62 22 лютого 2010 62

Fx Сигнали 22 лютого

Forex Signal Provider Минулого тижня виявилося досить гарним. У нас було кілька пар, які досягли свого повного потенціалу прибутку. Давайте подивимося, що цього тижня приготував для нас.

Починаючи з наступного тижня я можу уявити CHFJPY в міксі. Я спостерігав за цією парою, а тепер і цифр говорить, що це коштує торгівлі. Це призведе до загальної кількості пар, що ми торгуємо до шести. Якщо торгівля 3 лоти на пару робить вас ризикувати більше, ніж звичайні комфортному рівні, то я пропоную або фокус тільки декілька пар або торгівлі або торгівлі з 1 лот. Як і більшість трейдерів, ви можете або використовувати мої сигнали, як це і включити їх в свій власний аналіз.

Оновлення на 1 ранку EST / 6:00 ранку GMT / 0800 Година свічки:

Номер замовлення: 1 | Замовлення Скасування замовлення | $ GBPUSD продажу 1,5465 або 1,5505 Купити | Stop Loss: 40 пунктів | Тейк Профіт: 50-100-150 Pips
Order ID: 2 | Замовлення Скасування замовлення | $ 141,35 GBPJPY продати або купити 142,25 | Stop Loss: 90 пунктів | Тейк Профіт: 70-140-210 Pips
Order ID: 3 | Сортувати Скасування замовлення | $ 124,60 EURJPY продати або купити 125,30 | Stop Loss: 70 пунктів | Тейк Профіт: 50-100-150 Pips
Order ID: 4 | Замовлення Скасування замовлення | $ 1,3620 EURUSD продати або купити 1,3660 | Stop Loss: 40 пунктів | Тейк Профіт: 40-80-120 Pips
Order ID: 5 | Замовлення Скасування замовлення | $ 87,95 CADJPY продати або купити 88,50 | Stop Loss: 55 піпсов | Тейк Профіт: 40-80-120 Pips

Оновлення в 5 ранку EST / 10:00 GMT / 1200 Година свічки:

Номер замовлення: 1 | оновлення | $ 1,5465 GBPUSD Продати | закрита при температурі -40
Order ID: 2 | оновлення | $ 141,35 GBPJPY продати або купити 142,25 | В очікуванні заповнені
Order ID: 3 | оновлення | $ 124,60 EURJPY Продаж | час при +10
Order ID: 4 | оновлення | $ EURUSD 1,3620 Продаж | час при температурі +5
Order ID: 5 | оновлення | $ 87,95 CADJPY продати або купити 88,50 | В очікуванні заповнені

Order ID: 6 | Замовлення Скасування замовлення | $ GBPUSD продажу 1,5440 або 1,5510 Купити | Stop Loss: 70 пунктів | Тейк Профіт: 50-100-150 Pips

Оновлення в 9 ранку EST / 2 PM GMT / 1600 Година свічки:

Order ID: 2 | оновлення | $ GBPJPY Продаж 141,35 | В даний час на беззбитковості
Order ID: 3 | оновлення | $ 124,60 EURJPY Продаж | перша мета по прибутку досягнуто при 50 | Переміщення стоп-лосс до -35
Order ID: 4 | оновлення | $ EURUSD 1,3620 Продаж | час при температурі +5
Order ID: 5 | оновлення | $ CADJPY продати 87,95 | час при +15
Order ID: 6 | Оновлення | $ GBPUSD продажу 1,5440 або 1,5510 Купити | В очікуванні заповнені

Оновлення на 1 вечора EST / 6 вечора GMT / 2000 Година свічки:

Order ID: 2 | оновлення | $ GBPJPY Продам 141,35 | час при температурі +30
Order ID: 3 | оновлення | $ 124,60 EURJPY Продаж | Друга мета прибутку досягнуто при 100 | Переміщення стоп-лосс на рівень беззбитковості
Order ID: 4 | оновлення | $ EURUSD 1,3620 Продаж | перша мета по прибутку досягнуто при +40 | Перемістити Stop Loss до -20
Order ID: 5 | оновлення | $ CADJPY продати 87,95 | Друга мета по прибутку досягається при +80 | Переміщення стоп-лосс на рівень беззбитковості
Order ID: 6 | Оновлення | $ Купити GBPUSD 1,5510 | Переміщення стоп-лосс на 1,5460

Якщо ви новачок в нашому блозі, будь ласка, прочитайте Торгові сигнали і сигнали форекс FAQ

За темою:

Отримати сигнали форекс, статті і останні Аналіз ринку прямо в поштову скриньку, підписавшись нижче:

62 "Fx Сигнали 22 лютого"

  1. Річард 22 лютого 2010 в 2:23 вечора #

    Я не це дуже дурне питання, але що ви робите з приводу розповсюдження, якщо вона відрізняється від вогню пунктів, тому що у мене немає і ECN брокер у мене є брокер маркет-мейкера, я отримую comfused додати поширенню я можу зняти його, будь ласка хтось мені допомогти

  2. Окей 22 лютого 2010 в 6:51 #

    я нормально торгувати з 1 лота, я просто перемістити стоп-лосс відповідно, що дуже добре для мене.

  3. @ Lolygagv2 22 лютого 2010 в 8:26 #

    Добре удача для нас

  4. Найджел 22 лютого 2010 в 7:33 вечора #

    Доброго часу доби всім firepippers! Добре тиждень вперед мені здається

  5. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 7:47 вечора #

    Привіт всім,
    Я намагаюся цього тижня сигналів з EA. До сих пір розміщення торгів був досить простіше. Чи може хто-небудь PLS пояснити, що введення стоп-прибуток в EA має бути? Я залишив його порожнім, хоча.

    На даний момент EA вибрала GBPUSD сигнал на продаж і в даний час при -54. моя інша стратегія підтверджує сигнал на продаж.

    EA також взяв сигнал EURUSD для продажу і при +36 про себе.

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:18 вечора #

      Я думаю, що від вас пізніше повідомлення, що ви зрозуміли його, але StopProfit вхід, як правило, залишили в спокої, і ви використовуєте його вручну перемістити стоп-лосс, якщо ви хочете, щоб перемістити його поза системою правил. Будь ласка, зверніться до керівництва, якщо б не зробити це досить ясно, дайте мені знати, щоб я міг повернутися і пояснити це краще в керівництві.

  6. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 7:59 вечора #

    Поточний звіт з ЕА
    EURUSD = +63 (порядку 1 етап)
    EURJPY = 3,28
    GBYJPY = 3,49

  7. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 8:03 вечора #

    Поточний звіт з Е.А. (GMT +1 10:03)
    EURUSD = +66 (порядку 1 етап)
    EURJPY = 3,28
    GBYJPY = 42,59

    • Stoffinger 22 лютого 2010 в 9:08 #

      Привіт.
      Які EA ви використовуєте?

    • FirePips 22 лютого 2010 в 9:27 #

      GBPJPY ще не заповнені. Ви впевнені, що ви ввели правильний замовлень?

  8. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 8:19 ​​вечора #

    GBPUSD закриті при -80 хітом стоп-лосс 1,5465

  9. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 8:36 вечора #

    Я використовую EA розміщені на цьому сайті.

    Я тільки що дізнався, що я б поправив зупинки прибутку для забезпечення GBPUSD в той час як це було в позитивній фігурою. Так чи інакше його ще корисно EA.

  10. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 8:43 вечора #

    Так, помилився з GBPJPY. це був мій особистий торгівлі, який я використовую для подальшого підтвердження сигналів для одноманітності. Я вже розмістив замовлення на продаж, GBPJPY на основі моєї особистої системі.

    На даний момент EURUSD = -9 і EURJPY = 0.00

    Крім того, я відновив EA дивитися знову по операціях з сигналами на GBPUSD.

  11. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 9:22 вечора #

    В даний час з EA:
    EURUSD = +48 (Наказ Етап 1)

    EURJPY = зустрівся TP +65 і закриті. Я насправді змінилося Стоп Прибуток до +50, і я думаю Ось чому вона закрита.
    Я б хотів його замкнув її там і продовжується.

    GBYJPY = не заповнюється

    GBPUSD = я вже відновлено EA торгувати за старою ціною сигналу і його вже при -12. я не знаю, як налаштувати EA прийняти поточного поновлення сигналу.

  12. Пітер 22 лютого 2010 в 10:24 #

    Я використовую радника з 5 цифр брокер і він робить деякі дивні речі. Воно повинно бути 4 угоди в очікуванні, але при натисканні кнопки ОК, якщо мигає "В очікуванні відкриття торгівлі" і потім переходить в
    "Не потребую торгівлі прямо зараз". Хто-небудь ще відчуває цю проблему.
    Чи є спосіб для переміщення деталей EA від лівих до правого боку у EA?
    Ура

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:26 вечора #

      Привіт Пітер - Ні, не так, що я коли-небудь бачив, щоб перемістити коментарі з лівого боку на праву сторону. Я хотів, що сам одного разу близько року тому, і дивився, дивився на спосіб зробити це. Я ніколи не знайшов спосіб, і в сто радників я бачив, я ніколи не бачив, що були зауваження по правій стороні.

      Цілком можливо, перенести їх на себе певну суму, але якщо ви коли-небудь змінити розмір діаграми, вони не будуть дотримуватися. Потім, коли ви зробити діаграму трохи більше, то вони або потрапляють в середину, і коли ви зробите графік ін ittle менше, вони зникають з правого боку діаграми.

      Що стосується дивних речей, на 5-й брокер десятковій, пам'ятаєте, я не перевіряв поточну версію на будь-яких 5 цифр після коми брокерів. Одне можу припустити, що, можливо, це відкриття торгівлі, а потім закриття його негайно. Це може бути закриття торгів на 4 пункти замість 40, і що може статися майже миттєво. Я просто припускаю, хоча.

      Що брокера ви використовуєте його? Може бути, я можу запустити демо на те, що брокер і протестувати його там самого себе. Може нічого не говорять нам, але вона може багато чого розповісти, і тоді, можливо, я можу виправити деякі речі.

      Сподіваюся, корисно -

      • Феліпе 22 лютого 2010 в 7:50 вечора #

        Замість того щоб використовувати "коментар" в якості параметра, ви можете використовувати ObjectCreate, де ви зможете перемістити його в певному місці ...

        Я грав з кодом і отримав його, де Петро хотів, але тепер у мене є, щоб з'ясувати, як видалити її, коли вона потрапляє в ціні ... якщо я коли-небудь з'ясувати, я відправлю його ...

        Дієта Pipsi, ви робите велику роботу! Слідкуйте за хорошу роботу!

        • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 9:16 вечора #

          Спасибі, і спасибі за вхід і зворотний зв'язок. Якщо ви коли-небудь зробити отримати він зрозумів, як вам це подобається, я буду любити, щоб бачити це.

          Я думаю, що з ObjectCreate, що вам все одно доведеться сказати йому, що час для створення об'єкта на карті. Я думаю, не було б способу дізнатися це щось на зразок ((CurrentTime) - х), але я не знаю, що працює, щоб зробити це насправді називається.

          Однак, якщо є така функція, і ви можете з'ясувати, як зробити це видалити об'єкт, то він може бути легким, щоб він завжди видалити об'єкт і створити цей об'єкт знову, і, отже, при кожній зміні ofthe поточного бару, Об'єкт буде залишатися X час від поточного бару.

          Безумовно варто час, щоб подивитися на -

          Ще раз спасибі за спільну роботу

  13. Onyebuchim 22 лютого 2010 в 9:45 вечора #

    Поточний звіт з Е.А. (GMT +1 11:43)
    EURUSD = +39 (близько 1 етап)
    GBPUSD (старий сигнал) = 4,00
    GBYJPY = тільки був заповнений і в даний час 29,56

  14. Річард 22 лютого 2010 в 11:06 #

    пунктів привіт вогонь Im з проблемою е тільки зараз я встановив торгівлі GBP / JPY, коли я вперше отримав ваш сигнал і він говорив протягом століть очікування, щоб відкрити торгівлю, а потім я залишив свій комп'ютер andnow це говорить про GBP / JPY не дивлячись на торгівлю, коли воно має відкритих сигнал на продаж досить гарну угоду, дивлячись на речі ви можете допомогти мені, я не не, чому це happerning мій комп'ютер не втрачав зв'язку або нічого подібного, будь ласка, допоможіть мені що я маю Tradin на 5 цифр брокер

    • Річард 22 лютого 2010 в 11:17 #

      їм шкода, що я не ставив торгівлю прямо зараз я його в 6 ранку GMT здається, ніби е набридло чекати, коли це станеться і тоді, коли вона вирішила його не хотіли брати гарну угоду? ласка, допоможіть

      • nzforextrader 23 лютого 2010 в 3:32 вечора #

        Привіт Річард, у мене є аналогічні проблеми. Я помітив, що час від часу поле "Загальні / Дозволити раднику торгувати" в торговому настройки, необхідні галочки в поле. Я був впевнений, що я раніше розміщених кліща немає, але, може бути, я заснув (у той час як торгівля), і просто приснилося, що я мав.

    • Onyebuchim 22 лютого 2010 в 10:27 вечора #

      Я пропоную вам прочитати інструкцію, яка поставляється з EA ретельно, щоб направляти вас на 5-значний брокерів.

      Перевірте властивість OpenATrade якщо встановлено в false, і змінити його на істинний

  15. Річард 22 лютого 2010 в 11:36 #

    Я не помилитися створенні шт все, що я повинен був зробити я зробив це просто ігноруються торгівлі потім переключився на не приймати нових торгових?

  16. Річард 22 лютого 2010 в 11:37 ранку #

    Я знаю, я поставив його правильно, тому що протягом декількох годин він сказав шукають нові торговельні з купівлі та продажу порядки нижче, що

  17. Річард 22 лютого 2010 в 11:41 #

    Коли я relised це не займе торгівля відкритої торгівлі власності був встановлений вірно! і все було заповнено в настройках купівлі та продажу установки всі втрати зупинки і зафіксувати прибуток, але все ж це не займе торгівлі?

    • FirePips 22 лютого 2010 в 1:54 вечора #

      Вибачте Річард, я не можу вам допомогти в цьому питанні. Я сподіваюся, що DietPipsi дивиться на це і може допомогти нам тут.

  18. Річард 22 лютого 2010 в 2:25 вечора #

    beacuse я не отримав 50 піпсов на EUR / JPY : (

  19. Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:11 вечора #

    Я також не отримав першу ціль на EJ, пропозиція зводилося до 124,08, а в мене 4-puip поширення зараз на EJ, так що я пропустив мети по прибутку на 2 пункти. Чи не радника вина, просто на ринку вина (або, швидше, помилка брокера, якщо ви подивитеся на це таким чином). Ось трапитися кілька разів, і в строгому сенсі слова, то ви нічого не можете з цим зробити. На практиці, при використанні ММ брокера, ви можете налаштувати цілі на 3 або 4 пункти. У довгостроковій перспективі, які не будуть мати великого значення, і це відбудеться досить багато часу.

    Що стосується EA робить дивні речі, пам'ятаєте, я не перевіряв поточну версію на якому 5 цифр після коми брокерів, і тому я не знаю, як вона буде себе вести. Одне можу здогадуватися, що торгівля отримала заповнені, то закрита на 4 пункти замість 40. Це може пояснити, чому він говорив очікування для відкриття позиції, а потім відправився Не потребую торгівлі. Я просто припускаю, що, хоча. Іншим здається, що, можливо, не входите в ринок тому, що чогось він не подобається 5-й розряд ціною.

    Що брокера ви використовуєте з 5-ої цифри, можливо, я можу відкрити демо на цій платформі і протестувати його там самого себе. Не може сказати нам що-небудь, але я можу бути в змозі зрозуміти це.

    Сподіваюся, корисно -

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:30 вечора #

      І коли я повернувся і розміщені ще кілька відповідей Е.А., EJ тепер підірвали через першу мішень. Якби я поставив моя мета на 3-4 пунктів Коротше кажучи, я б просто упустили ті пункти, що зараз ми їх все одно.

      Звичайно, в інших випадках мета буде отримати пропустили тільки тому, що поширення, а потім перейдіть потрапив в повний стоп-лосс, коли FirePips отримав першу ціль на своїй першій 1/3, і лише удар половини стоп-лосс на інший 2/3 . У цих випадках ви дійсно хочете ви встановите його на 3-4 пункти менше. . .

      Але це Форекс!

  20. Onyebuchim 23 лютого 2010 в 2:13 #

    Поточний звіт з Е.А. (GMT +1 4:08 вечора)
    EURUSD = +75 (Наказ Етап 1)

    GBPUSD (старий сигнал) = 80 і був зупинений

    GBYJPY = тільки був заповнений і в даний час +19

    Я помітив, що внутрішні зупинок в EA не спрацьовує, коли прибуток досяг своєї першої мети. Мені довелося вручну розмістити стоп прибуток для забезпечення операцій в EA для EURUSD.

    Теперішній час EURUSD досягла +75 і вище, перша мета 40, але EA як і раніше фіксує це як замовлення Stage 1, яка повинна бути близько 2 етап.

    це було б дуже вдячний, якщо Diepipsi може пролити більше світла на це.

    Я також хочу запропонувати або ковзних стоп-ордерів або рухомих зупинок в EA, якщо це можливо.

    Продовжуйте в тому ж дусі

  21. Річард 22 лютого 2010 в 3:15 вечора #

    їм шкода пунктів вогню, але EA просто не працює належним чином, не вдалося відкрити торгівлю на GBP / JPY, коли він був в susspose і зараз він закрито один третій EUR / JPY торгівлі, а потім закрив compleate залишаються 2 3rds , а замість того, щоб носити його на с двома 3rds до нього досяг другої мети прибутку : ( будь ласка, будь ласка, це може бути виправити інакше я просто не в змозі торгувати ваші сигнали я використовую 5-значний брокера, і це брокер маркет-мейкер брокеру ім'я Альпарі Великобританії ласка виправити помилки : (

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:45 вечора #

      Я покладу його на демо Альпарі Великобританії зараз, і подивитися, що він робить. Це займе кілька днів, тому що мені потрібно, щоб подивитися його протягом декількох професій - і я не буду тут більше сьогодні. Але, враховуючи деякий час, я зможу гладити його за це брокер, і це повинно допомогти йому в деяких інших брокерів, а також.

      Але FirePips не писав Е.А., і це не його обов'язок. Навіть він, пам'ятаю, що він дає матеріал безкоштовно. Я той, хто написав EA, і буде намагатися змусити його працювати на ваш брокер. Однак, я також дав безкоштовно, просто намагається бути корисним.

      Я розумію, як важко торгувати сигнали FirePips "без цієї роботи, тому я написав. Тим не менш, це може личить вам торгувати його сигнали вручну протягом тижня або двох. Навіть якщо експерт працює нормально, якщо ви не можете (або не вистачає терпіння) торгівля сигнали вручну, то ви будете мати проблеми за допомогою методу, навіть якщо експерт працює.

  22. Onyebuchim 23 лютого 2010 в 2:22 am #

    Змінено Стоп Прибуток в моїй EURUSD і закрився на 99,0 USD

    Я зробив це, щоб забезпечити прибуток, так як внутрішній стоп-лосс, здається, не рухатися в кожному просуванні цільового прибутку.

    Проте велика ЕА для цієї системи, але потрібно трохи контакт, якщо це можливо.

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 3:56 вечора #

      Моя на ЄС також не прийняв першу мету, яка була б на 1,3580, і на моє платформи, низькі цієї свічки 1,3573. Тим не менш, я ввійшов у цей торговий пізно, коли ціна була 1,3629, і я можу встановити цілі не так. Судячи з коментарів, я бачив максимальний прибуток в 53, але дивлюся на 60 піпсов прибутку, так що вхід мого номера не так. Я сумніваюся, що це те ж саме, що ви зробили! На мій ЄС також говорить зупинки прибуток 0, так що я не знаю, що там відбувається. Але на EJ і CJ, він зайняв першу мету і переїхав стоп до половини, як це передбачалося. Вибачте мене немає відповіді для вас, але тільки через метод проб і помилок ми не знаходимо кожну помилку!

  23. Річард 22 лютого 2010 в 4:06 вечора #

    я ж, що реліз; dietpipsi і пожежних пунктів дають цю допомогу за безкоштовно, і я щиро вірю, що робити ви обидва благословення валютного співтовариства, я просто хотів, я міг би benifit від Вашого наполегливої ​​праці та opertunity, представлені тут їм просто трохи frustraded от і все, але, сподіваюся все вийде чудово, що ви дуже dietpipsi і firepips і знову, я думаю, ви обидва дійсно благословення :)

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 4:25 вечора #

      Господи, я знаю, форекс розчарування! У мене є демо Альпарі Великобританії відкрити зараз, і ставлю EA параметрів на графіках, як ми говоримо. Знову ж. Я буду більшу частину дня сьогодні, але я збираюся просто введіть декілька значень Я думаю, що повинно викликати на діаграмах Alpari, а потім я буду дивитися і бачити, що вона зробила.

      • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 4:29 вечора #

        Ух ти, це ж йдіть вправо від очікування для відкриття позиції безпосередньо Не потребую торгівлі, без торгівлі відкритим. Отже, це безумовно не подобається Альпарі Великобританії в її нинішньому вигляді. На жаль, я буду працювати над цим!

        • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 5:22 вечора #

          Добре, на 5-й розряд брокерів, спробувати його в якості введення правильної ціною, але й помножити стоп-лосс і тейк-профіт номера раз 10. Ось так MetaTrader обробляє його з Альпарі, 1 насправді 1/10 пункту, і 10 насправді 1 пункт. Таким чином, для 40-пунктів зупинки, введіть 400. Для 50 пунктів тейк-профіт, введіть 500. Для 120 пунктів тейк-профіт, введіть 1200. І так далі. У мене є два відкритих замовлень на демо Альпарі Великобританії прямо зараз (не з FirePips дзвінки, просто довільні точки входу). Я увійшов до стопи і мети по прибутку, як сотні, і це в обох замовлень та звітності Максимальна прибуток правильно в цих умовах. Жоден потрапив в ціль зупинки чи ні, але я думаю це буде працювати.

          Я і мій партнер написав невеликий EA, де ми були в змозі отримати це внутрішньо чи визнають брокер четвертим десятковій або 5, і ви можете просто ввести 40 пунктів до 40, і було б піклуватися про нього. Я можу покласти, що в цьому, якщо дозволяє час, а поки, спробуйте ввести його до 400 на 40 і так далі. Просимо Вас надсилати Ваші результати.

          Сподіваюся, корисно -

  24. lnfx2009 22 лютого 2010 в 4:44 вечора #

    Привіт firepip,

    Слідкували ур торгів протягом всього дня, і я симпатії вашої системи!
    Я просто новачок так що після них на демо в даний момент.
    Спасибо за керівництво.
    Щасливі pipping. :)

  25. Річард 22 лютого 2010 в 5:44 вечора #

    привіт dietpipsi де ви metioned спробуйте зробити це з 400 замість 40, як 40 піпсов це те, що я робив весь цей час так що для мене добре, я припускаю, що це ще dosnt працювати, я просто думав, що ви повинні не це

  26. Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 6:13 вечора #

    Круто. Два в мене відкриті, ні ще не потрапила в стоп-сигналу або першої мети (хоча я тільки зробив їх 20 пунктів, так що вони потраплять раніше). Коли вони це зроблять, я хотів побачити, якщо вона займає перше 1/3 позиції, і якщо вони переміщаємо стоп в 1/2 на інших, як це передбачалося.

  27. Річард 22 лютого 2010 в 7:16 вечора #

    лише дещо більше інформації, коли я вперше отримав ваш е я використав його на демо і все працювало нормально, отже, чому я використав його на реальному рахунку і, очевидно, він просто не працює на реальному рахунку лише дещо більше інформації я думав, що ви повинні мати, щоб ви могли вирішити проблему :)

  28. Флойд 23 лютого 2010 в 6:18 am #

    Обережно! Євро, здається, готуються для висхідного прориву в цей час.

  29. Onyebuchim 23 лютого 2010 в 7:49 am #

    Привіт Dietpipsi
    будь ласка, поправте мене якщо я помиляюся, за логікою експерта.
    Взяти, наприклад, 1-й мети по прибутку пари 50 і 2 TP 100 і 3150.
    Якщо ціна досягає 50 і вище, EA ставить стоп-лосс на 1-м ТП і торгівля триває. Я правий?

    Якщо я правий, то поглянути на GBPJPY тепер його на +79 і перша мета 70, але зупинки не переїхав. Я вручну встановивши стоп приріст себе, які я відчував EA повинні зробити, поки не досягне третьої мети по прибутку, де я можу закрити всі руки.

    Dietpipsi PLS, ви могли б очистити мене

    • Дієта Pipsi 22 лютого 2010 в 9:11 вечора #

      Ні, коли він досягне першої мети, він просто ставить в тісній, щоб закрити 1/3 позиції. Потім він змінює StopProfit бути 1/2 оригінальний стоп-лосс. Потім він поміщає в новий порядок стоп-лосс, на 10 пунктів менше, ніж StopProfit, як захист у випадку, якщо комп'ютер або Інтернет знижується.

      Коли вона досягає другої мети, він ставить в тісному для того, щоб 1/2 залишилася позиції. Потім він змінює StopProfit 0. Потім він поміщає в новий порядок, стоп-лосс, для -10, знову ж, тільки для захисту.

      Якщо ви вручну піти і покласти поруч на StopProfit поле, то, якщо він бачить, що ціна, він буде поміщений в зімкнутому строю і закрити угоду. Він не ставить в новому порядку стоп-лосс при зміні StopProfit. Я не став писати, щоб зробити це, тому що це дійсно не потрібні додаткові системи безпеки.

      Коли комп'ютер і Інтернет, і EA все функціонує нормально, стоп лосс ордера і приймати замовлення прибутку, ніколи не бив, бо EA буде закрити операцію з близькими замовлень.

      Звичайно, ви завжди можете поставити в стоп-лосс ордера для захисту більшого прибутку в будь-який час ви хочете, і якщо один з них потрапляє, то радник буде просто зупиниться автоматично.

      Сподіваюся це допоможе!

      • Onyebuchim 23 лютого 2010 в 6:28 вечора #

        Завдяки це було

  30. Фархан 23 лютого 2010 в 1:00 вечора #

    Здравствуйте все

    Добрий день всім.

    Просто приєднатися підписалися на підписку сьогодні.

    Я не знаю, накопичений великий досвід торгівлі як я новачок, але його пристрасть моя дотримання яких мені робити.

    Може ви, хлопці, будь ласка, керівництво мене, брокер я повинен вибрати. Теперішній час зараз я працюю з Deutsche Bank Форекс, не маючи проблем з цим Infact відчувати себе комфортно. Просто вам потрібно припущення, що я повинен продовжувати або спробуйте інший брокер, який буде високо оцінений.

    Спасибо.
    Фархан Бухарі.

    • FirePips 23 лютого 2010 в 1:29 вечора #

      Привіт Фархан,

      Ласкаво просимо на борт. Що стосується Deutsche Bank Я не чув нічого поганого ... Якщо ви щасливі з ними, то залишаються поки у вас є привід кинути палити. Особисто я рекомендую використовувати ECN брокерів.

      • Фархан 23 лютого 2010 в 3:46 вечора #

        Спасибі за відповідь.

        Дозвольте мені перевірити ECN брокерів, якщо я знаходжу це легко, то погано перемикатися на неї. :) )

        Ще раз спасибі.

  31. Oculaw1957 23 лютого 2010 в 9:49 вечора #

    Я новачок у цьому сайті і пішли за нею через пару тижнів. Може хто-небудь сказати мені про EA, де його знайти і як вона працює? Дуже цікаво. Любов допомогу на ньому

  32. Адріан 23 лютого 2010 в 10:10 вечора #

    Ще один хороший день Firepips, вітаю!

  33. JimmyAD 24 лютого 2010 в 1:36 вечора #

    У мене є питання про обчислення пунктів. Наприклад, в останні EURUSD, де всі 3 цілі були вражені на 40, 80 і 120 пунктів, то це цитує +240. Таким чином, я, вважаючи, що якби зупинка була хітом, який був 40pips в даному випадку, то це буде насправді були в -120 підсумки, а не 40, як є 3 позиції? Заздалегідь спасибі.

    • FirePips 25 лютого 2010 в 3:19 #

      Це право Джеймс. Ми розраховуємо втрати так само.

  34. Comprikoko 26 лютого 2010 в 11:02 вечора #

    цей блог форекс сховище і приніс мій злитки ван забрати будь мало я можу. Я втомився від фінансування кожного тижня, а не піти мені потрібна ваша допомога матеріальними і PLS, PLS будь-який телефон мені, що означає, що EA

  35. Ентоні 11 березня 2010 в 10:22 #

    Здравствуйте PLS може розмістити за лютий місяць чистий прибуток в пунктах?

    • FirePips 10 березня 2010 в 11:32 вечора #

      Привіт Антоній, було +350 піпсов останній раз, коли хтось надіслати мені рахунок. Я до сих пір проходять всі замовлення і перевірте його.


Залишити коментар