186 Comments 9 April 2010 186 Kommentarer

Vi presenterar FirePips Elite Traders Club

Jag har en mycket spännande tillkännagivande att göra i dag. Från och med nästa vecka jag inbjuder alla att delta "FirePips Elite Traders Club"

Visionen av en klubb är att föra samman aktörer som är passionerade och engagerade i handel, förse dem med rätt verktyg och förvandla dem till professionella handlare.

Denna klubb tar signalen tjänsten till en ny nivå genom att lägga flera viktiga funktioner normalt inte tillhandahålls av någon annan tjänst som jag känner till.

Funktioner och egenskaper:

1. Exklusiv tillgång till alla signaler

2. Trading psykologi Coaching

3. Forskning och Idea Lab

Exklusiv tillgång till alla signaler

Från nästa vecka alla klubbmedlemmar har exklusiv tillgång till signaler. Jag vill främst fokusera på EURJPY och EURUSD men kommer att fortsätta att ge ut alla signaler för alla de andra paren som vanligt.

Trading psykologi Coaching

Vi vet alla hur viktigt detta är, men de flesta branscher tillbringar minst tid jobbar på det. Orsak, de vet inte vad jag ska göra exakt. Jag ska ge konkreta övningar och metoder som jag personligen använder, det hjälper dig att utveckla rätt mental ram.

Forskning och Idea Lab

Vi arbetar tillsammans som ett team för att skapa nya strategier och affärsmodeller baserade på dem. Jag ska dela min andra metoder för swing / position trading och alla skulle ha nytta baserat på deras deltagande.

Övergripande mål är att ge lönsamma signaler, hjälper dig att utveckla rätt inställning och sedan ge nya idéer att ta med dig hem, fylla i cirkeln för att bli framgångsrik handlare.

Begränsad Medlemskap Spots

Club medlemskap är bara öppen på kommande Sun från 5:00 EST / 10 PM GMT till 9 PM EST / 2 AM GMT (4 h fönster). Fler medlemskap platser kommer att öppnas i framtiden. Om du inte kan gå med nu, då vänta till nästa intag, om det kan veckor eller månader innan det händer. Notera att jag får stänga fyra timmars fönstret tidigt om jag tror att jag har nått tillräckligt med medlemmar.

Jag är en en person team och det finns bara så många personer jag kan jobba med samtidigt. Därav min fokus ligger på kvalitet snarare än kvantitet. Jag är säker på att de flesta skulle uppskatta detta.

Betalningsmetoden är via Paypal och kreditkort endast i detta skede. Klubben Avgifter är USD249 per månad och EA är USD49 per månad. Du skulle behöva teckna separat för varje tjänst. För att använda EA du behöver Club medlemskap först.

Prestanda

Nyligen publicerade jag prestanda analys av alla transaktioner fram till förrförra veckan. Den här veckan har bara gjort dem bättre.

Bara för att snabbt sammanfatta igen, hittills har vi 3.486 punkter på EURJPY & EURUSD och 2.171 Pips på alla par (sedan jan 2010). Jag ska fortsätta att ge signaler för alla par som vanligt, även om min huvudsakliga fokus kommer att ligga på EURJPY och EURUSD.

Expert Advisor

Första versionen av EA kommer att släppas på Sun / mån och kommer att omfatta gratis testperiod för en vecka med något att betala i förskott. Jag är fortfarande arbetar på VPS lösning och kommer att hålla er uppdaterade. Under tiden hålla handel som du normalt skulle göra.

Inte klar att ta farväl

Även om de flesta av er kommer att gå med i klubben, är jag rädd vissa människor fortfarande kommer att missa. Om du råkar vara en av dem så låt mig berätta att jag har något för dig också.

Jag nämnde detta tidigare, har jag jobbat på en intra-day strategi, jag planerar att öppna en levande handel plats för den någon gång i framtiden. Denna gång jag planerar att avslöja den strategi så att du kan lära och ändra efter själv. Men detta kommer inte att vara möjligt utan ert stöd och uppmuntran. ETA på det är 6-8 veckor. Under tiden planerar jag hålla om utstationering intressanta artiklar.

Varför gör jag detta?

För några dagar sedan jag skrev om potentiella investerare som är intresserade av min metod och signaler. Alla detaljer är nu slutfört och snart ska jag börja handla med dem, och det är endast meningsfullt att ge signaler privat. Detta medför också mig ett steg närmare mitt långsiktiga mål. Även om detta inte var en del av den ursprungliga planen när allt började, men här är vi och jag hoppas verkligen att fortsätta att få ert stöd.

Jag skulle uppskatta det positiva och konstruktiva kommentarer.

Dela det:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • MisterWong
  • Tumblr
  • NewsVine
  • LinkedIn
  • Diigo
  • Add to favorites
  • MySpace
  • Propeller
  • Yahoo! Buzz
  • BlinkList
  • Tipd
  • FriendFeed
  • blogmarks
  • connotea
  • Identi.ca
  • email

Denna webbplats använder IntenseDebate kommentarer , men de är inte laddade för antingen din webbläsare stöder inte JavaScript, eller att de inte tillräckligt snabbt.

to “Announcing FirePips Elite Traders Club” 186 Svaren till "presenterar FirePips Elite Traders Club"

  1. REM 9 april 2010 05:34 #

    Jag tror det ok att ta betalt för dina signaler men jag uppriktigt tror att du och dina nyfunna partner laddar för mycket och jag tror också när vi växer tillsammans kan ni slutligen att debitera kostnaden din ber om nu. Personligen tycker jag att du ska tänka över marknadsföringsstrategin för FP .... Ni borde göra det överkomligt för alla, även de små killarna som bara startar med en mini-konto eller en nybörjare som håller på att lära sig linor av FOREX trading .. det verkar som u försöker slå och springa så fort du kan eller sannolikt sluta valutahandel gång u har gjort ditt miljoner i ett år eller så .. vad im frågar här är inte gratis signaler men rimlig prissättning på din service.Please tänka över det som många har sett upp till dig så här långt och jag tror de flesta av kommentarerna ovan och nedan är inte alltför encouraging.Life sitt om att göra fler vänner och hjälpa andra och ta emot beröm och välsignelse för vad ni gjort. Jag hoppas att ni på allvar kommer att ompröva din plan och människor hopp som mig och många andra där ute kommer fortfarande ha lite hopp i FOREX & FP ... ... ....

    • AlexD 9 april 2010 06:41 #

      Vid slutet av dagen det beror på dina förväntningar från tjänsten. Om du ser värdet i det då inga avgifter är för stor. Mina 2 cent.

  2. Nelson 9 april 2010 06:37 #

    Jag börjar lära FX med hopp om att minska min börda betala mina månatliga räkningar. Alltför upphetsad för att se ansträngning att sätta av dig och hjälpa oss gratis. Din signal är det mest lovande jag någonsin sett. Definitivt Jag har inget emot om att betala en avgift för tjänsten men jag tror inte jag kunna betala för detta belopp varje månad nu med min nuvarande micro-konto. Frustrerande med mig själv för att se möjligheter som passerar genom och gått ...

  3. leisuretrader 9 april 2010 06:43 #

    Tja jag är på semester nästa vecka så att räknas ut mig - hoppas det går bra för dig fp

  4. MSS 9 april 2010 18:41 #

    Hej FP,

    Först av allt, fantastiska arbete, särskilt den här veckan, om jag inte misstar mig, det har varit en av dina bästa!
    Vi vet alla att det inte finns något sådant som en gratis lunch och uppskatta för att förse oss med gratis signaler så länge. Om jag får föreslå, om du är flexibel i avgiften avgifter, kan du be en publik omröstning om vad som skulle vara en lämplig avgift? Och om du är flexibel nog, ut en avgift som de flesta skulle vara villiga. Så att du får behålla de flesta av dina anhängare, och öka dina totala inkomster och framför allt göra en skillnad i människors liv. Önskar er all lycka i dina strävanden - Skål

    • Simon 9 april 2010 07:59 #

      MSS säger en mycket rimlig sak - göra en opinionsundersökning, se vad de flesta människor är beredda att betala, göra ett pris som gör det möjligt att få de flesta av dina följeslagare och tjäna mer pengar på detta sätt.
      Om du har 100 abonnenter för 300 $ dess 30k / månad
      Om du har 250 abonnenter för 150 $ dess 37.5k/month
      enkel matematik.

  5. vinish 9 april 2010 06:43 #

    Hej FP!

    Jag är en undergrad student enormt intresserad av Forex och jag har varit efter dig i 2 månader nu, handel på en levande konto med utmärkt resultat. Tack sir.

    Jag kommer definitivt att gå för medlemskap, vill lära mig lite knep av handeln samt att vara en effektiv aktör i min egen rätt.

    Jag har en fråga: Jag kommer att skriva upp för medlemskap, men jag tänker inte prenumerera på EA första, som min mäklare inte stöder. Som en elitklubb medlemmar, kommer jag att kunna prenumerera på EA när som helst?

    Tack för din tid och bra jobb. Jag önskar er allt gott!

    • FirePips 9 april 2010 08:02 #

      Bra att ha dig ombord kompis. Ja, du kan prenumerera på EA i ett senare skede.

  6. mausgambler 9 april 2010 07:47 #

    Hej!
    Jag är en nybörjare, och har nu bara en demoaccount.
    Jag följer dig gratis signaler i 14 dagar, och skulle vara ett riktigt konto på nästa vecka.
    Hm, berätta gärna om jag har rätt eller inte:
    Jag gör en konto med $ 1000, och håll om mig på din bankrollmanagement, kan jag handla bara microlots
    Så 1 pip = ~ $ 0,10 (10 procent)
    Om du gör i genomsnitt 1000 kärnor per månad (detta var mycket bra), jag har $ 100 - kommissionen - mebership, så jag kan inte betala $ 300 för denna tjänst
    Så jag måste ha ett $ 10,000-konto och handel för 1pip = $ 1, så jag kan göra i genomsnitt $ 1000-commision, och från att jag betalar du $ 300 per månad
    Om jag tycker om risiko att ha kanske flera dåliga veckor eller månader i rad, det här ser inte heller som en stor sak, eftersom mina vinster i god månader är för små

    Hur mycket kapital rekommenderar ni som minimum för att ha på kontot, och vad som bör en pip i $ för att göra din tjänst lukrativ, om man ser risker, kostnader för medlemskap, kostnad provision och andra avgifter?
    Ty

    • FirePips 9 april 2010 08:12 #

      Hej kompis ... på en $ 1000-konto behöver du en 30% avkastning bara för att täcka avgifterna. Jag rekommenderar inte att du ska handla på ett sådant konto med min signaler. En 10k konto vettigare och ge tillräckligt med kapital för du handlar i 3 delar. Jag rekommenderar fortfarande att du väljer mäklare som erbjuder mikro partier. Det kommer att ge mycket mer flexibilitet vid fastställandet av rätt handeln storlek.

  7. oqey 9 april 2010 07:56 #

    hej firepips kommer u överväga att bryta din serviice ner i 2 eller flera segment? Vissa människor är intresserade av att gå i klubben och få all nytta vissa inte. När det gäller människor som bara vill signalen kan du inte låta dem prenumerera att ta emot signalerna via e-post bara för en lägre avgift?
    det sättet kan du ta merparten av dina följeslagare längs som antingen handel mikro partier eller ingen möjlighet att betala full avgift. hoppas du överväga mitt förslag eftersom det kommer att gå mycket långt i att hålla de flesta av dessa killar lycklig. Jag är villig att betala fullt pris, men jag var en gång som de människor jag nämnde ovan och vet hur smärtsamt det inte har råd med en bra service. cheers

    • FirePips 9 april 2010 08:17 #

      Jag ser din poäng. Som ni kan gissa att denna klubb initiativ kommer att öka min arbetsbörda avsevärt. Lägga till fler nivåer av service skulle bara göra det mer komplicerat för mig.

      Hoppas ni förstår.

  8. Hans 9 april 2010 08:16 #

    jag anmälde mig igår! historien om mitt liv
    Jag antar att det är en gratis testperiod för nya medlemmar
    under minst en månad?

    • FirePips 9 april 2010 08:27 #

      Vänligen läs inlägget ovan enligt pengarna tillbaka garanti.

  9. Barbara 9 april 2010 08:18 #

    Hej Firepips,

    Jag har följt din signaler drygt en månad. Jag är handel med en mikro konto, så att betala 300 dollar för tjänsten och EA sätt ... overpriced. Jag föreslog att du du använder ett konferensrum och låta alla dela på kostnader, men hade ingen aning om att du skulle åka dit och debitera $ 249 per månad.
    Ingen tvekan, kommer du att dra fram detta drag oerhört, men kommer bara ta med anhängare som kan bedriva handel med standard konton. Vad hände med din idé om att hjälpa nybörjare? Bara mina 2cents.
    Om du ändrar dig och ladda något rimligt, skulle jag hoppa i. Annars antar söndag är det slut för mig.

    • FirePips 9 april 2010 08:26 #

      Hej Barbara ... Jag insåg det och därför som jag nämnde i mitt inlägg att det kommer vara något för människor som kommer att sakna den här gången.

      Jag förväntar mig lite tålamod på den här fronten eftersom det finns fler saker som kommer i framtiden.

  10. Johnny 9 april 2010 09:31 #

    Hej,
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Först och främst, grattis på att göra nästa steg, det är spännande tider som väntar! Kan ni bekräfta att ditt EA tar upp exakt samma signaler som du använder och har du backtested och framåt testat EA för att bekräfta detta?
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

    Vänliga hälsningar

    • FirePips 9 april 2010 01:35 #

      Hej Johnny, kommer EA att ta alla signaler på exakt samma sätt som jag lägger upp dem. Om verkställighet sidan kan det variera från mäklare till mäklare. Det är fallet med alla EA.

      Det finns ingen backtesting för denna typ av EA, men jag har varit fram tester för att bli av med eventuella buggar. Också den första veckan efter lanseringen är en prövning, förhoppningsvis kan vi bli av med resterande buggar, om något.

  11. Ray 9 april 2010 09:03 #

    Först Grattis FP ni har gjort ett toppjobb och att vara ärlig killar FP kan ta ut £ 1.000 per månad och någon smart skulle betala det, oavsett HES gjort ett utmärkt jobb och att ge ut gratis signaler för den tid han har är löjligt men nu har han kan luta sig tillbaka och skörda frukterna, betyder $ 300 dollar konto så länge du kan göra $ 10 per punkt och göra 300 punkter minst en vecka dina sorterade på annat sätt dig dollar till PIP-förhållande och med hans signaler kan du göra en avlivning. Sluta maoning och minns utan risk deras ingen belöning. Också föreslår jag att ni alla ska ha ett minimum av $ 2.000-3.000 konton dollar handel innan teckning som FP gör handeln yen tilld och deras är tilldela av volatilitet på marknaden.

  12. Barbara 9 april 2010 11:14 #

    Vill du hellre ha 25 personer på $ 249 = $ 6.225
    Eller vill du hellre ha 500 personer på $ 49 = $ 24,500

    Om du inkluderade EA som en del av medlemskapet tjänsten
    och debiteras en totalt $ 49 per månad för den kombinerade tjänsten,
    du skulle vara så många fler att delta, liksom
    ökar dina vinster. Ta McDonlad's och Wal-Mart
    förhållningssätt och du kommer att hamna en miljonär med en massa
    nöjda kunder.

    • Dan 10 april 2010 09:39 #

      Han sa redan, "Kvalitet före kvantitet"!

  13. lanenz 9 april 2010 11:32 #

    För $ 300 per månad, detta är köpet av århundradet !!!!! Hundratals pips om dragit varje månad för endast $ 300. FP, kommer om jag signup för 3 mån, eller 6 mån genast, jag få rabatt? Haha, vilket skämt!!

  14. oqey 9 april 2010 11:54 #

    Det brukar vara illa om du anställer en extra hand bara skicka signalen via e-post till en lägre avgift för de som inte har råd med i elitklubben medlemskap. Detta är vettigare och gratis din tid upp ännu mer

  15. Kelly 9 april 2010 12:00 #

    så vad ska du göra för alla de människor som verkligen inte råd att gå med i klubben, är att det inte mer signaler för oss och vi är bara glömt bort?

    läser dessa kommentarer Jag har följt dig längre då de flesta av dessa människor som jag kom över dig på webben efter söker hjälp att försöka hitta någon som har vinst signaler som jag har haft en dålig erfarenhet med ett företag, som inte kommer ge oss tillbaka våra pengar ... ... ... ... ... ... Sen hittade jag dig och aldrig haft så stora framgångar men
    Nu kan jag inte längre fortsätta som jag fortfarande försöker att bygga upp min micro acount och skränande aford din tjänst vänligen tänk på oss om att du lämnar bakom sig och erbjuda signaler på en billig kurs
    hjälper du oss också?

    • FirePips 9 april 2010 13:22 #

      Hej Kelly, jag i mitt inlägg att jag har något för alla. När tiden kommer ska jag lägga upp en intradaglig metod.

      • Kelly 10 april 2010 11:37 #

        ok thats bra att veta men vad dos detta betyda?

  16. Micheál 9 april 2010 12:24 #

    Hej alla näringsidkare,
    Jag skulle vilja säga ett stort grattis till FP för alla hans insatser och gratis signaler. Om du verkligen menar allvar med ditt & era familjer framtiden måste man tänka ut sida torget? & Inte ett 9 till 5 arbetare! . Jag vet att detta kan seemsa lite svårt att få huvudet runt, men för att bli en näringsidkare är ett allvarligt bussiness & borde behandlas som en. Du bara inte kan starta ett litet företag med några dollar?, Så allvarligt överväga detta, liksom FP har verkligen visat sin handel stil / möjlighet för en tid mitt framför dina ögon och verkar mycket äkta. Titta bara på abonnemang kostar som en del av att göra "Business" precis som att köpa varor / lager för alla typer av företag.

  17. rohanalam 9 april 2010 01:41 #

    Hej .. Jag har nyligen varit följande dina signaler! dont sinne ger en bild för ur elitklubb? Hur går jag med det? finns det någon länk för att ..

    Tack
    Rohan

    • FirePips 9 april 2010 13:44 #

      Söndag 05:00 EST, jag skapar ett nytt inlägg på bloggen med betalning länkar.

      • rohanalam 9 april 2010 13:45 #

        Jag vill också knw .. om im handel från Australien, Melbourne! Vad kommer att vara 17:00 EST här?

  18. Tyska från Spanien 9 april 2010 13:54 #

    Snälla, erbjuder ett billigare gratis signaler service! bara signaler, ingen coaching, inga ytterligare funktioner, inget mer, bara signaler för $ 49,90.

    Tack FP

  19. Michael 9 april 2010 14:03 #

    Hej FP,
    Jag undrar bara om PÅ NÅGOT SÄTT OM DU KAN / skulle, eller om du vill tillåta mig att ge en kort Discription av din handel stil för att några av de människor där ute som (ledsen för "gemensamma jordbrukspolitiken bokstäverna") struggiling med sina handel?. Jag vet att du är en seriös aktör och behöver inte hjälpa någon, men jag bara känner för så många människor försöker handel och / eller har riped-off av vissa Forex trading system / metod. Jag tackar er för allt ni gjort för att följa en lång handlare.

  20. Michael 9 april 2010 14:08 #

    Hej FP,
    Jag tror att du är en mästare för att erbjuda den intra-day-metoden.

  21. Comodoro 10 april 2010 01:18 #

    1. Vad är skillnaden i de ämnen de undervisar du i medlemsavgifter och EA?
    2. Avgifter Medlemsavgiften betalning är en klumpsumma eller är varje månad?
    3. När gruppen började eliten och även när du kan betala?

    Tack för uppmärksamheten

    Comodoro

    • FirePips 10 april 2010 01:38 #

      1. Du behöver Club medlemskap för att använda EA. EA inte genererar affärer på egen hand. Det läser en fil från en server som jag uppdatera och hantera.

      2. Avgifter återkommer varje månad

      3. Söndag 05:00 EST, jag skapar ett nytt inlägg på bloggen med betalning länkar.

  22. George 9 april 2010 15:24 #

    Jag remitterades till dig från ProFXT men eftersom de handlas $ 1000 per PIP för mig en 80 pip stoppa lossx3 från din prestanda post är lite för mycket risk. Du borde verkligen skärpa sig på din stil!

    • FirePips 10 april 2010 01:36 #

      Det är som 100 Standard parti / 10 Mil enhetshandelposter ... ni är på andra ändan av spektrumet :)

  23. liaueg 10 april 2010 06:39 #

    Hej,

    Detta måste vara ditt hetaste ämnena i din blogg :)

    Jag har läst kommentarerna och tycker att jag bör tillägga i min 2cents värt.

    Först grattis på FP för att ta till nästa nivå.
    För er som hade tagit i hans signaler, hoppas jag att han hade något slags inspiration för er att läsa upp mer om Pris Action / Ljusstake analys och också ta en tid att analysera hans signaler. För mig hade denna senaste månaderna varit till nytta inte bara för min skull utan också på min handel kunskap. Fast jag inte kan inte veta hans exakta strategi genom anaylsing hans signal, åtminstone det ge mig någon slags idé.
    För det andra hade jag också varit att läsa människor som överväger att anmäla sig till klubben med små konto, som $ 1000. Mitt råd till dig (hoppas FP inte misstycker, är min avsikt att inte skrämma dina potentiella kunder bort) är att vänta tills du haft en större konto innan du ens överväga att ansluta sin förening. En av FP strategi inte specifikt (i själva verket är det för varje företag) är pengar förvaltning. Handel med en liten konto och hoppas att åtminstone ett nollresultat för hans medlemsavgift är nästan som spel. Du kommer att behöva ta en stor risk för att bryta även på hans arvode och som vi alla vet, är det omöjligt att vara i Positivt värde (inte ens FP kan garantera att han kan göra vinst varje vecka) varje vecka. En dålig vecka skulle döda ditt konto.
    Således skulle jag inte vara med i den grupp som jag också är handel micolot. Men som nämns tidigare, nytta jag från detta några månader. Som sådan ser jag fram emot till levande chattrum på dagen strategiesLastly, som vad jag hade börjat, lycka till FP på sin nästa sträva efter och hoppas att alla de som ansluter sig i hans klubb kommer också att gynnas, inte bara i kärnor, men också i handeln kunskap :)

    • FirePips 10 april 2010 01:34 #

      Håller helt med dig kompis. Kontosaldo måste vara tillräckligt stora för att motivera medlemsavgifterna. Men misströsta inte ... se upp för intradag-strategi i framtiden.

  24. Felix 10 april 2010 09:26 #

    Tack för ditt råd att ge oss gratis signaler. Jag gillar verkligen veta kravet konto storlek. Ibland kan du enkelt öppna 50-10 trader samma tidsperiod. Även om jag har $ 10,000 konto, kan din nya öppna handeln använda upp min marginal, så vad massor storlek du rekommendera? Jag hoppas att ni kan höra mig personligen när jag gick med i tjänsten.
    Din kommentar väntar på moderering.

    • FirePips 10 april 2010 01:27 #

      Hej Felix,

      När du går ska jag skicka er en Excel-fil som hjälper dig att beräkna rätt handel storlek per handeln. Handel storlek varierar beroende på Stop Loss och konto Equity.

      Du kan alltid maila mig om du fortfarande har frågor.

  25. Lyle 9 april 2010 11:32 #

    Även med din imponerande kärnor per vecka, kommer endast människor med stora konton att kunna delta i din $ 298 per månad klubb.

    Någon handel med mindre än $ 5000 inte att kunna motivera arvodet.

    Men om du erbjuder 2 alternativ .... [1] Utbildning för $ 249 per månad och [2] theEA för 49 USD per månad, kommer fler människor att kunna delta.

    Folk kunde välja # 1, # 2, eller båda.

  26. Sylvia Morris 10 april 2010 02:37 #

    Firepips, säger bloggen kostnaderna kommer att avslöjas på söndag men antingen finns det en läcka eller ett rykte att avgiften kommer att vara $ 300 / mån I så fall kommer att slå en massa handlare ut att kunna följa dig. Stället för att debitera så mycket per medlem, tänk att få så många medlemmar efter dina signaler att du faktiskt kan påverka rörligheten på marknaden. Dessutom vet du vad som orsakade den stora nedgång mellan vecka 5 och 6 på resultatdiagram. Det är viktigt att veta svagheterna i ett system. Var dopp orsakas på grund av vissa par eller var den marknad det problem som dödade systemet? Marknaden var i spottar, trender, allt?

    • FirePips 10 april 2010 03:21 #

      Hej Slyvia,

      Jag uppdaterade medlemsavgifter efter flera förfrågningar, jag borde ha gjort det i första hand.

      Om att flytta till marknaden, det är mycket större än vi tror ... du behöver köpa och sälja miljontals enhet (inte $ $) för att flytta marknaden med 1 Pip. Titta på nivå II citera och du kommer se min poäng.

      We can always look for weakness in the system or person running the system, at the end of the day the most important point to remember is that losses are part of trading. Our goal should not to eliminate losses all together but to minimize their impact while maximizing profits at the same time. Traders spend countless hours trying to find a new indicator that will help them "filter" bad trades, I am sure we are all guilty of it.

  27. John 10 April 2010 at 8:25 am #

    Hello again,
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    I have a suggestion than might appease many of your followers who want to continue following your free service or perhaps don't have the capital to justify full membership.

    How about you continue to release signals, free of charge, just for one currency pair?

    This offers something for those who cannot afford full membership and allows them to build up capital, perhaps to the point where they can afford your paid system. Remember also, your best form of advertising has been your free signals, which people can try themselves and see that they really work and are profitable.

    My suggestion is also easy for you to implement – no complicated administering – you just carry on doing what you have been doing but just on one pair.

    Vad tycker du?

    Kind regards

    • Germán from Spain 10 April 2010 at 10:25 am #

      FP, this is a good idea, is it possible to be considered? We know your service is excelent, but some of us are still at micro level, so it's impossible to afford the cost. As soon as our account grow up we will register for your club for sure. Please let us follow you at least on one currency pair.

      Best regards

    • FirePips 10 April 2010 at 10:36 am #

      Out of all suggestions this one make more sense and I am happy to consider it. Though I need to time to think about it and work out a solution.

      There are other things on my mind right and but I'll get back to you all. Expected time 4-6 weeks.

      • John 10 April 2010 at 12:51 pm #

        Hej,

        Thanks for considering this idea. I am genuinely excited for your success and would like to continue on this journey with you, as I am sure many others would too. This gives us a way to continue using your excellent service until the point where we have the capital to subscribe to your paid service.

        I appreciate that you must be very busy at the moment, especially as you are diligent enough to try to respond to everyones questions. I look forward to your decision in the coming weeks.

        Good luck with the launch!

        Kind regards

        • Erwen 12 April 2010 at 12:36 am #

          I haven't no doubt than if i start win any money.. I will start in your Elite traders club..
          Sorry my english.. I speak portuguese and is very hard write here

  28. walker7772007 10 April 2010 at 11:26 am #

    Tja, har ett heltidsjobb och handel i litet parti, detta säkert låta lite av bördan för mig. Började FOREX som ett intresse och det är nu får ganska dyrt att lära av en expert.
    Firepips har säker bevisa sig själv. Laddningen är en förväntad flytta, men bara inte inser att det är så snart.

  29. Mahesh 10 april 2010 14:46 #

    TACK FÖR allt du gjorde FP!

  30. oqey 10 april 2010 07:12 #

    du gjorde extremt bra men jag är besviken med ditt beslut vid denna tid, även tho jag kommer att gå med i klubben jag ärligt talat känner för de som kommer att lämnas ut. pls har bara ett separat abonnemang för e-post-signaler, så kan dessa stackars folk fortfarande följer.

  31. Simon 10 april 2010 19:27 #

    Fråga om EA - om man i framtiden ändrar jag mitt kontonummer mäklaren kommer jag att kunna justera detta förändringar i EA?

    • FirePips 11 April 2010 kl 01:57 #

      Ja, du kan. Observera att det endast kommer att köras på ett konto i taget.

  32. Casey B 10 april 2010 07:31 #

    kommer EA köra bara den manuella handeln eller kommer det att utföra andra transaktioner på egen hand?

    • FirePips 11 April 2010 kl 01:56 #

      EA inte genererar affärer på egen hand. Det läser in en fil från en server som jag ska uppdatera och hantera.

  33. Alex 10 april 2010 19:46 #

    Tyvärr kan jag inte råd med avlönad tjänst som jag inte har tillräckligt med pengar. Kan vi ordna något annat

    • FirePips 11 April 2010 kl 01:56 #

      Ledsen kompis .. vänta tills jag släpper intradaglig strategi.

  34. Michael Danielson 10 april 2010 22:07 #

    Whoa. Titta på alla dessa kommentarer. Så olika behov.
    Du kan inte göra detta ensam, FP. Du har en stor tjänst, men du kommer att behöva hjälp. Här är några idéer jag har lärt mig av min egen erfarenhet i branschen:
    1 - Utarbeta en affärsplan som omfattar uthyrning stödpersonal. Om du har så många frågor / problem redan innan du säljer en produkt föreställa önskemål när du börjar ladda alla dessa människor $ 300/månatlig. Deras förväntningar kommer RAKET och du kommer inte ha tid att handeln - endast handlägger stöd.

    2 - Bjud (handplocka) ett tvärsnitt av handlare att vara en pilotgrupp (25 eller så) - några rookies, några erfarna. (Kanske göra en liten undersökning). Spendera en månad experimentera med dem, deras handel stilar, frågor mäklare, VPS frågor, överraskningar marknaden, andra frågor, problem. Sedan efter en månad, lägga till andra 25. Ladda dem något ($ 50) så de tar det på allvar men göra den tillgänglig för en mängd olika nivåer.

    3 - Till sist, innan en lansering, göra en tillgång och efterfrågan på arbetskraft. Vad är människor redan betalat och för vad? Vad är de villiga att betala för din tjänst? Tillkännage ett visst antal öppningar och be folk som har begåtts. Den negativa recensioner på FPA är oftast av dem som inte fick stöd, fick avskräckt, följde inte riktningar eller gjort misstag.

    Om du vill bygga något bestående, är en stark grund nyckel (Jag är arkitekt, bland annat).
    Lycka till!
    Michael Danielson
    Seattle, WA USA

    • Rami 13 april 2010 kl 05:29 #

      Jag tror att vad Michael föreslår är viktigt, det är en mycket värdefull rådgivning.
      FP, om ni anser att bygga ett lag, så registrera mig.

      Jag önskar er gav oss mer tid innan du gjorde affärer exklusiva, minst en månad så att vi får tänka / anse det och vara psykiskt förberedd. Jag är handel en mini-konto, men jag var hängiven som om jag var handeln med ett 100k konto :) (Vaknar mitt i natten för att se dina uppdateringar, etc. etc.), och (som ett stort antal av dina anhängare) har inte råd tjänsten nu.

      Men i alla fall, jag önskar er all lycka och tack för att dela med er av era kunskaper. jag är rätt säker kommer att sakna väntar var 4 timmar för uppdateringar :) , Bara insåg att jag var beroende av dem :)

      skickar du och alla som följt dig massor av kärlek. Gud välsigne.

      Rami Forex Trader

  35. Nicki 11 April 2010 kl 01:39 #

    Hur tar jag reda på hur du registrerar dig för din nya tjänst?

  36. Tim C 11 april 2010 kl 01:50 #

    Snabb EA fråga-hur många kopior kan vi använda? 1 demo, live en? Dessutom har vi inte att använda den 3 partiet metoden? Många gånger, att vara konservativ, jag använde bara dina signaler på en hel del, första vinst punkt ..

    • FirePips 11 April 2010 kl 02:00 #

      Det kommer bara köras på ett konto i taget. EA låter dig välja hur många vinstmål du vill handla för, kan du välja mellan 1 - 3

      • Tim C 11 april 2010 kl 02:04 #

        Så, om jag bara vill testa den på ett demo konto, kan jag göra det? Jag vill bara testa alla EA: s första .. och under tiden använda dina signaler manuellt eller med dietpepsi s EA på min levande .. Då du vet konto # s när jag vill byta? Jag har ändrat mig, igen, Im komma in på denna klubb!

        • FirePips 11 April 2010 kl 02:09 #

          Bra att ha dig ombord kompis :)

          Det finns en en vecka gratis testperiod, så du kan testa och leka med det.

          Du kan handla signalerna manuellt. Alla befintliga UJ från Kost Pipsi och Guan skulle sluta att fungera, så du behöver inte lita på dem.

          • Tim C 11 april 2010 kl 02:24 #

            Stort tack för att jag vet .. !

          • liaueg 11 April 2010 kl 08:47 #

            Hej,

            Korrigering. Jag tror DietPipsi EA fortfarande bör fungera. Hans EA hjälper dig att hantera handel (Du måste manuellt mata in TP och SL och partistorlek) Således hans EA kommer att fungera.

            Men kommer mitt EA fungerar inte som det tar signalen från FP twitter och skulle därför inte fungerar längre. Hoppas det klargör :)

  37. ssktemp 11 April 2010 kl 09:11 #

    du har varit bra hittills, enkel men bra artiklar och framgångsrik signaler
    Jag har följt dig några veckor bara och jag är inspirerad av dig
    Jag har handlat i 2 år med massor av upp och ner med Nett förlust. Efter började efter dig bara, tror jag bestämt att jag kan vara framgångsrika i framtiden

    I dont have experience with EA, so to follow your suggestion, i will not rush to become a member now. I will get familiar with EA & MT4 first and wait for next window of membership.

    It would be great if u can suggest how I can quickly get experience with MT4/EA/VPS

    Good luck with your endeavour

  38. andydoc 12 April 2010 at 2:32 am #

    I am so angry – I have been away the weekend and now find I am locked out. Please give some comfort to those of us who have been unable to join whilst the offer was open…

  39. luis 12 April 2010 at 7:13 am #

    where do i sign up

  40. alberto 11 April 2010 at 9:07 pm #

    This is the first comment from someone of fire´s club!! : D

  41. sabbaba 11 April 2010 at 9:39 pm #

    This is exciting. Good luck to us all.

  42. BC 11 April 2010 at 11:01 pm #

    Robert Davis:
    Come on now. Whoever has followed FP for any amount of time will agree, for just the signals he gave, $250 is a great deal. For him to offer more, I would charge more, if I were him. And so what if initially he launched as a free service – time for his next step.
    Congrats to him.

  43. Andy 12 April 2010 at 3:22 am #

    listen guys,
    like I told FP, I wish him all the best and I have only been on his site for almost a month, but all the best to this guy, he did what a lot of so call traders never did. OFFER HIS SIGNAL FREE. I am trading a micro-account for now so and I am still in school so for now I cannot afford to pay for his service but for the short time he said "price action" so put your thinking caps on. look on the internet, tons upon tons of people are charging fees without even proof they can trade, just because they can market, not trade. for those who say to hell with those who cannot afford! CONVENIENCE runs the world. just because someone can afford something does not mean you should push aside someone else who cannot (these are just selfish people). I have been trading in other markets before and because of FP, I've learned the necessary discipline and would like to thank him. like I said before, if you can/cannot afford, do not criticize, encourage. like the guy said, he will be offering some intra-day strategies for those of us who cannot afford at this time.
    all the best FP…..and thank you

    atrader7

    • oqey 12 April 2010 at 1:13 pm #

      you are right andy, i feel for ppl who can't afford it now i am a club member if you look at my comments in ths topic u will see that i sympathise with ppl like you, i hope firepips will do somethang for ya'll soon

  44. harrymonkey 13 April 2010 at 5:55 pm #

    nice one FP, its like the dealer suddenly cutting off thesupply of the good stuff. Your the taliban of forex :) ) I wish i had the nuts to follow you but the wife would no let me risk the pittance we have saved. I suppose i will have to learn to trade without my hand being held ;) Good luck to all who have made the commitment, im sure you will do well
    Kind regards

  45. dave 16 April 2010 at 2:17 am #

    hej fp
    Lycka till på din nya satsning, jag hade aldrig chansen att använda någon av dina signaler som jag kan inte ständigt vara runt en dator för att utnyttja den fria signaler du gav ut ea jag har hört talas om låter bra
    ändå GL
    dave

  46. FirePips 8 April 2010 kl 21:29 #

    Tack för ditt stöd kompis ... uppskattar det.

  47. FirePips 8 April 2010 kl 09:30 #

    Det kommer att avslöjas på Sun vid öppningen.

  48. FirePips 8 April 2010 kl 21:33 #

    Vänta tills solen, kommer jag att skriva mer information om hur du går till ex Paypal länk etc

  49. FirePips 8 April 2010 kl 21:48 #

    Ja, Paypal acceptera CC samt

  50. Bnchmark 9 april 2010 01:00 #

    Ja, men du kan fortfarande göra det omvända, har de signaler och handel manuellt som nu. Jag vet inte att alltför många människor skulle plocka det alternativet, men om du vill minska kostnaderna det är ett alternativ. Personligen känner jag att jag har missat massor av oppotunities inte i närheten av en dator när jag behöver vara.
    Skål
    Malcolm

  51. Tim C 9 april 2010 kl 01:10 #

    ja så om EA är automatiserad, och du har en bra anslutning och / eller en VPS är kostnaden helt värt det

  52. FirePips 9 april 2010 01:25 #

    Tråkigt att höra att para ... se upp för levande chattrum på kommande månaderna.

  53. FirePips 9 april 2010 01:33 #

    EA kommer inte att generera signaler på egen hand. Det kommer att läsa ur min en fil som förvaltas av mig på en server.

  54. FirePips 9 april 2010 01:37 #

    Se min uppdaterade inlägg .. det innehåller priset nu.

  55. FirePips 9 april 2010 01:56 #

    Ledsen att jag tror att jag missade det. Kan du skicka det igen?

  56. FirePips 9 april 2010 02:26 #

    Jag fick den nu ... kommer att svara dig inom kort

  57. FirePips 9 april 2010 01:58 #

    EA i sig inte har någon användning behöver du Club medlemskap för att använda EA.

  58. FirePips 9 april 2010 01:59 #

    EA kommer med 1 vecka rättegång med inget att betala i förskott. Du kommer att ha gott om tid att testa det.

  59. FirePips 9 april 2010 02:10 #

    Ser fram emot att arbeta med dig kompis.

  60. FirePips 9 april 2010 02:12 #

    Tyvärr blir det inte någon fri signaler. Alla signaler är endast tillgängliga för klubbmedlemmar.

  61. FirePips 9 april 2010 07:07 #

    Ja, kom bara ihåg att du behöver Club medlemskap för att använda EA.

    EA skulle innehålla funktioner för dig kontroll risk och det kommer att förbättras med tiden att omfatta mycket för funktioner.

  62. FirePips 9 april 2010 07:12 #

    Automatiserad i den meningen att den kommer att flytta Stop Loss och alla som enligt vår metod. Det är inte programmerad att generera nya signaler.

  63. FirePips 9 april 2010 07:21 #

    Hej Tim,

    EA skulle vara programmerad att gå på grund på en gång. Försöker tun på flera konton kommer att inaktivera båda instanserna av EA

  64. FirePips 9 april 2010 07:24 #

    Jag skickar mer information när du har avslutat din registrering. En hel drös saker kommer din väg :)

  65. FirePips 9 april 2010 07:39 #

    EA inte genererar affärer på egen hand. Det läser en fil från en server som jag uppdatera och hantera. Du behöver inte ingripa om du inte vill.

  66. FirePips 9 april 2010 07:43 #

    Det är som 30% avkastning bara för att täcka kostnaderna för signaler. Jag tycker du ska vänta tills ditt saldo är stort nog.

  67. FirePips 11 April 2010 kl 03:37 #

    Inte säker på detta. Jag måste kolla och komma tillbaka till dig.

    Om det inte är tänkt att göra det redan så är jag säker på att det kan läggas till i framtiden helt enkelt.


Lämna ett svar