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:40 #

      Iz neznanega razloga vaš e-poštni ni bilo na seznamu na Aweber. Sem jo dodal zdaj in bi morali imeti možnost, da prejmete e-pošto.

  3. Jenny 23. marec 2010 ob 06:48 #

    Awesome rezultate Fire. Ljubezen karte :)

  4. Mark 23. marec 2010 ob 06:55 #

    Bravo Dude!

    Moram ujeti le peščica tistih pešk. Ko ste rekli boste, da odprete klepetalnici znova?

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:43 #

      Ne vem točno, kdaj bi ... se tedne ali mesece ... sem druge prednostne naloge prav zdaj, in ko s pomočjo bom moral več časa, da ga nadaljuje.

  5. Jags 23. marec 2010 ob 06:59 #

    Preprosto najboljše rezultate, ki sem jih videl. Pozdravljam vas.

  6. Diet Pipsi 23. marec 2010 ob 07:04 #

    Seveda prepričajte! Tako kot smo dobili, kjer smo se udobno ravnanje vse to sedaj, boste morali iti in show-off, ki dokazuje, da lahko teče še več krogov okoli nas, v nov začetek in v živo sobo! LOL

    V vseh resnost, bi čez dan začnejo dodati to vrečo trikov je kul!

    Veselite se je - -

  7. Brian Campbell 23. marec 2010 ob 07:10 #

    Jaz sem samo odkrivanje tega bloga, tako da mi oprostite za prosi očitna. Vaši rezultati so zelo dobri. Kakšne metode uporabljate, da jih dobili?

  8. amdegia 23. marec 2010 ob 07:56 #

    Dragi Fire Pips .. Sem bil utrujaš, da narediš to od prvega dne. Res res appriciate. Vidiš zdaj nam daje dobro sliko o tem, kako je signal opravlja. Če ne storimo to bomo v temi.
    Torej, veseli, da si to ... veliko appriciate.
    PS zakaj dont smo trgovino drugih skupnih parov, kot Audusd in USDjpy?

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:01 #

      USDJPY tedensko gibanje ni dovolj velika. Jaz raje nameniti več sredstev, do drugih parov.

      AUDUSD in AUDJPY so trenutno na mojem spisku nadzorov.

  9. Wisemantrader 23. marec 2010 ob 08:08 #

    Čestitke FP,

    Ste naredili dobro delo. Lepo statistika .. Imam jasno sliko z vašo analizo .. Started od danes .. i samo trgovine EU in EJ .. kot moj najljubši par.

    Hvala za vaše signal. Res cenim ..

  10. jayakumar.N 23. marec 2010 ob 08:31 #

    Kaj u pomeni "korak Stop Loss, da Tudi Break"? Daj nekaj primerov U storitev pomaga lot.Advance Thanks -? JK

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:36 #

      Lets reči Buy EURUSD pri 1,3500 Stop Loss 1,3450 in dobička, ki je na 1,3550, 1,3600 in 1,3650

      Tako vemo, je, gremo Stop Loss na meji rentabilnosti, ko smo zadeti drugo tarčo 1,3600. Namesto tem gremo Stop Loss, da Break Tudi po prvem Target Dobiček 1,3550. To je še v testiranju, čeprav.

      Glejte http://forex.firepips.com/forex-signals/

      • Jayakumar.N 25. marec 2010 ob 08:21 #

        Kaj mislite s preloma?

        • liaueg 25 marec 2010 ob 08:46 #

          Hi,

          Premakni stoploss, da bi prekinil tudi pomeni, gibljejo vaš stoploss na odprto ceno.
          Na primer, vaša odprta cena je 122,75 Buy. Vi se boste premikali stoploss na 122,75.
          Na ta način, vam ne bo vse izgubi, tudi če je hit stoploss (razen morda swap vrednosti ali posrednik provizijo)

      • amdegia 29. marec 2010 ob 06:20 #

        Dragi FirePips ... morda bi lahko ustvarili jeziček ali gumb na glavni glavni vaše spletne strani z naslovom "Performance", pod katerimi se lahko prikaže vseh teh signalov rezultat. Prav tako se lahko posodobljene vsak teden ali tako z zadnjimi rezultati.
        Samo komentar ... kot newbies našli vašo stran ... thats na prvem mestu, da bo šel .. videti, kakšno rezultata lahko pričakujejo od vas signala ... to bo nato pripravi noter. plus svojo pristno.

        Cheers

        • FirePips 29. marec 2010 ob 06:37 #

          Nisem zaboj novo stran danes naslovom "Performance" .. čeprav je ta stran vsebuje samo povzetek poslov doslej.

          Popoln seznam je precej velik vsak teden in ne vem kako ga lahko predstavi na način, ki ne teče na 50 strani dolgo. Morda lahko dam povezavo za prenos excel datoteko z vsemi poklici.

          • amdegia 29. marec 2010 ob 07:07 #

            Najenostavnejši način je, da dispaly list excel .. ali celo posrednik izjavo (Spremenjen Seveda) ... samo preprosto lint, z datumi, parom, in dobiček ali izgubo clender
            Primer
            <Povezava odstranjena>

  11. jayakumar 23. marec 2010 ob 08:33 #

    Prosimo, kažejo, koliko najmanj dollor moramo uspeh v Forex trading.IS 100 $ ok.In vašem mnenju 1 sklop pomeni koliko? dati primer, če je možno priložite podpira posnetkov zaslona.

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:37 #

      Mate ... Predlagam, da se glasi drugi izdelki na mojem blogu in obiščite Babypips.com / šolo

    • Diet Pipsi 23. marec 2010 ob 10:19 #

      Hej jayakumar -

      1 veliko pomeni, ne glede na njihov pravilno velikost trgovina za stanje na vašem računu.

      Na forex je "standard veliko", vendar vam ne bo trgovanja "standard veliko" z 100 $ na računu. Microlot je tisto, kar boste želeli za to.

      Možno je, da začnete z $ 100, in trgovine s samo tam. Morate imeti posrednik, ki bo omogočal trgovanje z microlots, ampak vse, da se bo odprl 100 $ račun skoraj zagotovo bo. Tudi najmanjša velikost serije ni (1 cent na PIP), se bo precej veliko tveganje za to metodo, s samo 100 $.

      Vendar, ko imate občutek za platformo svojega borznega posrednika je, je bolje, da trgovanje v živo račun v peni položajih kot v trgovini demo računu. Če ste novi, boste skoraj zagotovo bo razstrelil svoj prvi račun. To je veliko bolje, da to stori s 100 $ do 10.000 $ IMO.

      Začnite z demo, in način trgovanja FP (ali izberite drug, če bi raje) in samo naredi to dosledno več tednov. Če ste zadovoljni z njim in se z vztrajanjem na to v celoti, nato pa začne z živo račun in peni položajih. Ko se mesec ali dva v to, in ste se izkazali za sebe, da lahko sledite metode trgovanja točno, nato pa lahko dodate nekaj več sredstev in začetek trgovanja večji.

      Metoda FirePips "bo relativno dolgo časa, da raste na pomembne zneske, če začnete s samo $ 100, vendar vam ne bo poraba zelo veliko časa za računalnikom vsak dan delam. Druge metode, ki bo rasla hitreje bo več svojega časa. Če imate več časa, potem boste morda želeli pogledati tudi v nekatere druge metode. To je mogoče z zmerno tveganje, vendar največ discipline podvojiti ta račun v krajšem obdobju, kot to metodo bo. In če lahko to dvojno enkrat, ga lahko dvojno dvakrat, in tako naprej. To je zelo možno, da začnete z 100 $ in bo 1.000.000 $, to preprosto vzame discipline in časa.

      Oprostite, če to ni več koristno, vendar ni točno odgovor na vaše vprašanje.

      • FirePips 24. marec 2010 ob 09:27 #

        Drug velik mate odgovor ... moramo, da se to v mesto, tako da lahko govorimo, da jo v prihodnje :)

  12. james 23. marec 2010 ob 08:49 #

    Premikanje stoploss za pokritje stroškov po TP1 hit je odlična ideja, mislim, da bo varoval veliko število dobička. Vsaka ideja diepepsi EA bo moral to funkcijo dodane?
    Kudos na vsa vaša hardwork!

    • Diet Pipsi 23. marec 2010 ob 10:03 #

      Ja, bo to enostavno veliko anksioznosti, ko je zadel prvi cilj, zato bomo vedeli, imamo dobiček zaklenjene noter Ampak nekateri od teh se bo nato prikazal le nas, da je prvi cilj, ne pa še vedno približno za velik denar na drugi in tretji ciljev. Nisem osebno preizkusil in hrani, ki zlasti zapis, ampak zagotovo nekaj.

      Medtem, če in ko FP pravi, da smo se sedaj dogaja, da to storite tako, bom mod EA takoj storiti na tak način.

      Seveda je možno postaviti selektor v njej, tako da lahko uporabnik, ki je tako ali tako, če se odločijo. Ampak sem bil sidetracked za malo tu, in jaz tega še niso storile nekatere druge stvari, da ga moramo že! Tako bo selektor možnost se navzdol na seznamu nekje. . .

      Ampak ne bom odstopajo od pravil, tako da, če FP pravi, da se spreminja pravila, bom naredil, da se spremembe takoj.

  13. andydoc 23. marec 2010 ob 09:41 #

    Hi Fire - Love, kaj delaš tukaj. Imam, skupaj z drugimi, so pomagali Eng s svojo EA, ki se oblikuje lepo. Vendar, kaj to je, kaže, da se res moramo biti sposobni, da izberejo za vsak par, ali v trgovini 1 ali 3 vpise in koliko tveganja, in v prihodnosti, kako ravnati s stop izgubo. Prav tako sem bil videti na možnosti za bolj prefinjene zadnjo stop, ki bi omogočila, da je treba ustaviti vlečena več od polovice prvotnega stop, ko je bil hit first TP, ki še vedno daje nekaj prostora za drugo mesto, s čim manjšimi izgubami pred TP2 povozili.
    Za moje strani sem zdaj dogaja v trgovini 2% glede na položaj na EJ in EU in 3% na TP1 le na CJ do nadaljnje analize popolna. To naj bi me> 6-krat zmogljivosti, če prevladajo enaki pogoji - Pipi 7822 proti 1221 za podobno zahtevo rob in manj časa na trgu.

    • FirePips 23. marec 2010 ob 12:17 #

      Dobro je slišati, da je Andy. Eng je tudi naredil veliko z EA.

  14. andydoc 23. marec 2010 ob 09:43 #

    Žal mi je, da se je 6% za CJ TP1 in 8700 Pips> 7-krat zmogljivosti

  15. richard 23. marec 2010 ob 09:50 #

    hi FP boš še naprej za posodabljanje teh kart ko napredujemo v prihodnost?

    • FirePips 23. marec 2010 ob 12:15 #

      Yup ... sem načrt, da jih posodablja tako pogosto, kot sem lahko. Čeprav mislim, da enkrat na mesec deluje bolje, saj bo nam dovolj podatkov za analizo.

  16. Barry 23. marec 2010 ob 11:11 #

    Kot so drugi povedali, da je super, da ste predstavili povzetek vaše rezultate, kot ste tukaj ... in so odlične rezultate preveč. Čestitamo!

    • Mark 23. marec 2010 ob 12:29 #

      Popolnoma se strinjam. Z analizo podatkov, kot je ta način naredi tako veliko smisla. Večina ljudi Seznam svojo trgovino na trgovinskih podatkov in nikoli ne more narediti vsak sklep iz nje.

      To je eden od razlogov, mislim, FP je boljši od nas.

  17. Ed 24. marec 2010 ob 01:21 #

    Strokovni nasvet FP ..
    Organizirajte za avtomatizacijo vaše klice in trgovine zapise v / celo iz zbirke podatkov. Uporaba robotov, da se prijavite širjenje, zdrs in dinamičen zgodovino multitrade črpanja. Uporabljajte Spreadsheets le za analizo in predstavitev.
    Dobro delo.

    Ed

    • FirePips 23. marec 2010 ob 08:55 #

      Hvala za predlog Ed ... mislim, da moram narediti več raziskav o tem.

  18. Mary McNamara 24. marec 2010 ob 01:31 #

    Hvala FirePips za vse veliko delo. Obstaja veliko od nas tukaj v Avstraliji, ki so si po zdaj. Všeč mi je skupnost podobno mislečih ljudi, ki prostovoljno delijo svoje znanje. Torej, hvala za vse druge "Bloggers", pa tudi. Upam, da bom lahko, da pomembne prispevke v neki fazi, ko je bolj izkušenim morda!

    • FirePips 24. marec 2010 ob 09:29 #

      Dobro, da toplota, ki Mary in cenimo vaše sodelovanje.

  19. murattt 23. marec 2010 ob 16:22 #

    Graf 2 pa pomeni, da ste jih naredili manj kot 5% od januarja?

  20. OzJames 23. marec 2010 ob 17:07 #

    Dobra analiza! Grafi so lažje razumeti kot samo P / L izjavo.

  21. @ VerdugoJones 23. marec 2010 ob 17:19 #

    To je prvič, da sem komentiral na svojem blogu, ampak sem hotel, da se vam zahvalil za zelo podrobno poročilo. To pove me dve stvari, če bi resnično želeli v trgovini Forex za življenje moram biti zelo disciplinirani v moji trgovanje navad in obdržati zelo podrobna poročila in podatkov, tako da sem lahko analizira in prepozna, ko sem negotov v nekdanji.

    Sem naletel svojem blogu pred nekaj tedni in so poskušali slediti ne samo vaše signale, ampak tudi poskuša bolje razumeti ceno ukrepe, ki jih vidite. Mislim, da je super, da ne razloži vse, ker je včasih bolje, da se naučijo z analizo, kot je ta, da enostavno Podrigivati ​​tisto, kar nekdo drug povedal.
    Hvaležen sem vam za delitev svoje misli z nami na svoj blog. Sem se veliko naučil iz te strani. Še enkrat hvala za vzeli čas iz vašega dneva za pomoč drugim.

  22. Cheetah 23. marec 2010 ob 05:48 #

    Moj prvi post. To je veliko storitev in velika poročila. Sledil sem za nekaj časa, vendar še vedno borijo z ukrepanjem vsake štiri ure. Veselim se več veliko zmogljivost in upajmo, da EA ali storitve auto trgovine. Novi email proces deluje dobro, je le približno pet minut zamude od vašega pošljete na moj prejeli. Včasih je bilo več kot eno uro, mislim, mail izgubil v trek iz Down Under v Kalifornijo. Cheetah

    • FirePips 24. marec 2010 ob 08:48 #

      Dobro je slišati, da boste prejeli e-pošto danes. Me veseli, da sem preselila v awber :)

  23. Angel 23. marec 2010 ob 07:52 #

    Sem šele en teden po znake. Ampak cenim veliko dela, resnosti in discipline. Hvala FirePips.

  24. Laranja 23. marec 2010 ob 20:55 #

    Moj prvi post tukaj.

    Great job! Sledim vaše posle, ampak jaz jih ne bi, ker mi ne zdi, da je moj račun, dovolj velika, da jih bodo upoštevale pravilno.

    Kakorkoli sem rdeče skrbno svojega študija in rezultate in so precej neverjetno ... Torej sem razmišljal o tem samo 1 cilj, ki nad rezultati.

    Običajno Stop Izguba je nekoliko večji od prve tarče. Pravite, da je za 1. cilj MM je SL = 1TG
    Torej, moje vprašanje je, bi morali zmanjšati SL na ravni Target ali pa nasprotno, povečanje cilj na velikost SL?

    Hvala!

    • FirePips 24. marec 2010 ob 08:40 #

      Težko je odgovoriti, ker nimam vseh testnih rezultatih, da ga potrdite.

      Iz grafa zgoraj temelji na preteklih poslov, kjer se lahko Stop Loss je lager od 1. Dobiček Target, če počakate 01:01 RR potem bi zamudite najbolj signale.

  25. Germán od Španije 23. marec 2010 ob 21:06 #

    FirePips in Diet Pipsi ste angeli! :) Congratz za odlično delo.

  26. Geoff 24. marec 2010 ob 07:14 #

    Zakaj ne samo nastavite račun in ga trgovino z myfxbook?

  27. Pete 26. marec 2010 ob 02:01 #

    upanje svoj seznam prijateljev zraste na več kot 10.000 potem skupaj bomo lahko premik na trgu ...:).

    • FirePips 26. marec 2010 ob 02:24 #

      Upam, da tudi Pete :)

      Čeprav v praktičnem smislu, to ne bo mogoče, bi vsi tekmujejo za isto ceno in trgovci dobili napolnjena pozno bi bodisi zmanjševali dobiček ali ne ustvarjajo dobička, odvisno od ciljnega dobička.

  28. Fxkiss 29. marec, 2010 ob 05:04 #

    Hello Fire,
    hvala za to veliko delo!

    Ko uporabite eno veliko metodo, ali to pomeni, da imate samo eno tretjino tveganja? Torej, če bi se enako tveganje kot pri 3 metodi veliko, bi lahko imeli 1290 Pipi na EUR / USD (v grafikonu vam pokaže, 430)?

    Regards Fxkiss

    • FirePips 29. marec 2010 ob 05:15 #

      Prav imaš. Če je tveganje še vedno bi moralo isto nato število pešk šel gor za 1 sklop metodo.

  29. thesmsguide 6. april 2010 ob 02:45 #

    Odlični rezultati za marec ... ampak je bila velika izguba konec je ... Lets upam, da bomo bolj v aprilu

  30. Comodoro 10. april 2010 ob 00:50 #

    Thanks Firepips

    Sem prejel vaše e-pošte in se mi zdi zanimiva, vendar do zdaj signale prispejo prepozno in me in ne morem poskusite na moji MT4.
    Upam, da vedo več o programu in njegovo moč elite dobili dobre rezultate.

    To je ideja!

    Lep pozdrav in čestitke

    Commodore

  31. mohanraj 17. april 2010 ob 12:18 #

    Hvala Firepips.
    Po vstopu v Elite Trgovci Club, prvi teden je donosno eno. Dobil sem 20% dobička svoj račun ta teden.
    Cenim vašo točnost v objavo signale vsake štiri ure.
    Great delo ..
    Keep it up ...

    Mohanraj.

  32. Tom 29. oktober 2010 ob 06:02 #

    Hi Firepips,

    delaš veliko delo tu ... Kaj pa bi trgovine kopirni stroj tako vsem, ki doesnt imel dovolj časa za ogled karte v določenem času prav tako sodelujejo v vašem signale, ki jih copiing vaše posle vam bo ...?


Leave a Reply