100 Comments 10 Mars 2010 100 Kommentarer

665 Pips | Forex Signaler 10 & 11 mars

Currency Trading Signals Vilken härlig dag vi hade, sammanlagt 665 Pips i senaste 24 timmarna, med en handel fortfarande. GBPJPY flyttade fint till vår fördel att nå alla tre resultatmål, gjorde EURJPY det till andra resultatmål och EURUSD & CADJPY infaller först resultatmål vardera.

Det finns mycket mer potential kvar i veckan och jag kommer att aktivt söker fler affärer.

Uppdatering vid 5 PM EST / 10 PM GMT / 0000 timmars Candle:

Order ID: 5 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,75 | Andra resultatmål nås på 100 Tidigare | Övriga avvecklas vid 35

Order ID: 6 | Uppdatering | $ CADJPY Sälj 87,60 | Första resultatmål nås på 40 Tidigare | För närvarande på den kritiska

Order ID: 7 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 | Första resultatmål nås på 40 Tidigare | Övriga avvecklas vid -10

Uppdatering på 9 PM EST / 2 AM GMT / 0400 timmars Candle:

Order ID: 6 | Uppdatering | $ CADJPY Sälj 87,60 | Första resultatmål nås på 40 Tidigare | För närvarande på den kritiska

Order ID: 8 | avvaktan | $ GBPJPY Sälj 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Ta Vinst: 70-140-210 Pips

Uppdatering vid 1 AM EST / 6 PM GMT / 0800 timmars Candle:

Order ID: 6 | Uppdatering | $ CADJPY Sälj 87,60 | Första resultatmål nås på 40 Tidigare | Flytta stop loss på 87,75

Order ID: 8 | Uppdatering | $ GBPJPY Sälj 134,60 | Flytta stop loss på 135,00

Uppdatering vid 5 AM EST / 10 AM GMT / 1200 timmars Candle:

Order ID: 6 | Uppdatering | $ CADJPY Sälj 87,60 | Första resultatmål nås på 40 Tidigare | Övriga avvecklas vid -15

Order ID: 8 | Uppdatering | $ GBPJPY Sälj 134,60 | Första resultatmål nås på 70 | Övriga avvecklas vid -40

Order ID: 9 | Beställ Avbryter Beställ | $ CADJPY Sälj 87,35 eller Köp 88,15 | Stop Loss: 80 Pips | Ta Vinst: 40-80-120 Pips

Uppdatering på 9 AM EST / 2 PM GMT / 1600 timmars Candle:

Order ID: 9 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,15 | För närvarande vid -10

Uppdatering vid 1 PM EST / 06:00 GMT / 2000 timmars Candle:

Order ID: 9 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,15 | Första resultatmål nås på 40 Pips | Flytta stop loss på 87,75

Order ID: 10 | Beställ Avbryter Beställ | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | Stop Loss: 95 Pips | Ta Vinst: 40-80-120 Pips

Order ID: 11 | Beställ Avbryter Beställ | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | stop loss: 115 Pips | Ta Vinst: 50-100-150 Pips

11 mar 2010

Uppdatering vid 5 PM EST / 10 PM GMT / 0000 timmars Candle:

Order ID: 9 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,15 | Första resultatmål nås på 40 Pips Tidigare | För närvarande på 10

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få f Ille d

Uppdatering på 9 PM EST / 2 AM GMT / 0400 timmars Candle:

Order ID: 9 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,15 | Första resultatmål nås på 40 Pips Tidigare | Flytta stop loss på 88,05

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få fyllas

Order ID: 12 | avvaktan | $ GBPJPY Sälj 135,10 | Stop Loss: 65 Pips | Ta Vinst: 70-140-210 Pips

Uppdatering vid 1 AM EST / 6 PM GMT / 0800 timmars Candle:

Order ID: 9 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,15 | Första resultatmål nås på 40 Pips Tidigare | Övriga avvecklas vid -10

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få fyllas

Order ID: 12 | Uppdatering | $ GBPJPY Sälj 135,10 | För närvarande vid -20

Order ID: 13 | Beställ Avbryter Beställ | $ CADJPY Sälj 87,80 eller Köp 88,25 | Stop Loss: 45 Pips | Ta Vinst: 40-80-120 Pips

Uppdatering vid 5 AM EST / 10 AM GMT / 1200 timmars Candle:

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få fyllas

Order ID: 12 | Uppdatering | $ GBPJPY Sälj 135,10 | avvecklas vid -65

Order ID: 13 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,25 | För närvarande vid -5

Uppdatering på 9 AM EST / 2 PM GMT / 1600 timmars Candle:

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få fyllas

Order ID: 13 | Uppdatering | $ CADJPY Köp 88,25 | avvecklas vid -45

Order ID: 14 | Beställ Avbryter Beställ | $ CADJPY Sälj 87,65 eller Köp 88,40 | Stop Loss: 75 Pips | Ta Vinst: 40-80-120 Pips

Uppdatering vid 1 PM EST / 06:00 GMT / 2000 timmars Candle:

Order ID: 10 | Uppdatering | $ EURUSD Sälj 1,3595 eller Köp 1,3690 | väntar på att få fyllas

Order ID: 11 | Uppdatering | $ EURJPY Sälj 122,95 eller Köp 124,10 | väntar på att få fyllas

Order ID: 14 | Uppdatering | $ CADJPY Sälj 87,65 | För närvarande vid -50

Om du är ny på vår blogg så kan du läsa Forex Signaler och Forex Signaler FAQ
Dela det:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Denna webbplats använder IntenseDebate kommentarer , men de är inte laddade för antingen din webbläsare stöder inte JavaScript, eller så laddades inte tillräckligt snabbt.

to “+665 Pips | Forex Signals 10th & 11th Mar” 100 Svaren till " 665 Pips | Forex Signaler 10 & 11 Mar "

  1. Heavenforex 10 Mars 2010 på 208: er #

    Order ID: 7 | Beställ Avbryter Beställ | $ GBPJPY Sälj 134,60

    endast en order?

  2. burn0050 10 mars 2010 på 209: er #

    Jag förstår inte:
    Order ID: 7 | Beställ Avbryter Beställ | $ GBPJPY Sälj 134,60 | Stop Loss: 70 Pips | Ta Vinst: 70-140-210 Pips

    Var finns köper del av detta OCO?

    Tack!

  3. Duke 10 mars 2010 på 209: er #

    Order ID: 7 [OCO] köporder saknas?

    • Duke 10 mars 2010 på 210: er #

      Åh korrigeras redan, bortse

  4. FirePips 10 mars 2010 på 214: er #

    Ledsen för förvirringen ... Jag kopierade gamla ordningen och glömde att ändra OCO till väntan.

    • liaueg 10 Mars 2010 på 220: er #

      Inga problem. Men jag tyckte det ordernummer 8 :)

      • FirePips 10 mars 2010 på 226: er #

        Jag har fixat det nu ... Tack för att märka :)

  5. David Funchess 10 Mars 2010 på 243: er #

    Varför är GBP / JPY 134,60 sälja och inte 134,660? Detta verkar vara en enorm skillnad?

    • FirePips 10 mars 2010 på 255: er #

      Det är bara 6 Pips skillnad. Den sista siffran är fraktionerad Pip.

  6. rentz07 10 mars 2010 på 310: er #

    För pågick i stället för OCO

  7. 10 januari mars 2010 08:09 #

    hej firepips. du säger att vinsten på 40-80-100 kärnor. tis innebär att jag köper tre gånger till exempel 5000 gbpjpy. Är detta korrekt?

  8. Stephan 10 mars 2010 kl 10:39 #

    Order ID: 8 | Uppdatering | $ GBPJPY Sälj 134,60 | Första resultatmål nås på 70 | Övriga avvecklas vid -40
    på mb handel på riktigt konto köpkursen var på låg 133,93, är normalt inte möjligt att nås först resultatmål.

    • Indy 10 mars 2010 kl 10:58 #

      Samma här. Min var låg på 133,92, och även med en 2-3 pip justering, ingen fylla. Men den FXDD, var den låga 133,88 så ganska stor skillnad där. Jag tror att jag kanske måste ge ännu mer utrymme för ett par som GJ. Det är också värt att notera att det finns tillfällen när jag är fylld och FirePips inte är det. Totalt sett är jag lite positiv nettoeffekt om verkställighet avvikelser. Jag misstänker att i slutändan kommer det inte att göra en enorm skillnad, så länge vi fortsätter att justera och finjusteringar.

      • FirePips 10 mars 2010 kl 11:05 #

        Min låg på TradeStation var 133,872 ... bra nog att stänga på 133,90.

        • Stephan 10 mars 2010 vid 11:31 #

          på vilken mäklare bygger ditt pris 133,872? du sa att ditt liv konton är dukascopy och mb handel.

          • FirePips 10 mars 2010 kl 12:12 #

            TradeStation.

            Jag handel med flera mäklare i taget och hålla tillgångar i olika valutor. Detta sätt jag kan använda på lång sikt i valutakurserna till min fördel, är det nästan som läge för handel.

      • bootyk 10 Mars 2010 kl 11:40 #

        Vad mäklare du skulle rekommendera? eftersom mina resultat på FXM handel har helt andra FirePips Performance Uttalanden! Jag startade sin verksamhet den FXM Handel med en Micro-konto, jag kanske ska ändra!
        Än för några förslag

        • Stephan 10 mars 2010 vid 12:17 #

          FXM samma som FXD24 är bucketshops, aldrig jag vill ha en verklig konto på denna dåliga marknadsgaranter för att han har manipulerat datafeed och många andra problem, är det starka ennough för mig att kämpa med marknaden, jag dont vill ha en mäklare som Kampen mot mig!

          • bootyk 10 Mars 2010 på 1226: PM #

            Så, alla suggestiions igen? Tack! ;)

    • bootyk 10 Mars 2010 på 1113: er #

      Samma på mitt konto, första målet inte nått!

    • Adrian 10 Mars 2010 på 605: PM #

      Jag hade en bottennotering på 133,89 bara trycka TP

  9. Stephens 10 mars 2010 vid 10:44 #

    Hej, gud jobb Yu gör bro. vilken tid på dagen du placera dagliga kommentarer här.
    det gäller

  10. bootyk 10 Mars 2010 på 1157: er #

    Hej Firepips,

    Först, Tack för dina signaler, började jag Trading ett tag sedan med olika men de flesta positiva resultat, jag har ett annat jobb, som jag älskar och jag vill inte ändra den för att titta på diagram och jag förlorade mycket tid i min Trading sessioner, det är därför jag började följa dig ... Återigen, Tack så mycket!

    En fråga, Finns det något sätt, att handel med bara en Lot, på en handel? På grund av Money Management ... jag är väldigt nöjd med dina signaler, men jag kommer att rädda mitt konto. speciellt när jag ser skillnaden i resultaten. Kan du beskriva varför 3 beställningar? Jo, Om du flyttar till stop loss efter det första målet, tjänat Du the Pips första målet, men Du förlorar den 2 och 3. Order av denna handel. Med bara ett handels-Du kan inte nå den här stora vinster, men på annat sätt Du förlorar bara en liten del ...

    • FirePips 10 mars 2010 på 1209: PM #

      Anledningen till att vi använder tre delarna är att fånga rörelser som senaste hundra kärnor. Genom att använda endast ett parti att vi kanske inte kan fånga sådana drag. Plus det är så jag testade det och det verkar fungera bättre.

      Om du är intresserad i handel med ett parti kan du försöka att släpa Stop-Loss. Jag har inte testat denna metod så jag kan inte riktigt förutsäga resultatet.

      • bootyk 10 Mars 2010 på 1223: PM #

        Tack för Din snabba svar, "I` d vilja handeln med denna typ, men jag ma lite begränsad med mina små konto ...

        • Diet Pipsi 10 Mars, 2010 kl 06:34 #

          Hej bytet -

          Någon flera veckor sedan noteras att i den veckan handel endast ett parti och avslutar det hela vid det första målet skulle ha varit mer lönsamt i den veckan. FirePips sa att han skulle börja att titta på och se om det verkade vara trenden. Men kort för att gå tillbaka över ett år veckor och analysera det, det finns inget sätt att veta annat än att hålla reda på den under lång tid.

          Personligen skulle jag bara släpa det stanna vid ungefär hälften av det första målet som mest. Annars alltför många stannar upp för små förluster som kan ha nått full målet. Men i själva verket tror jag att jag bara skulle sätta stopp och målet och låt den gå.

          Däremot ditt konto storlek behöver inte begränsar dina möjligheter att handla med den metoden, om du är under ungefär 500 dollar eller så. När FirePips säger handeln tre "delar" du bara handel 3 partistorlekar som är tillräckligt små att ett stopp av som inte är alltför stor risk.

          Det blir en begränsning om din mäklare konto inte är rätt för ditt konto storlek. Till exempel, om din mäklare: s minsta partistorlek är en hel del och de kommer inte tillåta en handel med något mindre än en full parti eller en minilot och låt oss säga att du har $ 1000, så har du fel konto. Fråga din mäklare för att ändra dig till ett mini-konto, och vara säker på att de tillåter dig att handel med microlot storlekar. På så sätt kan du handla oberoende av partistorlek du behöver för ditt kontosaldo enligt reglerna av risk.

          Nästan alla mäklare gör att du kan stänga 1 / 3 av ett öppet läge, så länge som uppgår till minst större än sina minsta partistorlek. Så om du kan öppna en position storlek tillräckligt liten för att möta risken regler men är fortfarande minst tre gånger din mäklare: s minsta handel storlek, kan du stänga 1 / 3 av det vid det första målet.

          Detta gör att du kan handeln FirePips metod precis som han gör, med mycket storlekssortering korrekt för ditt konto.

          IMO om du har mindre än ungefär 500 dollar det inte fungerar, eftersom 3 microlots i denna metod skulle kräva ungefär 500 dollar minimum balans igen IMO. Men något mer än ca $ 500 i en mini-konto som ger 0,1 minilot handel är acceptabel risk för denna metod. Återigen är detta bara min åsikt är det inte evangelium. . . :)

          Förhoppningsvis hjälpsam!

          • bootyk 10 Mars 2010 kl 07:31 #

            Än igen!

          • FirePips 10 mars 2010 på 1105: PM #

            Det är bra att ha dig tillbaka DietPipsi ... vi missade dig här :)

  11. Anthony 10 mars 2010 på 1103: PM #

    Vad gör u menar när u säga vila avvecklas vid -40

  12. Alberto 10 mars 2010 på 116: PM #

    Hej firepips:
    (Ledsen för min dålig engelsk)
    Jag har läst FAQ, men jag förstår inte den femte delen av signalen.
    Vad det betyder "ta vinst på 40-80-120"?
    Till exempel: köp CAD / JPY 88,15 ...
    Måste jag köpa tre gånger på 88,15 och lägg de olika ta vinst, med samma stop loss?

    köpa CAD / JPY 88,15 ta vinst 88,55 stop loss 87,45
    köpa CAD / JPY 88,15 ta vinst 88,95 stop loss 87,45
    köpa CAD / JPY 88,15 ta vinst 89,35 stop loss 87,45
    Tack för din tid

    • FirePips 10 mars 2010 kl 13:30 #

      Det stämmer. Vi tar vinster i steg.

  13. Adam 11 mars 2010 på 10:21 #

    EURUSD är bara studsar runt. Jag har inte gjort en bra handel hela denna vecka. Denna Grekland problem blockerar bra affärer. Får se vad som kommer att lösas.

    • Diet Pipsi 11 mars, 2010 på 1036: er #

      Hur Grekland problemet blockering bra affärer? Tråkigt att höra att du inte haft någon bra.

  14. BeginnerFromEurope 10 mars 2010 på 1146: PM #

    Hej firepips, tack för signaler. Jag är en nybörjare och jag har hittills ingen framgång med dina Sälj XXX eller Köp XXX signaler med min demo konto. Varför inte bara ge bara ett val? En annan fråga: har ni signaler för guld? tack på förhand.

    • FirePips 11 mars 2010 på 327: er #

      Ni syftar OCO order, dessa order att hjälpa oss att fånga rörelser som kan gå i båda riktningar. Det är en viktig del av min handel och ledsen kan inte ändra det.

      Guld är alltför flyktiga för att handlas på detta sätt. Jag tycker det är bättre att handla guld lång sikt.

  15. Ed. 11 mars 2010 00:12 #

    FP Hi - fortsätter spåra dig signaler .. och grattis på dagen ... önskar Id varit hälften så framgångsrik ... lol
    Tre frågor.
    1. med tanke på kontroversen om den relativa lönsamheten för 3 steg bleknar mot enda TP strategier .. om du har varken tid eller resurser till forskning och besvara frågan varför inte lämna ut fullständiga uppgifter från de senaste 6 månaderna som gör att din "studenter" göra de belopp för dig???
    2. Tror du det möjligt att införliva en IssueDate + Tid för alla signaler ID listor?
    Jag vet att en annan 1-2 fält i ett redan fullsatt post linje .. men jag tror skulle hjälpa dessa att ansluta sig till vecka sen .. med en potentiell 80-20 (normalt) uppdateringar för att mala igenom.?

    3. Alternativt kan du ha en "DATE" fältet i de olika signal uppdateringar du fråga ... minska certaily förvirring för mig LoL??
    Älska ditt arbete .. hålla upp den.

    • FirePips 11 mars 2010 på 324: er #

      1. Det är inte en kontrovers, 3 parti metoden fungerar bra. Någon annan metod kan endast optimera den ytterligare, men det betyder inte att vi för närvarande gör det fel.

      2. Menar du att lägga till 17:00 EST, i stället för 0000?? Jag kan göra det.

      3. Menar du på Twitter på FB? E-postmeddelanden har redan datum i ämnesraden.

  16. FirePips 11 mars 2010 på 3:19 #

    Bara av nyfikenhet ... vad är typiska "bullet-proofing" tillägg?

  17. Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 05:52 #

    OK, håller jag ett diagram över alla branscher, och uppdatera den när vi åker. Det är ett fint diagram, men det är alldeles för stor att försöka klämma in ett blogginlägg. Men jag har diddling med ett sätt att formatera den så att den kommer att visa veckans framsteg i korthet, uppdateras för varje bar.

    I nästa inlägg jag kommer att lägga upp vad jag har det såg ut för 0.400 bar. Sedan i ca 20 minuter eller så, kommer jag lägga upp den igen med hur det ser ut för 0800 bar.

    Om detta är användbart för någon, och om Firepips inte tycker att det är ett problem att se körs uppgår postat i bloggen för varje bar, kommer jag börja skriva dem bara några minuter efter jag har gjort alla lämpliga order och ting i mitt eget konto.

    Inga löften om att få varje uppdatering snabbt, och jag kan missa ett par särskilt under sömnen timmar. Precis som till exempel 1200 och 1600 barer i den tid jag normalt sover. Jag går upp och kontrollera vid lämplig tidpunkt, men ni förstår om jag somna om efter att ha tagit min trader, och sedan skicka dessa uppdateringar när jag vakna!

    Så. Feedback tack. . .

    • FirePips 11 mars 2010 kl 06:24 #

      Jag har inget emot att köra totalt .... Men är det inte tar lite för mycket utrymme?? ... Kanske en sammanfattning av sammanfattningen post kan vara bättre :)

      • Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 06:33 #

        Ja, och jag tycker inte om hur de kolumner (eller avsaknaden) inte radas upp, då det tar bort det tomma utrymmet i extra rader. Kinda strid med syftet med utrymmet i alla fall. . . .

        Tack för er OK, och jag ska prova det i en tätare, mer förkortat format.

      • favoured111 11 mars 2010 på 1138: er #

        Auto handel dessa signaler kommer att livet förändras för oss som är nya och har förlorat en hel del på egen hand. Jag vet att andra människor är intresserade av detta och jag ber er vänligt att det är.

        Snälla snälla snälla

    • Diet Pipsi 11 mars, 2010 på 610: er #

      OK, la jag bara för att de CADJPY OCO till min plattform, och ett par minuter Jag ska lägga upp min uppdaterade vecka aktuella summorna.

  18. Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 05:53 #

    Den här veckan hittills:

    420 Order ID: 1 - GBPJPY. . . 1 enhet på + 70
    1 enhet på 140
    1 enhet på 210
    Totalt = 420

    -105 Order ID: 2 - CADJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105

    -120 Order ID: 3 - EURJPY. . . 3 enhet vid -40 = -120

    -105 Order ID: 4 - CHFJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105

    185 Order ID: 5 - EURJPY. . . 1 enhet på 50
    1 enhet på 100
    1 enhet på 35
    Totalt = 185

    + 10 ordernummer: 6 - CADJPY. . . 1 enhet på 40
    2 enheter på -15, = -30
    Totalt = 10

    + 20 ordernummer: 7 - EURUSD. . . 1 enhet på 40
    2 enheter på -10, = -20
    Totalt = 20

    - 10 ordernummer: 8 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70
    2 enheter på -40, = -80
    Totalt = -10

    Order ID: 9 - CADJPY. . . Första resultatmål nås på 40

    Order ID: 10 - EURUSD. . . Plats för Fyll

    Order ID: 11 - EURJPY. . . Plats för Fyll

    Order ID: 12 - GBPJPY. . . New Order

    295 TOTALT stängt VECKA

  19. Vince 11 Mars 2010 kl 05:57 #

    Hej FP,

    Är det OK att nämna din webbplats på andra chattforum?

    Jag tycker det är bra det du gör, bara ville dela med andra människor.
    Jag vet att du inte handeln på lång sikt, men är det dumt att tro GY skulle gå bra under 118 under de närmaste 6 månaderna? Annan näringsidkare kallas denna idé nonsens.
    tack,
    Vince (Nya Zeelands kap)

    • FirePips 11 mars 2010 på 610: er #

      För all del ... :)

      GY på lång sikt .. jag har ingen aning .. om något skulle det vara rena gissningar ... jag har inte behärskar position handel ännu :)

      Förresten, kärlek Nz, speciellt den södra ön ... otroligt!

      • Vince 11 Mars 2010 på 918: er #

        ok tack FP - I'l sätter ordet ut.
        Jag har inte varit på södra ön ännu (varit här i 3år - Jag är från Storbritannien).
        Du tyckte tydligen det! vi bor i Auckland.
        tack igen för signaler, denna blodiga 135,10 dock!
        cheers,
        Vince

    • liaueg 11 mars, 2010 klockan 8:00 #

      Hej,
      Jag vet inte om det kommer att göra söder hela vägen till 118 men enligt min mening, är det möjligt. Om man tittar på Weekly diagram (från 7 juli), tycks det vara att göra en 5-våg stadigt, så det är möjligt att det kommer att gå under 118 sex mån tid
      Men det är bara min bedömning som jag vara fel med den våg räknas.
      Dessutom, om man tittar på de veckovisa diagrammet och alla pivot höga kan du rita en rak linje genom dem. Det kan vara en potentiell stödnivå och om det inte har brutits, finns det möjlighet att GY gå söderut.

      • liaueg 11 mars, 2010 på 821: er #

        Oj, jag menar motstånd nivå och inte stödnivå :)

      • Vince 11 Mars 2010 kl 09:16 #

        hej Liaueg,

        Tack för ditt svar, ja det är precis vad jag menar - den programpunkt jag har (Vinst Källa)
        har förklarat slutförde vi den 4: e vågen på 163 och det är att förutsäga den 5: e våg någonstans under 118.
        När jag tittar på de veckovisa diagrammet - det ser jag att den 4: e vågen kan vara från 210 - bara en utsträckt en, och den 5: e våg är det 118?
        GU på månadsbasis ser bättre för den 5: e vågen under 148 också - bara en tanke ..
        cheers,
        Vince

        • liaueg 11 mars 2010 kl 10:03 #

          Hej,
          Om du frågar mig, att räkna våg är mycket subjektiv. Inuti en 5 vågor, kan det också finnas en hel del subwaves som också antingen göra en 5-vågor eller en 3-våg korrigeringar.

          Anyway, jag tittar på 210 sortiment som en Wave 2, 118 som W3 och 163 som Wave 4. Således Potentiella W5 borde gå lägre än 118.

          Men jag kan ha fel så vad du påpekade att 210 kan vara W2 och 118 som W5. Om så är fallet när W5 är på 118, då vi kommer att se GY skjuta uppåt tidigare 190 :)

  20. Diet Pipsi 11 mars, 2010 vid 6:00 #

    Jag har jobbat på det lite med en Alpari UK demo-konto och har inte lyckats få det att fungera. Min partner och jag fokuserar nu på en annan EA för en helt oberoende strategi, och jag ber om ursäkt för att ha varit begränsade till en vecka eller så :)

    Så, ledsen inget att rapportera på utvecklingsområdet.

    Jag måste erkänna, jag har ingen aning om vad du menar med "kommersiella" bullet-proofing "kod tillägg" och så jag antar att jag måste säga nej till det! Men om du upplysa mig, kanske jag kunde svara ja. . . :)

  21. Diet Pipsi 11 mars, 2010 på 616: er #

    Den här veckan hittills (som i 0800 bar, torsdag 3-11-10):

    420 Order ID: 1 - GBPJPY. . . 1 enhet på + 70
    1 enhet på 140
    1 enhet på 210
    Totalt = 420

    -105 Order ID: 2 - CADJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105

    -120 Order ID: 3 - EURJPY. . . 3 enhet vid -40 = -120

    -105 Order ID: 4 - CHFJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105

    185 Order ID: 5 - EURJPY. . . 1 enhet på 50
    1 enhet på 100
    1 enhet på 35
    Totalt = 185

    + 10 ordernummer: 6 - CADJPY. . . 1 enhet på 40
    2 enheter på -15, = -30
    Totalt = 10

    + 20 ordernummer: 7 - EURUSD. . . 1 enhet på 40
    2 enheter på -10, = -20
    Totalt = 20

    - 10 ordernummer: 8 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70
    2 enheter på -40, = -80
    Totalt = -10

    + 20 ordernummer: 9 - CADJPY. . . 1 enhet på 40
    2 enheter på -10, = -20
    Totalt = 20

    Order ID: 10 - EURUSD. . . Plats för Fyll

    Order ID: 11 - EURJPY. . . Plats för Fyll

    Order ID: 12 - GBPJPY. . . Närvarande på -10

    Order ID: 13 - CADJPY. . . New Order

    315 TOTALT stängt VECKA

  22. Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 06:46 #

    Kanske detta format kommer att bli lättare att läsa, och det tar mindre plats -

    Den här veckan hittills (som i 0800 bar, torsdag 3-11-10):

    420 Order ID: 1 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70, en enhet på 140, en enhet på 210, = 420
    -105 Order ID: 2 - CADJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105
    -120 Order ID: 3 - EURJPY. . . 3 enhet vid -40 = -120
    -105 Order ID: 4 - CHFJPY. . . 3 enhet vid -35 = -105
    185 Order ID: 5 - EURJPY. . . 1 enhet på 50, en enhet på 100, en enhet på 35, = 185
    10 Order ID: 6 - CADJPY. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -15 (till -30), = 10
    20 Order ID: 7 - EURUSD. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    -10 Order ID: 8 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70, 2 enheter till -40 (till -80) = -10
    20 Order ID: 9 - CADJPY. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    Order ID: 10 - EURUSD. . . Plats för Fyll
    Order ID: 11 - EURJPY. . . Plats för Fyll
    Order ID: 12 - GBPJPY. . . Närvarande på -10
    Order ID: 13 - CADJPY. . . New Order

    315 TOTALT stängt VECKA

  23. Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 06:47 #

    OK, tack för att ta bort den fula en! Hur är det här?

    • FirePips 11 mars 2010 kl 06:54 #

      Ja ... det ser mycket bättre.

      • Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 07:04 #

        OK, cool. Tack.

        Och ledsen för det extra arbete jag sätta dig i den sista 10 minuter på att rengöra min röra. . . :)

        Jag tror att tiden på baren är en bra sak, samma anledning jag en gång bad dig att ta en timme i baren i Twitter uppdateringar. Men jag tror att jag kommer att ta ut den dag, bara för att några av världens skriver månaden först sedan dagen, men resten av världen är van vid att skriva den dagen först sedan månad. Och mitt syfte är att hjälpa, inte att förväxla.

        Dessutom kan vem som helst efter det att bloggen inte inte vet vilken timme bar jag menade utan den tiden, men alla måste veta vilken dag vi är på när man går in i varje dags inlägg.

        Jag kanske ska försöka stava månaden för att lindra förvirring.

        Det är fantastiskt hur mycket tid vi kan ha på våra händer när vi bara handlar 4-timmars bar - -

        Du vet FP, jag tackade dig privat, men jag kan inte minnas att jag någonsin tackat dig offentligt för allt du gör. Jag är säker på att du har dina skäl, och är uppfyllda för att göra det på ditt eget sätt. Men det är mycket hjälpsam, och jag vill tacka er här nu för allt du gör.

        • FirePips 11 mars 2010 på 810: er #

          Det var inte så mycket problem som du gick igenom att lägga upp alla tillsammans :)

  24. Anthonhy 11 mars 2010 på 901: PM #

    Brand kärnor hur kommer kosten pipsi: s resultat inte få upp till 665 utan snarare 315

    • Diet Pipsi 11 mars, 2010 kl 10:28 #

      Eftersom FirePips talade om vinst på bara den dagen. Han sade:

      "Vad en härlig dag vi hade, sammanlagt 665 Pips i senaste 24 timmarna, med en handel fortfarande på."

      Mitt räkna är kumulativt från veckans början, och vi hade haft 3 fullt stopp-förluster redan i vecka under föregående 24h period.

      But on the day Fire reported, we had two winners in a 12-hour space that went for the full monty, each hitting the third target. That was +420 and +185. We had also closed out the EURUSD for a +20, and had CADJPY still open with +40 in the bank on the first target and at break even on the rest. +420 +185 +20 +40 = +665.

      Now of course one might ask why FP didn't head-up the blog for the 8th with a headline that said "Wow! We lost -330 pips yesterday." But certainly no one would get any benefit from that!

      My count does match FirePips count for the day for the time it was posted.

  25. Diet Pipsi 11 March 2010 at 10:10 am #

    This week so far (as of 1200 bar):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    ……….Order ID: 13 – CADJPY . . . Currently at -5

    +120 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

  26. john 11 March 2010 at 9:17 pm #

    Pls I could see that Diet pips performance is reading +315 while at the top of this page we could see +665? why is this so?

    • Dexnini 11 March 2010 at 10:24 am #

      +665 was for the first day of the week

      • Diet Pipsi 11 March 2010 at 10:34 am #

        Or actually, it was for the second day. But you are correct, it was only for that day's gains, and by my count, the number was correct.

        John, see my response to Anthony for the complete breakdown if you like to.

      • favoured111 11 March 2010 at 11:22 am #

        Hello Friends,

        Please could we get together to ask FirePips to start autotrading these signals for us. Even with a small charge will be good and still very good for some of us who are new to forex and are not yet benefiting from this miracle.

        Please I need your comments

        • ein 15 March 2010 at 1:27 am #

          I concur!! FirePips should be compensated for the monetary and intellectual gains he provides.
          -Ein

      • favoured111 11 March 2010 at 11:25 am #

        How do we get this our God sent Man to start auto trading for us. I have asked him for that and I believe he is out to help.

        Could interested people indicate as for us to push this forward. We can really benefit from this revelation.

        Tack

  27. Ed K 11 March 2010 at 12:35 pm #

    Hey Firepips,

    What trading platform/software do you use? Metatrader says they do not honor OCO trades.

    Tack

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 2:49 pm #

      While waiting for FP's response, I can say that many times he has been asked this and says he has several live accounts, and none are on MetaTrader platforms. I am aware of no MeteTrader broker offering OCO orders, because it is a limitation in MetaTrader.

      Further, if you put in both orders with the intent that you are just going to cancel the other one yourself after one triggers, you'll also run into a problem there. With most US brokers anyhow. They will not even let you place both orders (due to another limitation in MetaTrader regarding the no hedging rule).

      Best workaround is to use alarms, about 10 pips inside the price either way, and when an alarm goes off, then you come and place the order for one direction or the other.

      Someone has written a script to assist with the order entry, but I did not test it. His name on this board is Felipe.

      Someone else has written an EA that is to work with Google Docs that will place the orders for you, I have not tested it either. His name on this board is Guan.

      And I wrote an EA to enter the trade and manage it, which works perfectly on one of the brokers I use it with (FXDD) but I am still testing it to try to get it to work with another of my brokers (MBTrading). It should work on any 4th decimal broker. Try it in demo first, of course, and use at your own risk! But it may help you exactly.

      If you go to the downloads tab at the top of the page, you will see it there to download it.

      Hopefully helpful.

  28. Diet Pipsi 11 March 2010 at 2:39 pm #

    This week so far (as of 1600 candle):

    +420…Order ID: 1 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 1 unit at +140, 1 unit at +210, = +420
    -105….Order ID: 2 – CADJPY . . . 3 units at -35 = -105
    -120….Order ID: 3 – EURJPY . . . 3 units at -40 = -120
    -105….Order ID: 4 – CHFJPY . . . 3 units at -35 = -105
    +185…Order ID: 5 – EURJPY . . . 1 unit at +50, 1 unit at +100, 1 unit at +35, = +185
    +10…..Order ID: 6 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -15 (for -30), = +10
    +20…..Order ID: 7 – EURUSD . . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    -10……Order ID: 8 – GBPJPY . . . 1 unit at +70, 2 units at -40 (for -80), = -10
    +20…..Order ID: 9 – CADJPY . . . 1 unit at +40, 2 units at -10 (for -20), = +20
    ……….Order ID: 10 – EURUSD . . . Waiting for Fill
    ……….Order ID: 11 – EURJPY . . . Waiting for Fill
    -195….Order ID: 12 – GBPJPY . . . 3 units at -65 = -195
    -135….Order ID: 13 – CADJPY . . . 3 units at -45 = -135
    ……….Order ID: 14 – CADJPY . . . New Order

    -15 TOTAL CLOSED ON THE WEEK

    • Alvin 11 March 2010 at 2:49 pm #

      Running REd…haha…Let's turning green

  29. igit 11 March 2010 at 5:11 pm #

    Order ID: 11: Order Cancels Order: EURJPY: SELL 122.95 or BUY 124.10, Stop loss 115pips

    Dont know the pending order to place for the sell and the buy for EURJPY ?

    Is it a sell stop or a sell limit and a buy limit or a buy stop? which is it, the stop or the limit?

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:28 pm #

      All trades called in this method are always Stop orders when they are first posted. You place a Buy-Stop and a Sell-Stop (if your broker lets you place both, some don't, more on that in a moment).

      Later on after a signal has been called, if you missed it at the beginning of the bar, then there are times when you would use a Limit order, and times when you would use a Market order. But when the signals are first given out, and neither entry price has yet been touched, then Stop orders are what to use.

      Elsewhere in this same date of blog entries I talked about using alarms on your platform if you are using a broker that does not let you place both a Buy-Stop and a Sell-Stop at the same time. I won't re-hash it here, but it is on this same page of entries.

    • FirePips 12 March 2010 at 6:37 am #

      Broker give different names to their types and it can confusing at times.

      All signals are basically Pending Orders, waiting to be triggered at the entry price mentioned.
      They are not market orders.

      The best way to find out what order type you need for your platform is to contact broker's support people via chat. They are generally very helpful even if you are on demo.

  30. lnfx2009 11 March 2010 at 6:04 pm #

    hey firepip!

    On the cad/jpy sell at 87.65 that was filled. wud u keep this trade in? it did go 60 pips against and is now retracing…….i cant make up my mind!!!u have great patience!

    Many thanks for the trades….im learning so much! :)

    • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:21 pm #

      Generally, you need to determine the stop-loss before entering the trade, and then generally, you stick with it and whatever happens happens. You need to not keep second-guessing a trade prematurely.

      There are times when the market proves out that it just is not moving, or is moving indecisively, and then FirePips calls to tighten the stop sometimes. I've never seen a call on this board to just close a trade, only to tighten the stop.

      Plus on this board, that I have seen, FirePips never closes a trade or moves a stop before the next bar, when he can tell everyone the same thing.

      Just my observations, not meaning to answer for FP.

      Hopefully helpful – -

      • lnfx2009 11 March 2010 at 6:31 pm #

        Thanks for the message!

        Yeah I usually pull it early but today Im trying to hang in for the full amount of 75SL!

        I usually pull it and then when I check back it has turned around!

        Happy pipping! :)

        • Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:42 pm #

          And don't you just HATE IT when that happens? I don't ever kill them early anymore, but I had one where I hit the stop-loss by 1 pip over, and FP missed the stop by a pip or two, and his turned around and hit the first target.

          But it also happened a week or so ago where he called to move the stop, when I wasn't here for an hour or so and missed that call. When I saw the call an hour late, price had already passed the stop price (and next bar he reported closing out) but I was still in and it had retraced back towards profit. When I saw the call, I did go ahead and move my stop to the point he called, but it never went back to the stop out, and went all the way to all three targets.

          And you just gotta LOVE when THAT happens!!

    • FirePips 12 March 2010 at 6:31 am #

      Tyvärr kunde inte komma tillbaka till dig i tid. Som Diet Pipsi redan nämnt att jag väntar på eventuella förändringar fram till slutet av ljuset.

      Anledningen till att jag gör är att det är en del av min handel plan och mitt mål är inte att avvika från den. Även det hjälper mig att undvika att titta på priset hela tiden.

      Återigen om du fortsätter att göra alltför många skönsmässigt hur skulle du verkligen vet vad som fungerar och vad som inte.

  31. Diet Pipsi 11 mars, 2010 vid 6:11 #

    Den här veckan hittills (med 2000 ljus):

    420 ... ordernummer: 1 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70, en enhet på 140, en enhet på 210, = 420
    -105 .... Ordernr: 2 - CADJPY. . . 3 enheter på -35 = -105
    -120 .... Ordernr: 3 - EURJPY. . . 3 enheter på -40 = -120
    -105 .... Ordernr: 4 - CHFJPY. . . 3 enheter på -35 = -105
    185 ... ordernummer: 5 - EURJPY. . . 1 enhet på 50, en enhet på 100, en enhet på 35, = 185
    10 ... .. ordernummer: 6 - CADJPY. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -15 (till -30), = 10
    20 ... .. ordernummer: 7 - EURUSD. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    -10 ... ... Ordernr: 8 - GBPJPY. . . 1 enhet på 70, 2 enheter till -40 (till -80) = -10
    20 ... .. ordernummer: 9 - CADJPY. . . 1 enhet på 40, 2 enheter till -10 (till -20), = 20
    ... ... .... Ordernr: 10 - EURUSD. . . Plats för Fyll
    ... ... .... Ordernr: 11 - EURJPY. . . Plats för Fyll
    -195 .... Ordernr: 12 - GBPJPY. . . 3 enheter på -65 = -195
    -135 .... Ordernr: 13 - CADJPY. . . 3 enheter på -45 = -135
    ... ... .... Ordernr: 14 - CADJPY. . . Närvarande på -50

    -15 TOTALT stängt VECKA

  32. MARIUS 12 mars 2010 på 411: PM #

    Till dag jag lägger ID 15 GBPJPY 3 beställningar köpa stoppa 136,90. Min mäklare MasterForex öppna när priset 136,83 (7 kärnor spread) I fucher jag masten plats Ordin ex. 136,97?
    Jag vinner för första position 7,72 dollar men för position 2 och 3 jag vinner 5,07 och 4,42 dollar.
    DU EFTER ATT LÅTA för nära tabell 2 och 3.
    HÄLSA MARIUS

    • FirePips 15 mars 2010 kl 04:31 #

      Beställ ID 15 var stängd 2 ljus före slutet av veckan. Jag tycker inte om att hålla handlare öppet under denna tid i slutet av veckan.

      Låt mig veta om detta vettigt.

  33. Dave 12 mars 2010 på 242: PM #

    Hej Firepips, tack för det första du för att tillhandahålla den tjänst som du gör.
    Om du inte har något emot Jag har ett förslag för att förbättra den?

    Du säger att du har lyckats undvika en del att förlora affärer genom att använda ditt eget omdöme den här veckan, så bra gjort för det, men du har också missat några bra vinnare.

    Om du hade postat den köpsignal för CAD / JPY @ 88,30 igår (16,00 bar) som nu har drabbats 8950 3. Mål du skulle vara 240 kärnor vinst. Har du inte lägga det på att paret har förlorat 405 kärnor hittills den här veckan och orsakade en psykologisk spärr mot handel med den?

    Jag vet att du gav upp för handel med GBP / USD eftersom det gav en viss förlust en vecka men det har gett upp 300 kärnor på första säljsignal i veckan träffa alla tre mål och dessutom drabbades 1. Målet på 2. Signalen i veckan och har drabbat det första målet från 08:00 signal denna morgon så totala vinsten den här veckan om kabel enbart 400 kärnor. Det gav också liknande kärnor förra veckan.

    Jag ser det inte funnits några signaler för CHF / JPY efter första förlust den här veckan och paret har gett upp 120 på säljorder 16,00 bar på 8: e och 120 på köpsignal från 16,00 den 10. Så denna vecka totalt för missade paret 240 kärnor.

    Så totalt missat kärnor denna vecka för att ni inte skicka signalerna är cirka 880.

    Tro inte jag har en gå, men jag tycker du ska hålla sig till planen 100% så anhängarna av denna stora webbplats har en god chans att göra några allvarliga kärnor.

    Trading samtliga signaler sista faktiskt avslutade veckan med 730 kärnor vinst detta berodde på alla de stora drag som hände på fredag efter att du hade gett upp email signalerna. Bra gjort att komma tillbaka i sadeln denna vecka.

    Hör av dig dina tankar.

  34. FirePips 10 mars 2010 vid 12:29 #

    Prova någon ECN mäklare .... Jag tycker att av alla ECN mäklare MB Trading har den lägsta saldo konto öppnande.

  35. bootyk 10 Mars 2010 vid 12:59 #

    I `m på google ett tag nu, hittade en ECN Broker MB Trading, där jag kan öppna mini-konto, inte så lätt ;)

  36. FirePips 10 mars 2010 kl 13:02 #

    http://www.mbtrading.com/forex.aspx

    Alla transaktioner registreras i mini massor ... bara att öppna ett demo konto och du kommer se.

  37. Diet Pipsi 10 Mars, 2010 på 656: PM #

    http://www.mbtrading.com/fx

    Alla konton mini-konton med MBTrading, oavsett hur mycket pengar du har. En "standard" parti är $ 100,000 valuta. På MBT's plattformar, när du skriver in "en massa" vad som får handlas är $ 10,000 valuta, som en minilot av standard handel storlekar. Och de tillåter handel så låg som en microlot, som du skulle komma in som 0,1 mycket på deras plattform. När du väl komma förbi denna förvirring är det enkelt.

  38. bootyk 10 Mars 2010 på 116: PM #

    Jag har redan öppnat ett Demokonto på MB Trading, men jag kan inte lista ut på deras hemsida, vad är minsta insättning ... Jag kommer att starta mycket små efter Demoing på en ny mäklare, beause av skillnaden mellan live och demo ... Än igen!

  39. bootyk 10 Mars 2010 på 2:57 #

    Ledsen för att störa dig igen, jag testa demo-konto för MB Trading just nu. Jag kan inte ange en OCO Order, få ett felmeddelande "För många beställningar" Är det på grund av hedging är inte tillåtet?

  40. Diet Pipsi 10 Mars, 2010 på 651: PM #

    Ja, exakt. MBTrading tillåter inte säkring, och även om du inte vill fylla båda order kommer den inte ens tillåter att du placerar både beställningar. Den bästa lösningen är att placera ett larm om vardera riktningen, cirka 10 kärnor insidan av utlösningspriset. Detta sätt när larmet går, kan du komma och sätta i den ordning i den riktningen. När en riktning triggers, ta sedan bort den andra larm.

    Detta är dock egentligen inte en MBTrading begränsning, är det en MetaTrader begränsning. Jag vet ingen MetaTrader mäklare som erbjuder OCO beställer rätt på deras plattform.

    Du har förmodligen fått veta vid det här laget är MBT minsta insättning $ 500.

    And no matter how big your account is, with MBT all accounts are traded in minilots. With $500, for Firepips method, IMO you should start by trading 3 microlots, which you would enter on their platform as .3 That way, you can close .1 at each target, and .1 is the smallest they allow. And that way .3 is the max you lose on ones where we hit a stoploss.

    Hopefully helpful -

  41. bootyk 10 March 2010 at 7:24 pm #

    Thanks for your help, that website is nice, but a little bit confusing, usibility is terrible, and i am no internet-noob… i´m already on demo mode, but i can't set an OCO-Order. Error message: "too many trades" Maybe it is not allowed on MB Trading? Do you know about?

  42. bootyk 10 March 2010 at 7:26 pm #

    Ah you already answered! Thanks very much, I will do it in this way, setting alarms, turning off my monitors …

  43. bootyk 10 March 2010 at 7:42 pm #

    already answered, thanx a LOT! ;)

  44. Diet Pipsi 11 March 2010 at 6:03 am #

    Thank you, it is nice to be missed. It hasn't seemed to me that I haven't been here, because I'm on Twitter at the right time every bar. But between being sick with cold and flu, and my partner and I focusing on another EA that we've been messing with for months now, I guess I have not contributed much . .

    Förlåt!

    Glad to be missed, and thank you for the welcome here – -


Lämna ett svar